Btw Sammz, hoe is het met Krea? Ik zie hm niet meer hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet...
Ik moet niet denken blijkbaar
Gezelliequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
Zo, morgen naar een vriendin die ik al een half jaar niet heb gezien terwijl ze maar een klein uur met de trein van me vandaan woont.
Wel denken graagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet...
Ik moet niet denken blijkbaar
Goed hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw Sammz, hoe is het met Krea? Ik zie hm niet meer hier.
Als je met me mee loopt niet.quote:
quote:
en uitgeluldquote:
Zolang je dat blaag niet slaat komt het wel goed, denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar het is echt te lang geleden
Ze heeft ook een koter van 2,5 en moet ff kijken hoe ik daar weer mee omga. Ben niet zo goed met kinders, denk ik.
komt goed, gaat een beetje vanzelf denk k zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar het is echt te lang geleden
Ze heeft ook een koter van 2,5 en moet ff kijken hoe ik daar weer mee omga. Ben niet zo goed met kinders, denk ik.
*boks boksquote:
3 maand nuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooi. Nog altijd gestopt met roken?
Vast wel, maar ik ben niet zo van koetsie koetsie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je dat blaag niet slaat komt het wel goed, denk ik.
Wow, goed zeg.quote:
Zonder stomme dingen geen slimme dingen om te bedenken...quote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje wat een doodsverwensingen. Dat is nr. 2 al vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |