Vond het wel lievvvvquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja sorry ik kon het niet laten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Klein bubsel faaltje, de rest was allemaal al uitverkocht
Artikelen
------------------------------------------------------
1 x Star Spangled = ¤ 3,13
1 x Lollipop = ¤ 3,13
1 x Viridian Vinyl = ¤ 3,13
ja dat is wel nice maar wel echt alles is al wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef mirannie het volgende:
[..]Nu 50% korting? Shoot, een dag te vroeg gefaald...
Ja, zie het, ben dus al weer terug ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat is wel nice maar wel echt alles is al weg
bah sterkte meisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef Mirjam het volgende:
hoofdpijn en misselijk, boh
wilde nageltjes gaan lakken, misschien morgen maar
Sterkte mir!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef Mirjam het volgende:
hoofdpijn en misselijk, boh
wilde nageltjes gaan lakken, misschien morgen maar
Dat is volgens mij Eindhovenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
wa tis het dichtsbijzijnde station bij puckzzz? es kijken hoe lang het reizen is
Volgens mij heeft iedereen die morgen naar de meet komt, dezelfde dilemma's..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Wat zal ik eens gaan lakken voor morgen?
En zal ik daar morgen mijn make-up op mijn lak afstemmen? Maar ik heb al jade is the new black op mijn teennagels...
Godnondeju, wat een keuzes
Het is nu nog moeilijker nu ik m'n wielen aan het lakken ben. Want die is mooi, en die ook, maar die ook... En dat maal 150 ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Juud- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die morgen naar de meet komt, dezelfde dilemma's.."watttt trek ik aan, wat voor make-up, en het belangrijkste: welke nagellak!? *hysterisch rond rent* "
Ja, dat dus!! Al zit ik nog rustig op de bankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:15 schreef Juud- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die morgen naar de meet komt, dezelfde dilemma's.."watttt trek ik aan, wat voor make-up, en het belangrijkste: welke nagellak!? *hysterisch rond rent* "
Ja, da's helemaal kak!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is nu nog moeilijker nu ik m'n wielen aan het lakken ben. Want die is mooi, en die ook, maar die ook... En dat maal 150 ofzo.![]()
Half uur zegt m'n 9292quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep.... en dat duurt nog even geloof ik, met de bus...
En dan kun je met ons meetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke als ik dan zou komen ben ik dus 2 uurtjes onderweg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke als ik dan zou komen ben ik dus 2 uurtjes onderweg
Ja ik wil wel erg graag, en ben vrij, en kan wel de volgende dag hele dag op de bank liggen, maar doordat ik gister met de meiden hele dag heb gelopen heb ik in de avond alweer gierende pijn gekregen en bloedingen in mijn buik en wondjes in mijn mond omdat alles nu weer gaat tegensputterenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef Lindytje het volgende:
Nee, echt niet doen als het niet goed voor je is hoor
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Urf, met m'n vijfde wiel bezig. Die lucht!
En ik kan nu ruiken of een CG/OPI een oudje is of niet.Models Own stinkt sowieso.
Bloedingen in je buik??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik wil wel erg graag, en ben vrij, en kan wel de volgende dag hele dag op de bank liggen, maar doordat ik gister met de meiden hele dag heb gelopen heb ik in de avond alweer gierende pijn gekregen en bloedingen in mijn buik en wondjes in mijn mond omdat alles nu weer gaat tegensputteren
Ik weet niet wat er precies anders aan ruikt, maar de oude stinken veel harder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Hoe kun je dat nou weer ruiken??
Dit!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Lindytje het volgende:
En echt, hoe leuk het me ook lijkt je te zien, als je lijf stop zegt, is het stop he! Niet dat je volgende week je bed niet meer uit kunt..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik wil wel erg graag, en ben vrij, en kan wel de volgende dag hele dag op de bank liggen, maar doordat ik gister met de meiden hele dag heb gelopen heb ik in de avond alweer gierende pijn gekregen en bloedingen in mijn buik en wondjes in mijn mond omdat alles nu weer gaat tegensputteren
Bwhehehe! Ik heb daar eigenlijk helemaal niet op gelet tijdens het wielen lakken. Maarja, roken en constant verkouden zijn: ik ruik niet zo bestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies anders aan ruikt, maar de oude stinken veel harder.
OPI Glacier Bay Blues heeft bijvoorbeeld echt zo'n ik beneem je de adem lucht, terwijl dat bij de groene labels veel minder het geval is. Het stinkt wel, maar niet zķ erg.Dus feitelijk het verschil tussen B3-free of niet.
ja heb ik wel vaker hoor, gaan wat organen over de zeikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bloedingen in je buik??![]()
Pas maar goed op jezelf Sharaan!
mag ik vragen wat je hebt, sharaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja heb ik wel vaker hoor, gaan wat organen over de zeikzwaar irritant!
Als ik nog even mag zeuren ...
Wat ik echt zooo irri vind als mensen zeggen "wat heb je toch een mooi lichaam!" .... ik kan dan echt wel gillen soms, ik weet dat ze het lief bedoelen maar ik heb echt het idee dat ik in dit stomme rotlichaam gevangen zit die mij dag en nacht pijn doet
Ik heb krentenbaardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
En natuurlijk krijg ik een dikke pukkel de dag voor de meet... tuuuuuurlijk
Je mag altijd zeuren!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat ik echt zooo irri vind als mensen zeggen "wat heb je toch een mooi lichaam!" .... ik kan dan echt wel gillen soms, ik weet dat ze het lief bedoelen maar ik heb echt het idee dat ik in dit stomme rotlichaam gevangen zit die mij dag en nacht pijn doet
Je mag me testen morgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe! Ik heb daar eigenlijk helemaal niet op gelet tijdens het wielen lakken. Maarja, roken en constant verkouden zijn: ik ruik niet zo best
Zeuren magquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kom ik wel naast je zitten... met mijn korstje op mijn kin..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb krentenbaard.
En Sjaan, hoe leuk het ook is je te zien.. alleen als je het aankan!
oeh, ja!! Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag me testen morgen.Neem ik CG Warm Sable en OPI Glacier Bay Blues wel mee.
[..]
Zeuren magOf zoals ze in KLB zeggen: Terechte klacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |