telefoons met abbo zijn simlockvrij dus hij moet erin kunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's een pre-paid simmetje. Maar ik kan het proberen idd
Ja daar was ik inderdaad aan het kijken,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:54 schreef Holyme het volgende:
[..]
Is een kant en klaar thema niks voor je dan?
bv http://www.bloggerthemes.net/
Die kun je ook nog aanpassen maar is misschien wat makkelijker.
whut whyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Later als ik groot ben wil ik net zo slim worden als Sharana
Want het lukt he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Later als ik groot ben wil ik net zo slim worden als Sharana
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oog vond vele lakken van gister niet tof. Helemaal rood en opgezet.
Daar hebben ze bigg-ass zonnebrillen voor uitgevonden, tevens handig bij katersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oog vond vele lakken van gister niet tof. Helemaal rood en opgezet.
Zonnebril plus normale bril werkt nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar hebben ze bigg-ass zonnebrillen voor uitgevonden, tevens handig bij katers
serieus:spoelen met wat gekookt en afgekoeld (duh..) water kan helpen
Ik dacht dit ook even te gebruiken. Ik het netjes gedownload, maar krijg het weer met geen mogelijkheid op mijn blogquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:54 schreef Holyme het volgende:
[..]
Is een kant en klaar thema niks voor je dan?
bv http://www.bloggerthemes.net/
Die kun je ook nog aanpassen maar is misschien wat makkelijker.
Kan ik je wel mee helpen als je wilquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook even te gebruiken. Ik het netjes gedownload, maar krijg het weer met geen mogelijkheid op mijn blogIk ben echt de grootste digibeet die er op internet rond surft
ik ga je niet helpen want dan ben je verlorenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb gigantisch veel zin om enorm te falen, maar er is op dit moment niets wat ik echt heel graag wil. Wie helpt me?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguh![]()
Kleding gekozen haar maar in een staart gedaan nu nog maar even werken
ik zit ook nog in pyamaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ben je al een stuk verder dan ik! *nog in pyjama zit*
Lekker toch!! Kom je trouwens nog, of blijf je lekker thuis vandaag?quote:
Kom je dan meeten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nog in pyjama maar het eten van vanavond staat al wel op in de veronderstelling dat ik om 5uur moest gaan werken
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:04 schreef Holyme het volgende:
Aangekleed, gedouched, nagels gedaan, noms geshopt
Dalijk nog even opruimen, eten, Evi wegbrengen, en dan onderweg!
ik kan het wel redden maar heb zo slecht geslapen dat het mij niet slim lijkt om zoveel te reizenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker toch!! Kom je trouwens nog, of blijf je lekker thuis vandaag?
Muffinsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:10 schreef Diconnected het volgende:
Whoei tweede lichting van de muffins zit in de oven![]()
En ik moet nog verzinnen wat ik aan moet voor de meet, en welke lak ik op moet doenmaar m'n mani van nu zit nog heul goed dus ik wacht ff af
Ik zeg: gewoon doen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan het wel redden maar heb zo slecht geslapen dat het mij niet slim lijkt om zoveel te reizen
Jammer..... Maar wel begrijpelijk en verstandig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan het wel redden maar heb zo slecht geslapen dat het mij niet slim lijkt om zoveel te reizen
neem jezelf in acht meisquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zou eventueel wel kunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno!
Rijdt er niet iemand met de auto langs boxtel?
Normaal ben ik vrij op zaterdag maar maandag wordt het zo druk dan we nu maar alvast wat verzenden enzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ben je al een stuk verder dan ik! *nog in pyjama zit*
Maar jij gaat niet meer terug toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou eventueel wel kunnenDan rijd ik binnendoor met Bubs, ipv over de snelweg...
Op het strandquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik doe de volgende meet wel bij mij, dan hoef ik niet te reizen
Ah, zo, dat is dan wel verstandig ja!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal ben ik vrij op zaterdag maar maandag wordt het zo druk dan we nu maar alvast wat verzenden enzo.
Maar ben aardig moe
Ik kreeg al melding dat mijn pakketje verzonden is, thanksquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal ben ik vrij op zaterdag maar maandag wordt het zo druk dan we nu maar alvast wat verzenden enzo.
Maar ben aardig moe
Misschien wil dequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet meer terug toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |