Wil jij een jeweetwel-kater?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef RaXz het volgende:
Er is niets veranderd hier, de topics vliegen weer voorbij.
Je hebt slechts goeie timing.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef RaXz het volgende:
Er is niets veranderd hier, de topics vliegen weer voorbij.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij een jeweetwel-kater?
Of twee
je raadt nooit wat ik aan het doen ben nuquote:
Mooiste aan Parijs is de ring erom heenquote:
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjesquote:
Ooh ik dacht...je-weet-wel-katers!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjes
De Periphirique? Of de grote ring, de A86.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Mooiste aan Parijs is de ring erom heen
Ik vond het wel een geinig beestje, maar ik zie er maar vanaf, beter voor het beestjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jeweetwel-katers. Met twee verschillende kleuren oogjes
Ik vind je ook geen kattenmens...of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het wel een geinig beestje, maar ik zie er maar vanaf, beter voor het beestje.
Hier wordt het spinazie met aardappel en cordon bleu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
je raadt nooit wat ik aan het doen ben nu![]()
gebakken aardappeltjes met Griekse salade en varkensfilet![]()
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind je ook geen kattenmens...of ligt dat aan mij?
hmmm, wel zelf gemaakt hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier wordt het spinazie met aardappel en cordon bleu.
AH Magnetronmaaltijd
De A86, hoe verder van Parijs hoe beter!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Periphirique? Of de grote ring, de A86.
Katten heb je niet tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijk.
Daarom doe ik het dus ook niet, en ik hoef helemaal geen huisdierenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten heb je niet tijdelijk.Ik vind je meer een type voor een grote hond. Een rottweiler ofzo.
Gewoon een stoer, groot beest ofzo.
Was ook nooit een katten mens. Maar door de kat van mn vriendin wel gek geworden op die schepsels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is ook zo, maar opzich vind ik het wel leuke beestjes, voor tijdelijk.
Nee, dat laatste dacht ik ook wel. Maar toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom doe ik het dus ook niet, en ik hoef helemaal geen huisdieren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten heb je niet tijdelijk.Ik vind je meer een type voor een grote hond. Een rottweiler ofzo.
Gewoon een stoer, groot beest ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |