Nah, dat halve uurtje hou ik nog wel volquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hb hier nog wel een grote slaapbank voor je!!
Pff ook lastig voor haar idd, bij mij scheelt het nog wel dat ik vertik om te stoppen met werken, ik zou dan helemaal gek worden! Maar het blijft zwaar als je vriendin steeds dat soort opmerkingen aan moet horen, bah!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nah, dat halve uurtje hou ik nog wel vol
Overigens, ik heb ook zo'n vriendin aan wiens uiterlijk je niets ziet. Maar intussen heeft ze wel erge reuma en nog een paar aandoeningen die ze nog niet helemaal bij naam kunnen noemen waardoor ze regelmatig krom ligt van de pijn (vooral aan haar botten). Maar je ziet niets aan haar.... Via haar ken ik dat gevoel van onbegrip wel.... "Ik zie toch niets aan je? Waarom kun je dan niet even komen helpen met betontegels sjouwen?" Of nog erger: "Hoezo krijg jij een uitkering? En daar moet ik als belastingbetaler dan voor opdraaien? tsssk, die regels moeten ze strenger maken!"![]()
![]()
Mensen snappen gewoon niet dat je dat niet kunt als je niet in een rolstoel zit of gekke vergroeiingen hebt.... En het ergste is inderdaad dat je je bijna zelf een aansteller gaat voelen, maar dat moet je echt niet doen hoor! Op die manier ga je nog over je eigen grenzen heen en dat moet je echt niet doen als je zoveel ellende in je lichaam hebt/voelt.
Slaap lekker!
Naar wat ik zo lees stel jij je absoluut niet aan hoor!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij ook erg bedankt!!
Iedereen bedankt voor de reactie, ik heb altijd het idee dat ik mij aanstel maar dit helpt wel
Ohh die hamsterradjes ken ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft.
Breek me de bek niet open! KUT KPNquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Puckzie, hoe beval je nieuwe telefoon?
Fugly!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:36 schreef Holyme het volgende:
http://www.myspace.com/znailsunlimited/photos/albums/album/0
edit, 't heeft nog een naam ook...duck feet nails![]()
jezusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open! KUT KPN![]()
![]()
het toestel zelf is een mooi dingetje hoor. ik kan er alleen nog geen fuck mee want de SIM-kaart is nog niet geactiveerdGisteren belde ik daarover en toen zei de KPN muts dat het wel zo'n 24 uur kon duren. NU as we speak zijn er 24 uur voorbij en nog steeds niets. Dus ik klim maar weer in de telefoon en krijg een andere KPN muts aan de lijn die me doodleuk weet te vertellen dat haar collega mij verkeerd heeft ingelicht en dat er nog geen nummer aan mijn SIM is gekoppeld. Dat gaan ze maandag doen want dan werken ze weer
![]()
![]()
Heb je een mooie geile foon, kun je er niets mee
Moet je een Silent Spinner kopen, die dingen zijn iiiiiiideaal!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ohh die hamsterradjes ken ikHad 'n keer dat dat ding gesmeerd moest worden, geen goeie olie bij de hand, hop boter er op gedaan. Die hamster heel dat ding aflebberen en verder rrr rrr rrrrr doen
![]()
Zeg maar zo, alleen dan tegen het radje
Ja precies! Ork, ork, ork soep eet je met een...nagel?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Fugly!!hoe brengt die haar tampon in?
![]()
Geen hamster meer hebben werkt ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Moet je een Silent Spinner kopen, die dingen zijn iiiiiiideaal!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bah
Ik ben de layout van mijn blog zo zat, dat ik gewoon geen zin meer heb om er iets aan te doen
Ik weet het. Ik doe de telemetrie bij ons op kantoor. d.w.z. ik ben verantwoordelijk voor de SIM bundel. Die kaartjes worden in de rioolgemaaltjes gestopt en sms-en dan storingen door. Maar ik had geen zin om met die dame in discussie te gaan. Maandag werken ze toch pas weer...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jezus24 uur is ook bullshit trouwens, het koppelen van een nummer aan een simkaart kost 10 minuten, meer niet, ik doe het paar keer per week.
mja waardeloos!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik doe de telemetrie bij ons op kantoor. d.w.z. ik ben verantwoordelijk voor de SIM bundel. Die kaartjes worden in de rioolgemaaltjes gestopt en sms-en dan storingen door. Maar ik had geen zin om met die dame in discussie te gaan. Maandag werken ze toch pas weer...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bah
Ik ben de layout van mijn blog zo zat, dat ik gewoon geen zin meer heb om er iets aan te doen
Ja maar ik weet niet hoe, en dat is frusterendquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is toch leuk!
en anders lekker keer aan gaan prutsen als je niets te doen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |