abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85265558
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik hb hier nog wel een grote slaapbank voor je!!
Nah, dat halve uurtje hou ik nog wel vol ;)

Overigens, ik heb ook zo'n vriendin aan wiens uiterlijk je niets ziet. Maar intussen heeft ze wel erge reuma en nog een paar aandoeningen die ze nog niet helemaal bij naam kunnen noemen waardoor ze regelmatig krom ligt van de pijn (vooral aan haar botten). Maar je ziet niets aan haar.... Via haar ken ik dat gevoel van onbegrip wel.... "Ik zie toch niets aan je? Waarom kun je dan niet even komen helpen met betontegels sjouwen?" Of nog erger: "Hoezo krijg jij een uitkering? En daar moet ik als belastingbetaler dan voor opdraaien? tsssk, die regels moeten ze strenger maken!" :( :( :(
Mensen snappen gewoon niet dat je dat niet kunt als je niet in een rolstoel zit of gekke vergroeiingen hebt.... En het ergste is inderdaad dat je je bijna zelf een aansteller gaat voelen, maar dat moet je echt niet doen hoor! Op die manier ga je nog over je eigen grenzen heen en dat moet je echt niet doen als je zoveel ellende in je lichaam hebt/voelt.

Slaap lekker!
I had a signature once. It was awful.
pi_85266005
Ik verveel me.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85266144
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:36 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nah, dat halve uurtje hou ik nog wel vol ;)

Overigens, ik heb ook zo'n vriendin aan wiens uiterlijk je niets ziet. Maar intussen heeft ze wel erge reuma en nog een paar aandoeningen die ze nog niet helemaal bij naam kunnen noemen waardoor ze regelmatig krom ligt van de pijn (vooral aan haar botten). Maar je ziet niets aan haar.... Via haar ken ik dat gevoel van onbegrip wel.... "Ik zie toch niets aan je? Waarom kun je dan niet even komen helpen met betontegels sjouwen?" Of nog erger: "Hoezo krijg jij een uitkering? En daar moet ik als belastingbetaler dan voor opdraaien? tsssk, die regels moeten ze strenger maken!" :( :( :(
Mensen snappen gewoon niet dat je dat niet kunt als je niet in een rolstoel zit of gekke vergroeiingen hebt.... En het ergste is inderdaad dat je je bijna zelf een aansteller gaat voelen, maar dat moet je echt niet doen hoor! Op die manier ga je nog over je eigen grenzen heen en dat moet je echt niet doen als je zoveel ellende in je lichaam hebt/voelt.

Slaap lekker!
Pff ook lastig voor haar idd, bij mij scheelt het nog wel dat ik vertik om te stoppen met werken, ik zou dan helemaal gek worden! Maar het blijft zwaar als je vriendin steeds dat soort opmerkingen aan moet horen, bah!

Slaap lekker :*
pi_85266276
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jij ook erg bedankt!!

Iedereen bedankt voor de reactie, ik heb altijd het idee dat ik mij aanstel maar dit helpt wel O+
Naar wat ik zo lees stel jij je absoluut niet aan hoor!

En slaaptijd voor mij, oogjes vonden nagellakluchtoverdose niet fijn, lekker oogjes dicht dus. O+

Trusten! :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_85268250
He Sharaan :* heb alles even terug gelezen maar wat moet jij je soms roet voelen meisje, ik zou heel bang worden geloof ik als mijn lichaam me zo in de steek liet. Hoop dat er heel snel ontdekt wordt wat het is, zodat ze er iets tegen kunnen doen!

Wij hadden hier vorige week feestweek, en van tevoren zou ik steeds voorzitten met mn 2 beste vriendinnen voordat we dus op stap gingen. De dames ken ik allebei al sinds mn 3e, maar hun elkaar nog maar kort. Door veel verdriet thuis ben ik 2 keer later gekomen en soms kwam ik met een huilgezicht aan. Het zijn mijn vriendinnen toch? Omdat ik moest werken moest ik eerder weg dan hun en bleven hun 2 avonden samen achter. Dames hebben nu besloten zonder mij leuke dingen te doen afgelopen week, naar de sneekweek enzo. Toen ik vroeg of we wat leuks zouden doen konden de dames allebei niet (waren ze dus samen op pad). Ook de volgende stapavonden met zn 2en staan gepland. Ik voel me nu nog rotter en heb echt het gevoel dat ze me nu laten stikken omdat ik het moeilijk heb ofzo? Vraagt 1 van de dames ook nog waarom ik het vreemd vind "wij mogen toch ook leuke dingen samen doen toch?". Ben ik nou zo raar :?
Ik ga even een deken over mn hoofd trekken, en doen of dit niet echt gebeurt :s
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85268746
Princess-a, wat rot :'( En je bent niet raar hoor, je hebt gelijk.
pi_85269866
Truste :W
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:53:55 #233
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_85269892
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:51 schreef Joysa het volgende:
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_85271495
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft. :')
Ohh die hamsterradjes ken ik :') Had 'n keer dat dat ding gesmeerd moest worden, geen goeie olie bij de hand, hop boter er op gedaan. Die hamster heel dat ding aflebberen en verder rrr rrr rrrrr doen :P
Zeg maar zo, alleen dan tegen het radje

princess-a hopelijk draait dat snel bij :*
pi_85271517
http://www.myspace.com/znailsunlimited/photos/albums/album/0
:X

edit, 't heeft nog een naam ook...duck feet nails :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:45:37 #236
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85271849
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Puckzie, hoe beval je nieuwe telefoon?
Breek me de bek niet open! KUT KPN :r :r :r

het toestel zelf is een mooi dingetje hoor. ik kan er alleen nog geen fuck mee want de SIM-kaart is nog niet geactiveerd :( Gisteren belde ik daarover en toen zei de KPN muts dat het wel zo'n 24 uur kon duren. NU as we speak zijn er 24 uur voorbij en nog steeds niets. Dus ik klim maar weer in de telefoon en krijg een andere KPN muts aan de lijn die me doodleuk weet te vertellen dat haar collega mij verkeerd heeft ingelicht en dat er nog geen nummer aan mijn SIM is gekoppeld. Dat gaan ze maandag doen want dan werken ze weer 8)7 8)7

Heb je een mooie geile foon, kun je er niets mee :|W
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:55:57 #237
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85271939
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 07:36 schreef Holyme het volgende:
http://www.myspace.com/znailsunlimited/photos/albums/album/0
:X

edit, 't heeft nog een naam ook...duck feet nails :')
Fugly!! :X hoe brengt die haar tampon in? :o :@
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_85272167
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open! KUT KPN :r :r :r

het toestel zelf is een mooi dingetje hoor. ik kan er alleen nog geen fuck mee want de SIM-kaart is nog niet geactiveerd :( Gisteren belde ik daarover en toen zei de KPN muts dat het wel zo'n 24 uur kon duren. NU as we speak zijn er 24 uur voorbij en nog steeds niets. Dus ik klim maar weer in de telefoon en krijg een andere KPN muts aan de lijn die me doodleuk weet te vertellen dat haar collega mij verkeerd heeft ingelicht en dat er nog geen nummer aan mijn SIM is gekoppeld. Dat gaan ze maandag doen want dan werken ze weer 8)7 8)7

Heb je een mooie geile foon, kun je er niets mee :|W
jezus 8)7 24 uur is ook bullshit trouwens, het koppelen van een nummer aan een simkaart kost 10 minuten, meer niet, ik doe het paar keer per week.
pi_85272179
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 07:28 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ohh die hamsterradjes ken ik :') Had 'n keer dat dat ding gesmeerd moest worden, geen goeie olie bij de hand, hop boter er op gedaan. Die hamster heel dat ding aflebberen en verder rrr rrr rrrrr doen :P
Zeg maar zo, alleen dan tegen het radje
Moet je een Silent Spinner kopen, die dingen zijn iiiiiiideaal!
I had a signature once. It was awful.
pi_85272192
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Fugly!! :X hoe brengt die haar tampon in? :o :@
Ja precies! Ork, ork, ork soep eet je met een...nagel? :r
Wat een bs van je foon trouwens -O-
pi_85272203
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:28 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Moet je een Silent Spinner kopen, die dingen zijn iiiiiiideaal!
Geen hamster meer hebben werkt ook :Y :P
Later had ik zo'n grote voor m'n ratjes toen, die piepte ook niet echt :)
pi_85272219
Haiii
pi_85272227
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haiii
:*
pi_85272251
Haai :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85272261
Bah
Ik ben de layout van mijn blog zo zat, dat ik gewoon geen zin meer heb om er iets aan te doen ;(
pi_85272272
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bah
Ik ben de layout van mijn blog zo zat, dat ik gewoon geen zin meer heb om er iets aan te doen ;(
;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:43:04 #247
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85272294
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

jezus 8)7 24 uur is ook bullshit trouwens, het koppelen van een nummer aan een simkaart kost 10 minuten, meer niet, ik doe het paar keer per week.
Ik weet het. Ik doe de telemetrie bij ons op kantoor. d.w.z. ik ben verantwoordelijk voor de SIM bundel. Die kaartjes worden in de rioolgemaaltjes gestopt en sms-en dan storingen door. Maar ik had geen zin om met die dame in discussie te gaan. Maandag werken ze toch pas weer...
pi_85272360
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik doe de telemetrie bij ons op kantoor. d.w.z. ik ben verantwoordelijk voor de SIM bundel. Die kaartjes worden in de rioolgemaaltjes gestopt en sms-en dan storingen door. Maar ik had geen zin om met die dame in discussie te gaan. Maandag werken ze toch pas weer...
mja waardeloos!

maar je sim die het nu nog wel doet kun je toch ook even in de phone stoppen?
pi_85272367
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bah
o|O hij is toch leuk!
en anders lekker keer aan gaan prutsen als je niets te doen hebt :D
pi_85272375
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

o|O hij is toch leuk!
en anders lekker keer aan gaan prutsen als je niets te doen hebt :D
Ja maar ik weet niet hoe, en dat is frusterend ;(
En als je dan van die mooie blogs ziet :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties