quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now what?![]()
[..]
Het super-über-geheime-Fok!-algoritme is sexistisch, ik niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms vinden mensen jeuk erger dan pijn.
ik heb dat echt extreem met tat'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het liever helemaal niet. Maar van jeuk kan je echt gek worden.
Hoe voel je jezelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe je pas als je er ook een laat zetten
Ik wil het je ook best zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat hem niet zou staan.
Je wordt het wel, maar dit heeft er niks mee te maken iigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, kon me al niet herinneren, dacht dat ik echt dement werd
maar waarom ben ik je beste fok vriend dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now what?![]()
[..]
Het super-über-geheime-Fok!-algoritme is sexistisch, ik niet
Jazeker welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]Ben ik niet eens een van je beste vriendjes
Argh...niet mogen krabben nee. Dan kan je beter pijn hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dat echt extreem met tat'sdan sla ik er gewoon op om van de jeuk af te komen, want dan mag je niet krabben
ach.. Hij kan m daarna weer eruithalen, als ie genezen is ;7quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat hem niet zou staan.
Dat heeft het super-über-geheime-Fok!-algoritme als zodanig besloten, ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar waarom ben ik je beste fok vriend dan?
Dan loop ik met m meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RZ bewandelt vanavond een beetje het schenkstroop-pad
Welnee, ik zeg niet dat elke avond kut is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RZ bewandelt vanavond een beetje het schenkstroop-pad
Wat dacht jij dan?quote:
Feestje bij Tivoli ....Ball du Masque.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Oh jee....wat voor bal? Koop een nieuwe jurk?
zeg eens!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. Hij kan m daarna weer eruithalen, als ie genezen is ;7
lekker, hoezo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoe voel je jezelf![]()
[..]
Ik wil het je ook best zeggen
Een beetje dan he?quote:
Een beetje, EEN BEETJE zei ik, verdommequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg niet dat elke avond kut is.
Ja, weet ik niet...quote:
oh, nou hallo mattiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft het super-über-geheime-Fok!-algoritme als zodanig besloten, ik niet
Alleen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Feestje bij Tivoli ....Ball du Masque.....
ik dacht als iedereen toch met een masker rondloopt dan valt het misschien minder op als ik er alleen ben....
![]()
Ik wil eigenlijk niet echt een andere jurk kopen.... ik heb deze al bijna nooit aan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |