abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87864708
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een fout idee.
Als ik de gemiddelde 14jarigen zie.
Of je moet echt een heeel kinderachtig 18 jarig mannetje zijn?
Ik had op mn 12e cup B en ik was niet de enige dus wat zeur je nou? :')
Ja oke, dat wil niet zeggen dat ik dan volwassen ben. Dat ben ik ook niet. Maar kom op, als je mij en mijn vriend een keer samen zou zien zou je echt heel anders piepen.
pi_87864736
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef drijfhout het volgende:

[..]

[..]

Ik heb de quote even gesplitst, want ik snap hem niet zo goed. Voor mij is dat laatste deel van wat je schrijft namelijk een argument dat er van alles mis mee is.

In een normale relatie of seksleven hoef je je toch niet in te leven in de belevingswereld van een puber of kind? Dat is toch geen gelijkwaardige relatie, en dus een slechte basis voor seks? Hoe kun je daar niks mis mee vinden, als een volwassene zich gaat inleven in de wereld van een kind, om een geslaagde relatie met seks op te bouwen??
We hebben het hier over pubers, geen kleuters.
pi_87864741
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Precies. Ik zeg ook niet dat ik volwassen ben, of dat mijn vriend kinderachtig is. Maar het werkt nu al zo'n 2 jaar, dus dan is het toch goed? Ik wil niet naief overkomen, maar als het bij mij werkt kan dat ook heel goed bij iemand anders. Je moet natuurlijk wel weten met wie je te maken hebt, en je ouders moeten er absoluut achter staan. Ik was in het begin zelf niet eens 100% zeker :P. Hij kan altijd ineens een verkeerde jongen blijken, maar dat is niet gebeurt :)
Je komt wel erg naief over, ook al wil je dat niet.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:42:19 #244
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_87864766
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Waarom betrek je deze discussie zo volkomen op jezelf, alsof jouw relatie maatgevend is voor alle relaties tussen een 14- en een 18-jarige??

Wat heeft je fucking cupmaat op enige leeftijd er nou mee te maken? 8)7
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_87864776
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Euhm, waarom denk jij gelijk aan tieten?

Als ik 14jarige meisjes zie fietsen kijk ik niet naar tieten..
Dan hoor ik ze giechelen en nouja. Kan me niet voorstellen dat je daar als 18 jarige naast zit??
pi_87864789
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:40 schreef Avey het volgende:

[..]

Je komt wel erg naief over, ook al wil je dat niet.
Ik zeg alleen dat het gewoon goed is gegaan, en dat de kans tegenwoordig heel goed bestaat dat dat bij iemand anders ook gebeurt.
pi_87864805
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef drijfhout het volgende:

[..]

[..]

Ik heb de quote even gesplitst, want ik snap hem niet zo goed. Voor mij is dat laatste deel van wat je schrijft namelijk een argument dat er van alles mis mee is.

In een normale relatie of seksleven hoef je je toch niet in te leven in de belevingswereld van een puber of kind? Dat is toch geen gelijkwaardige relatie, en dus een slechte basis voor seks? Hoe kun je daar niks mis mee vinden, als een volwassene zich gaat inleven in de wereld van een kind, om een geslaagde relatie met seks op te bouwen??
Een puber is geen kind. Verder bedoel ik niet dat de oudere zijn eigen denkpatroon moet veranderen, maar simpelweg onthouden moet dat pubers op een andere manier denken. En dit is belangrijk, niet op een minderwaardige manier.
And I never will
pi_87864835
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:50 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Inderdaad. Wacht nog eens een dik jaar, dan kijk je heel anders tegen zulke dingen aan.
Dat dus
pi_87864842
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Waarom betrek je deze discussie zo volkomen op jezelf, alsof jouw relatie maatgevend is voor alle relaties tussen een 14- en een 18-jarige??

Wat heeft je fucking cupmaat op enige leeftijd er nou mee te maken? 8)7
Ik voel me gewoon aangesproken en probeer een beetje op te komen voor 14 en 18 jarigen. Trouwens, ik ben nu 16 en mijn vriend is 19. Nu hoor ik er niemand meer over piepen omdat het "legaal" is.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:45:26 #250
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_87864843
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:33 schreef Avey het volgende:

[..]

Niets mis mee toch?

Moet je wel weten hoe je met een 14 jarige om moet gaan, maar als je dat doorhebt kan het best werken. Als 18 jarige is je eigen puberteit nog niet zo heel lang geleden dus als je je best doet kun je je best inleven in het denkpatroon van de ander (want pubers denken echt op een heel andere manier dan de rest van de mensheid).
Als je die theorie volgt mag je ook 10-jarigen neuken, zolang je hun denkpatroon maar begrijpt.

Nogmaals, ik vind het allemaal niet zo erg wat TS doet (het is mijn probleem niet), maar jouw theorie is best fout :')
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_87864865
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Dan hoor ik ze giechelen en nouja. Kan me niet voorstellen dat je daar als 18 jarige naast zit??
Dat jij je niet aangetrokken voelt tot 14 jarige meisjes (wat waarschijnlijk wel zo is maar je probeert het te verbergen door diep in denial te gaan, niets speciaals) heeft verder niets met het topic te maken.
And I never will
pi_87864873
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik ben toevallig nooit zo'n giecheltrutje geweest, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

Ik denk dat ik toch een te grote uitzondering ben voor jullie, en maar gauw weer wegga.
pi_87864880
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:43 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het gewoon goed is gegaan, en dat de kans tegenwoordig heel goed bestaat dat dat bij iemand anders ook gebeurt.
Je klinkt nu zelf ook sceptisch.
"Bij mij is het goed gegaan, dus het is mogelijk dat het bij iemand anders misschien ook goed zou kunnen gaan"

Ja dat zou kunnen.
Maar je krijgt al heel snel een ouder/kind verhouding..
pi_87864887
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Als je die theorie volgt mag je ook 10-jarigen neuken, zolang je hun denkpatroon maar begrijpt.
Je hebt er dus helemaal niets van begrepen. Probeer het nog een keer te lezen.
And I never will
pi_87864913
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:46 schreef Avey het volgende:

[..]

Dat jij je niet aangetrokken voelt tot 14 jarige meisjes (wat waarschijnlijk wel zo is maar je probeert het te verbergen door diep in denial te gaan, niets speciaals) heeft verder niets met het topic te maken.
Je hebt geen zinnige reactie meer dus dan probeer je maar een persoonlijke aanval naar mij om te verbergen dat je met je bek vol tanden staat?
Blij dat je mijn punt toch enigzins wil bewijzen voor me.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:48:38 #256
222384 Bonzai.
pi_87864929
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

en je ouders moeten er absoluut achter staan.
Ja, maar jij hebt hippie-ouders :')
waarin de stenen rusten,
pi_87864941
Maar hoe gaat het eigenlijk met TS? Die hebben we lang niet meer gezien hier.
pi_87864965
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:48 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt hippie-ouders :')
Ik heb gewoon chille ouders die met me mee denken en niet bij iedere scheet tegen me in gaan. Ik kan daar heel erg blij mee zijn en ik heb medelijden met je dat jij niet zulke fantastische ouders hebt.

En denk maar niet dat mijn ouders het er vanaf dag 1 mee eens waren dat ik een jongen op het internet ontmoette die 4 jaar ouder is dan ik, waar ik mee wou afspreken. (wat ik na 3 maanden heb gedaan.)
pi_87865039
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:48 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Je hebt geen zinnige reactie meer dus dan probeer je maar een persoonlijke aanval naar mij om te verbergen dat je met je bek vol tanden staat?
Blij dat je mijn punt toch enigzins wil bewijzen voor me.
Dat jij je superieur voelt omdat je zegt niet aangetrokken te zijn tot 14 jarige meisjes moet je zelf weten. Maar het draagt niet zoveel bij aan de discussie.

Overigens was dat geen aanval, slechts een algemene observatie. Cultureel is het niet verantwoord maar biologisch gezien zou iedere man 14 jarigen wel moeten zien zitten.
And I never will
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:54:03 #260
222384 Bonzai.
pi_87865074
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:47 schreef Avey het volgende:

[..]

Je hebt er dus helemaal niets van begrepen. Probeer het nog een keer te lezen.
Nou, jij beweert, dat zolang een nog 18 jarige dude nog enigszins puberachtig is, het wel oké is om met een 14-jarige te daten. Ergo, als een 18 jarige nog kinderachtig is moet een meisje van 10 ook wel kunnen.

Tuurlijk is er een groot verschil, en dat tweede geval is vele malen walgelijker, maar als je jouw theorie volgt klopt het wel.
waarin de stenen rusten,
pi_87865095
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:54 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nou, jij beweert, dat zolang een nog 18 jarige dude nog enigszins puberachtig is, het wel oké is om met een 14-jarige te daten. Ergo, als een 18 jarige nog kinderachtig is moet een meisje van 10 ook wel kunnen.

Tuurlijk is er een groot verschil, en dat tweede geval is vele malen walgelijker, maar als je jouw theorie volgt klopt het wel.
Nee, niet echt.
pi_87865105
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:54 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nou, jij beweert, dat zolang een nog 18 jarige dude nog enigszins puberachtig is, het wel oké is om met een 14-jarige te daten.
Nee, dat beweer ik niet. Heb je moeite met lezen?

quote:
Ergo, als een 18 jarige nog kinderachtig is moet een meisje van 10 ook wel kunnen.
Nee. Iemand van 10 is een kind, geen puber.

Moet ik het nog een keer uitleggen?
And I never will
pi_87865133
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef Avey het volgende:

[..]

Dat jij je superieur voelt omdat je zegt niet aangetrokken te zijn tot 14 jarige meisjes moet je zelf weten. Maar het draagt niet zoveel bij aan de discussie.

Overigens was dat geen aanval, slechts een algemene observatie. Cultureel is het niet verantwoord maar biologisch gezien zou iedere man 14 jarigen wel moeten zien zitten.
Nee.
Bij "normale" mensen gaat je leeftijd waartoe je je aangetrokken voelt mee als je eigen leeftijd stijgt.

En ik zeg niet dat ik me superieur voel omdat. (Ik BEN wel superieur, maar dat is een heel ander verhaal ;) )
Ik zeg dat ik het niet kan begrijpen.
Dat ik het een raar idee vind, omdat je in een relatie een aantal dingen moet hebben die overeen komen.
Dan is de ene 14 jarige de andere 14 jarige niet. En er zullen altijd uitzonderingen zijn (een kinderlijke 18 jarige met een erg volwassene 14 jarige)
Maar toch lijkt het me niet goed te doen.
pi_87865176
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Nee.
Bij "normale" mensen gaat je leeftijd waartoe je je aangetrokken voelt mee als je eigen leeftijd stijgt.

En ik zeg niet dat ik me superieur voel omdat. (Ik BEN wel superieur, maar dat is een heel ander verhaal ;) )
Dat ik het een raar idee vind, omdat je in een relatie een aantal dingen moet hebben die overeen komen.
Dan is de ene 14 jarige de andere 14 jarige niet. En er zullen altijd uitzonderingen zijn (een kinderlijke 18 jarige met een erg volwassene 14 jarige)
pi_87865206
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:57 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ja, er zullen altijd uitzonderingen zijn waarin het wel werkt.
Maar volgens avey is het geen uitzondering, maar normaal.
pi_87865210
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Nee.

Dat betekent simpelweg dat jouw idee van een relatie anders is dan die van bijvoorbeeld pasopikbijt. Dat kan, maar dan hoef je niet meteen álle relaties van de laatste soort te veroordelen.
And I never will
pi_87865247
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:59 schreef Avey het volgende:

[..]

Dat betekent simpelweg dat jouw idee van een relatie anders is dan die van bijvoorbeeld pasopikbijt. Dat kan, maar dan hoef je niet meteen álle relaties van de laatste soort te veroordelen.
Dat doe ik ook niet.
Na deze opmerking zie ik dat ik het met Pasopikbijt toch wel eens ben.
Maar dat is omdat ze niet als een gestoorde alle 18jarige die op 14jarige vallen verdedigd, maar vertelt dat het in haar specefieke situatie wel al 2 jaar werkt.
Volgens mij snapt Pasopikbijt ok WEL waar wij het probleem mee hebben, en vertelt ze juist waarom dat bij haar iets anders is.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:01:25 #268
222384 Bonzai.
pi_87865254
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:55 schreef Avey het volgende:

[..]

Nee, dat beweer ik niet. Heb je moeite met lezen?
[..]
Je beweerde dat een 18 jarige zich perfect kan inleven in een pubermeisje, aangezien die kerel zelf nog niet lang uit zijn puberteit is. En als je het hele denkpatroon van een puber begrijpt, dan moet een relatie kunnen. Correct my mistakes please.

quote:
Nee. Iemand van 10 is een kind, geen puber.

Moet ik het nog een keer uitleggen?
En iemand van 18 is officieel geen puber meer.
waarin de stenen rusten,
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:03:55 #269
222384 Bonzai.
pi_87865322
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik heb gewoon chille ouders die met me mee denken en niet bij iedere scheet tegen me in gaan.
De exacte quote was dacht ik "je mag zoveel rondneuken als je wil, zolang je het maar veilig doet".

Wat voor ouder zegt nou zoiets tegen een 14-jarige :')
waarin de stenen rusten,
pi_87865332
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:00 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet.
Na deze opmerking zie ik dat ik het met Pasopikbijt toch wel eens ben.
Maar dat is omdat ze niet als een gestoorde alle 18jarige die op 14jarige vallen verdedigd, maar vertelt dat het in haar specefieke situatie wel al 2 jaar werkt.
Volgens mij snapt Pasopikbijt ok WEL waar wij het probleem mee hebben, en vertelt ze juist waarom dat bij haar iets anders is.
Nouja, ik zie eigenlijk vooral dat jullie het heel erg met elkaar oneens zijn over iets :') en ik verplaats me gewoon in de TS en kan me voorstellen dat het bij haar ook werkt. Niet dat ik 100% zeker ben, maar ik vind het gewoon lullig om gelijk aan te vallen met "je bent te jong" en "je vriend is een pedo/kinderachtige, kansloze, lelijke kleuter".
pi_87865361
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:03 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

De exacte quote was dacht ik "je mag zoveel rondneuken als je wil, zolang je het maar veilig doet".

Wat voor ouder zegt nou zoiets tegen een 14-jarige :')
Nouja, alleen mijn moeder. Maar als ze dat zegt zit er wel een grap-toontje aan. Maar alsnog vind ze gewoon dat ik moet doen wat ik wil, met wie ik wil. Maar ze weet ook dat ik nog net verstandig genoeg ben om niet zomaar met iedereen de bosjes in te duiken.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:07:09 #272
222384 Bonzai.
pi_87865390
Anyways, ik hou het hier voor bekeken.

Ik blijf erbij, dit is geen rationele discussie. Puberbmeisjes die zich laten leiden door hun hormonen en maagdjes die zich laten leiden door hun frustraties, dat wordt gewoon niets :')
waarin de stenen rusten,
pi_87865412
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef Bonzai. het volgende:

Ik blijf erbij, dit is geen rationele discussie. Puberbmeisjes die zich laten leiden door hun hormonen en maagdjes die zich laten leiden door hun frustraties, dat wordt gewoon niets :')
QFT
pi_87865416
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat komt door de NWO en haar corporatieve lange arm "de monsanto en voedsel inductrie". Via politci en wetten laten en stoppen zij allerlei rare stoffen in ons bewerkte voedsel. Waardoor meisjes al vanaf hun 9e de puberteit ingaan.
Dit dus. Vooral vlees zit vol met hormonen.
pi_87865428
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef Bonzai. het volgende:

Sorry dat ik je alsnog even quote maar; ik heb mijn hormonen toch goed in bedwang gehouden als ik 5 maanden heb gewacht met seks of niet dan?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:09:53 #276
222384 Bonzai.
pi_87865453
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:08 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

QFT
Aan jouw posts te zien zou ik jou wel bij die gefrustreerde maagdjes rekenen :X

Iig lijkt er je iets tegen te zitten waarvan ik denk "in welke zin heb jij er last van".
waarin de stenen rusten,
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:11:04 #277
222384 Bonzai.
pi_87865478
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:08 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Sorry dat ik je alsnog even quote maar; ik heb mijn hormonen toch goed in bedwang gehouden als ik 5 maanden heb gewacht met seks of niet dan?
Ja, whatever :')

Iig, doei :W
waarin de stenen rusten,
pi_87865516
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:11 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, whatever :')

Iig, doei :W
volgens mij ben je zelf ook gefrustreerd over iets, maar ok byebye :')
pi_87865589
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Iig lijkt er je iets tegen te zitten waarvan ik denk "in welke zin heb jij er last van".
Ik heb het vaker fout zien gaan..
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:18:02 #280
222384 Bonzai.
pi_87865618
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:12 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

volgens mij ben je zelf ook gefrustreerd over iets, maar ok byebye :')
Ja, klopt. Nu bevestig je alleen maar m'n stelling.

Zo ben ik nog steeds niet :')
waarin de stenen rusten,
pi_87865729
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef Bonzai. het volgende:
Hoezo?
pi_87865770
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:18 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, klopt. Nu bevestig je alleen maar m'n stelling.

Zo ben ik nog steeds niet :')
Ik zie trouwens ineens je signature. Ik moest die hele spreuk altijd zeggen aan het begin van de dag toen ik op de basisschool zat. Jij ook vrije school?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:29:55 #283
222384 Bonzai.
pi_87865911
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:23 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Hoezo?
Nou, je lijkt best fel tegen iets te zijn dat lang niet altijd slecht afloopt. Komt nogal gefrustreerd over......
waarin de stenen rusten,
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:30:58 #284
222384 Bonzai.
pi_87865938
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:24 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik zie trouwens ineens je signature. Ik moest die hele spreuk altijd zeggen aan het begin van de dag toen ik op de basisschool zat. Jij ook vrije school?
Nee, heb ik gestolen van een user die klaagde over z'n hippie-school.
waarin de stenen rusten,
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:39:54 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_87866214
Hoe zit het eigenlijk met de ouders van die jongen? Ik zou niet staan te springen als mijn 18-jarige zoon van plan was het met een 14-jarige te doen in mijn huis (of woont die 18-jarige op zichzelf), straks staat de politie op de stoep.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87866623
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:29 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nou, je lijkt best fel tegen iets te zijn dat lang niet altijd slecht afloopt. Komt nogal gefrustreerd over......
Gefrustreerd heeft toch niets met maagd te maken?
Gefrustreerd klopt ja.
Ik heb een aantal keer in mijn omgeving gezien dat het een soort vader/dochter relatie werd, waaruit hele bizarre situaties ontstonden.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:53:58 #287
222384 Bonzai.
pi_87866641
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:39 schreef Karina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de ouders van die jongen? Ik zou niet staan te springen als mijn 18-jarige zoon van plan was het met een 14-jarige te doen in mijn huis (of woont die 18-jarige op zichzelf), straks staat de politie op de stoep.
Het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld hoor.

Het ironische is alleen dat het meestal om wat dommige mensen gaat, waarbij het jonge pubermeisje toevallig al goed voorzien is van poten en oren, waardoor ze denkt volwassen te zijn. Pasopikbijt komt echter (bijna in een creepy zin) écht volwassen over. Avey daarentegen is natuurlijk totaal niet serieus te nemen.
waarin de stenen rusten,
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:54:55 #288
222384 Bonzai.
pi_87866668
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Gefrustreerd heeft toch niets met maagd te maken?

Het is gewoon eentje uit het Ritmo-jargon. Hoef je niet serieus te nemen ;)
waarin de stenen rusten,
pi_87866784
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:54 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Het is gewoon eentje uit het Ritmo-jargon. Hoef je niet serieus te nemen ;)
:O Maar ritmo is toch altijd serieus?

Nee snap ik, maar het kwam zo apart over.
pi_87868730
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nee, heb ik gestolen van een user die klaagde over z'n hippie-school.
Ik vond mijn hippieschool anders best chill :')
pi_87868834
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld hoor.

Het ironische is alleen dat het meestal om wat dommige mensen gaat, waarbij het jonge pubermeisje toevallig al goed voorzien is van poten en oren, waardoor ze denkt volwassen te zijn. Pasopikbijt komt echter (bijna in een creepy zin) écht volwassen over. Avey daarentegen is natuurlijk totaal niet serieus te nemen.
Mensen schatten mij door mijn uiterlijk én gedrag altijd ouder ja. Zo volwassen vind ik mezelf niet, en dat hoor ik ook nog helemaal niet te zijn :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:01:05 #292
222384 Bonzai.
pi_87870246
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik vond mijn hippieschool anders best chill :')
Ja, lijkt me eigenlijk ook wel dat mandjes vlechten veel chiller is dan wiskunde-oefeningen maken ;)

Ben je trouwens Vlaams?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bonzai. op 23-10-2010 17:06:52 ]
waarin de stenen rusten,
pi_87871546
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:01 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, lijkt me eigenlijk ook wel dat mandjes vlechten veel chiller is dan wiskunde-oefeningen maken ;)

Ben je trouwens Vlaams?
We hadden heus wel wiskunde tussen het knutselen door hoor :{w

En nee, ik ben in utrecht geboren en woon sinds 3 jaar in gelderland in een klein kutdorpje op een boerderij :)
pi_87884350
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:08 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Nee :')
Brinky, de nieuwe BMW
pi_87888102
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Nee :')
Wij snappen er allemaal niets van... wij moeten nog volwassen worden, een fase in het leven die zij al heeft bereikt, laten we dat respecteren en haar alle penis in de wereld gunnen
pi_87913069
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Wij snappen er allemaal niets van... wij moeten nog volwassen worden, een fase in het leven die zij al heeft bereikt, laten we dat respecteren en haar alle penis in de wereld gunnen
niet de mijne :'( voor de rest heb je helemaal gelijk :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_87921259
Ik vind 5 maanden best lang
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:18:39 #298
222384 Bonzai.
pi_87921912
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 00:02 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik vind 5 maanden best lang
Als je allebei meerderjarig bent wel ja...
waarin de stenen rusten,
pi_87954754
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 00:18 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Als je allebei meerderjarig bent wel ja...
had ik 2 jaar moeten wachten dan? :') kom op man
pi_87955071
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

had ik 2 jaar moeten wachten dan? :') kom op man
Wel beter geweest :')
5 maanden wachten en 14 jaar :')
Brinky, de nieuwe BMW
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:01:29 #301
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87956760
Is pedo bear al gepost? :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')