Is een kant en klaar thema niks voor je dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe, en dat is frusterend![]()
die van jou is ook mooi!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe, en dat is frusterend![]()
En als je dan van die mooie blogs ziet
Da's een pre-paid simmetje. Maar ik kan het proberen iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja waardeloos!
maar je sim die het nu nog wel doet kun je toch ook even in de phone stoppen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:52 schreef Debsterr het volgende:
YES verkeerd betaalde geld van Paypal is terug en heb eindelijk TD kunnen betalen.
telefoons met abbo zijn simlockvrij dus hij moet erin kunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's een pre-paid simmetje. Maar ik kan het proberen idd
Ja daar was ik inderdaad aan het kijken,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:54 schreef Holyme het volgende:
[..]
Is een kant en klaar thema niks voor je dan?
bv http://www.bloggerthemes.net/
Die kun je ook nog aanpassen maar is misschien wat makkelijker.
whut whyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Later als ik groot ben wil ik net zo slim worden als Sharana
Want het lukt he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Later als ik groot ben wil ik net zo slim worden als Sharana
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oog vond vele lakken van gister niet tof. Helemaal rood en opgezet.
Daar hebben ze bigg-ass zonnebrillen voor uitgevonden, tevens handig bij katersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oog vond vele lakken van gister niet tof. Helemaal rood en opgezet.
Zonnebril plus normale bril werkt nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar hebben ze bigg-ass zonnebrillen voor uitgevonden, tevens handig bij katers
serieus:spoelen met wat gekookt en afgekoeld (duh..) water kan helpen
Ik dacht dit ook even te gebruiken. Ik het netjes gedownload, maar krijg het weer met geen mogelijkheid op mijn blogquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:54 schreef Holyme het volgende:
[..]
Is een kant en klaar thema niks voor je dan?
bv http://www.bloggerthemes.net/
Die kun je ook nog aanpassen maar is misschien wat makkelijker.
Kan ik je wel mee helpen als je wilquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook even te gebruiken. Ik het netjes gedownload, maar krijg het weer met geen mogelijkheid op mijn blogIk ben echt de grootste digibeet die er op internet rond surft
ik ga je niet helpen want dan ben je verlorenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb gigantisch veel zin om enorm te falen, maar er is op dit moment niets wat ik echt heel graag wil. Wie helpt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |