abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:41:19 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_85263148
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja hallo dan ben ik op vakntie ;(
Wanneer ga je? Als ze er komen nadat je vertrokken bent, bestel ik ze wel :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:41:30 #202
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85263154
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja hallo dan ben ik op vakntie ;(
Ohoh... ik denk dat je je vakantie moet annuleren :Y
Don't come closer, I might hurt you
pi_85263408
Ohhh ik wil dat setje hebbeeeeen :9~
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85263449
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wanneer ga je? Als ze er komen nadat je vertrokken bent, bestel ik ze wel :*
3 sept, we spreken ervoor nog wel even af :*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:48:39 #205
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85263455
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihi :*
ik ben maar een paar uurtjes weggeweest en idd niet teruggelezen...ik zal eens bij pagina 1 beginnen :P
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_85263458
ANIMAL COPS BEGINT!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:50:18 #207
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85263521
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
ANIMAL COPS BEGINT!
En ik ga zo tukken ;)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:50:38 #208
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85263535
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Jep.... en dat duurt nog even geloof ik, met de bus...
neejoh!! 25 minuutjes!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:55:11 #209
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85263722
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

neejoh!! 25 minuutjes!
Niks gezegd :X
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:55:12 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_85263724
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

3 sept, we spreken ervoor nog wel even af :*
Komt helemaal goed :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:59:04 #211
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85263887
Hey Sjaan ik heb teruggelezen..Damn girl!!!

Ik vind je een bijzondere sterke vrouw :*
pi_85264176
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Puckzzz het volgende:

En ze is heeeel gezellig en lief O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:07:30 #213
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85264238
Zo, tukje maken!

Trusten ladies, tot morgen! :W :*
pi_85264303
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Puckzzz het volgende:

dankjewel puckzzz :*
pi_85264308
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef Lindytje het volgende:
Zo, tukje maken!

dag moppie :*
pi_85264328
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:05 schreef Joysa het volgende:

[..]

En ze is heeeel gezellig en lief O+
vergeet tutje niet he :')

thanks dear! jij en space waren ook top! O+
pi_85264435
Puckzie, hoe beval je nieuwe telefoon?
pi_85264514
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef Lindytje het volgende:
Zo, tukje maken!

Trusteee :* :W
pi_85264544
Jeetje Sharaan, lees net je verhaal :o Wat ontzettend heftig!! Wat lijkt me dat ontzettend zwaar! Het idee dat ze niet weten wat het is en waardoor het komt en dus ook niet zo 1, 2, 3 met een oplossing kunnen komen. Onwijs knap dat je er zo positief mee omgaat, en dat je ook gewoon nog een drukke baan ernaast doet. Echt dik respect meis!! _O_ <-- die heb je echt verdiend!
pi_85264920
Het is hier de Nacht van Zeewolde. Met livetakkeherrie die klinkt alsof het in de straat hiernaast is in plaats van zo'n kilometer verderop in het dorp. Het duurt nog tot 1 uur, dan kan ik eindelijk naar bed... Mopper! ik wil slaaaaaapen!
I had a signature once. It was awful.
pi_85265316
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:14 schreef mirannie het volgende:
Jeetje Sharaan, lees net je verhaal :o Wat ontzettend heftig!! Wat lijkt me dat ontzettend zwaar! Het idee dat ze niet weten wat het is en waardoor het komt en dus ook niet zo 1, 2, 3 met een oplossing kunnen komen. Onwijs knap dat je er zo positief mee omgaat, en dat je ook gewoon nog een drukke baan ernaast doet. Echt dik respect meis!! _O_ <-- die heb je echt verdiend!
Jij ook erg bedankt!!

Iedereen bedankt voor de reactie, ik heb altijd het idee dat ik mij aanstel maar dit helpt wel O+
pi_85265320
Ik ga naar bed, maar wil de meiden die morgen naar de meet gaan heel veel plezier wensen!! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, hopelijk de volgende keer.
pi_85265355
Ik ga ook zo slapen, welterusten dames!!! :*
pi_85265361
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jij ook erg bedankt!!

Iedereen bedankt voor de reactie, ik heb altijd het idee dat ik mij aanstel maar dit helpt wel O+
Je aanstelt??? Ben jij bedonderd!! Dit is toch echt wel heftig hoor meis! Je stelt je echt niet aan.
pi_85265372
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is hier de Nacht van Zeewolde. Met livetakkeherrie die klinkt alsof het in de straat hiernaast is in plaats van zo'n kilometer verderop in het dorp. Het duurt nog tot 1 uur, dan kan ik eindelijk naar bed... Mopper! ik wil slaaaaaapen!
ik hb hier nog wel een grote slaapbank voor je!!
pi_85265558
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik hb hier nog wel een grote slaapbank voor je!!
Nah, dat halve uurtje hou ik nog wel vol ;)

Overigens, ik heb ook zo'n vriendin aan wiens uiterlijk je niets ziet. Maar intussen heeft ze wel erge reuma en nog een paar aandoeningen die ze nog niet helemaal bij naam kunnen noemen waardoor ze regelmatig krom ligt van de pijn (vooral aan haar botten). Maar je ziet niets aan haar.... Via haar ken ik dat gevoel van onbegrip wel.... "Ik zie toch niets aan je? Waarom kun je dan niet even komen helpen met betontegels sjouwen?" Of nog erger: "Hoezo krijg jij een uitkering? En daar moet ik als belastingbetaler dan voor opdraaien? tsssk, die regels moeten ze strenger maken!" :( :( :(
Mensen snappen gewoon niet dat je dat niet kunt als je niet in een rolstoel zit of gekke vergroeiingen hebt.... En het ergste is inderdaad dat je je bijna zelf een aansteller gaat voelen, maar dat moet je echt niet doen hoor! Op die manier ga je nog over je eigen grenzen heen en dat moet je echt niet doen als je zoveel ellende in je lichaam hebt/voelt.

Slaap lekker!
pi_85266005
Ik verveel me.
pi_85266144
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:36 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nah, dat halve uurtje hou ik nog wel vol ;)

Overigens, ik heb ook zo'n vriendin aan wiens uiterlijk je niets ziet. Maar intussen heeft ze wel erge reuma en nog een paar aandoeningen die ze nog niet helemaal bij naam kunnen noemen waardoor ze regelmatig krom ligt van de pijn (vooral aan haar botten). Maar je ziet niets aan haar.... Via haar ken ik dat gevoel van onbegrip wel.... "Ik zie toch niets aan je? Waarom kun je dan niet even komen helpen met betontegels sjouwen?" Of nog erger: "Hoezo krijg jij een uitkering? En daar moet ik als belastingbetaler dan voor opdraaien? tsssk, die regels moeten ze strenger maken!" :( :( :(
Mensen snappen gewoon niet dat je dat niet kunt als je niet in een rolstoel zit of gekke vergroeiingen hebt.... En het ergste is inderdaad dat je je bijna zelf een aansteller gaat voelen, maar dat moet je echt niet doen hoor! Op die manier ga je nog over je eigen grenzen heen en dat moet je echt niet doen als je zoveel ellende in je lichaam hebt/voelt.

Slaap lekker!
Pff ook lastig voor haar idd, bij mij scheelt het nog wel dat ik vertik om te stoppen met werken, ik zou dan helemaal gek worden! Maar het blijft zwaar als je vriendin steeds dat soort opmerkingen aan moet horen, bah!

Slaap lekker :*
pi_85266276
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jij ook erg bedankt!!

Naar wat ik zo lees stel jij je absoluut niet aan hoor!

En slaaptijd voor mij, oogjes vonden nagellakluchtoverdose niet fijn, lekker oogjes dicht dus. O+

Trusten! :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85268250
He Sharaan :* heb alles even terug gelezen maar wat moet jij je soms roet voelen meisje, ik zou heel bang worden geloof ik als mijn lichaam me zo in de steek liet. Hoop dat er heel snel ontdekt wordt wat het is, zodat ze er iets tegen kunnen doen!

Wij hadden hier vorige week feestweek, en van tevoren zou ik steeds voorzitten met mn 2 beste vriendinnen voordat we dus op stap gingen. De dames ken ik allebei al sinds mn 3e, maar hun elkaar nog maar kort. Door veel verdriet thuis ben ik 2 keer later gekomen en soms kwam ik met een huilgezicht aan. Het zijn mijn vriendinnen toch? Omdat ik moest werken moest ik eerder weg dan hun en bleven hun 2 avonden samen achter. Dames hebben nu besloten zonder mij leuke dingen te doen afgelopen week, naar de sneekweek enzo. Toen ik vroeg of we wat leuks zouden doen konden de dames allebei niet (waren ze dus samen op pad). Ook de volgende stapavonden met zn 2en staan gepland. Ik voel me nu nog rotter en heb echt het gevoel dat ze me nu laten stikken omdat ik het moeilijk heb ofzo? Vraagt 1 van de dames ook nog waarom ik het vreemd vind "wij mogen toch ook leuke dingen samen doen toch?". Ben ik nou zo raar :?
Ik ga even een deken over mn hoofd trekken, en doen of dit niet echt gebeurt :s
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85268746
Princess-a, wat rot :'( En je bent niet raar hoor, je hebt gelijk.
pi_85269866
Truste :W
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:53:55 #233
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_85269892
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:51 schreef Joysa het volgende:
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_85271495
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft. :')
Ohh die hamsterradjes ken ik :') Had 'n keer dat dat ding gesmeerd moest worden, geen goeie olie bij de hand, hop boter er op gedaan. Die hamster heel dat ding aflebberen en verder rrr rrr rrrrr doen :P
Zeg maar zo, alleen dan tegen het radje

princess-a hopelijk draait dat snel bij :*
pi_85271517
http://www.myspace.com/znailsunlimited/photos/albums/album/0
:X

edit, 't heeft nog een naam ook...duck feet nails :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:45:37 #236
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85271849
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Puckzie, hoe beval je nieuwe telefoon?
Breek me de bek niet open! KUT KPN :r :r :r

het toestel zelf is een mooi dingetje hoor. ik kan er alleen nog geen fuck mee want de SIM-kaart is nog niet geactiveerd :( Gisteren belde ik daarover en toen zei de KPN muts dat het wel zo'n 24 uur kon duren. NU as we speak zijn er 24 uur voorbij en nog steeds niets. Dus ik klim maar weer in de telefoon en krijg een andere KPN muts aan de lijn die me doodleuk weet te vertellen dat haar collega mij verkeerd heeft ingelicht en dat er nog geen nummer aan mijn SIM is gekoppeld. Dat gaan ze maandag doen want dan werken ze weer 8)7 8)7

Heb je een mooie geile foon, kun je er niets mee :|W
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:55:57 #237
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85271939
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 07:36 schreef Holyme het volgende:
http://www.myspace.com/znailsunlimited/photos/albums/album/0
:X

edit, 't heeft nog een naam ook...duck feet nails :')
Fugly!! :X hoe brengt die haar tampon in? :o :@
pi_85272167
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open! KUT KPN :r :r :r

het toestel zelf is een mooi dingetje hoor. ik kan er alleen nog geen fuck mee want de SIM-kaart is nog niet geactiveerd :( Gisteren belde ik daarover en toen zei de KPN muts dat het wel zo'n 24 uur kon duren. NU as we speak zijn er 24 uur voorbij en nog steeds niets. Dus ik klim maar weer in de telefoon en krijg een andere KPN muts aan de lijn die me doodleuk weet te vertellen dat haar collega mij verkeerd heeft ingelicht en dat er nog geen nummer aan mijn SIM is gekoppeld. Dat gaan ze maandag doen want dan werken ze weer 8)7 8)7

Heb je een mooie geile foon, kun je er niets mee :|W
jezus 8)7 24 uur is ook bullshit trouwens, het koppelen van een nummer aan een simkaart kost 10 minuten, meer niet, ik doe het paar keer per week.
pi_85272179
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 07:28 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ohh die hamsterradjes ken ik :') Had 'n keer dat dat ding gesmeerd moest worden, geen goeie olie bij de hand, hop boter er op gedaan. Die hamster heel dat ding aflebberen en verder rrr rrr rrrrr doen :P
Zeg maar zo, alleen dan tegen het radje
Moet je een Silent Spinner kopen, die dingen zijn iiiiiiideaal!
pi_85272192
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Fugly!! :X hoe brengt die haar tampon in? :o :@
Ja precies! Ork, ork, ork soep eet je met een...nagel? :r
Wat een bs van je foon trouwens -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: