14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.quote:
wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef fresherrr het volgende:
[..]
14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.
Lezen is moeilijk he.quote:
Ze heeft al eerder sex gehad hoor..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Lastpost het volgende:
En dan over 3 dagen een topic met de vraag, we hebben seks gehad, onveilig, hij is niet in me klaargekomen, kan ik nu zwanger zijn.
Serieuze vraag trouwens voor de mensen die het weten. Waarom wordt dit soort praktijken gedoogd en als je een filmpje download van een 15-jarige dan kan je worden opgepakt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
14 jaar. En hij is volwassene en dat is dan ineens geen pedofilie? Raar systeem hebben we toch.
Je vriendje is dus behoorlijk verkeerd door sex te hebben met jou.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef fresherrr het volgende:
[..]
14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.
Ja wel een pedo-alert hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
14 jaar. En hij is volwassene en dat is dan ineens geen pedofilie? Raar systeem hebben we toch.
Ja en zo dom ben ik dus niet! Dat ik 14 ben hoeft niet te betekenen dat ik een dom schaap ben met geen enige kennis over sex en er maar wat op af neukt om dat ''me vriendje van 18 het wil''.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Lastpost het volgende:
En dan over 3 dagen een topic met de vraag, we hebben seks gehad, onveilig, hij is niet in me klaargekomen, kan ik nu zwanger zijn.
Waarom wil je op je 14e sex hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Ja en zo dom ben ik dus niet! Dat ik 14 ben hoeft niet te betekenen dat ik een dom schaap ben met geen enige kennis over sex en er maar wat op af neukt om dat ''me vriendje van 18 het wil''.
Omdat ik daar behoefte aan heb, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets vroeger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom wil je op je 14e sex hebben?
Zeg dat dan gewoon tegen je moeder, benieuwd naar de reactie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Omdat ik daar behoefte aan heb, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets vroeger.
Dat ben je dus wel!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Ja en zo dom ben ik dus niet! Dat ik 14 ben hoeft niet te betekenen dat ik een dom schaap ben met geen enige kennis over sex en er maar wat op af neukt om dat ''me vriendje van 18 het wil''.
Inderdaad. Wacht nog eens een dik jaar, dan kijk je heel anders tegen zulke dingen aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom wil je op je 14e sex hebben?
Is het niet dat je graag iets wilt wat je ouders liever niet willen, en dat het slechts toevallig sex betreft? Serieuze vraag trouwens, over 10 jaar heeft mijn dochter dezelfde leeftijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Omdat ik daar behoefte aan heb, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets vroeger.
Ja dat krijg je ervan als je kinderen neukt. Daar kan hun lichaam nog niet tegen.quote:. laatst ben ik ontmaagd door mijn vriend, en ik had gewoon verschrikkelijke pijn. (dat is natuurlijk logisch bij je ontmaagding maar ik heb gewoon zo'n pijn gehad dat lopen niet echt meer een optie was.)
Te jong zijn om door te hebben wanneer je domme dingen zegtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat jong om alleen bij je vriendje te blijven slapen. En de pil hoeft niet speciaal voor de sex te zijn, je kan ook als reden opgeven dat je last van je ongesteldheid hebt en het wat regelmatiger wilt hebben. Daar vind ik het zelf ook erg handig voor en was eigenlijk ook de reden dat ik ben begonnen met de pil.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef fresherrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Supersoep het volgende:
Ja dat krijg je ervan als je kinderen neukt. Daar kan hun lichaam nog niet tegen.
Ik ken mensen die op die leeftijd als koppel begonnen zijn en nu als 50 plussers alle plezier van hun leven hebben, grow up... Zelf was ik er toen ik 14 was ook niet kapot van, en als 18 jarige stond ik echt niet te springen om een vriendin van 14, maar als het klikt en goed verloopt... Je bent niet ineens pedo als je op jongere meisjes valt terwijl je zelf nog napubertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vriendje is dus behoorlijk verkeerd door sex te hebben met jou.
Ik mag hopen dat je dat zelf dondersgoed weet.
TS klinkt behoorlijk volwassen voor een meid van 14.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat ben je dus wel!
Aangezien je een vriend hebt die geen sex met jou mag hebben wettelijk!
quote:Hoe maak ik het mijn moeder duidelijk op de manier dat ze niet dood valt van de schrik. Aangezien ik ook graag aan de pil wil... !
Dit is wel degelijk pedofilie. Om een of andere reden denken kindjes van 14 altijd dat ze stoer zijn of zo als ze een volwassen gozer in bed kunnen krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
Ze heeft al sex gehad en wil nu pas aan de pil.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:53 schreef Wokkel het volgende:
[..]
TS klinkt behoorlijk volwassen voor een meid van 14.
Wees blij dat ze het haar moeder wil vragen/vertellen, genoeg meiden die stiekem die dingen doen en hierdoor slecht geinformeerd zijn door de ouders. In plaats vanachter je beeldscherm de EO moralist uit te hangen kan je ook gewoon ingaan op de vragen die ze stelt.
[..]
En die 18 jarige denkt, da's lekker strak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk pedofilie. Om een of andere reden denken kindjes van 14 altijd dat ze stoer zijn of zo als ze een volwassen gozer in bed kunnen krijgen
http://voe.blogg.no/quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk pedofilie. Om een of andere reden denken kindjes van 14 altijd dat ze stoer zijn of zo als ze een volwassen gozer in bed kunnen krijgen
Tuurlijk! Maar dat is bij ons in de kerk dan ook meer de regel dan de uitzondering! Volwassen vrouwen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://voe.blogg.no/
Zij is ook 14, en ik weet zeker dat veel volwassen mannen het er graag op zouden willen doen
Rot op met je behoeftes. Je hebt straks nog 60 jaar lang om je uit te laten wonen. Geniet eens voor de gein nog 2 of 3 jaartjes van je jeugd ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Precies!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En die 18 jarige denkt, da's lekker strak.
Dat vind ik eigenlijk nog het minste aan het hele geval. Als je ziet hoe volwassen sommige meiden van die leeftijd zijn en wat voor een knulletjes van 18 er rond lopen zou het je waarschijnlijk geeneens opvallen als ze samen over straat liepen. Om die gast dan voor pedo uit te maken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk pedofilie.
Pedofilie richt zich tamelijk ernstig op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken, dus geen boobies of kleine, weinig haar, weinig vorm. Alles onder de 16 pedofilie noemen is onzin. Mijn eerste vriendin was 12 en zag eruit als 17 qua lichaam. Jaren later een meid leren kennen waar ik helemaal van ondersteboven was, en toen vertelde een lesbische vriendin dat die dus 16 was, terwijl ze minstens even oud als mij leek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog geen puber geweest? Genoeg mensen die bij de eerste keren niet altijd even goed met de bescherming waren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze heeft al sex gehad en wil nu pas aan de pil.
Hoe is dat verstandig/volwassen??
Dit is geen pedofilie, paniekert!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Net of dat helpt: een schop onder je hol.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Roces18 het volgende:
haha, ben je gek. Als je mijn dochter was krijg je nu een flink pak slaag ook al mag dat niet meer. Toen ik 14 was, was ik boomhutten aan het bouwen. En jij loopt van je af te neuken lol..
Heel goed, je eigen vlees en bloed angst aan jagen dmv geweld én er gelijk voor zorgen dat ze het 100% zeker achter je rug om doet én als bonus je nooit meer iets vertelt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Roces18 het volgende:
haha, ben je gek. Als je mijn dochter was krijg je nu een flink pak slaag
Dan moet de moeder wel eerst aangifte doen enzo. Anders is er gewoon niets aan de handquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat je ma er achter komt dat een 18 jarige haar 14 jarige dochter "naait".
Dan kan je vriendje een rechtzaak verwachten namelijk.
Wacht maar tot ts zwanger blijkt te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog geen puber geweest? Genoeg mensen die bij de eerste keren niet altijd even goed met de bescherming waren.
TS vertelt toch hoe het zit en wat ze graag met haar moeder bespreekbaar wil maken, waarom kom je dan met zaken die er voor de vraag van TS niet toe doen?
Dat dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heel goed, je eigen vlees en bloed angst aan jagen dmv geweld én er gelijk voor zorgen dat ze het 100% zeker achter je rug om doet én als bonus je nooit meer iets vertelt.
Jij komt er wel als opvoeder!.
quote:Volgens artikel 247 van het Wetboek van Strafrecht zijn ontuchtige handelingen met iemand die jonger is dan zestien jaar waar men niet mee is getrouwd strafbaar. Volgens artikel 248b is dit ook verboden met een prostitué (man) dan wel prostituee (vrouw) van zestien of zeventien. Artikel 244 en 245 behandelen zwaardere gevallen. Zo is volgens artikel 244 het verrichten van seksuele handelingen met minderjarigen tot twaalf jaar oud waarbij het lichaam wordt binnengedrongen strafbaar met maximaal twaalf jaar gevangenisstraf[4].
In de zedenalmanak van het ministerie van justitie worden pedoseksuele handelingen geschaard onder het item seksueel geweld. De leeftijd is geobjectiveerd: "Ik wist niet dat het meisje maar vijftien was, ze zag eruit als achttien" wordt in principe niet als verweer gehonoreerd. Ook indien wederzijdse toestemming bestaat is dit in principe geen strafuitsluitingsgrond. Bescherming van minderjarigen wordt van groter belang geacht.
Tot justitiële vervolging kan worden overgegaan, ongeacht of het minderjarige slachtoffer weerstand biedt aan, of zelfs uitnodigt tot de handelingen. Dit was tot 2003 anders - als het kind minimaal twaalf jaar oud was, kon alleen vervolging plaatsvinden na een klacht door het kind, zijn of haar ouders of de Raad voor de Kinderbescherming. In het onderwijs hebben, krachtens de wet, docenten een meldingsplicht en besturen een aangifteplicht bij seksueel misbruik van minderjarigen.
Tijden veranderen. Jouw dochter zal waarschijnlijk al over 7-8 jaar met dit soort dingen komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is het niet dat je graag iets wilt wat je ouders liever niet willen, en dat het slechts toevallig sex betreft? Serieuze vraag trouwens, over 10 jaar heeft mijn dochter dezelfde leeftijd.
Niks mis met een pak slaag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heel goed, je eigen vlees en bloed angst aan jagen dmv geweld én er gelijk voor zorgen dat ze het 100% zeker achter je rug om doet én als bonus je nooit meer iets vertelt.
Heb je kinderen? En heb je ze wel eens geslagen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks mis met een pak slaag.
Dat slappe gelul van tegenwoordig zorgt er voor dat die klote pubers zo recalcitrant als de pest zijn.
Ik heb geen kinderen nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb je kinderen? En heb je ze wel eens geslagen?
Ben je zelf weleens geslagen überhaupt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks mis met een pak slaag.
Dat slappe gelul van tegenwoordig zorgt er voor dat die klote pubers zo recalcitrant als de pest zijn.
De pil heeft niets met sex te maken. Die is voor anticonceptie, net als condooms. Je kunt dus kiezen welke vorm je gebruikt. En aangezien ze het volgens mij met condoom gedaan heeft is ze wel degelijk verstandig geweest (in ieder geval verstandiger dan ik mijn eerste keerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is idd niet handig, daarom moet meisje TS zelf hiermee stoppen en zich niet laten manipuleren door haar 18-jarige vriend. Want een 14-jarige heeft geen 'behoefte aan sex', zoals ze zelf stelt. Op die leeftijd is sex een bewust experiment. Maar wel één die ze beter kan uitstellen tot ze boven de 16 is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee hoor. Dus niet trappen, stompen, en dingen naar je hoofd krijgen. Dan moet je niet mekkeren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vroeger wel eens een paar tikken op m'n reet gehad hoor.
Zie mijn andere post.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben je zelf weleens geslagen überhaupt.
Dat vind ik onder een pak slaag vallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee hoor. Dus niet trappen, stompen, en dingen naar je hoofd krijgen. Dan moet je niet mekkeren.
Wat natuurlijk compleet wat anders is danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen nee.
Vroeger wel eens een paar tikken op m'n reet gehad hoor.
En ik ben goed terecht gekomen.
quote:een flink pak slaag
Ja was ongeveer tegelijk en ik heb al geantwoord.quote:
Ja zo ging dat dus bij ons.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vind ik onder een pak slaag vallen.
Niet het hele huis door rammen.
En dat valt onder kindermishandeling officieel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zo ging dat dus bij ons.
Weet ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat valt onder kindermishandeling officieel.
Een tik op de billen ook...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar vallen maar weinig mensen over nowadays, er werd oorspronkelijk gereageerd op een user die het over 'een flink pak rammel' had. Niet overdrijven nu en doen alsof iedereen moord en brand schreeuwt over een kleine tik op de billen.quote:
Klopt, weinig mensen vallen er over, maar neemt niet weg dat het officieel niet meer mag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar vallen maar weinig mensen over nowadays, er werd oorspronkelijk gereageerd op een user die het over 'een flink pak rammel' had. Niet overdrijven nu en doen alsof iedereen moord en brand schreeuwt over een kleine tik op de billen.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat je ma er achter komt dat een 18 jarige haar 14 jarige dochter "naait".
Sommige domme geiten kunnen heel goed tig keer dezelfde domme vraag stellen, hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef Riana_Luna het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder sex gehad hoor..
Dit dus, stelletje moraalridders hierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef pasopikbijt het volgende:
Arme TS. Iedereen gelijk lopen schreeuwen dat haar vriendje een pedo is en dat ze te jong is voor seks.
ik was ook 14 en mijn vriendje 18.. Ben nu bijna 16 en hij is 19 en we zijn al meer dan anderhalf jaar samen en ik heb hem op het fucking internet ontmoet.
Zal wel toeval zijn..
Maargoed, ik had dan het geluk dat mijn moeder van binnen een hippie is en tegen mij zei dat ik zoveel mag neuken met wie dan ook, zolang ik het maar veilig doe/niet zwanger raak etc.
Maar wat ik dus eigenlijk wou zeggen: Trek je for gods sake niks aan van al die zuurpruimen die zullen zeggen dat je vriend een pedo is etc. En verder moet je gewoon doen wat goed voelt en je ouders laten zien dat er niks aan de hand is en dat jij klaar bent voor wat je doet.
Ik ook meestal rond 06.30u 's ochtends.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Ja, oordelen kunnen mensen als de beste. Ik vind 14 wel jong voor sexuele activiteit, maar die leeftijdsgrens lijkt spontaan steeds verder te dalen. Mijn vriendin en ik schelen 14 jaar, en zij was nog jong toen we een relatie kregen. Maar ondertussen zijn we al ruim 6 jaar zeer gelukkig met elkaar, en wonen al 5 jaar samen. De meeste 'wijze keuze' stellen halen dat niet eens, omdat er dan allang weer één buiten de deur geneukt heeft, wat ook steeds normaler lijkt te worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dit dus, stelletje moraalridders hier.
ik ben ook na ruim een half jaar condooms aan de pil gegaan hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
bel je me over een paar jaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef pasopikbijt het volgende:
Arme TS. Iedereen gelijk lopen schreeuwen dat haar vriendje een pedo is en dat ze te jong is voor seks.
ik was ook 14 en mijn vriendje 18.. Ben nu bijna 16 en hij is 19 en we zijn al meer dan anderhalf jaar samen en ik heb hem op het fucking internet ontmoet.
Zal wel toeval zijn..
Maargoed, ik had dan het geluk dat mijn moeder van binnen een hippie is en tegen mij zei dat ik zoveel mag neuken met wie dan ook, zolang ik het maar veilig doe/niet zwanger raak etc.
Maar wat ik dus eigenlijk wou zeggen: Trek je for gods sake niks aan van al die zuurpruimen die zullen zeggen dat je vriend een pedo is etc. En verder moet je gewoon doen wat goed voelt en je ouders laten zien dat er niks aan de hand is en dat jij klaar bent voor wat je doet.
Heerlijk fucking hypocriete kinderlogica zeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:38 schreef fresherrr het volgende:
Ik stelde gisteren aan me moeder voor of ik vanavond bij mijn vriendje mocht slapen. Ze schrok ervan en zei dat ik haar overviel. Ik merkte wel aan dr dat ze zo goed mogelijk wou reageren. Zij denkt nu natuurlijk meteen aan sex, en dat haar lieve kleine dochter niet lang meer lang haar kleine meid zal zijn. Zoals waarschijnlijk iedere moeder zou reageren. Ik zei tegen haar dat het alleen maar slapen is, en waarom ze nou meteen van die gekke dingen gaat denken. Ze had het er over dat ze niet wou dat ik zwanger thuis kom etc. Ik ga vandaag tegen dr zeggen dat als ik het met hem wil doen dat dat ook wel gewoon overdag kan als ik naar hem toe ga, en niet dat ik daar persé voor bij hem moet gaan slapen. 1 ding waarvan ik begrijp wat me ouders bang maakt: Hij is alleen thuis. Dat is verder geen probleem, want mijn ouders mogen mn vriendje en vinden hem aardig. Dus weten dat ie lief voor me is. Oké, nu mijn probleem: Ik mag dus bij mijn vriendje slapen van mijn ouders. Ik weet nu al dat als ik morgen thuis kom en dat mijn moeder dan vraagt: ''En, is er iets gebeurd?'' Ik weet nu al dat ik het met hem ga doen. Maar dat wil ik mijn moeder niet vertellen! En trouwens, ik heb het al met hem gedaan. Hoe maak ik het mijn moeder duidelijk op de manier dat ze niet dood valt van de schrik. Aangezien ik ook graag aan de pil wil... Alvast bedankt!
Ik vind het persoonlijk ook te jong hoor, maar dat is verder haar eigen keuze en ze klinkt niet als een dom schaap dat aan onveilige sex doet. En 14 - 18 is echt geen schokkend verschil, veel jongens van 18 zijn vaak nog erg onvolwassen en kinderlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, oordelen kunnen mensen als de beste. Ik vind 14 wel jong voor sexuele activiteit, maar die leeftijdsgrens lijkt spontaan steeds verder te dalen. Mijn vriendin en ik schelen 14 jaar, en zij was nog jong toen we een relatie kregen. Maar ondertussen zijn we al ruim 6 jaar zeer gelukkig met elkaar, en wonen al 5 jaar samen. De meeste 'wijze keuze' stellen halen dat niet eens, omdat er dan allang weer één buiten de deur geneukt heeft, wat ook steeds normaler lijkt te worden.
En die 'wijze keuze' stellen, en in veel gevallen ook nog de treurige singles, weten het hier natuurlijk allemaal heel goed. Want iedere situatie is vergelijkbaar, en vergelijkbaar te verketteren.
En dit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Net of dat helpt: een schop onder je hol.
Als ze willen neuken, doen ze het toch wel.
Als ik haar moeder was, zou ik haar zelfs naar de huisarts slepen voor de pil. Niemand zit te wachten op een tienerzwangerschap.
Als je als 18 jarige een vriendin hebt van 14 dan spoor je niet. Ook al heeft het niets met sex te maken dan nog is het verkeerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef pasopikbijt het volgende:
Zal wel toeval zijn..
quote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als je als 18 jarige een vriendin hebt van 14 dan spoor je niet. Ook al heeft het niets met sex te maken dan nog is het verkeerd.
Hij kan geen vriendin van zijn eigen leeftijd krijgen of speelt nog graag in de speeltuin.
It takes one to know one...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Heerlijk fucking hypocriete kinderlogica zeg!
Voor mij had hij een vriendin die een jaar jonger was dan hij. Maar ik ben gewoon veel leuker.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als je als 18 jarige een vriendin hebt van 14 dan spoor je niet. Ook al heeft het niets met sex te maken dan nog is het verkeerd.
Hij kan geen vriendin van zijn eigen leeftijd krijgen of speelt nog graag in de speeltuin.
Helemaal geen onzin.quote:
Aan de andere kant zijn we te ver doorgeslagen door net te doen alsof pubers weloverwogen beslissingen kunnen nemen en een gelijkwaardige discussiepartner zijn, strenge morele kaders aangeven is niet per se slecht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef KingOfMars het volgende:
Seks met een 14-jarige ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn vind ik jou veel triester, meneer moraalridder.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin.
Zulke jongens zijn echt heel erg triest.
Dat is al jaren geleden afgeschaft. Als het geconstateerd wordt, is een aanklacht helemaal niet meer nodig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Ascendancy het volgende:
Ja volgens de wet is het strafbaar. Daar heb je echter eerst een aanklacht voor nodig van 1 van de ouders of het meisje zelf.
Want? En wat is 'coulant'?quote:Daarnaast zal de rechter in dergelijke zaken behoorlijk coulant zijn.
Een grens is een grens, dus wordt-ie ook gehandhaafd. In de bebouwde kom staat de flitspaal ook ingesteld op 50km en niet op 70km p/u. het zal echt de eerste keer niet zijn dat een jongen van 18 heel wat uit te leggen heeft voor dit soort fratsen. Juist omdat de politie of de rechter wel zeker wil weten dat de jongen het meisje niet in bed heeft gemanipuleerd en dergelijke.quote:De wet is zo gesteld, omdat je een grens moet trekken. Om 14 jarige meisjes van 40 jarigen te beschermen. Niet om dit soort jeugdliefde.
Tussen een student en een onderbouwscholier zit anders een behoorlijk verschil in ontwikkeling. Ongeacht of de jongen nog 'erg kinderachtig' is.quote:
Dat niet alleen, nu is het een student, de volgende keer is het een Loverboy. Hopelijk krijgt ze geen kinderenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Tussen een student en een onderbouwscholier zit anders een behoorlijk verschil in ontwikkeling. Ongeacht of de jongen nog 'erg kinderachtig' is.
Jawel, wel echt. Seks met iemand onder de 16 is voor de wet verkrachting. Als je even terugleest:quote:
quote:In de zedenalmanak van het ministerie van justitie worden pedoseksuele handelingen geschaard onder het item seksueel geweld. De leeftijd is geobjectiveerd: "Ik wist niet dat het meisje maar vijftien was, ze zag eruit als achttien" wordt in principe niet als verweer gehonoreerd. Ook indien wederzijdse toestemming bestaat is dit in principe geen strafuitsluitingsgrond. Bescherming van minderjarigen wordt van groter belang geacht.
Er gaat helemaal nooit sprake zijn van een aanklacht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden afgeschaft. Als het geconstateerd wordt, is een aanklacht helemaal niet meer nodig.
[..]
Want? En wat is 'coulant'?
¤250,- boete, 4 maanden voorwaardelijk en een omgangsverbod. Of alleen een waarschuwing?
Hoe dan ook, betrokkene heeft dan wel voor seks met een minderjarige voor de rechter gestaan. Doet het vast goed op je cv.
Denk daar ook maar eens aan. Dat is namelijk wel het risico dat je loopt.
[..]
Een grens is een grens, dus wordt-ie ook gehandhaafd. In de bebouwde kom staat de flitspaal ook ingesteld op 50km en niet op 70km p/u. het zal echt de eerste keer niet zijn dat een jongen van 18 heel wat uit te leggen heeft voor dit soort fratsen. Juist omdat de politie of de rechter wel zeker wil weten dat de jongen het meisje niet in bed heeft gemanipuleerd en dergelijke.
quote:In de praktijk is er jurisprudentie over seksuele contacten tussen 16minners en 16plussers. Daarbij gaat het om drie voorwaarden, op basis waarvan de rechter de seks niet als ontucht en daarmee niet strafbaar beschouwt:
er mag geen aanleiding zijn te vermoeden dat de jongere partner de seksuele handelingen tegen zijn of haar wil heeft verricht of een ondergeschikte positie tegenover de oudere had; en
er moet sprake zijn van een affectieve relatie; en
er moet sprake zijn van een gering leeftijdsverschil (bijv. jongeren van 14 en 17 jaar)
Dus als je als 14 jarige wordt verkracht door iemand van 18 KUN je hem aangeven en dan heeft ie een probleem ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel, wel echt. Seks met iemand onder de 16 is voor de wet verkrachting. Als je even terugleest:
[..]
Nee het is geen klachtdelict meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef pasopikbijt het volgende:
Vriendje van 18 heeft pas een probleem als iemand hem aangeeft...
Dus als vriendinnetje van 14 gelukkig is met hem is er NIKS aan de hand.
Jeezus
Nog single, neem ik aan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin.
Zulke jongens zijn echt heel erg triest.
QFT.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn vind ik jou veel triester, meneer moraalridder.
Okee, en hoe komt de politie daar zonder aangifte dan eigenlijk achter?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee het is geen klachtdelict meer.
Qua geleerde kennis wel, qua levenservaring hoeft dat helemaal niet. Je moet kennis wel kunnen categoriseren, en anders kun je wellicht je beter niet mengen in dit soort discussies.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Tussen een student en een onderbouwscholier zit anders een behoorlijk verschil in ontwikkeling. Ongeacht of de jongen nog 'erg kinderachtig' is.
Ja leg dat maar eens uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Okee, en hoe komt de politie daar zonder aangifte dan eigenlijk achter?
Dat is een andere kwestie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Ascendancy het volgende:
Okee, en hoe komt de politie daar zonder aangifte dan eigenlijk achter?
En waarom zouden ze dat doen dan? Ga jij TS haar vriendje aangeven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie.
(ze zouden het IP adres van TS kunnen opvragen)
De wereld is wit, de wereld is zwart. Zie mijn vorige post. Het gelul over kennis, ervaring. Prachtige zaken, alleen is kennis redelijk meetbaar... redelijk, maar ervaring is veel moeilijker te meten. Oh, en beide zijn eigenlijk niet eens leeftijdgebonden.... en vooral dat laatste...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat niet alleen, nu is het een student, de volgende keer is het een Loverboy. Hopelijk krijgt ze geen kinderen
Je kunt moeilijk aangifte doen als derde. De ouders kunnen dat doen, derden is lastig, zeker als de ouders het vriendje wel kunnen waarderen. Zou dat mij overkomen, dan volgt er gewoon een tegenaanklacht voor ongewenste intimiteiten. Bemoeizuchtige pisvlekken heb ik echt een schurfthekel aan...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee het is geen klachtdelict meer.
Echte nazi's kunnen het!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:33 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat doen dan? Ga jij TS haar vriendje aangeven?
Nope, gelukkig wel met iemand van mijn eigen leeftijd.quote:
Leeghoofden maken de rellen in deze situatie... zoals jij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef Dubby het volgende:
Weer zo'n 18-jarige onderontwikkelde noob die een rel creeert in een gezin omdat hij een brugklasser meent te moeten neuken.
Mag je vinden, jij bent degene die zich laat neuken door pedo'squote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn vind ik jou veel triester, meneer moraalridder.
Ah, een 'wijze keuze' stel... wat schattig! Hoe lang al? En hoe lang nog, denk je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nope, gelukkig wel met iemand van mijn eigen leeftijd.
Wat loop iedereen hier te zeuren dan? TS haar ouders vinden het vriendje toch ok?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Echte nazi's kunnen het!Het doet gelukkig in Nederland weinig, er volgen hooguit wat vragen aan de OUDERS (heel belangrijke mensen in dit soort trajecten), en dan valt het stil. Ik zou vervolgens de aangever gaan vervolgen, maar dat is een ander verhaal.
Omdat het duidelijk is dat ze van plan is een strafbaar feit uit te lokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:33 schreef pasopikbijt het volgende:
En waarom zouden ze dat doen dan? Ga jij TS haar vriendje aangeven?
Aaargh, je hoeft geen aangifte te doen, dat is nou juist het punt. Het is altijd strafbaar. Het OM kan altijd overgaan tot vervolging, met of zonder aangifte.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef AlphaOmega het volgende:
Je kunt moeilijk aangifte doen als derde.
- niet zo -quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Mag je vinden, jij bent degene die zich laat neuken door pedo's
Of zogenaamd begripvolle, volwassen filisters zoals jij, die er sowieso serieus op ingaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Leeghoofden maken de rellen in deze situatie... zoals jij.
Ach, ga toch weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel, wel echt. Seks met iemand onder de 16 is voor de wet verkrachting. Als je even terugleest:
[..]
Je had al meegekregen dat mijn vriendin en ik 14 jaar schelen? Heb je nog wat olie voor je vuur...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Of zogenaamd begripvolle volwassen filisters zoals jij, die er sowieso serieus op ingaan.
zucht.. hoe zouden ze het uberhaupt te weten moeten komen? Zitten de mannetjes van de wet op Fok! te lurken? "Oh kijk! Een minderjarig meisje met een meerderjarig vriendje! Snel haar IP adres pakken en dan gaan we naar haar huis en haar ouders ondervragen!"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef speknek het volgende:
Aaargh, je hoeft geen aangifte te doen, dat is nou juist het punt. Het is altijd strafbaar. Het OM kan altijd overgaan tot vervolging, met of zonder aangifte.
wait what?quote:Natuurlijk is dat een zwaar overdreven wet, en wat mij betreft laten TS en pasopikbijt zich filmen terwijl ze een bukkake ontvangen van dertig kale negers, maar het is onder geen enkel beding niet strafbaar.
TS denkt dat moeder gaat vragen of ze het met elkaar hebben gedaan als ze thuiskomt van het slapen van vriendje en wat ze dan moet zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wat loop iedereen hier te zeuren dan? TS haar ouders vinden het vriendje toch ok?
En waarom geeft er niemand antwoord op TS haar eigenlijke vraag? Inplaats van te lopen zeiken over hele andere dingen
Dan kan ik begrijpen dat de term onderontwikkeld jou zo emotioneert.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Je had al meegekregen dat mijn vriendin en ik 14 jaar schelen? Heb je nog wat olie voor je vuur...
Zo ik wel hoor! Typen typen typen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah gossie, forum held. Heb je al eelt op je handen?
Een moderator die geen zin heeft om even terug te lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
FF voor m'n beeldvorming en ik heb geen zin om alles weer terug te gaan lezen,, maar weet moeders hoe oud het vriend(je) is eigenlijk?
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
FF voor m'n beeldvorming en ik heb geen zin om alles weer terug te gaan lezen,, maar weet moeders hoe oud het vriend(je) is eigenlijk?
Ik kan wel heel dit topic door gaan zitten worstelen, maar sommige zijn ff iets sneller.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een moderator die geen zin heeft om even terug te lezen.![]()
![]()
Ja, leg de mensen maar eens haarfijn uit dat je hbo niet met hoofdletters schrijft.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Sorry, kon even zo snel geen foto vinden van een puisterige kutpuber. Maar moet nu eerst in vergadering...
Als ik het goed begrijp was jij 30 en je vriendin 16 toen jullie je relatie begonnen? Dat vind ik een veel groter leeftijdsverschil dan 14-18 want wat heb je dan nog gemeen denk ik dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Je had al meegekregen dat mijn vriendin en ik 14 jaar schelen? Heb je nog wat olie voor je vuur...
En ja, ik ben 36, en heb gewoon het lef om mijn leeftijd in mijn profiel te hebben staan, grote held dat je bent. Jij ook, of niet?
18 jarige die 14 jarige neuken kunnen niet nadenken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:41 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jij had in Nazi Duitsland tijd moeten leven. Je had wel sorteerder kunnen worden bij de ingang van een kamp. Het is voor jou geen kunst om stempeltjes op te drukken, of niet?
Denk eens na, als je iemand van 18 een pedo noemt omdat hij een relatie heeft met iemand van 14? Of is dat lastig, nadenken?
Merkwaardige redenering. Voorbeelden te over van meiden (of mannen) die achteraf vooral met ellende terugkijken op een lange relatie. Het kan ook prima gaan, maar de duur van een relatie zegt me weinig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar al 6 jaar samen dus ergens zal er wel iets werken.
Je hebt gelijk, soms blijven mensen langer in een relatie hangen dan dat ze eigenlijk zouden willen. Toch denk ik wel dat de meerderheid van de mensen in een relatie van 6 jaar het samen leuk hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef Dubby het volgende:
[..]
Merkwaardige redenering. Voorbeelden te over van meiden (of mannen) die achteraf vooral met ellende terugkijken op een lange relatie. Het kan ook prima gaan, maar de duur van een relatie zegt me weinig.
Mwah....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, soms blijven mensen langer in een relatie hangen dan dat ze eigenlijk zouden willen. Toch denk ik wel dat de meerderheid van de mensen in een relatie van 6 jaar het samen leuk hebben.
QFTquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
18 jarige die 14 jarige neuken kunnen niet nadenken.
Ik leg net daarvoor uit dat die dus helemaal niet nodig is, dus dat is volslagen irrelevant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er gaat helemaal nooit sprake zijn van een aanklacht.
Niet bij 14-jarigen onder de invloed van volwassenen. Dat punt kun je ook vergeten.quote:Omdat er naast wetten ook nog zoiets is als zelfbeschikking.
Ik heb het over dit geval, dus 14 en 18.quote:wtf is het voor onzin dat je een meisje van 15 gaat verbieden sex de hebben met iemand van 2.5 jaar ouder.
Ik heb al aan het begin van dit draadje aangegeven dat dit geval he-le-maal niets met pedofilie van doen heeft.quote:Maar jij vindt mij dus een pedofiel?![]()
Leuke quote, maar volslagen irrelevant. Het gaat hier niet over iemand van 17, maar van 18. Een volwassene dus voor de wet. En ja, dat maakt verschil.quote:Even een quote voor je:
[..]
Keeping up appearances.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah....
Het huwelijk van m'n opa & oma was niet helemaal zo goed als dat ik altijd dacht...![]()
Ja mooiquote:
Daar sla je de plank even helemaal mis. De wet zegt enkel iets over jonger en ouder dan 16.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik leg net daarvoor uit dat die dus helemaal niet nodig is, dus dat is volslagen irrelevant.
[..]
Niet bij 14-jarigen onder de invloed van volwassenen. Dat punt kun je ook vergeten.
[..]
Ik heb het over dit geval, dus 14 en 18.
[..]
Ik heb al aan het begin van dit draadje aangegeven dat dit geval he-le-maal niets met pedofilie van doen heeft.
Stumpert.
[..]
Leuke quote, maar volslagen irrelevant. Het gaat hier niet over iemand van 17, maar van 18. Een volwassene dus voor de wet. En ja, dat maakt verschil.
Die grenzen, remember!
22 is dan weer erg laat. Dan klopt er iets niet aan je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:59 schreef hoerezooi het volgende:
het word ook steeds erger tegnwoordigik was 22 ofzo bij eerste keer. Denk dat we over 5 of 10 jaar jeugd van een jaar of 10 krijgen die al willen neuken
das gewoon een kwestie van de juiste tegenkomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
22 is dan weer erg laat. Dan klopt er iets niet aan je.
Dat kan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
das gewoon een kwestie van de juiste tegenkomenheb geen behoefte om hem in elke willekeurige dronke sloerie te stoppe
Goh, waar staat die regel beschreven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helaas geen 5 of 10 jaar meer duurt... hoeveel ouders zijn er niet die allebei een volle baan hebben als de kids net voorbij de 10 zijn. Ze moeten wel, anders kunnen ze hun zielige leven niet bekostigen, maar het geeft de kinderen alle vrijheid in een weinig tot niet gecontroleerde omgeving...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:59 schreef hoerezooi het volgende:
het word ook steeds erger tegnwoordigik was 22 ofzo bij eerste keer. Denk dat we over 5 of 10 jaar jeugd van een jaar of 10 krijgen die al willen neuken
Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daar sla je de plank even helemaal mis.
Daar gaat het hier toch over.quote:De wet zegt enkel iets over jonger en ouder dan 16.
Dus? Daar gaat het hier niet over.quote:Beide jonger dan 16: wettelijk niet toegestaan, valt onder tucht.
Dat weet je niet, want je hebt alleen het woord van TS en die kan liegen.quote:1 jonger en 1 ouder dan 16: kan dus onder verkrachting vallen, TS en haar vriend vallen hieronder, maar de rechter zal hierin nooit tot vervolging overgaan.
En aangezien dat dus het geval kan zijn, loopt vriend van TS dus het risico in een politieonderzoek verzeild te raken. Dat probeer ik je al een paar keer duidelijk te maken.quote:Dat wil zeggen, er is in Nederland nog nooit een dergelijke zaak geweest, waarin niet ook dwang en/of machtsmisbruik plaatsvond
Nope! Een 45-jarige met een 16-jarige is strafbaar!quote:Beide ouder dan 16: Volledig legaal.
Inderdaad, da's 21 geworden of dat gaat het binnenkort worden.quote:Veranderingen op de leeftijd van 18 jaar zijn enkel pornografie en prostitutie.
Bepaal jij dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
I agree.. die regels altijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?![]()
Dat maakt betrokkene zelf wel uit, n'est-ce pas?
En 16 jarige met een 45 jarige is niet strafbaar en anders zie ik graag het betreffende artikel. Het is iig niet strafbaar op puur sexueel contact.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:16 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Daar gaat het hier toch over.
[..]
Dus? Daar gaat het hier niet over.
[..]
Dat weet je niet, want je hebt alleen het woord van TS en die kan liegen.
[..]
En aangezien dat dus het geval kan zijn, loopt vriend van TS dus het risico in een politieonderzoek verzeild te raken. Dat probeer ik je al een paar keer duidelijk te maken.
[..]
Nope! Een 45-jarige met een 16-jarige is strafbaar!
Get your facts straight!
[..]
Inderdaad, da's 21 geworden of dat gaat het binnenkort worden.
Je weet er echt geen ruk van en je bevestigd dingen die ik al gezegd heb onder het voorwendsel dat je me verbeterd.
Dat, en als ze nou eens geschreven waren, maar het zijn morele regeltjes die leven in het brein van poppetjes... en ze verschillen ook nog per poppetje, maar ieder poppetje wil wel dat zijn/haar regeltjes wet zijn... wat weer hypocriet is...quote:
In geval van consensus is het niet strafbaar. Iets met feitjes... mag ook in het Engels?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:16 schreef ElectricEye het volgende:
Nope! Een 45-jarige met een 16-jarige is strafbaar!
Get your facts straight!
Doe niet zo moeilijk joh, dat meisje wil het toch zelf... Slaat nergens op dat ze volgens de wet geen seks mogen hebben terwijl ze het allebei willen. En dat meisje kan op die leeftijd prima haar eigen keuzes maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijkt me ook het beste. Dat is toch de manier waarop een moeder het bekijkt, wanneer ze 's nachts wakker ligt van het treurige nieuws.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:09 schreef Koeketrommel het volgende:
Als ik eerlijk ben, zou ik het niet vertellen. Bespaar dat mens het idee dat haar kleine meid van 14 als een dikke zwanzerik in der poes heb gehad die zij vroeger schoonmaakte.
14 = 2e/3e klas (of je hebt een klas overgeslagen)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:36 schreef P.F. het volgende:
Nou nou, als je 14 bent zit je in 4havo oid. boohooo. Nog een jaar verder en je kan al bijna studeren..
Nou, het klinkt alsof jij precies weet hoe ze elkaar ontmoet hebben en hoe hun relatie in elkaar steekt. Kom op zeg. Die meiden van 14 zijn echt meer zo wereldvreemd als vroeger hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:38 schreef omg-rmc het volgende:
En ja die gast van 18 is natuurlijk een sneue mongool.. Beetje als student rond de 1VMBO a 2VMBO lokalen rond hangen om onzekere meisjes op te pikken. Nee, sure dat het een toffe gozer is die napubert.. kom op
And again, it takes one to know one...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:38 schreef omg-rmc het volgende:
Haha wat een faal TS...
En ja die gast van 18 is natuurlijk een sneue mongool.. Beetje als student rond de 1VMBO a 2VMBO lokalen rond hangen om onzekere meisjes op te pikken. Nee, sure dat het een toffe gozer is die napubert.. kom op
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
And again, it takes one to know one...
Inderdaad, dit zijn pure morele standpunten maar we leven tenslotte in een veranderende wereld. De erg beschaafde Romeinen hadden ook jochies die ze als neukslaaf gebruiktenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Een hoop mensen lijken hier te vergeten dat tijden veranderen en dat meisjes van 14 allang niet meer de onschuldige popperige meisjes zijn van vroeger
Ik zou het als ouder ook niet aanmoedigen, maar zou ze wel de nodige dosis voorlichting meegeven omdat ik ook niet gek ben en natuurlijk ook wel weet dat het bij alleen bij elkaar slapen niet blijft (en terecht).
zoek pedofilie eens eerst opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Gripper het volgende:
Fok op z'n smalst hoor... Als zij 1 jaartje ouder was, en hij 1 jaar jonger, dan zeurt er ook niemand over. Maar nu is 1 vd 2 achttien, en valt half fok eroverheen, want iedere 18 jarige die het met iemand onder de 18 doet is pedoseksueel en gestoord, en moet chemisch gecastreerd worden, etc.
Toen ik het voor het eerst deed was ik 17, mn vriendinnetje was net die dag 16 geworden. 3 dagen later was ikzelf jarig, dus alle keren dat we het daarna gedaan hebben was ik dan pedo? Mafketels
Goed samengevat.quote:
Neuj, het is nog steeds mijn vriendje (ik vind het heel onnatuurlijk om vriendje te noemen omdat het een basketballer van 1.95m is..). Alleen zijn we nu 4 jaar verder.quote:
same herequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:53 schreef linpunt het volgende:
Ach man, ik was 15 en mijn vriendje was 19. Nou en.
Eigenlijk wel een goed betoog, toch vond ik op 18jarige leeftijd 14jarige meisjes te jong. Het voelde niet goed op 1 of andere manier. Op mentaal vlak verschil je dan nogal van elkaar. Maar hey, dat is mijn mening. Ik begrijp je ouders in deze wel, maar je zegt dat je het al gedaan hebt. Ik kan je dus ook geen standaard advies geven als in "Doe geen dingen waar je spijt van krijgt" of "Heb geen haast..."quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:11 schreef fresherrr het volgende:
had al die reacties nog niet eens gelezen!
pfff wat een discussie om een paar korte vragen.
als je het officieel wil bekijken is het pedofilie.
dat klopt, maar als het voor mij en voor hem goed voelt, zie ik geen probleem.
ik moet lachen als ik mensen zie schrijven dat mijn vriendje een vieze volwassen vent zou zijn die met onzekere pubermeisjes het bed induikt.
ik heb hem gewoon heel onschuldig ontmoet op een verjaardag.
de meeste mensen schatten hem rond de 17, ik word vaak rond de 15/16 geschat.
I see no problem? Het feit dat hij 18 is, hoeft niet te betekenen dat ie op z'n 18e verjaardag ineens transformeerde naar een volwassen vent.
Poehee, realistisch denken mag ook. Als je ons op straat ziet lopen, zie je echt niet dat er een groot leeftijdsverschil tussen ons zit.
Maar goed, bedankt voor de mensen die serieus op mijn vragen heb geantwoord.
Vraag je moeder of ze met je naar de huisarts wil voor de pil.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:38 schreef fresherrr het volgende:
Ik stelde gisteren aan me moeder voor of ik vanavond bij mijn vriendje mocht slapen. Ze schrok ervan en zei dat ik haar overviel. Ik merkte wel aan dr dat ze zo goed mogelijk wou reageren. Zij denkt nu natuurlijk meteen aan sex, en dat haar lieve kleine dochter niet lang meer lang haar kleine meid zal zijn. Zoals waarschijnlijk iedere moeder zou reageren. Ik zei tegen haar dat het alleen maar slapen is, en waarom ze nou meteen van die gekke dingen gaat denken. Ze had het er over dat ze niet wou dat ik zwanger thuis kom etc. Ik ga vandaag tegen dr zeggen dat als ik het met hem wil doen dat dat ook wel gewoon overdag kan als ik naar hem toe ga, en niet dat ik daar persé voor bij hem moet gaan slapen. 1 ding waarvan ik begrijp wat me ouders bang maakt: Hij is alleen thuis. Dat is verder geen probleem, want mijn ouders mogen mn vriendje en vinden hem aardig. Dus weten dat ie lief voor me is. Oké, nu mijn probleem: Ik mag dus bij mijn vriendje slapen van mijn ouders. Ik weet nu al dat als ik morgen thuis kom en dat mijn moeder dan vraagt: ''En, is er iets gebeurd?'' Ik weet nu al dat ik het met hem ga doen. Maar dat wil ik mijn moeder niet vertellen! En trouwens, ik heb het al met hem gedaan. Hoe maak ik het mijn moeder duidelijk op de manier dat ze niet dood valt van de schrik. Aangezien ik ook graag aan de pil wil... Alvast bedankt!
Efebofiliequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
17 in 16 is wel wat anders hè. Met 16 mag je seks hebben met iedereen, zelfs bejaarden. Ik snap niet zo goed wat iemand van 18 met een 14 jarige moet, maar als de relatie goed is....tja, boeiend verder. Het is wel een grensgeval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Gripper het volgende:
Fok op z'n smalst hoor... Als zij 1 jaartje ouder was, en hij 1 jaar jonger, dan zeurt er ook niemand over. Maar nu is 1 vd 2 achttien, en valt half fok eroverheen, want iedere 18 jarige die het met iemand onder de 18 doet is pedoseksueel en gestoord, en moet chemisch gecastreerd worden, etc.
Toen ik het voor het eerst deed was ik 17, mn vriendinnetje was net die dag 16 geworden. 3 dagen later was ikzelf jarig, dus alle keren dat we het daarna gedaan hebben was ik dan pedo? Mafketels
Jij bent jaloers op iedereen de seks heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben jaloers op vriendje van ts...
*vloekt*
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
EfebofilieMakkelijk te scoren pubers
De puberteit komt steeds eerder, en pedo's worden zodoende gedwongen zich op steeds jongere meisjes te richten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:30 schreef speknek het volgende:
Tegenwoordig heeft de helft van de 10-jarige meisjes al tieten, en is het dus geen pedofilie meer.
Als jij dat wil..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay, de vriend van TS is kansloos, maar voor haar is het stoer dus goed geregeld.
Jaloers dat je zelf nooit een meisje onder de 18/een maagd hebt genaaid?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat ben je dus wel!
Aangezien je een vriend hebt die geen sex met jou mag hebben wettelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Maar jezelf wel stiekem aftrekken op barely legal 18-jarige porno-sletjes terwijl je vrouw in bed ligt te zweten...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef DroogDok het volgende:
Mijn dochter hoeft dus op haar 14de echt niet met een 18 jarige thuis te komen.
ja dat zijn ze wel alleen nu denken ze volwassen te zijn omdat 99% verwende krengen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nou, het klinkt alsof jij precies weet hoe ze elkaar ontmoet hebben en hoe hun relatie in elkaar steekt. Kom op zeg. Die meiden van 14 zijn echt meer zo wereldvreemd als vroeger hoor.
beetje haar vriend afzeiken terwijl je er niks vanaf weet, DAT is pas sneu.
totaal geen respect, hier heeft niemand wat aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay, de vriend van TS is kansloos, maar voor haar is het stoer dus goed geregeld.
Ze zingt de blues elke keer wanneer dochterlief te lang wegblijft van huisquote:
en tegelijkertijd worden de kwaliteitseisen waaronder maxima voor allerlei onzuiverheden voor voedingsmiddelen steeds strenger. Rara hoe kan dat ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat komt door de NWO en haar corporatieve lange arm "de monsanto en voedsel inductrie". Via politci en wetten laten en stoppen zij allerlei rare stoffen in ons bewerkte voedsel. Waardoor meisjes al vanaf hun 9e de puberteit ingaan.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Omdat ik daar behoefte aan heb erbij wil horen, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets veeeeeeeel vroeger.
Het is niet alleen een kwestie van haten. Denk eerlijk gezegd dat het met de reacties mee zou vallen als de TS in kwestie 16 of 17 geweest was. Het is meer dat meisjes van 14 dit soort beslissingen vooral op basis van emotie/gevoel nemen, en laten ze nou net middenin die hormonale achtbaan genaamd puberteit, die je hele gevoelswereld op zn kop zet, zitten. Bad move, als de gozer in kwestie wel een foute gast blijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:48 schreef Bonzai. het volgende:
Verder snap ik niet wat de haterz hier willen bereiken. Je mag een 14-jarig meisje nog 100 keer zeggen dat zulke jongens niet deugen, ze luistert toch niet.
Grote kans trouwens dat het best een leuke kerel is. Het feit dat hij niemand van z'n eigen leeftijd kan krijgen wijst er vaak op dat het geen playertype is. Ik vind het verder altijd wel grappig om de verhalen van die dudes aan te horen, hoe vreselijk naïef/dommig 14-jarige meisjes eigenlijk nog zijn
Je kan geen pak drinken meer vinden in de super zonder ecoli schijt aka zoetstoffen.. hoe about dat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:29 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
en tegelijkertijd worden de kwaliteitseisen waaronder maxima voor allerlei onzuiverheden voor voedingsmiddelen steeds strenger. Rara hoe kan dat ?
Ook omdat de detectiegrenzen van al die analyse-apparatuur steeds lager komt te liggen. Met IPC en GC/LC gekoppeld aan MS(/MS) kan men tegenwoordig belachelijk lage concentraites aantonen. En zoetstoffen e.d. heb je zelf in de hand; moet je maar op het etiket kijken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kan geen pak drinken meer vinden in de super zonder ecoli schijt aka zoetstoffen.. hoe about dat?
Ik zie niet in waarom die dude fouter zou zijn dan een kerel van 16. Integendeel zelfs. Misschien is hij te lief/... om een meisje van zijn eigen leeftijd te krijgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:44 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Het is niet alleen een kwestie van haten. Denk eerlijk gezegd dat het met de reacties mee zou vallen als de TS in kwestie 16 of 17 geweest was. Het is meer dat meisjes van 14 dit soort beslissingen vooral op basis van emotie/gevoel nemen, en laten ze nou net middenin die hormonale achtbaan genaamd puberteit, die je hele gevoelswereld op zn kop zet, zitten. Bad move, als de gozer in kwestie wel een foute gast blijkt te zijn.
quote:En een tussenweg bestaat niet?Op woensdag 20 oktober 2010 00:18 schreef Bonzai. het volgende:
Dit blijft echt zo'n non-discussie.
Alle jaloerse maagdjes zijn tegen - alle veredelde pedo's en (ex-)Lolita-sletjes zijn voor
quote:dat jij een tienerslet bent betekend niet dat iemand anders dat ook moet zijn... je vriend is gewoon pedo en jij denkt dat je weet wat liefde is.... 14 en liefdeOp zaterdag 23 oktober 2010 01:05 schreef pasopikbijt het volgende:
Hee maar jongens, ik werd op mijn 14e ook ontmaagd door mijn vriendje die toen 18 was en ik ben nu 2 jaar verder en we zijn nog gelukkig samen enzo. Ik vind het een beetje kansloos om gelijk te gaan zeggen dat TS en/of haar vriendje kansloos zijn, terwijl dat echt niet zo hoeft te zijn. Denk maar niet dat ze de enige zijn met zo'n leeftijdsverschil waar het goed gaat.
quote:Met zo'n grote bek vraag ik me toch af hoe oud jij dan wel niet bent.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:19 schreef beatrijs het volgende:
[..]
dat jij een tienerslet bent betekend niet dat iemand anders dat ook moet zijn... je vriend is gewoon pedo en jij denkt dat je weet wat liefde is.... 14 en liefde![]()
maarja tis moeilijk om toe te geven dat je een sletje bent he.
quote:Misschien, maar jij maakt er iig geen deel van uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:58 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
En een tussenweg bestaat niet?
quote:beatrijs behoort hoogstwaarschijnlijk tot die gefrustreerde maagden waar ik het eerder over had. Jij bent, anderzijds, het typische voorbeeld van zo'n vrijgevochten Lolitaatje.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:20 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Met zo'n grote bek vraag ik me toch af hoe oud jij dan wel niet bent.
quote:ja echt.Op donderdag 12 augustus 2010 11:42 schreef ManOhMan het volgende:
[..]
wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordig
geen wonder dat je ouders schrikken.
quote:"Zo, die is er vroeg bij. Lekker wijf, dat wel."Op zaterdag 23 oktober 2010 13:24 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
ja echt.
wat gaat er in je om als je op je 18e een vriendin van 14 hebt?!?!?!
quote:Of iets vanOp zaterdag 23 oktober 2010 13:26 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
"Zo, die is er vroeg bij. Lekker wijf, dat wel."
Zoiets?
quote:Bij mij ging het in ieder geval heel anders. Maar als jij graag iedereen over 1 kam wil scheren wens ik je veel plezier.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Of iets van
"Iets > niets. Gelukkig is ze lekker onzeker waardoor ik er vrij snel over heen zal mogen. En altijd al stoer willen zijn!"
quote:Niets mis mee toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:24 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
ja echt.
wat gaat er in je om als je op je 18e een vriendin van 14 hebt?!?!?!
quote:Ik vind het nogal een fout idee.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
Moet je wel weten hoe je met een 14 jarige om moet gaan, maar als je dat doorhebt kan het best werken. Als 18 jarige is je eigen puberteit nog niet zo heel lang geleden dus als je je best doet kun je je best inleven in het denkpatroon van de ander (want pubers denken echt op een heel andere manier dan de rest van de mensheid).
quote:Precies. Ik zeg ook niet dat ik volwassen ben, of dat mijn vriend kinderachtig is. Maar het werkt nu al zo'n 2 jaar, dus dan is het toch goed? Ik wil niet naief overkomen, maar als het bij mij werkt kan dat ook heel goed bij iemand anders. Je moet natuurlijk wel weten met wie je te maken hebt, en je ouders moeten er absoluut achter staan. Ik was in het begin zelf niet eens 100% zekerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
Moet je wel weten hoe je met een 14 jarige om moet gaan, maar als je dat doorhebt kan het best werken. Als 18 jarige is je eigen puberteit nog niet zo heel lang geleden dus als je je best doet kun je je best inleven in het denkpatroon van de ander (want pubers denken echt op een heel andere manier dan de rest van de mensheid).
quote:
quote:Ik heb de quote even gesplitst, want ik snap hem niet zo goed. Voor mij is dat laatste deel van wat je schrijft namelijk een argument dat er van alles mis mee is.Moet je wel weten hoe je met een 14 jarige om moet gaan, maar als je dat doorhebt kan het best werken. Als 18 jarige is je eigen puberteit nog niet zo heel lang geleden dus als je je best doet kun je je best inleven in het denkpatroon van de ander (want pubers denken echt op een heel andere manier dan de rest van de mensheid).
quote:Ik had op mn 12e cup B en ik was niet de enige dus wat zeur je nou?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een fout idee.
Als ik de gemiddelde 14jarigen zie.
Of je moet echt een heeel kinderachtig 18 jarig mannetje zijn?
quote:We hebben het hier over pubers, geen kleuters.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de quote even gesplitst, want ik snap hem niet zo goed. Voor mij is dat laatste deel van wat je schrijft namelijk een argument dat er van alles mis mee is.
In een normale relatie of seksleven hoef je je toch niet in te leven in de belevingswereld van een puber of kind? Dat is toch geen gelijkwaardige relatie, en dus een slechte basis voor seks? Hoe kun je daar niks mis mee vinden, als een volwassene zich gaat inleven in de wereld van een kind, om een geslaagde relatie met seks op te bouwen??
quote:Je komt wel erg naief over, ook al wil je dat niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Precies. Ik zeg ook niet dat ik volwassen ben, of dat mijn vriend kinderachtig is. Maar het werkt nu al zo'n 2 jaar, dus dan is het toch goed? Ik wil niet naief overkomen, maar als het bij mij werkt kan dat ook heel goed bij iemand anders. Je moet natuurlijk wel weten met wie je te maken hebt, en je ouders moeten er absoluut achter staan. Ik was in het begin zelf niet eens 100% zeker. Hij kan altijd ineens een verkeerde jongen blijken, maar dat is niet gebeurt
quote:Waarom betrek je deze discussie zo volkomen op jezelf, alsof jouw relatie maatgevend is voor alle relaties tussen een 14- en een 18-jarige??Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had op mn 12e cup B en ik was niet de enige dus wat zeur je nou?
quote:Euhm, waarom denk jij gelijk aan tieten?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had op mn 12e cup B en ik was niet de enige dus wat zeur je nou?
quote:Ik zeg alleen dat het gewoon goed is gegaan, en dat de kans tegenwoordig heel goed bestaat dat dat bij iemand anders ook gebeurt.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Je komt wel erg naief over, ook al wil je dat niet.
quote:Een puber is geen kind. Verder bedoel ik niet dat de oudere zijn eigen denkpatroon moet veranderen, maar simpelweg onthouden moet dat pubers op een andere manier denken. En dit is belangrijk, niet op een minderwaardige manier.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de quote even gesplitst, want ik snap hem niet zo goed. Voor mij is dat laatste deel van wat je schrijft namelijk een argument dat er van alles mis mee is.
In een normale relatie of seksleven hoef je je toch niet in te leven in de belevingswereld van een puber of kind? Dat is toch geen gelijkwaardige relatie, en dus een slechte basis voor seks? Hoe kun je daar niks mis mee vinden, als een volwassene zich gaat inleven in de wereld van een kind, om een geslaagde relatie met seks op te bouwen??
quote:Dat dusOp donderdag 12 augustus 2010 11:50 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Inderdaad. Wacht nog eens een dik jaar, dan kijk je heel anders tegen zulke dingen aan.
quote:Ik voel me gewoon aangesproken en probeer een beetje op te komen voor 14 en 18 jarigen. Trouwens, ik ben nu 16 en mijn vriend is 19. Nu hoor ik er niemand meer over piepen omdat het "legaal" is.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Waarom betrek je deze discussie zo volkomen op jezelf, alsof jouw relatie maatgevend is voor alle relaties tussen een 14- en een 18-jarige??
Wat heeft je fucking cupmaat op enige leeftijd er nou mee te maken?
quote:Als je die theorie volgt mag je ook 10-jarigen neuken, zolang je hun denkpatroon maar begrijpt.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
quote:Dat jij je niet aangetrokken voelt tot 14 jarige meisjes (wat waarschijnlijk wel zo is maar je probeert het te verbergen door diep in denial te gaan, niets speciaals) heeft verder niets met het topic te maken.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Euhm, waarom denk jij gelijk aan tieten?
Als ik 14jarige meisjes zie fietsen kijk ik niet naar tieten..
Dan hoor ik ze giechelen en nouja. Kan me niet voorstellen dat je daar als 18 jarige naast zit??
quote:Ik ben toevallig nooit zo'n giecheltrutje geweest, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Euhm, waarom denk jij gelijk aan tieten?
Als ik 14jarige meisjes zie fietsen kijk ik niet naar tieten..
Dan hoor ik ze giechelen en nouja. Kan me niet voorstellen dat je daar als 18 jarige naast zit??
quote:Je klinkt nu zelf ook sceptisch.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het gewoon goed is gegaan, en dat de kans tegenwoordig heel goed bestaat dat dat bij iemand anders ook gebeurt.
quote:Je hebt er dus helemaal niets van begrepen. Probeer het nog een keer te lezen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als je die theorie volgt mag je ook 10-jarigen neuken, zolang je hun denkpatroon maar begrijpt.
quote:Je hebt geen zinnige reactie meer dus dan probeer je maar een persoonlijke aanval naar mij om te verbergen dat je met je bek vol tanden staat?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat jij je niet aangetrokken voelt tot 14 jarige meisjes (wat waarschijnlijk wel zo is maar je probeert het te verbergen door diep in denial te gaan, niets speciaals) heeft verder niets met het topic te maken.
quote:Ja, maar jij hebt hippie-oudersOp zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
en je ouders moeten er absoluut achter staan.
quote:Ik heb gewoon chille ouders die met me mee denken en niet bij iedere scheet tegen me in gaan. Ik kan daar heel erg blij mee zijn en ik heb medelijden met je dat jij niet zulke fantastische ouders hebt.
quote:Dat jij je superieur voelt omdat je zegt niet aangetrokken te zijn tot 14 jarige meisjes moet je zelf weten. Maar het draagt niet zoveel bij aan de discussie.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:48 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Je hebt geen zinnige reactie meer dus dan probeer je maar een persoonlijke aanval naar mij om te verbergen dat je met je bek vol tanden staat?
Blij dat je mijn punt toch enigzins wil bewijzen voor me.
quote:Nou, jij beweert, dat zolang een nog 18 jarige dude nog enigszins puberachtig is, het wel oké is om met een 14-jarige te daten. Ergo, als een 18 jarige nog kinderachtig is moet een meisje van 10 ook wel kunnen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hebt er dus helemaal niets van begrepen. Probeer het nog een keer te lezen.
quote:Nee, niet echt.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nou, jij beweert, dat zolang een nog 18 jarige dude nog enigszins puberachtig is, het wel oké is om met een 14-jarige te daten. Ergo, als een 18 jarige nog kinderachtig is moet een meisje van 10 ook wel kunnen.
Tuurlijk is er een groot verschil, en dat tweede geval is vele malen walgelijker, maar als je jouw theorie volgt klopt het wel.
quote:Nee, dat beweer ik niet. Heb je moeite met lezen?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nou, jij beweert, dat zolang een nog 18 jarige dude nog enigszins puberachtig is, het wel oké is om met een 14-jarige te daten.
quote:Nee. Iemand van 10 is een kind, geen puber.Ergo, als een 18 jarige nog kinderachtig is moet een meisje van 10 ook wel kunnen.
quote:Nee.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat jij je superieur voelt omdat je zegt niet aangetrokken te zijn tot 14 jarige meisjes moet je zelf weten. Maar het draagt niet zoveel bij aan de discussie.
Overigens was dat geen aanval, slechts een algemene observatie. Cultureel is het niet verantwoord maar biologisch gezien zou iedere man 14 jarigen wel moeten zien zitten.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Nee.
Bij "normale" mensen gaat je leeftijd waartoe je je aangetrokken voelt mee als je eigen leeftijd stijgt.
En ik zeg niet dat ik me superieur voel omdat. (Ik BEN wel superieur, maar dat is een heel ander verhaal)
Ik zeg dat ik het niet kan begrijpen.
Dat ik het een raar idee vind, omdat je in een relatie een aantal dingen moet hebben die overeen komen.
Dan is de ene 14 jarige de andere 14 jarige niet. En er zullen altijd uitzonderingen zijn (een kinderlijke 18 jarige met een erg volwassene 14 jarige)
Maar toch lijkt het me niet goed te doen.
quote:Ja, er zullen altijd uitzonderingen zijn waarin het wel werkt.
quote:Dat betekent simpelweg dat jouw idee van een relatie anders is dan die van bijvoorbeeld pasopikbijt. Dat kan, maar dan hoef je niet meteen álle relaties van de laatste soort te veroordelen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Nee.
Bij "normale" mensen gaat je leeftijd waartoe je je aangetrokken voelt mee als je eigen leeftijd stijgt.
En ik zeg niet dat ik me superieur voel omdat. (Ik BEN wel superieur, maar dat is een heel ander verhaal)
Ik zeg dat ik het niet kan begrijpen.
Dat ik het een raar idee vind, omdat je in een relatie een aantal dingen moet hebben die overeen komen.
Dan is de ene 14 jarige de andere 14 jarige niet. En er zullen altijd uitzonderingen zijn (een kinderlijke 18 jarige met een erg volwassene 14 jarige)
Maar toch lijkt het me niet goed te doen.
quote:Dat doe ik ook niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat betekent simpelweg dat jouw idee van een relatie anders is dan die van bijvoorbeeld pasopikbijt. Dat kan, maar dan hoef je niet meteen álle relaties van de laatste soort te veroordelen.
quote:Je beweerde dat een 18 jarige zich perfect kan inleven in een pubermeisje, aangezien die kerel zelf nog niet lang uit zijn puberteit is. En als je het hele denkpatroon van een puber begrijpt, dan moet een relatie kunnen. Correct my mistakes please.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik niet. Heb je moeite met lezen?
[..]
quote:En iemand van 18 is officieel geen puber meer.Nee. Iemand van 10 is een kind, geen puber.
Moet ik het nog een keer uitleggen?
quote:De exacte quote was dacht ik "je mag zoveel rondneuken als je wil, zolang je het maar veilig doet".Op zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik heb gewoon chille ouders die met me mee denken en niet bij iedere scheet tegen me in gaan.
quote:Nouja, ik zie eigenlijk vooral dat jullie het heel erg met elkaar oneens zijn over ietsOp zaterdag 23 oktober 2010 14:00 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Na deze opmerking zie ik dat ik het met Pasopikbijt toch wel eens ben.
Maar dat is omdat ze niet als een gestoorde alle 18jarige die op 14jarige vallen verdedigd, maar vertelt dat het in haar specefieke situatie wel al 2 jaar werkt.
Volgens mij snapt Pasopikbijt ok WEL waar wij het probleem mee hebben, en vertelt ze juist waarom dat bij haar iets anders is.
quote:Nouja, alleen mijn moeder. Maar als ze dat zegt zit er wel een grap-toontje aan. Maar alsnog vind ze gewoon dat ik moet doen wat ik wil, met wie ik wil. Maar ze weet ook dat ik nog net verstandig genoeg ben om niet zomaar met iedereen de bosjes in te duiken.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:03 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
De exacte quote was dacht ik "je mag zoveel rondneuken als je wil, zolang je het maar veilig doet".
Wat voor ouder zegt nou zoiets tegen een 14-jarige
quote:QFTOp zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef Bonzai. het volgende:
Anyways, ik hou het hier voor bekeken.
Ik blijf erbij, dit is geen rationele discussie. Puberbmeisjes die zich laten leiden door hun hormonen en maagdjes die zich laten leiden door hun frustraties, dat wordt gewoon niets
quote:Dit dus. Vooral vlees zit vol met hormonen.Op woensdag 13 oktober 2010 19:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat komt door de NWO en haar corporatieve lange arm "de monsanto en voedsel inductrie". Via politci en wetten laten en stoppen zij allerlei rare stoffen in ons bewerkte voedsel. Waardoor meisjes al vanaf hun 9e de puberteit ingaan.
quote:Sorry dat ik je alsnog even quote maar; ik heb mijn hormonen toch goed in bedwang gehouden als ik 5 maanden heb gewacht met seks of niet dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef Bonzai. het volgende:
Anyways, ik hou het hier voor bekeken.
Ik blijf erbij, dit is geen rationele discussie. Puberbmeisjes die zich laten leiden door hun hormonen en maagdjes die zich laten leiden door hun frustraties, dat wordt gewoon niets
quote:Aan jouw posts te zien zou ik jou wel bij die gefrustreerde maagdjes rekenen
quote:Ja, whateverOp zaterdag 23 oktober 2010 14:08 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Sorry dat ik je alsnog even quote maar; ik heb mijn hormonen toch goed in bedwang gehouden als ik 5 maanden heb gewacht met seks of niet dan?
quote:Ik heb het vaker fout zien gaan..Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Aan jouw posts te zien zou ik jou wel bij die gefrustreerde maagdjes rekenen![]()
Iig lijkt er je iets tegen te zitten waarvan ik denk "in welke zin heb jij er last van".
quote:Ja, klopt. Nu bevestig je alleen maar m'n stelling.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
volgens mij ben je zelf ook gefrustreerd over iets, maar ok byebye
quote:Hoezo?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef Bonzai. het volgende:
Aan jouw posts te zien zou ik jou wel bij die gefrustreerde maagdjes rekenen![]()
quote:Ik zie trouwens ineens je signature. Ik moest die hele spreuk altijd zeggen aan het begin van de dag toen ik op de basisschool zat. Jij ook vrije school?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:18 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nu bevestig je alleen maar m'n stelling.
Zo ben ik nog steeds niet![]()
quote:Nou, je lijkt best fel tegen iets te zijn dat lang niet altijd slecht afloopt. Komt nogal gefrustreerd over......
quote:Nee, heb ik gestolen van een user die klaagde over z'n hippie-school.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:24 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ineens je signature. Ik moest die hele spreuk altijd zeggen aan het begin van de dag toen ik op de basisschool zat. Jij ook vrije school?
quote:Gefrustreerd heeft toch niets met maagd te maken?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nou, je lijkt best fel tegen iets te zijn dat lang niet altijd slecht afloopt. Komt nogal gefrustreerd over......
quote:Het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:39 schreef Karina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de ouders van die jongen? Ik zou niet staan te springen als mijn 18-jarige zoon van plan was het met een 14-jarige te doen in mijn huis (of woont die 18-jarige op zichzelf), straks staat de politie op de stoep.
quote:Het is gewoon eentje uit het Ritmo-jargon. Hoef je niet serieus te nemenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Gefrustreerd heeft toch niets met maagd te maken?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het is gewoon eentje uit het Ritmo-jargon. Hoef je niet serieus te nemen
quote:Ik vond mijn hippieschool anders best chillOp zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee, heb ik gestolen van een user die klaagde over z'n hippie-school.
quote:Mensen schatten mij door mijn uiterlijk én gedrag altijd ouder ja. Zo volwassen vind ik mezelf niet, en dat hoor ik ook nog helemaal niet te zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld hoor.
Het ironische is alleen dat het meestal om wat dommige mensen gaat, waarbij het jonge pubermeisje toevallig al goed voorzien is van poten en oren, waardoor ze denkt volwassen te zijn. Pasopikbijt komt echter (bijna in een creepy zin) écht volwassen over. Avey daarentegen is natuurlijk totaal niet serieus te nemen.
quote:Ja, lijkt me eigenlijk ook wel dat mandjes vlechten veel chiller is dan wiskunde-oefeningen makenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik vond mijn hippieschool anders best chill
quote:We hadden heus wel wiskunde tussen het knutselen door hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 17:01 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, lijkt me eigenlijk ook wel dat mandjes vlechten veel chiller is dan wiskunde-oefeningen maken
Ben je trouwens Vlaams?
quote:NeeOp zaterdag 23 oktober 2010 14:08 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Sorry dat ik je alsnog even quote maar; ik heb mijn hormonen toch goed in bedwang gehouden als ik 5 maanden heb gewacht met seks of niet dan?
quote:Wij snappen er allemaal niets van... wij moeten nog volwassen worden, een fase in het leven die zij al heeft bereikt, laten we dat respecteren en haar alle penis in de wereld gunnen
quote:niet de mijneOp zondag 24 oktober 2010 09:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wij snappen er allemaal niets van... wij moeten nog volwassen worden, een fase in het leven die zij al heeft bereikt, laten we dat respecteren en haar alle penis in de wereld gunnen
quote:Als je allebei meerderjarig bent wel ja...
quote:had ik 2 jaar moeten wachten dan?Op maandag 25 oktober 2010 00:18 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als je allebei meerderjarig bent wel ja...
quote:Wel beter geweestOp maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
had ik 2 jaar moeten wachten dan?kom op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |