Een kat veroverd ieders hart.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook nooit een katten mens. Maar door de kat van mn vriendin wel gek geworden op die schepsels.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
De A86, hoe verder van Parijs hoe beter!
heb er ook 2 gehad, mijn ex heeft ze afgepaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kat veroverd ieders hart.Van de week waren hier 2 vrienden en 2 van onze katten gingen steeds bij ze op schoot liggen of dicht in de buurt. Dat vond ik zo lief.
De kat van L. is ook niet bij me weg te rammen, dat vind ik altijd wel leuk, maar niet de hele dagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kat veroverd ieders hart.Van de week waren hier 2 vrienden en 2 van onze katten gingen steeds bij ze op schoot liggen of dicht in de buurt. Dat vond ik zo lief.
of ze lopen heel hard tegen de deur aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
lusten de katten het niet??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
Er ligt een afgekloven stuk pizza van mijn broertje op het aanrecht...ben benieuwd wanneer die opgeruimd wordt want ik doe het namelijk niet.
Why not?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
heb er ook 2 gehad, mijn ex heeft ze afgepaktmaar ik begin niet meer aan nieuwe
Ja, ze weten meestal precies wie ze uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De kat van L. is ook niet bij me weg te rammen, dat vind ik altijd wel leuk, maar niet de hele dag.
Het loopt vanzelf een keer weg of jullie kat lost het probleem op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
Er ligt een afgekloven stuk pizza van mijn broertje op het aanrecht...ben benieuwd wanneer die opgeruimd wordt want ik doe het namelijk niet.
* Spezza19 heeft 2 katten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verwacht het niet en anders: veel plezier.quote:
Ja, ik zie Shady er wel voor aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het loopt vanzelf een keer weg of jullie kat lost het probleem op.
Zowel zij als haar kat had al snel mijn hart veroverd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
1tje met bivakmuts!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft 2 katten...
zie fobo
Lief hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zowel zij als haar kat had al snel mijn hart veroverd.
Hij ligt ook regelmatig op mijn schoot, en soms op mijn hoofd in bed...... dat is dan wel weer minder
was dat niet iets dat niet in de magnetron mocht?quote:
Broertje moet nog een hoop leren zo te horenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verwacht het niet en anders: veel plezier.
Echt, ik weiger het op te ruimen. Doe bijna niets anders dan o.a. zijn troep op te ruimen.
Hij is tenslotte al 23.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Broertje moet nog een hoop leren zo te horen
Ik geloof dat dat meer was dat je spinazie niet voor de tweede keer op mocht warmen of zoiets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was dat niet iets dat niet in de magnetron mocht?
kant en klaar maaltijden zat met spinaziequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was dat niet iets dat niet in de magnetron mocht?
De mijne hield me altijd wakker met snorharen, precies kriebelen met die dingen over mijn gezichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zowel zij als haar kat had al snel mijn hart veroverd.
Hij ligt ook regelmatig op mijn schoot, en soms op mijn hoofd in bed...... dat is dan wel weer minder
hij leert het wel als ie op zichzelf zitquote:
Is hij al bijna 3 jaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij leert het wel als ie op zichzelf zit
ik rits altijd aan de zijkant en dan draai ik m dat laatste stukje, tis ff wurmen, maar moet lukkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef -Engel- het volgende:
chips hoe weet ik nu of mijn jurk voor het bal nog past als ik niet bij de sluiting kan![]()
Iemand een idee???
hoe is t in zijn huisje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is hij al bijna 3 jaar.Maar in de zomer zit hij hier, hier heeft ie nu werk.
Maar juist bij het laatste stukje kan ik er niet bij.... ik had net het gevoel dat mijn schouder uit de kom lag...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rits altijd aan de zijkant en dan draai ik m dat laatste stukje, tis ff wurmen, maar moet lukken
Zijn vriendin heeft een zweep denk ik.quote:
Ik heb die bolle kater van mijn ouders laatst gekamd, dat beest werd gelijk een kilo lichter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kattenmaar een volgende keer neem ik naaktkatten, damn wat een haren laten sommigen los (lees: May)
De buurman?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef -Engel- het volgende:
chips hoe weet ik nu of mijn jurk voor het bal nog past als ik niet bij de sluiting kan![]()
Iemand een idee???
Goed wel....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
En hoe bevalt jullie deze prachtige avond?
Mwa, niet slecht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
pas draaien als ie al dicht zit ,)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar juist bij het laatste stukje kan ik er niet bij.... ik had net het gevoel dat mijn schouder uit de kom lag...
Huh?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar juist bij het laatste stukje kan ik er niet bij.... ik had net het gevoel dat mijn schouder uit de kom lag...
Het is helemaal geen prachtige avond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
Jij in een jurkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rits altijd aan de zijkant en dan draai ik m dat laatste stukje, tis ff wurmen, maar moet lukken
mn lip jeuktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
Kreeg zelfs klachten van collega's na dat Sjaak uitgebreid op een tas van het werk had liggen slapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kattenmaar een volgende keer neem ik naaktkatten, damn wat een haren laten sommigen los (lees: May)
zijn piemel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed wel....
wat klink je vrolijk?
Heb je iets nieuws ontdekt?
Heel praktischquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |