quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
dan moet jij je instellingen aanpassenquote:
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesse
Psssst... Ff stukkie terug lezen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had het al eens gevraagd, maar wat heb jij eigenlijk? en dat bedoel ik niet lullig! het is interesse
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar kun je dan paar paginas terug lezen? ik heb namelijk niet zo'n zin om het verhaal nog een keer te vertellen hihi
quote:
Hčhčquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer!! En lief
![]()
Ik had jullie ook gemist!Dit topic was tegelijk met mijn mail het eerste dat ik vanmiddag weer opstartte
Nou ja, LIF, want ik moest natuurlijk even naar de SC zoeken...quote:
hihiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer!! En lief
![]()
Ik had jullie ook gemist!Dit topic was tegelijk met mijn mail het eerste dat ik vanmiddag weer opstartte
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
@##%%$%Q$@#!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Joysa: Foto's komen zondag wel ofzo. M'n licht is nu kut, dus da's zonde van de moeite.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dankje, en welterusten!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe denk ik.. 't Is weer leuk geweest voor vandaagBye
![]()
Voor de meet-dames: have fun morgen!!
Okeeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
@Joysa: Foto's komen zondag wel ofzo. M'n licht is nu kut, dus da's zonde van de moeite.
Trusteeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe denk ik.. 't Is weer leuk geweest voor vandaagBye
![]()
Voor de meet-dames: have fun morgen!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft.
Dat is idd vreemdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik blijf het trouwens maar raar vinden dat vintage vixen niet eens op ge CG website staat ...
Mijn hamster zit aan z'n tralies te knagen omdat z'n deurtje niet open staat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is hier weer gezellig: Hommie rent in z'n radje (rrrrr, rrrr, rrrrrrrr), Amy (knijn) verbouwt d'r hok, Dikkie laat ruften en Sien wil nog meer ruimte dan het 2/3 deel dat ze al van de bank heeft.
Gofternondejuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze Awaken Halloween op TD![]()
![]()
![]()
![]()
wie besteld er mee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
GofternondejuZe blijven bezig daar!
N/Aquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oeh, kittens!!! Maar daar ben ik allergisch voorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
samenvoegen? ik kan mijn kittens niet missen!
Dat doet mijn knijn ook vaak, als ze niet uit d'r kooi mag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn hamster zit aan z'n tralies te knagen omdat z'n deurtje niet open staat.
Fuuuu...!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ga er gewoon vanuit dat dat een ja isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik kan straks geen boodschappen meer doen
Als ze er zijn, ik graag weer.quote:
Ja, als ze kunnen: graagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga er gewoon vanuit dat dat een ja is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |