Ik doe mijn best, tukkermeisje.quote:
Wees blij, de meeste concerten zijn doordeweeks, das pas kutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdag
Waarom zijn leuke feesten altijd op vrijdag?
Soms zijn ze op zaterdag of donderdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdag
Waarom zijn leuke feesten altijd op vrijdag?
Naaiert? Whud?quote:
Ach, falen hoort erbijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, tukkermeisje.Alleen faal ik nog wel eens
ja ik ook.,....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, falen hoort erbijIk faal ook vaak genoeg
Doordeweeks ben ik in Utrecht en kan ik dus gewoon thuis pittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees blij, de meeste concerten zijn doordeweeks, das pas kut.
Zaterdag kan ik ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms zijn ze op zaterdag of donderdagAlleen deze net niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, falen hoort erbijIk faal ook vaak genoeg
Ik ben niet alleenquote:
Truste kuquote:
Dan geef ik wel een seintje als ik een keer naar Pop-o-matic wil.... dat is op donderdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doordeweeks ben ik in Utrecht en kan ik dus gewoon thuis pitten
[..]
Zaterdag kan ik ook niet
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:32 schreef Samzz het volgende:
Booooh, ik wil graag de Eskadron Allround peesjes. Maar ze zijn zo duurEn ik heb ze niet nodig.
Ach, gewoon he..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naaiert? Whud?Wat heb ik nu weer gedaan?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |