14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.quote:
wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef fresherrr het volgende:
[..]
14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.
Lezen is moeilijk he.quote:
Ze heeft al eerder sex gehad hoor..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Lastpost het volgende:
En dan over 3 dagen een topic met de vraag, we hebben seks gehad, onveilig, hij is niet in me klaargekomen, kan ik nu zwanger zijn.
Serieuze vraag trouwens voor de mensen die het weten. Waarom wordt dit soort praktijken gedoogd en als je een filmpje download van een 15-jarige dan kan je worden opgepakt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
14 jaar. En hij is volwassene en dat is dan ineens geen pedofilie? Raar systeem hebben we toch.
Je vriendje is dus behoorlijk verkeerd door sex te hebben met jou.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef fresherrr het volgende:
[..]
14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.
Ja wel een pedo-alert hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
14 jaar. En hij is volwassene en dat is dan ineens geen pedofilie? Raar systeem hebben we toch.
Ja en zo dom ben ik dus niet! Dat ik 14 ben hoeft niet te betekenen dat ik een dom schaap ben met geen enige kennis over sex en er maar wat op af neukt om dat ''me vriendje van 18 het wil''.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Lastpost het volgende:
En dan over 3 dagen een topic met de vraag, we hebben seks gehad, onveilig, hij is niet in me klaargekomen, kan ik nu zwanger zijn.
Waarom wil je op je 14e sex hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Ja en zo dom ben ik dus niet! Dat ik 14 ben hoeft niet te betekenen dat ik een dom schaap ben met geen enige kennis over sex en er maar wat op af neukt om dat ''me vriendje van 18 het wil''.
Omdat ik daar behoefte aan heb, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets vroeger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom wil je op je 14e sex hebben?
Zeg dat dan gewoon tegen je moeder, benieuwd naar de reactie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Omdat ik daar behoefte aan heb, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets vroeger.
Dat ben je dus wel!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Ja en zo dom ben ik dus niet! Dat ik 14 ben hoeft niet te betekenen dat ik een dom schaap ben met geen enige kennis over sex en er maar wat op af neukt om dat ''me vriendje van 18 het wil''.
Inderdaad. Wacht nog eens een dik jaar, dan kijk je heel anders tegen zulke dingen aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom wil je op je 14e sex hebben?
Is het niet dat je graag iets wilt wat je ouders liever niet willen, en dat het slechts toevallig sex betreft? Serieuze vraag trouwens, over 10 jaar heeft mijn dochter dezelfde leeftijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Omdat ik daar behoefte aan heb, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets vroeger.
Ja dat krijg je ervan als je kinderen neukt. Daar kan hun lichaam nog niet tegen.quote:. laatst ben ik ontmaagd door mijn vriend, en ik had gewoon verschrikkelijke pijn. (dat is natuurlijk logisch bij je ontmaagding maar ik heb gewoon zo'n pijn gehad dat lopen niet echt meer een optie was.)
Te jong zijn om door te hebben wanneer je domme dingen zegtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat jong om alleen bij je vriendje te blijven slapen. En de pil hoeft niet speciaal voor de sex te zijn, je kan ook als reden opgeven dat je last van je ongesteldheid hebt en het wat regelmatiger wilt hebben. Daar vind ik het zelf ook erg handig voor en was eigenlijk ook de reden dat ik ben begonnen met de pil.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef fresherrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Supersoep het volgende:
Ja dat krijg je ervan als je kinderen neukt. Daar kan hun lichaam nog niet tegen.
Ik ken mensen die op die leeftijd als koppel begonnen zijn en nu als 50 plussers alle plezier van hun leven hebben, grow up... Zelf was ik er toen ik 14 was ook niet kapot van, en als 18 jarige stond ik echt niet te springen om een vriendin van 14, maar als het klikt en goed verloopt... Je bent niet ineens pedo als je op jongere meisjes valt terwijl je zelf nog napubertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vriendje is dus behoorlijk verkeerd door sex te hebben met jou.
Ik mag hopen dat je dat zelf dondersgoed weet.
TS klinkt behoorlijk volwassen voor een meid van 14.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat ben je dus wel!
Aangezien je een vriend hebt die geen sex met jou mag hebben wettelijk!
quote:Hoe maak ik het mijn moeder duidelijk op de manier dat ze niet dood valt van de schrik. Aangezien ik ook graag aan de pil wil... !
Dit is wel degelijk pedofilie. Om een of andere reden denken kindjes van 14 altijd dat ze stoer zijn of zo als ze een volwassen gozer in bed kunnen krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
Ze heeft al sex gehad en wil nu pas aan de pil.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:53 schreef Wokkel het volgende:
[..]
TS klinkt behoorlijk volwassen voor een meid van 14.
Wees blij dat ze het haar moeder wil vragen/vertellen, genoeg meiden die stiekem die dingen doen en hierdoor slecht geinformeerd zijn door de ouders. In plaats vanachter je beeldscherm de EO moralist uit te hangen kan je ook gewoon ingaan op de vragen die ze stelt.
[..]
En die 18 jarige denkt, da's lekker strak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk pedofilie. Om een of andere reden denken kindjes van 14 altijd dat ze stoer zijn of zo als ze een volwassen gozer in bed kunnen krijgen
http://voe.blogg.no/quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk pedofilie. Om een of andere reden denken kindjes van 14 altijd dat ze stoer zijn of zo als ze een volwassen gozer in bed kunnen krijgen
Tuurlijk! Maar dat is bij ons in de kerk dan ook meer de regel dan de uitzondering! Volwassen vrouwen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://voe.blogg.no/
Zij is ook 14, en ik weet zeker dat veel volwassen mannen het er graag op zouden willen doen
Rot op met je behoeftes. Je hebt straks nog 60 jaar lang om je uit te laten wonen. Geniet eens voor de gein nog 2 of 3 jaartjes van je jeugd ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Precies!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En die 18 jarige denkt, da's lekker strak.
Dat vind ik eigenlijk nog het minste aan het hele geval. Als je ziet hoe volwassen sommige meiden van die leeftijd zijn en wat voor een knulletjes van 18 er rond lopen zou het je waarschijnlijk geeneens opvallen als ze samen over straat liepen. Om die gast dan voor pedo uit te maken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk pedofilie.
Pedofilie richt zich tamelijk ernstig op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken, dus geen boobies of kleine, weinig haar, weinig vorm. Alles onder de 16 pedofilie noemen is onzin. Mijn eerste vriendin was 12 en zag eruit als 17 qua lichaam. Jaren later een meid leren kennen waar ik helemaal van ondersteboven was, en toen vertelde een lesbische vriendin dat die dus 16 was, terwijl ze minstens even oud als mij leek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog geen puber geweest? Genoeg mensen die bij de eerste keren niet altijd even goed met de bescherming waren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze heeft al sex gehad en wil nu pas aan de pil.
Hoe is dat verstandig/volwassen??
Dit is geen pedofilie, paniekert!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Net of dat helpt: een schop onder je hol.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Roces18 het volgende:
haha, ben je gek. Als je mijn dochter was krijg je nu een flink pak slaag ook al mag dat niet meer. Toen ik 14 was, was ik boomhutten aan het bouwen. En jij loopt van je af te neuken lol..
Heel goed, je eigen vlees en bloed angst aan jagen dmv geweld én er gelijk voor zorgen dat ze het 100% zeker achter je rug om doet én als bonus je nooit meer iets vertelt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Roces18 het volgende:
haha, ben je gek. Als je mijn dochter was krijg je nu een flink pak slaag
Dan moet de moeder wel eerst aangifte doen enzo. Anders is er gewoon niets aan de handquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je vriendje is dus behoorlijk verkeerd door sex te hebben met jou.
Ik mag hopen dat je dat zelf dondersgoed weet.
Ergens hoop ik dat je ma er achter komt dat een 18 jarige haar 14 jarige dochter "naait".
Dan kan je vriendje een rechtzaak verwachten namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |