Hoever reikt je kennis van Islamitische stromingen?quote:
OK, ik kan denk ik beter niet verder ingaan op jouw referentiekader van de verhoudingen in de wereldquote:Toch is het in mijn optiek een 3e wereldland. Niet veel beter dan Zimbabwe.
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom? ibu'tje lijkt me wel goed voor je nu.
* eens is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.
Was grappig toen mijn verstandskies weggesneden werd. Ik moest vier keer per dag 600 mg ibuprofen poeder oplossen in water en opdrinken. Ik heb dat welgeteld 1 keer gedaan (en niet eens helemaal, smerige troep) en daarna niet meer. De tandarts begreep er niks van omdat het onwijs veel pijn heeft gedaan. Maar ik vind dus dat als de pijn draaglijk is dat ik dan geen pilletje neem. Ze mogen me platspuiten als ik ooit ga bevallen, dan werkt het tenminste.
Iets over Mohammed of Mozes was dat toch? Met zo'n baard en joden enzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hoever reikt je kennis van Islamitische stromingen?
En een RK kerk als kinderopvang!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef HeatWave het volgende:
Homobar naast islamitisch centrum NY
Nog een mooie varkensslager ernaast en gaan!
Oke, nu begrijp ik hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.
Was grappig toen mijn verstandskies weggesneden werd. Ik moest vier keer per dag 600 mg ibuprofen poeder oplossen in water en opdrinken. Ik heb dat welgeteld 1 keer gedaan (en niet eens helemaal, smerige troep) en daarna niet meer. De tandarts begreep er niks van omdat het onwijs veel pijn heeft gedaan. Maar ik vind dus dat als de pijn draaglijk is dat ik dan geen pilletje neem. Ze mogen me platspuiten als ik ooit ga bevallen, dan werkt het tenminste.
ach wel nee. smakelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meer met het idee dat het misschien ongezond is
/care. Die ene keer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nouja, je schijnt niet te moeten eten laat op de avond, uberhaupt. Maar die ene keer boeit het echt niets hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil jij een jeweetwel-kater?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef RaXz het volgende:
Er is niets veranderd hier, de topics vliegen weer voorbij.
Je hebt slechts goeie timing.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef RaXz het volgende:
Er is niets veranderd hier, de topics vliegen weer voorbij.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij een jeweetwel-kater?
Of twee
je raadt nooit wat ik aan het doen ben nuquote:
Mooiste aan Parijs is de ring erom heenquote:
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjesquote:
Ooh ik dacht...je-weet-wel-katers!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjes
De Periphirique? Of de grote ring, de A86.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Mooiste aan Parijs is de ring erom heen
Ik vond het wel een geinig beestje, maar ik zie er maar vanaf, beter voor het beestjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjes
Ik vind je ook geen kattenmens...of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het wel een geinig beestje, maar ik zie er maar vanaf, beter voor het beestje.
Hier wordt het spinazie met aardappel en cordon bleu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
je raadt nooit wat ik aan het doen ben nu![]()
gebakken aardappeltjes met Griekse salade en varkensfilet![]()
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind je ook geen kattenmens...of ligt dat aan mij?
hmmm, wel zelf gemaakt hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier wordt het spinazie met aardappel en cordon bleu.
AH Magnetronmaaltijd
De A86, hoe verder van Parijs hoe beter!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Periphirique? Of de grote ring, de A86.
Katten heb je niet tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijk.
Daarom doe ik het dus ook niet, en ik hoef helemaal geen huisdierenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten heb je niet tijdelijk.Ik vind je meer een type voor een grote hond. Een rottweiler ofzo.
Gewoon een stoer, groot beest ofzo.
Was ook nooit een katten mens. Maar door de kat van mn vriendin wel gek geworden op die schepsels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijk.
Nee, dat laatste dacht ik ook wel. Maar toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom doe ik het dus ook niet, en ik hoef helemaal geen huisdieren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten heb je niet tijdelijk.Ik vind je meer een type voor een grote hond. Een rottweiler ofzo.
Gewoon een stoer, groot beest ofzo.
Een kat veroverd ieders hart.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook nooit een katten mens. Maar door de kat van mn vriendin wel gek geworden op die schepsels.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
De A86, hoe verder van Parijs hoe beter!
heb er ook 2 gehad, mijn ex heeft ze afgepaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kat veroverd ieders hart.Van de week waren hier 2 vrienden en 2 van onze katten gingen steeds bij ze op schoot liggen of dicht in de buurt. Dat vond ik zo lief.
De kat van L. is ook niet bij me weg te rammen, dat vind ik altijd wel leuk, maar niet de hele dagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kat veroverd ieders hart.Van de week waren hier 2 vrienden en 2 van onze katten gingen steeds bij ze op schoot liggen of dicht in de buurt. Dat vond ik zo lief.
of ze lopen heel hard tegen de deur aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
lusten de katten het niet??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
Er ligt een afgekloven stuk pizza van mijn broertje op het aanrecht...ben benieuwd wanneer die opgeruimd wordt want ik doe het namelijk niet.
Why not?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
heb er ook 2 gehad, mijn ex heeft ze afgepaktmaar ik begin niet meer aan nieuwe
Ja, ze weten meestal precies wie ze uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De kat van L. is ook niet bij me weg te rammen, dat vind ik altijd wel leuk, maar niet de hele dag.
Het loopt vanzelf een keer weg of jullie kat lost het probleem op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
Er ligt een afgekloven stuk pizza van mijn broertje op het aanrecht...ben benieuwd wanneer die opgeruimd wordt want ik doe het namelijk niet.
* Spezza19 heeft 2 katten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verwacht het niet en anders: veel plezier.quote:
Ja, ik zie Shady er wel voor aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het loopt vanzelf een keer weg of jullie kat lost het probleem op.
Zowel zij als haar kat had al snel mijn hart veroverd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
1tje met bivakmuts!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft 2 katten...
zie fobo
Lief hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zowel zij als haar kat had al snel mijn hart veroverd.
Hij ligt ook regelmatig op mijn schoot, en soms op mijn hoofd in bed...... dat is dan wel weer minder
was dat niet iets dat niet in de magnetron mocht?quote:
Broertje moet nog een hoop leren zo te horenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verwacht het niet en anders: veel plezier.
Echt, ik weiger het op te ruimen. Doe bijna niets anders dan o.a. zijn troep op te ruimen.
Hij is tenslotte al 23.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Broertje moet nog een hoop leren zo te horen
Ik geloof dat dat meer was dat je spinazie niet voor de tweede keer op mocht warmen of zoiets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was dat niet iets dat niet in de magnetron mocht?
kant en klaar maaltijden zat met spinaziequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was dat niet iets dat niet in de magnetron mocht?
De mijne hield me altijd wakker met snorharen, precies kriebelen met die dingen over mijn gezichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zowel zij als haar kat had al snel mijn hart veroverd.
Hij ligt ook regelmatig op mijn schoot, en soms op mijn hoofd in bed...... dat is dan wel weer minder
hij leert het wel als ie op zichzelf zitquote:
Is hij al bijna 3 jaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij leert het wel als ie op zichzelf zit
ik rits altijd aan de zijkant en dan draai ik m dat laatste stukje, tis ff wurmen, maar moet lukkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef -Engel- het volgende:
chips hoe weet ik nu of mijn jurk voor het bal nog past als ik niet bij de sluiting kan![]()
Iemand een idee???
hoe is t in zijn huisje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is hij al bijna 3 jaar.Maar in de zomer zit hij hier, hier heeft ie nu werk.
Maar juist bij het laatste stukje kan ik er niet bij.... ik had net het gevoel dat mijn schouder uit de kom lag...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rits altijd aan de zijkant en dan draai ik m dat laatste stukje, tis ff wurmen, maar moet lukken
Zijn vriendin heeft een zweep denk ik.quote:
Ik heb die bolle kater van mijn ouders laatst gekamd, dat beest werd gelijk een kilo lichter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kattenmaar een volgende keer neem ik naaktkatten, damn wat een haren laten sommigen los (lees: May)
De buurman?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef -Engel- het volgende:
chips hoe weet ik nu of mijn jurk voor het bal nog past als ik niet bij de sluiting kan![]()
Iemand een idee???
Goed wel....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
En hoe bevalt jullie deze prachtige avond?
Mwa, niet slecht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
pas draaien als ie al dicht zit ,)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar juist bij het laatste stukje kan ik er niet bij.... ik had net het gevoel dat mijn schouder uit de kom lag...
Huh?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar juist bij het laatste stukje kan ik er niet bij.... ik had net het gevoel dat mijn schouder uit de kom lag...
Het is helemaal geen prachtige avond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
Jij in een jurkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rits altijd aan de zijkant en dan draai ik m dat laatste stukje, tis ff wurmen, maar moet lukken
mn lip jeuktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
Kreeg zelfs klachten van collega's na dat Sjaak uitgebreid op een tas van het werk had liggen slapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kattenmaar een volgende keer neem ik naaktkatten, damn wat een haren laten sommigen los (lees: May)
zijn piemel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed wel....
wat klink je vrolijk?
Heb je iets nieuws ontdekt?
Heel praktischquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben mijn jurk voor het bal aan het passen... maar die krijg ik niet dicht.... hij is namelijk hoogsluitendquote:
vandaag nog een gekochtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij in een jurk
hoe is het met je lip?
Ja inderdaad, gelukkig heb ik zijn piemel niet ontdektquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zou eerder voor jou nieuw zijn dan voor hem.
quote:
Ik ontdek iedere dag wat nieuws.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed wel....
wat klink je vrolijk?
Heb je iets nieuws ontdekt?
tofquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag nog een gekochtheb jij mij ooit in een jurk gezien dan?
je kent de hell nietquote:
Don't askquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
huh wat? En ik ben een vrouw, geen man ,)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik ontdek iedere dag wat nieuws.Niet altijd leuke dingen, maar dat is het punt niet. Ben gewoon blij. Boot feestje binnenkort.
![]()
Oh, en GvE, jij bent m'n beste Fok!vriendje, ik hoop dat het niet teveel steekt
Echt....optimist tot in de kist jij he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is helemaal geen prachtige avond.![]()
Buiten lijkt het wel herfst en ik zit hier heel alleen.
Oh jee....wat voor bal? Koop een nieuwe jurk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben mijn jurk voor het bal aan het passen... maar die krijg ik niet dicht.... hij is namelijk hoogsluitend
Krijg jeuk aan je dop.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt....optimist tot in de kist jij he?![]()
![]()
[..]
vooral aan je aars en dan 's-nachts en het houdt je uit je slaapquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms vinden mensen jeuk erger dan pijn.
op het moment van pijn heb ik liever jeuk. Op het moment van jeuk heb ik liever pijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens een keer wassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
vooral aan je aars en dan 's-nachts en het houdt je uit je slaap
haha, kon me al niet herinneren, dacht dat ik echt dement werdquote:
Ik heb het liever helemaal niet. Maar van jeuk kan je echt gek worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op het moment van pijn heb ik liever jeuk. Op het moment van jeuk heb ik liever pijn
Now what?quote:
Het super-über-geheime-Fok!-algoritme is sexistisch, ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huh wat? En ik ben een vrouw, geen man ,)
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens een keer wassen.
dat doe je pas als je er ook een laat zettenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe je pas als je er ook een laat zetten
RZ bewandelt vanavond een beetje het schenkstroop-padquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now what?![]()
[..]
Het super-über-geheime-Fok!-algoritme is sexistisch, ik niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik heb dat echt extreem met tat'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het liever helemaal niet. Maar van jeuk kan je echt gek worden.
Hoe voel je jezelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe je pas als je er ook een laat zetten
Ik wil het je ook best zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat hem niet zou staan.
Je wordt het wel, maar dit heeft er niks mee te maken iigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, kon me al niet herinneren, dacht dat ik echt dement werd
maar waarom ben ik je beste fok vriend dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now what?![]()
[..]
Het super-über-geheime-Fok!-algoritme is sexistisch, ik niet
Jazeker welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]Ben ik niet eens een van je beste vriendjes
Argh...niet mogen krabben nee. Dan kan je beter pijn hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dat echt extreem met tat'sdan sla ik er gewoon op om van de jeuk af te komen, want dan mag je niet krabben
ach.. Hij kan m daarna weer eruithalen, als ie genezen is ;7quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat hem niet zou staan.
Dat heeft het super-über-geheime-Fok!-algoritme als zodanig besloten, ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar waarom ben ik je beste fok vriend dan?
Dan loop ik met m meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RZ bewandelt vanavond een beetje het schenkstroop-pad
Welnee, ik zeg niet dat elke avond kut is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RZ bewandelt vanavond een beetje het schenkstroop-pad
Wat dacht jij dan?quote:
Feestje bij Tivoli ....Ball du Masque.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Oh jee....wat voor bal? Koop een nieuwe jurk?
zeg eens!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. Hij kan m daarna weer eruithalen, als ie genezen is ;7
lekker, hoezo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoe voel je jezelf![]()
[..]
Ik wil het je ook best zeggen
Een beetje dan he?quote:
Een beetje, EEN BEETJE zei ik, verdommequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg niet dat elke avond kut is.
Ja, weet ik niet...quote:
oh, nou hallo mattiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft het super-über-geheime-Fok!-algoritme als zodanig besloten, ik niet
Alleen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Feestje bij Tivoli ....Ball du Masque.....
ik dacht als iedereen toch met een masker rondloopt dan valt het misschien minder op als ik er alleen ben....
![]()
Ik wil eigenlijk niet echt een andere jurk kopen.... ik heb deze al bijna nooit aan....
Btw Sammz, hoe is het met Krea? Ik zie hm niet meer hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet...
Ik moet niet denken blijkbaar
Gezelliequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
Zo, morgen naar een vriendin die ik al een half jaar niet heb gezien terwijl ze maar een klein uur met de trein van me vandaan woont.
Wel denken graagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet...
Ik moet niet denken blijkbaar
Goed hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw Sammz, hoe is het met Krea? Ik zie hm niet meer hier.
Als je met me mee loopt niet.quote:
quote:
en uitgeluldquote:
Zolang je dat blaag niet slaat komt het wel goed, denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar het is echt te lang geleden
Ze heeft ook een koter van 2,5 en moet ff kijken hoe ik daar weer mee omga. Ben niet zo goed met kinders, denk ik.
komt goed, gaat een beetje vanzelf denk k zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar het is echt te lang geleden
Ze heeft ook een koter van 2,5 en moet ff kijken hoe ik daar weer mee omga. Ben niet zo goed met kinders, denk ik.
*boks boksquote:
3 maand nuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooi. Nog altijd gestopt met roken?
Vast wel, maar ik ben niet zo van koetsie koetsie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je dat blaag niet slaat komt het wel goed, denk ik.
Wow, goed zeg.quote:
Zonder stomme dingen geen slimme dingen om te bedenken...quote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje wat een doodsverwensingen. Dat is nr. 2 al vandaag.
rot zelf langzaam weg onder de groene zodenquote:
Jij en Venco willen mod worden?quote:
Venco als mod! waar kunnen we stemmen?quote:
Springert!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Typische reactie voor iemand die is uitgeluld.
iets als LMGTFY.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
sry voor mijn blondheid, maar WTF is GMTA?
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
sry voor mijn blondheid, maar WTF is GMTA?
Waar kan ik me aanmelden?quote:
was Y niet O?quote:
Werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
[..]
Waar kan ik me aanmelden?
ik kon alleen de lmgtfo versiequote:
So truequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonder stomme dingen geen slimme dingen om te bedenken...
Sorry, neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ik zou denk ik wel moeten....... Of ben je stiekem in NL en ga je mee?
Heel soms heb ik mijn momentenquote:
Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Feestje bij Tivoli ....Ball du Masque.....
ik dacht als iedereen toch met een masker rondloopt dan valt het misschien minder op als ik er alleen ben....
![]()
Ik wil eigenlijk niet echt een andere jurk kopen.... ik heb deze al bijna nooit aan....
Ik doe mijn best, tukkermeisje.quote:
Wees blij, de meeste concerten zijn doordeweeks, das pas kutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdag
Waarom zijn leuke feesten altijd op vrijdag?
Soms zijn ze op zaterdag of donderdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdag
Waarom zijn leuke feesten altijd op vrijdag?
Naaiert? Whud?quote:
Ach, falen hoort erbijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, tukkermeisje.Alleen faal ik nog wel eens
ja ik ook.,....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, falen hoort erbijIk faal ook vaak genoeg
Doordeweeks ben ik in Utrecht en kan ik dus gewoon thuis pittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees blij, de meeste concerten zijn doordeweeks, das pas kut.
Zaterdag kan ik ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms zijn ze op zaterdag of donderdagAlleen deze net niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, falen hoort erbijIk faal ook vaak genoeg
Ik ben niet alleenquote:
Truste kuquote:
Dan geef ik wel een seintje als ik een keer naar Pop-o-matic wil.... dat is op donderdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doordeweeks ben ik in Utrecht en kan ik dus gewoon thuis pitten
[..]
Zaterdag kan ik ook niet
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
Booooh, ik wil graag de Eskadron Allround peesjes. Maar ze zijn zo duurEn ik heb ze niet nodig.
Ach, gewoon he..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naaiert? Whud?Wat heb ik nu weer gedaan?
![]()
Oeh, decolleté!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef -Engel- het volgende:
nee dat kan niet ... dat pas als ie VOL is....![]()
Voor het feest... mag ik een gewaagder jurk uitzoeken>>> blijkt meer moulin rouge te zijn.....
btw wisten jullie dat een heer een dame via een geschreven brief uitnodigt voor het gala???
Ja idd meer decolleté ... mijn jurk die ik dus net paste was een klassieke galajurk dus wat hoger over al en lang...... maar Moulin Rouge... betekent kort... decolleté en kan een kleurencombi zijn.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, decolleté!
En zullen we 'm ff volgooien voor 12 uur? Dan verbreek ik misschien mijn postrecord van vorige week
Shopping spree? I'm in!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd meer decolleté ... mijn jurk die ik dus net paste was een klassieke galajurk dus wat hoger over al en lang...... maar Moulin Rouge... betekent kort... decolleté en kan een kleurencombi zijn.....
hmmm maar waar vind ik nog voor vrijdag de juiste jurk en bijbehorend masker.....
Burlesquequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef -Engel- het volgende:
nee dat kan niet ... dat pas als ie VOL is....![]()
Voor het feest... mag ik een gewaagder jurk uitzoeken>>> blijkt meer moulin rouge te zijn.....
btw wisten jullie dat een heer een dame via een geschreven brief uitnodigt voor het gala???
Oh dat zuigtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ja... de grap is.... dat ik dan alleen donderdagavond heb om het te halen....
Geen ideequote:
of op marktplaats ofzzo kijken of je er een kan huren..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd meer decolleté ... mijn jurk die ik dus net paste was een klassieke galajurk dus wat hoger over al en lang...... maar Moulin Rouge... betekent kort... decolleté en kan een kleurencombi zijn.....
hmmm maar waar vind ik nog voor vrijdag de juiste jurk en bijbehorend masker.....
Heb jij mijn pm ontvangen? Aangezien mijn fokdinges overleed toen ik op versturen klikte...quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee![]()
En er zit een carnavals/feestwinkel in de Lavendelstraat en een galawinkel in de Bloemendaaslestraat dacht ik.
Dat schiet niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Idd....
![]()
nu nog iets vinden...... de site zegt dat er een levertijd is van 5 a 7 werkdagen
Ik was al bezig met opkrullen onder de tafel en huilend in slaap vallenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
NOES!
Wat moet je zonder fok?
Je leven, wat doe je?
Yeah!! Nog 5 minuten!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of op marktplaats ofzzo kijken of je er een kan huren..
Ik doe mee met het voor 12-verbond
Jup, ben bezig met antwoordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij mijn pm ontvangen? Aangezien mijn fokdinges overleed toen ik op versturen klikte...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gosiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was al bezig met opkrullen onder de tafel en huilend in slaap vallen
gewoon. Blijven postenquote:
Ach lieverdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was al bezig met opkrullen onder de tafel en huilend in slaap vallen
Pm GvE, die is zwaar verslaafd aan dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die had ik ook gevonden... maar tnx
Jaquote:
Zulks een Griekse Tragedietmquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Samzz het volgende:
Ik had net zin in bolognese chips van Croky. Die zin altijd lekker
Trek ik de zak open, zit er gewoon géén spoortje smaak aan he
He bahquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Samzz het volgende:
Ik had net zin in bolognese chips van Croky. Die zin altijd lekker
Trek ik de zak open, zit er gewoon géén spoortje smaak aan he
Wat is dat met het topic volgooien? Dwangneurose?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Yuki het volgende:
Anders moet ik het alleen doen en dan krijg ik zo'n naam
mja, heb wel veel kant, maar geen kanten jurkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pm GvE, die is zwaar verslaafd aan dat soort dingen.
Het was wel bijna de genadeslagquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat met het topic volgooien? Dwangneurose?
het moet kunnen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat met het topic volgooien? Dwangneurose?
dan moet je opschietenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets
Ik wil mn postrecord verbeteren
Samzz natuurlijk, dus zij verzint ook de titel.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets
Ik wil mn postrecord verbeteren
Schuif t maar op een ander afquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz natuurlijk, dus zij verzint ook de titel.![]()
Komt er sex in voor Samzz? En veldslagen?
we waren niet snel genoegquote:
Ik ga maar gelijk door voor morgen, vroeg beginnen kan ook helpenquote:
Niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, heb wel veel kant, maar geen kanten jurk
We gooien het weg als ware het een lege colafles. Fok is onze afvalbak, ons recyclingsbedrijf.quote:
Ja. bij een carnavalswinkel bijvoorbeeld, of het zelf in elkaar knutselen? ze was toch handig met de naaimachine?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet?Geen tips voor -Engel- waar te vinden?
En hoequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig niet helemaal.
Barbusse is er nog
Waar vang ik mn statiegeld dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We gooien het weg als ware het een lege colafles. Fok is onze afvalbak, ons recyclingsbedrijf.
te weinigquote:
Ik heb geen idee, ik denk dat jullie dat beter met elkaar kunnen bespreken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. bij een carnavalswinkel bijvoorbeeld, of het zelf in elkaar knutselen? ze was toch handig met de naaimachine?
of een mooi kanten truitje met een kanten rok.. ik heb beiden in zwart maar weet niet of ze mijn maat heeft?
Dat zijn de reacties op jouw postsquote:
dat was een vraag aan haarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk dat jullie dat beter met elkaar kunnen bespreken.
Tnxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. bij een carnavalswinkel bijvoorbeeld, of het zelf in elkaar knutselen? ze was toch handig met de naaimachine?
of een mooi kanten truitje met een kanten rok.. ik heb beiden in zwart maar weet niet of ze mijn maat heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar koop ik geen eten voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn de reacties op jouw posts
He?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz natuurlijk, dus zij verzint ook de titel.![]()
Komt er sex in voor Samzz? En veldslagen?
Dan had je het toch anders moeten formulerenquote:
Dat is ook nergens voor nodig. Ik kan leven van de wind, zon en liefdequote:
Niet?quote:
Geen honger dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig. Ik kan leven van de wind, zon en liefde
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tnx
@
GvE..... voor vrijdag haal ik dat niet met een naaimachine.... maar ik heb een adres van carnavalswinkel dus....http://www.feestshopper.n(...)P1r6MCFZs1DgodHQ4T4gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast deze webwinkel en onze hoofdvestiging in Helmond hebben we nog enkele filialen.
Deze filialen zijn gevestigd in: Amstenrade, Breda, Budel, Horst, Tilburg, Veldhoven en Venray.
Voor meer informatie over onze filialen kunt u kijken bij het winkeloverzicht.
Doordat we meerdere filialen beheren hebben we een grote voorraad artikelen zodat we in staat zijn grote aantallen te leveren in een korte tijd.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |