Hoever reikt je kennis van Islamitische stromingen?quote:
OK, ik kan denk ik beter niet verder ingaan op jouw referentiekader van de verhoudingen in de wereldquote:Toch is het in mijn optiek een 3e wereldland. Niet veel beter dan Zimbabwe.
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom? ibu'tje lijkt me wel goed voor je nu.
* eens is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.
Was grappig toen mijn verstandskies weggesneden werd. Ik moest vier keer per dag 600 mg ibuprofen poeder oplossen in water en opdrinken. Ik heb dat welgeteld 1 keer gedaan (en niet eens helemaal, smerige troep) en daarna niet meer. De tandarts begreep er niks van omdat het onwijs veel pijn heeft gedaan. Maar ik vind dus dat als de pijn draaglijk is dat ik dan geen pilletje neem. Ze mogen me platspuiten als ik ooit ga bevallen, dan werkt het tenminste.
Iets over Mohammed of Mozes was dat toch? Met zo'n baard en joden enzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hoever reikt je kennis van Islamitische stromingen?
En een RK kerk als kinderopvang!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef HeatWave het volgende:
Homobar naast islamitisch centrum NY
Nog een mooie varkensslager ernaast en gaan!
Oke, nu begrijp ik hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je te vaak dat soort shit inneemt je straks nergens meer tegen kunt. Het schijnt ook zo te zijn dat je aan medicatie gaat wennen dus dat je steeds meer nodig hebt om de pijn te bestrijden.
Was grappig toen mijn verstandskies weggesneden werd. Ik moest vier keer per dag 600 mg ibuprofen poeder oplossen in water en opdrinken. Ik heb dat welgeteld 1 keer gedaan (en niet eens helemaal, smerige troep) en daarna niet meer. De tandarts begreep er niks van omdat het onwijs veel pijn heeft gedaan. Maar ik vind dus dat als de pijn draaglijk is dat ik dan geen pilletje neem. Ze mogen me platspuiten als ik ooit ga bevallen, dan werkt het tenminste.
ach wel nee. smakelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meer met het idee dat het misschien ongezond is
/care. Die ene keer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nouja, je schijnt niet te moeten eten laat op de avond, uberhaupt. Maar die ene keer boeit het echt niets hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |