Oeh, decolleté!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef -Engel- het volgende:
nee dat kan niet ... dat pas als ie VOL is....![]()
Voor het feest... mag ik een gewaagder jurk uitzoeken>>> blijkt meer moulin rouge te zijn.....
btw wisten jullie dat een heer een dame via een geschreven brief uitnodigt voor het gala???
Ja idd meer decolleté ... mijn jurk die ik dus net paste was een klassieke galajurk dus wat hoger over al en lang...... maar Moulin Rouge... betekent kort... decolleté en kan een kleurencombi zijn.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, decolleté!
En zullen we 'm ff volgooien voor 12 uur? Dan verbreek ik misschien mijn postrecord van vorige week
Shopping spree? I'm in!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd meer decolleté ... mijn jurk die ik dus net paste was een klassieke galajurk dus wat hoger over al en lang...... maar Moulin Rouge... betekent kort... decolleté en kan een kleurencombi zijn.....
hmmm maar waar vind ik nog voor vrijdag de juiste jurk en bijbehorend masker.....
Burlesquequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef -Engel- het volgende:
nee dat kan niet ... dat pas als ie VOL is....![]()
Voor het feest... mag ik een gewaagder jurk uitzoeken>>> blijkt meer moulin rouge te zijn.....
btw wisten jullie dat een heer een dame via een geschreven brief uitnodigt voor het gala???
Oh dat zuigtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ja... de grap is.... dat ik dan alleen donderdagavond heb om het te halen....
Geen ideequote:
of op marktplaats ofzzo kijken of je er een kan huren..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd meer decolleté ... mijn jurk die ik dus net paste was een klassieke galajurk dus wat hoger over al en lang...... maar Moulin Rouge... betekent kort... decolleté en kan een kleurencombi zijn.....
hmmm maar waar vind ik nog voor vrijdag de juiste jurk en bijbehorend masker.....
Heb jij mijn pm ontvangen? Aangezien mijn fokdinges overleed toen ik op versturen klikte...quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee![]()
En er zit een carnavals/feestwinkel in de Lavendelstraat en een galawinkel in de Bloemendaaslestraat dacht ik.
Dat schiet niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Idd....
![]()
nu nog iets vinden...... de site zegt dat er een levertijd is van 5 a 7 werkdagen
Ik was al bezig met opkrullen onder de tafel en huilend in slaap vallenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
NOES!
Wat moet je zonder fok?
Je leven, wat doe je?
Yeah!! Nog 5 minuten!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of op marktplaats ofzzo kijken of je er een kan huren..
Ik doe mee met het voor 12-verbond
Jup, ben bezig met antwoordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij mijn pm ontvangen? Aangezien mijn fokdinges overleed toen ik op versturen klikte...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gosiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was al bezig met opkrullen onder de tafel en huilend in slaap vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |