Wat loop iedereen hier te zeuren dan? TS haar ouders vinden het vriendje toch ok?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Echte nazi's kunnen het!Het doet gelukkig in Nederland weinig, er volgen hooguit wat vragen aan de OUDERS (heel belangrijke mensen in dit soort trajecten), en dan valt het stil. Ik zou vervolgens de aangever gaan vervolgen, maar dat is een ander verhaal.
Omdat het duidelijk is dat ze van plan is een strafbaar feit uit te lokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:33 schreef pasopikbijt het volgende:
En waarom zouden ze dat doen dan? Ga jij TS haar vriendje aangeven?
Aaargh, je hoeft geen aangifte te doen, dat is nou juist het punt. Het is altijd strafbaar. Het OM kan altijd overgaan tot vervolging, met of zonder aangifte.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef AlphaOmega het volgende:
Je kunt moeilijk aangifte doen als derde.
- niet zo -quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Mag je vinden, jij bent degene die zich laat neuken door pedo's
Of zogenaamd begripvolle, volwassen filisters zoals jij, die er sowieso serieus op ingaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Leeghoofden maken de rellen in deze situatie... zoals jij.
Ach, ga toch weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel, wel echt. Seks met iemand onder de 16 is voor de wet verkrachting. Als je even terugleest:
[..]
Je had al meegekregen dat mijn vriendin en ik 14 jaar schelen? Heb je nog wat olie voor je vuur...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Of zogenaamd begripvolle volwassen filisters zoals jij, die er sowieso serieus op ingaan.
zucht.. hoe zouden ze het uberhaupt te weten moeten komen? Zitten de mannetjes van de wet op Fok! te lurken? "Oh kijk! Een minderjarig meisje met een meerderjarig vriendje! Snel haar IP adres pakken en dan gaan we naar haar huis en haar ouders ondervragen!"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef speknek het volgende:
Aaargh, je hoeft geen aangifte te doen, dat is nou juist het punt. Het is altijd strafbaar. Het OM kan altijd overgaan tot vervolging, met of zonder aangifte.
wait what?quote:Natuurlijk is dat een zwaar overdreven wet, en wat mij betreft laten TS en pasopikbijt zich filmen terwijl ze een bukkake ontvangen van dertig kale negers, maar het is onder geen enkel beding niet strafbaar.
TS denkt dat moeder gaat vragen of ze het met elkaar hebben gedaan als ze thuiskomt van het slapen van vriendje en wat ze dan moet zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wat loop iedereen hier te zeuren dan? TS haar ouders vinden het vriendje toch ok?
En waarom geeft er niemand antwoord op TS haar eigenlijke vraag? Inplaats van te lopen zeiken over hele andere dingen
Dan kan ik begrijpen dat de term onderontwikkeld jou zo emotioneert.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Je had al meegekregen dat mijn vriendin en ik 14 jaar schelen? Heb je nog wat olie voor je vuur...
Zo ik wel hoor! Typen typen typen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah gossie, forum held. Heb je al eelt op je handen?
Een moderator die geen zin heeft om even terug te lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
FF voor m'n beeldvorming en ik heb geen zin om alles weer terug te gaan lezen,, maar weet moeders hoe oud het vriend(je) is eigenlijk?
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
FF voor m'n beeldvorming en ik heb geen zin om alles weer terug te gaan lezen,, maar weet moeders hoe oud het vriend(je) is eigenlijk?
Ik kan wel heel dit topic door gaan zitten worstelen, maar sommige zijn ff iets sneller.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een moderator die geen zin heeft om even terug te lezen.![]()
![]()
Ja, leg de mensen maar eens haarfijn uit dat je hbo niet met hoofdletters schrijft.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Sorry, kon even zo snel geen foto vinden van een puisterige kutpuber. Maar moet nu eerst in vergadering...
Als ik het goed begrijp was jij 30 en je vriendin 16 toen jullie je relatie begonnen? Dat vind ik een veel groter leeftijdsverschil dan 14-18 want wat heb je dan nog gemeen denk ik dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Je had al meegekregen dat mijn vriendin en ik 14 jaar schelen? Heb je nog wat olie voor je vuur...
En ja, ik ben 36, en heb gewoon het lef om mijn leeftijd in mijn profiel te hebben staan, grote held dat je bent. Jij ook, of niet?
18 jarige die 14 jarige neuken kunnen niet nadenken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:41 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jij had in Nazi Duitsland tijd moeten leven. Je had wel sorteerder kunnen worden bij de ingang van een kamp. Het is voor jou geen kunst om stempeltjes op te drukken, of niet?
Denk eens na, als je iemand van 18 een pedo noemt omdat hij een relatie heeft met iemand van 14? Of is dat lastig, nadenken?
Merkwaardige redenering. Voorbeelden te over van meiden (of mannen) die achteraf vooral met ellende terugkijken op een lange relatie. Het kan ook prima gaan, maar de duur van een relatie zegt me weinig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar al 6 jaar samen dus ergens zal er wel iets werken.
Je hebt gelijk, soms blijven mensen langer in een relatie hangen dan dat ze eigenlijk zouden willen. Toch denk ik wel dat de meerderheid van de mensen in een relatie van 6 jaar het samen leuk hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef Dubby het volgende:
[..]
Merkwaardige redenering. Voorbeelden te over van meiden (of mannen) die achteraf vooral met ellende terugkijken op een lange relatie. Het kan ook prima gaan, maar de duur van een relatie zegt me weinig.
Mwah....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, soms blijven mensen langer in een relatie hangen dan dat ze eigenlijk zouden willen. Toch denk ik wel dat de meerderheid van de mensen in een relatie van 6 jaar het samen leuk hebben.
QFTquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
18 jarige die 14 jarige neuken kunnen niet nadenken.
Ik leg net daarvoor uit dat die dus helemaal niet nodig is, dus dat is volslagen irrelevant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er gaat helemaal nooit sprake zijn van een aanklacht.
Niet bij 14-jarigen onder de invloed van volwassenen. Dat punt kun je ook vergeten.quote:Omdat er naast wetten ook nog zoiets is als zelfbeschikking.
Ik heb het over dit geval, dus 14 en 18.quote:wtf is het voor onzin dat je een meisje van 15 gaat verbieden sex de hebben met iemand van 2.5 jaar ouder.
Ik heb al aan het begin van dit draadje aangegeven dat dit geval he-le-maal niets met pedofilie van doen heeft.quote:Maar jij vindt mij dus een pedofiel?![]()
Leuke quote, maar volslagen irrelevant. Het gaat hier niet over iemand van 17, maar van 18. Een volwassene dus voor de wet. En ja, dat maakt verschil.quote:Even een quote voor je:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |