abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:22:10 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_85183374
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef IrCute het volgende:
Wat een onzin.
Tussen een student en een onderbouwscholier zit anders een behoorlijk verschil in ontwikkeling. Ongeacht of de jongen nog 'erg kinderachtig' is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_85183489
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Tussen een student en een onderbouwscholier zit anders een behoorlijk verschil in ontwikkeling. Ongeacht of de jongen nog 'erg kinderachtig' is.
Dat niet alleen, nu is het een student, de volgende keer is het een Loverboy. Hopelijk krijgt ze geen kinderen :{w
pi_85183497
Nou ik vind dat ze het zelf moet weten, als zij zich dr goed bij voelt, en als je zeker weet dat hij niet zomaar een spelletje speelt. Die wetten zijn ervoor om kinderen te beschermen en niet om te verbieden, je mag je eigen keuze maken tegenwoordig.
Als moeder zou ik er ook niet blij van zijn als ze net 2 weken hebben ofzo, maar 4 maanden vind ik het wel kunnen..(al zou ik idd die jongen wat aandoen als die dr kwetst)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:26:03 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_85183569
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Nee niet echt :')
Jawel, wel echt. Seks met iemand onder de 16 is voor de wet verkrachting. Als je even terugleest:

quote:
In de zedenalmanak van het ministerie van justitie worden pedoseksuele handelingen geschaard onder het item seksueel geweld. De leeftijd is geobjectiveerd: "Ik wist niet dat het meisje maar vijftien was, ze zag eruit als achttien" wordt in principe niet als verweer gehonoreerd. Ook indien wederzijdse toestemming bestaat is dit in principe geen strafuitsluitingsgrond. Bescherming van minderjarigen wordt van groter belang geacht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_85183604
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Dat is al jaren geleden afgeschaft. Als het geconstateerd wordt, is een aanklacht helemaal niet meer nodig.
[..]

Want? En wat is 'coulant'?
¤250,- boete, 4 maanden voorwaardelijk en een omgangsverbod. Of alleen een waarschuwing?
Hoe dan ook, betrokkene heeft dan wel voor seks met een minderjarige voor de rechter gestaan. Doet het vast goed op je cv.
Denk daar ook maar eens aan. Dat is namelijk wel het risico dat je loopt.
[..]

Een grens is een grens, dus wordt-ie ook gehandhaafd. In de bebouwde kom staat de flitspaal ook ingesteld op 50km en niet op 70km p/u. het zal echt de eerste keer niet zijn dat een jongen van 18 heel wat uit te leggen heeft voor dit soort fratsen. Juist omdat de politie of de rechter wel zeker wil weten dat de jongen het meisje niet in bed heeft gemanipuleerd en dergelijke.
Er gaat helemaal nooit sprake zijn van een aanklacht.
Omdat er naast wetten ook nog zoiets is als zelfbeschikking.
wtf is het voor onzin dat je een meisje van 15 gaat verbieden sex de hebben met iemand van 2.5 jaar ouder.

Maar jij vindt mij dus een pedofiel? :D

Even een quote voor je:
quote:
In de praktijk is er jurisprudentie over seksuele contacten tussen 16minners en 16plussers. Daarbij gaat het om drie voorwaarden, op basis waarvan de rechter de seks niet als ontucht en daarmee niet strafbaar beschouwt:
er mag geen aanleiding zijn te vermoeden dat de jongere partner de seksuele handelingen tegen zijn of haar wil heeft verricht of een ondergeschikte positie tegenover de oudere had; en
er moet sprake zijn van een affectieve relatie; en
er moet sprake zijn van een gering leeftijdsverschil (bijv. jongeren van 14 en 17 jaar)
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85183624
Vriendje van 18 heeft pas een probleem als iemand hem aangeeft...

Dus als vriendinnetje van 14 gelukkig is met hem is er NIKS aan de hand.

Jeezus
pi_85183700
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Jawel, wel echt. Seks met iemand onder de 16 is voor de wet verkrachting. Als je even terugleest:
[..]

Dus als je als 14 jarige wordt verkracht door iemand van 18 KUN je hem aangeven en dan heeft ie een probleem ja.

Heb je gewoon lieve seks samen en wil je het allebei dan hoef je niks te zeggen tegen meneertje wet en is er niks mis.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:29:48 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_85183745
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef pasopikbijt het volgende:
Vriendje van 18 heeft pas een probleem als iemand hem aangeeft...

Dus als vriendinnetje van 14 gelukkig is met hem is er NIKS aan de hand.

Jeezus
Nee het is geen klachtdelict meer.
pi_85183760
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Helemaal geen onzin.
Zulke jongens zijn echt heel erg triest.
Nog single, neem ik aan?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_85183770
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Als ik eerlijk moet zijn vind ik jou veel triester, meneer moraalridder.
QFT.
pi_85183807
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Okee, en hoe komt de politie daar zonder aangifte dan eigenlijk achter?
pi_85183833
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Qua geleerde kennis wel, qua levenservaring hoeft dat helemaal niet. Je moet kennis wel kunnen categoriseren, en anders kun je wellicht je beter niet mengen in dit soort discussies.
pi_85183851
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja leg dat maar eens uit :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:32:17 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_85183859
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Ascendancy het volgende:
Dat is een andere kwestie.
(ze zouden het IP adres van TS kunnen opvragen)
pi_85183907
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is een andere kwestie.
(ze zouden het IP adres van TS kunnen opvragen)
En waarom zouden ze dat doen dan? Ga jij TS haar vriendje aangeven? :')
pi_85183920
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Dat niet alleen, nu is het een student, de volgende keer is het een Loverboy. Hopelijk krijgt ze geen kinderen :{w
De wereld is wit, de wereld is zwart. Zie mijn vorige post. Het gelul over kennis, ervaring. Prachtige zaken, alleen is kennis redelijk meetbaar... redelijk, maar ervaring is veel moeilijker te meten. Oh, en beide zijn eigenlijk niet eens leeftijdgebonden.... en vooral dat laatste...

En loverboys... ja, nare mensen heb je overal... maar in geval van TS hebben de ouders volgens mij geen problemen met het vriendje, dus dat zal hier wel meevallen, denk je niet?
pi_85183996
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk aangifte doen als derde. De ouders kunnen dat doen, derden is lastig, zeker als de ouders het vriendje wel kunnen waarderen. Zou dat mij overkomen, dan volgt er gewoon een tegenaanklacht voor ongewenste intimiteiten. Bemoeizuchtige pisvlekken heb ik echt een schurfthekel aan...
pi_85184005
Het is tegenwoordig een hoorplicht, wat wil zeggen dat de jongeren gehoord moeten worden.
Echter, vanwege de vrijheid op experimenteren met je eigen gevoel in puberjaren. En de emotionele schade die juist veroorzaakt kan worden doordat een meisje van 14 haar relatie met iemand van 17/18 moet uit gaan leggen.
Daarom zal de rechter nooit een keiharde lijn trekken en zeker willen weten of de relatie gelijkwaardig was.
Verder komen deze zaken eigenlijk nooit voor de recht in verband met wat eerder gezegd is :)
pi_85184069
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:33 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Echte nazi's kunnen het! :) Het doet gelukkig in Nederland weinig, er volgen hooguit wat vragen aan de OUDERS (heel belangrijke mensen in dit soort trajecten), en dan valt het stil. Ik zou vervolgens de aangever gaan vervolgen, maar dat is een ander verhaal.
pi_85184118
Weer zo'n 18-jarige, onderontwikkelde noob die een rel creëert in een gezin omdat hij een brugklasser meent te moeten neuken.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_85184131
Maar misschien een poging om weer on topic te komen. TS, wees voorzichtig, en ik zou als ik jou was pogen om gewoon open kaart met de ouders te gaan spelen. Als ze je vriendje echt kunnen waarderen, dan snappen ze dat vast ook wel. Het zal niet geheel zonder slag of stoot gaan, maar hé, daar zijn het je ouders voor. Gewoon doen, het maakt het leven een stuk fijner.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:39:29 #122
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_85184137
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Nog single, neem ik aan?
Nope, gelukkig wel met iemand van mijn eigen leeftijd. :{w
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_85184147
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef Dubby het volgende:
Weer zo'n 18-jarige onderontwikkelde noob die een rel creeert in een gezin omdat hij een brugklasser meent te moeten neuken.
Leeghoofden maken de rellen in deze situatie... zoals jij.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:39:51 #124
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_85184159
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Als ik eerlijk moet zijn vind ik jou veel triester, meneer moraalridder.
Mag je vinden, jij bent degene die zich laat neuken door pedo's :')
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_85184173
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nope, gelukkig wel met iemand van mijn eigen leeftijd. :{w
Ah, een 'wijze keuze' stel... wat schattig! Hoe lang al? En hoe lang nog, denk je?
pi_85184191
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:37 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Echte nazi's kunnen het! :) Het doet gelukkig in Nederland weinig, er volgen hooguit wat vragen aan de OUDERS (heel belangrijke mensen in dit soort trajecten), en dan valt het stil. Ik zou vervolgens de aangever gaan vervolgen, maar dat is een ander verhaal.
Wat loop iedereen hier te zeuren dan? TS haar ouders vinden het vriendje toch ok? :')

En waarom geeft er niemand antwoord op TS haar eigenlijke vraag? Inplaats van te lopen zeiken over hele andere dingen :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:40:30 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_85184197
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Omdat het duidelijk is dat ze van plan is een strafbaar feit uit te lokken.
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef AlphaOmega het volgende:
Je kunt moeilijk aangifte doen als derde.
Aaargh, je hoeft geen aangifte te doen, dat is nou juist het punt. Het is altijd strafbaar. Het OM kan altijd overgaan tot vervolging, met of zonder aangifte.

Natuurlijk is dat een zwaar overdreven wet, en wat mij betreft laten TS en pasopikbijt zich filmen terwijl ze een bukkake ontvangen van dertig kale negers, maar het is onder geen enkel beding niet strafbaar.
pi_85184225
[quote]Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Dat is al jaren geleden afgeschaft. Als het geconstateerd wordt, is een aanklacht helemaal niet meer nodig.
[..]

Want? En wat is 'coulant'?
¤250,- boete, 4 maanden voorwaardelijk en een omgangsverbod. Of alleen een waarschuwing?
Hoe dan ook, betrokkene heeft dan wel voor seks met een minderjarige voor de rechter gestaan. Doet het vast goed op je cv.
Denk daar ook maar eens aan. Dat is namelijk wel het risico dat je loopt.

je mag ook niet in een straal van 3km van een peuterschool komen
pi_85184229
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Mag je vinden, jij bent degene die zich laat neuken door pedo's :')
- niet zo -

Denk eens na, als je iemand van 18 een pedo noemt omdat hij een relatie heeft met iemand van 14? Of is dat lastig, nadenken?

[ Bericht 11% gewijzigd door Adolecens op 13-08-2010 09:32:44 ]
pi_85184276
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Leeghoofden maken de rellen in deze situatie... zoals jij.
Of zogenaamd begripvolle, volwassen filisters zoals jij, die er sowieso serieus op ingaan.

Je bent bijna 40 man, ga eens wat zinvols doen.
pi_85184288
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

Ach, ga toch weg.

Het is hier de VS niet. Ja, als een 40-jarige een seksrelatie heeft met een veertienjarige is het voor de rechter misschien interessant, maar een jochie van 18... Die zijn vaak op het emotionele niveau van een veertienjarige vroegrijpe meid ja... Dikke kans dat ze elkaar dan zelfs ontmaagden ofzo.
Veel belangrijker is dat je als ouder zorgt dat je dochter aan de pil gaat, is imo makkelijker dan verbieden.
pi_85184317
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Dubby het volgende:

[..]

Of zogenaamd begripvolle volwassen filisters zoals jij, die er sowieso serieus op ingaan.
Je had al meegekregen dat mijn vriendin en ik 14 jaar schelen? Heb je nog wat olie voor je vuur...

En ja, ik ben 36, en heb gewoon het lef om mijn leeftijd in mijn profiel te hebben staan, grote held dat je bent. Jij ook, of niet?
pi_85184336
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef speknek het volgende:

Aaargh, je hoeft geen aangifte te doen, dat is nou juist het punt. Het is altijd strafbaar. Het OM kan altijd overgaan tot vervolging, met of zonder aangifte.
zucht.. hoe zouden ze het uberhaupt te weten moeten komen? Zitten de mannetjes van de wet op Fok! te lurken? "Oh kijk! Een minderjarig meisje met een meerderjarig vriendje! Snel haar IP adres pakken en dan gaan we naar haar huis en haar ouders ondervragen!"

quote:
Natuurlijk is dat een zwaar overdreven wet, en wat mij betreft laten TS en pasopikbijt zich filmen terwijl ze een bukkake ontvangen van dertig kale negers, maar het is onder geen enkel beding niet strafbaar.
wait what? :')
pi_85184384
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Wat loop iedereen hier te zeuren dan? TS haar ouders vinden het vriendje toch ok? :')

En waarom geeft er niemand antwoord op TS haar eigenlijke vraag? Inplaats van te lopen zeiken over hele andere dingen :')
TS denkt dat moeder gaat vragen of ze het met elkaar hebben gedaan als ze thuiskomt van het slapen van vriendje en wat ze dan moet zeggen.
Dan mag ze rustig zeggen dat ze dat liever voor zich houdt, of lekker geheimzinnig doen. :)
pi_85184397
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Je had al meegekregen dat mijn vriendin en ik 14 jaar schelen? Heb je nog wat olie voor je vuur...
Dan kan ik begrijpen dat de term onderontwikkeld jou zo emotioneert.
pi_85184425
Zullen we weer ontopic gaan?
pi_85184491
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:47 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ah gossie, forum held. Heb je al eelt op je handen?
Zo ik wel hoor! Typen typen typen..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 augustus 2010 @ 13:49:09 #138
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85184543
FF voor m'n beeldvorming en ik heb geen zin om alles weer terug te gaan lezen, :') , maar weet moeders hoe oud het vriend(je) is eigenlijk?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_85184583
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
FF voor m'n beeldvorming en ik heb geen zin om alles weer terug te gaan lezen, :') , maar weet moeders hoe oud het vriend(je) is eigenlijk?
Een moderator die geen zin heeft om even terug te lezen. :') :') :')
pi_85184589
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ja.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 augustus 2010 @ 13:51:47 #141
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85184684
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een moderator die geen zin heeft om even terug te lezen. :') :') :')
Ik kan wel heel dit topic door gaan zitten worstelen, maar sommige zijn ff iets sneller. ;)
Wat ook vriendelijk bewezen wordt door Dubby. ^O^
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_85184700
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Sorry, kon even zo snel geen foto vinden van een puisterige kutpuber. Maar moet nu eerst in vergadering...
Ja, leg de mensen maar eens haarfijn uit dat je hbo niet met hoofdletters schrijft.
  One tough cookie donderdag 12 augustus 2010 @ 14:02:52 #143
169210 liesje1979
pi_85185240
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

En ja, ik ben 36, en heb gewoon het lef om mijn leeftijd in mijn profiel te hebben staan, grote held dat je bent. Jij ook, of niet?
Als ik het goed begrijp was jij 30 en je vriendin 16 toen jullie je relatie begonnen? Dat vind ik een veel groter leeftijdsverschil dan 14-18 want wat heb je dan nog gemeen denk ik dan.
Maar al 6 jaar samen dus ergens zal er wel iets werken. ;)

Ik vind het een prima discussie die voortkomt uit de vraag van TS maar ik zou het fijn vinden dat het niveau wat hoger bleef en niet zou verzanden in een plaatjesoorlog of spellingsnazi's. Reageer gewoon inhoudelijk. :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:08:33 #144
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_85185532
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:41 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Jij had in Nazi Duitsland tijd moeten leven. Je had wel sorteerder kunnen worden bij de ingang van een kamp. Het is voor jou geen kunst om stempeltjes op te drukken, of niet?

Denk eens na, als je iemand van 18 een pedo noemt omdat hij een relatie heeft met iemand van 14? Of is dat lastig, nadenken?
18 jarige die 14 jarige neuken kunnen niet nadenken.
pi_85185751
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar al 6 jaar samen dus ergens zal er wel iets werken. ;)
Merkwaardige redenering. Voorbeelden te over van meiden (of mannen) die achteraf vooral met ellende terugkijken op een lange relatie. Het kan ook prima gaan, maar de duur van een relatie zegt me weinig.

Zelfs vrouwen die vernederd en mishandeld worden, zijn nog in staat om jaren bij iemand te blijven en te acteren alsof het allemaal geweldig is, dusja. :)
  One tough cookie donderdag 12 augustus 2010 @ 14:16:19 #146
169210 liesje1979
pi_85185887
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef Dubby het volgende:

[..]

Merkwaardige redenering. Voorbeelden te over van meiden (of mannen) die achteraf vooral met ellende terugkijken op een lange relatie. Het kan ook prima gaan, maar de duur van een relatie zegt me weinig.
Je hebt gelijk, soms blijven mensen langer in een relatie hangen dan dat ze eigenlijk zouden willen. Toch denk ik wel dat de meerderheid van de mensen in een relatie van 6 jaar het samen leuk hebben.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 augustus 2010 @ 14:17:31 #147
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85185944
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, soms blijven mensen langer in een relatie hangen dan dat ze eigenlijk zouden willen. Toch denk ik wel dat de meerderheid van de mensen in een relatie van 6 jaar het samen leuk hebben.
Mwah....
Het huwelijk van m'n opa & oma was niet helemaal zo goed als dat ik altijd dacht... :') :X
pi_85185951
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

18 jarige die 14 jarige neuken kunnen niet nadenken.
QFT
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85185955
Even een ietwat serieuze reactie.. :)
TS het is niet de meest verstandigste keuze om een vriend te hebben van 18 maar hey,
risico's zijn bijna overal aan verbonden.
Ten eerste bespreek het met je ouders want een vriend kan komen en gaan, maar je ouders
zijn er altijd voor je.
Ten tweede als je zo volwassen bent zoals je doet vermoeden, wordt er ook van je verwacht mocht de relatie ooit uitgaan...dat jij de ontmaagding voor jezelf kan relativeren.
Dus niet dagenlang jezelf opsluiten op je kamer en zeggen dat je spijt hebt van de seks.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:17:44 #150
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_85185959
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Er gaat helemaal nooit sprake zijn van een aanklacht.
Ik leg net daarvoor uit dat die dus helemaal niet nodig is, dus dat is volslagen irrelevant.
quote:
Omdat er naast wetten ook nog zoiets is als zelfbeschikking.
Niet bij 14-jarigen onder de invloed van volwassenen. Dat punt kun je ook vergeten.
quote:
wtf is het voor onzin dat je een meisje van 15 gaat verbieden sex de hebben met iemand van 2.5 jaar ouder.
Ik heb het over dit geval, dus 14 en 18.
quote:
Maar jij vindt mij dus een pedofiel? :D
Ik heb al aan het begin van dit draadje aangegeven dat dit geval he-le-maal niets met pedofilie van doen heeft.
Stumpert.
quote:
Even een quote voor je:
[..]

Leuke quote, maar volslagen irrelevant. Het gaat hier niet over iemand van 17, maar van 18. Een volwassene dus voor de wet. En ja, dat maakt verschil.
Die grenzen, remember!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')