Hoever reikt je kennis van Islamitische stromingen?quote:
OK, ik kan denk ik beter niet verder ingaan op jouw referentiekader van de verhoudingen in de wereldquote:Toch is het in mijn optiek een 3e wereldland. Niet veel beter dan Zimbabwe.
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom? ibu'tje lijkt me wel goed voor je nu.
* eens is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.
Was grappig toen mijn verstandskies weggesneden werd. Ik moest vier keer per dag 600 mg ibuprofen poeder oplossen in water en opdrinken. Ik heb dat welgeteld 1 keer gedaan (en niet eens helemaal, smerige troep) en daarna niet meer. De tandarts begreep er niks van omdat het onwijs veel pijn heeft gedaan. Maar ik vind dus dat als de pijn draaglijk is dat ik dan geen pilletje neem. Ze mogen me platspuiten als ik ooit ga bevallen, dan werkt het tenminste.
Iets over Mohammed of Mozes was dat toch? Met zo'n baard en joden enzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hoever reikt je kennis van Islamitische stromingen?
En een RK kerk als kinderopvang!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef HeatWave het volgende:
Homobar naast islamitisch centrum NY
Nog een mooie varkensslager ernaast en gaan!
Oke, nu begrijp ik hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.
Was grappig toen mijn verstandskies weggesneden werd. Ik moest vier keer per dag 600 mg ibuprofen poeder oplossen in water en opdrinken. Ik heb dat welgeteld 1 keer gedaan (en niet eens helemaal, smerige troep) en daarna niet meer. De tandarts begreep er niks van omdat het onwijs veel pijn heeft gedaan. Maar ik vind dus dat als de pijn draaglijk is dat ik dan geen pilletje neem. Ze mogen me platspuiten als ik ooit ga bevallen, dan werkt het tenminste.
ach wel nee. smakelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meer met het idee dat het misschien ongezond is
/care. Die ene keer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nouja, je schijnt niet te moeten eten laat op de avond, uberhaupt. Maar die ene keer boeit het echt niets hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil jij een jeweetwel-kater?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef RaXz het volgende:
Er is niets veranderd hier, de topics vliegen weer voorbij.
Je hebt slechts goeie timing.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef RaXz het volgende:
Er is niets veranderd hier, de topics vliegen weer voorbij.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij een jeweetwel-kater?
Of twee
je raadt nooit wat ik aan het doen ben nuquote:
Mooiste aan Parijs is de ring erom heenquote:
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjesquote:
Ooh ik dacht...je-weet-wel-katers!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjes
De Periphirique? Of de grote ring, de A86.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Mooiste aan Parijs is de ring erom heen
Ik vond het wel een geinig beestje, maar ik zie er maar vanaf, beter voor het beestjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjes
Ik vind je ook geen kattenmens...of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het wel een geinig beestje, maar ik zie er maar vanaf, beter voor het beestje.
Hier wordt het spinazie met aardappel en cordon bleu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
je raadt nooit wat ik aan het doen ben nu![]()
gebakken aardappeltjes met Griekse salade en varkensfilet![]()
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind je ook geen kattenmens...of ligt dat aan mij?
hmmm, wel zelf gemaakt hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier wordt het spinazie met aardappel en cordon bleu.
AH Magnetronmaaltijd
De A86, hoe verder van Parijs hoe beter!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Periphirique? Of de grote ring, de A86.
Katten heb je niet tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijk.
Daarom doe ik het dus ook niet, en ik hoef helemaal geen huisdierenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten heb je niet tijdelijk.Ik vind je meer een type voor een grote hond. Een rottweiler ofzo.
Gewoon een stoer, groot beest ofzo.
Was ook nooit een katten mens. Maar door de kat van mn vriendin wel gek geworden op die schepsels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijk.
Nee, dat laatste dacht ik ook wel. Maar toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom doe ik het dus ook niet, en ik hoef helemaal geen huisdieren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten heb je niet tijdelijk.Ik vind je meer een type voor een grote hond. Een rottweiler ofzo.
Gewoon een stoer, groot beest ofzo.
Een kat veroverd ieders hart.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was ook nooit een katten mens. Maar door de kat van mn vriendin wel gek geworden op die schepsels.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
De A86, hoe verder van Parijs hoe beter!
heb er ook 2 gehad, mijn ex heeft ze afgepaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kat veroverd ieders hart.Van de week waren hier 2 vrienden en 2 van onze katten gingen steeds bij ze op schoot liggen of dicht in de buurt. Dat vond ik zo lief.
De kat van L. is ook niet bij me weg te rammen, dat vind ik altijd wel leuk, maar niet de hele dagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kat veroverd ieders hart.Van de week waren hier 2 vrienden en 2 van onze katten gingen steeds bij ze op schoot liggen of dicht in de buurt. Dat vond ik zo lief.
of ze lopen heel hard tegen de deur aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
lusten de katten het niet??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
Er ligt een afgekloven stuk pizza van mijn broertje op het aanrecht...ben benieuwd wanneer die opgeruimd wordt want ik doe het namelijk niet.
Why not?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
heb er ook 2 gehad, mijn ex heeft ze afgepaktmaar ik begin niet meer aan nieuwe
Ja, ze weten meestal precies wie ze uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De kat van L. is ook niet bij me weg te rammen, dat vind ik altijd wel leuk, maar niet de hele dag.
Het loopt vanzelf een keer weg of jullie kat lost het probleem op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
Er ligt een afgekloven stuk pizza van mijn broertje op het aanrecht...ben benieuwd wanneer die opgeruimd wordt want ik doe het namelijk niet.
* Spezza19 heeft 2 katten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |