vandaag nog een gekochtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij in een jurk
hoe is het met je lip?
Ja inderdaad, gelukkig heb ik zijn piemel niet ontdektquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zou eerder voor jou nieuw zijn dan voor hem.
quote:
Ik ontdek iedere dag wat nieuws.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed wel....
wat klink je vrolijk?
Heb je iets nieuws ontdekt?
tofquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag nog een gekochtheb jij mij ooit in een jurk gezien dan?
je kent de hell nietquote:
Don't askquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
En hoe bevalt jullie deze prachtige avond?
huh wat? En ik ben een vrouw, geen man ,)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik ontdek iedere dag wat nieuws.Niet altijd leuke dingen, maar dat is het punt niet. Ben gewoon blij. Boot feestje binnenkort.
![]()
Oh, en GvE, jij bent m'n beste Fok!vriendje, ik hoop dat het niet teveel steekt
Echt....optimist tot in de kist jij he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is helemaal geen prachtige avond.![]()
Buiten lijkt het wel herfst en ik zit hier heel alleen.
Oh jee....wat voor bal? Koop een nieuwe jurk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben mijn jurk voor het bal aan het passen... maar die krijg ik niet dicht.... hij is namelijk hoogsluitend
Krijg jeuk aan je dop.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt....optimist tot in de kist jij he?![]()
![]()
[..]
vooral aan je aars en dan 's-nachts en het houdt je uit je slaapquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms vinden mensen jeuk erger dan pijn.
op het moment van pijn heb ik liever jeuk. Op het moment van jeuk heb ik liever pijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms vinden mensen jeuk erger dan pijn.
Misschien moet je je eens een keer wassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
vooral aan je aars en dan 's-nachts en het houdt je uit je slaap
haha, kon me al niet herinneren, dacht dat ik echt dement werdquote:
Ik heb het liever helemaal niet. Maar van jeuk kan je echt gek worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op het moment van pijn heb ik liever jeuk. Op het moment van jeuk heb ik liever pijn
Now what?quote:
Het super-über-geheime-Fok!-algoritme is sexistisch, ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huh wat? En ik ben een vrouw, geen man ,)
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens een keer wassen.
dat doe je pas als je er ook een laat zettenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe je pas als je er ook een laat zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |