abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85232770
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 01:38 schreef omg-rmc het volgende:

En ja die gast van 18 is natuurlijk een sneue mongool.. Beetje als student rond de 1VMBO a 2VMBO lokalen rond hangen om onzekere meisjes op te pikken. Nee, sure dat het een toffe gozer is die napubert.. kom op :')
Nou, het klinkt alsof jij precies weet hoe ze elkaar ontmoet hebben en hoe hun relatie in elkaar steekt. Kom op zeg. Die meiden van 14 zijn echt meer zo wereldvreemd als vroeger hoor.

beetje haar vriend afzeiken terwijl je er niks vanaf weet, DAT is pas sneu.
~Si vis amari, ama~
pi_85232937
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 01:38 schreef omg-rmc het volgende:
Haha wat een faal TS...

En ja die gast van 18 is natuurlijk een sneue mongool.. Beetje als student rond de 1VMBO a 2VMBO lokalen rond hangen om onzekere meisjes op te pikken. Nee, sure dat het een toffe gozer is die napubert.. kom op :')
And again, it takes one to know one...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_85233596
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

And again, it takes one to know one...
_O-
~Si vis amari, ama~
pi_85234741
Fok op z'n smalst hoor... Als zij 1 jaartje ouder was, en hij 1 jaar jonger, dan zeurt er ook niemand over. Maar nu is 1 vd 2 achttien, en valt half fok eroverheen, want iedere 18 jarige die het met iemand onder de 18 doet is pedoseksueel en gestoord, en moet chemisch gecastreerd worden, etc.

Toen ik het voor het eerst deed was ik 17, mn vriendinnetje was net die dag 16 geworden. 3 dagen later was ikzelf jarig, dus alle keren dat we het daarna gedaan hebben was ik dan pedo? Mafketels :')
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:46:14 #180
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_85240765
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 02:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Een hoop mensen lijken hier te vergeten dat tijden veranderen en dat meisjes van 14 allang niet meer de onschuldige popperige meisjes zijn van vroeger :W

Ik zou het als ouder ook niet aanmoedigen, maar zou ze wel de nodige dosis voorlichting meegeven omdat ik ook niet gek ben en natuurlijk ook wel weet dat het bij alleen bij elkaar slapen niet blijft (en terecht).
Inderdaad, dit zijn pure morele standpunten maar we leven tenslotte in een veranderende wereld. De erg beschaafde Romeinen hadden ook jochies die ze als neukslaaf gebruikten :') Zolang je als ouder juist voorlichting geeft en open bent over dit soort zaken doe je je taak. Je kan je kind dit soort dingen toch niet verbieden. Typische projectie van bekrompenheid om dit te veroordelen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:32:55 #181
53151 T42
Pinball Wizard
pi_85243017
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dit is wel degelijk pedofilie. Om een of andere reden denken kindjes van 14 altijd dat ze stoer zijn of zo als ze een volwassen gozer in bed kunnen krijgen :N
zoek pedofilie eens eerst op :')
pi_85243134
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Gripper het volgende:
Fok op z'n smalst hoor... Als zij 1 jaartje ouder was, en hij 1 jaar jonger, dan zeurt er ook niemand over. Maar nu is 1 vd 2 achttien, en valt half fok eroverheen, want iedere 18 jarige die het met iemand onder de 18 doet is pedoseksueel en gestoord, en moet chemisch gecastreerd worden, etc.

Toen ik het voor het eerst deed was ik 17, mn vriendinnetje was net die dag 16 geworden. 3 dagen later was ikzelf jarig, dus alle keren dat we het daarna gedaan hebben was ik dan pedo? Mafketels :')
QFT ^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 02:57:00 #183
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85460828
Ik ben jaloers op vriendje van ts...

*vloekt*
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85533385
Ach man, ik was 15 en mijn vriendje was 19. Nou en.
pi_85533460
/ nee /

[ Bericht 98% gewijzigd door Adolecens op 21-08-2010 10:02:56 ]
Ron Paul 2012
pi_85533592
quote:
Fok op z'n smalst
Goed samengevat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_85533603
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Sloerie! :(

:*
Neuj, het is nog steeds mijn vriendje (ik vind het heel onnatuurlijk om vriendje te noemen omdat het een basketballer van 1.95m is..). Alleen zijn we nu 4 jaar verder. :9
pi_85534194
Misschien moet ik nu ook maar eens 14-jarige meisjes gaan hosselen als er nog meer meisjes zijn als TS. :')
pi_85537617
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:53 schreef linpunt het volgende:
Ach man, ik was 15 en mijn vriendje was 19. Nou en.
same here
pi_87497049
had al die reacties nog niet eens gelezen!
pfff wat een discussie om een paar korte vragen.
als je het officieel wil bekijken is het pedofilie.
dat klopt, maar als het voor mij en voor hem goed voelt, zie ik geen probleem.
ik moet lachen als ik mensen zie schrijven dat mijn vriendje een vieze volwassen vent zou zijn die met onzekere pubermeisjes het bed induikt.
ik heb hem gewoon heel onschuldig ontmoet op een verjaardag.
de meeste mensen schatten hem rond de 17, ik word vaak rond de 15/16 geschat.
I see no problem? Het feit dat hij 18 is, hoeft niet te betekenen dat ie op z'n 18e verjaardag ineens transformeerde naar een volwassen vent.
Poehee, realistisch denken mag ook. Als je ons op straat ziet lopen, zie je echt niet dat er een groot leeftijdsverschil tussen ons zit.
Maar goed, bedankt voor de mensen die serieus op mijn vragen heb geantwoord.
-
pi_87497569
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:11 schreef fresherrr het volgende:
had al die reacties nog niet eens gelezen!
pfff wat een discussie om een paar korte vragen.
als je het officieel wil bekijken is het pedofilie.
dat klopt, maar als het voor mij en voor hem goed voelt, zie ik geen probleem.
ik moet lachen als ik mensen zie schrijven dat mijn vriendje een vieze volwassen vent zou zijn die met onzekere pubermeisjes het bed induikt.
ik heb hem gewoon heel onschuldig ontmoet op een verjaardag.
de meeste mensen schatten hem rond de 17, ik word vaak rond de 15/16 geschat.
I see no problem? Het feit dat hij 18 is, hoeft niet te betekenen dat ie op z'n 18e verjaardag ineens transformeerde naar een volwassen vent.
Poehee, realistisch denken mag ook. Als je ons op straat ziet lopen, zie je echt niet dat er een groot leeftijdsverschil tussen ons zit.
Maar goed, bedankt voor de mensen die serieus op mijn vragen heb geantwoord.
Eigenlijk wel een goed betoog, toch vond ik op 18jarige leeftijd 14jarige meisjes te jong. Het voelde niet goed op 1 of andere manier. Op mentaal vlak verschil je dan nogal van elkaar. Maar hey, dat is mijn mening. Ik begrijp je ouders in deze wel, maar je zegt dat je het al gedaan hebt. Ik kan je dus ook geen standaard advies geven als in "Doe geen dingen waar je spijt van krijgt" of "Heb geen haast..." ;)
pi_87502391
Ik vind je te jong, maar dat is mijn mening. Je zegt dat je er behoefte aan hebt en dat kan, dan ben je er gewoon vroeg bij maar aan de andere kant denk ik dat je als 14 jarige nog niet verstandig genoeg bent om aan seks te beginnen, ik kan me niet voorstellen dat je dan al klaar bent voor seks. Als ik je moeder was zou ik het niet toelaten, tenminste wachten tot je 16 bent als je dan nog in een stabiele relatie zit.
pi_87502503
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:38 schreef fresherrr het volgende:
Ik stelde gisteren aan me moeder voor of ik vanavond bij mijn vriendje mocht slapen. Ze schrok ervan en zei dat ik haar overviel. Ik merkte wel aan dr dat ze zo goed mogelijk wou reageren. Zij denkt nu natuurlijk meteen aan sex, en dat haar lieve kleine dochter niet lang meer lang haar kleine meid zal zijn. Zoals waarschijnlijk iedere moeder zou reageren. Ik zei tegen haar dat het alleen maar slapen is, en waarom ze nou meteen van die gekke dingen gaat denken. Ze had het er over dat ze niet wou dat ik zwanger thuis kom etc. Ik ga vandaag tegen dr zeggen dat als ik het met hem wil doen dat dat ook wel gewoon overdag kan als ik naar hem toe ga, en niet dat ik daar persé voor bij hem moet gaan slapen. 1 ding waarvan ik begrijp wat me ouders bang maakt: Hij is alleen thuis. Dat is verder geen probleem, want mijn ouders mogen mn vriendje en vinden hem aardig. Dus weten dat ie lief voor me is. Oké, nu mijn probleem: Ik mag dus bij mijn vriendje slapen van mijn ouders. Ik weet nu al dat als ik morgen thuis kom en dat mijn moeder dan vraagt: ''En, is er iets gebeurd?'' Ik weet nu al dat ik het met hem ga doen. Maar dat wil ik mijn moeder niet vertellen! En trouwens, ik heb het al met hem gedaan. Hoe maak ik het mijn moeder duidelijk op de manier dat ze niet dood valt van de schrik. Aangezien ik ook graag aan de pil wil... Alvast bedankt!
Vraag je moeder of ze met je naar de huisarts wil voor de pil.
Ze zal de hint wel begrijpen
Verder don't ask -dont tell procedure of eerdere ervaringen.(dat wil niet zeggen dat je erover moet liegen als dat wel gevraagd word)
Moeders willen niet alles weten, en zeker geen details
Over een jaar of 10 kan je er een terloopse opmerking over maken, of een grapje.
pi_87504961
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
14 jaar. En hij is volwassene en dat is dan ineens geen pedofilie? Raar systeem hebben we toch. :')
Efebofilie ;)
pi_87505016
quote:

17 in 16 is wel wat anders hè. Met 16 mag je seks hebben met iedereen, zelfs bejaarden. Ik snap niet zo goed wat iemand van 18 met een 14 jarige moet, maar als de relatie goed is....tja, boeiend verder. Het is wel een grensgeval.
pi_87505045
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben jaloers op vriendje van ts...

*vloekt*
Jij bent jaloers op iedereen de seks heeft.
pi_87505101
Okay, de vriend van TS is kansloos, maar voor haar is het stoer dus goed geregeld.
pi_87505157
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Efebofilie ;) Makkelijk te scoren pubers
:D
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:30:18 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_87506185
Tegenwoordig heeft de helft van de 10-jarige meisjes al tieten, en is het dus geen pedofilie meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87506324
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:30 schreef speknek het volgende:
Tegenwoordig heeft de helft van de 10-jarige meisjes al tieten, en is het dus geen pedofilie meer.
De puberteit komt steeds eerder, en pedo's worden zodoende gedwongen zich op steeds jongere meisjes te richten.

:X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')