quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens een keer wassen.
dat doe je pas als je er ook een laat zettenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe je pas als je er ook een laat zetten
RZ bewandelt vanavond een beetje het schenkstroop-padquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now what?![]()
[..]
Het super-über-geheime-Fok!-algoritme is sexistisch, ik niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms vinden mensen jeuk erger dan pijn.
ik heb dat echt extreem met tat'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het liever helemaal niet. Maar van jeuk kan je echt gek worden.
Hoe voel je jezelfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe je pas als je er ook een laat zetten
Ik wil het je ook best zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat hem niet zou staan.
Je wordt het wel, maar dit heeft er niks mee te maken iigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, kon me al niet herinneren, dacht dat ik echt dement werd
maar waarom ben ik je beste fok vriend dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now what?![]()
[..]
Het super-über-geheime-Fok!-algoritme is sexistisch, ik niet
Jazeker welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]Ben ik niet eens een van je beste vriendjes
Argh...niet mogen krabben nee. Dan kan je beter pijn hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dat echt extreem met tat'sdan sla ik er gewoon op om van de jeuk af te komen, want dan mag je niet krabben
ach.. Hij kan m daarna weer eruithalen, als ie genezen is ;7quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat hem niet zou staan.
Dat heeft het super-über-geheime-Fok!-algoritme als zodanig besloten, ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar waarom ben ik je beste fok vriend dan?
Dan loop ik met m meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RZ bewandelt vanavond een beetje het schenkstroop-pad
Welnee, ik zeg niet dat elke avond kut is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RZ bewandelt vanavond een beetje het schenkstroop-pad
Wat dacht jij dan?quote:
Feestje bij Tivoli ....Ball du Masque.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Oh jee....wat voor bal? Koop een nieuwe jurk?
zeg eens!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. Hij kan m daarna weer eruithalen, als ie genezen is ;7
lekker, hoezo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoe voel je jezelf![]()
[..]
Ik wil het je ook best zeggen
Een beetje dan he?quote:
Een beetje, EEN BEETJE zei ik, verdommequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg niet dat elke avond kut is.
Ja, weet ik niet...quote:
oh, nou hallo mattiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft het super-über-geheime-Fok!-algoritme als zodanig besloten, ik niet
Alleen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Feestje bij Tivoli ....Ball du Masque.....
ik dacht als iedereen toch met een masker rondloopt dan valt het misschien minder op als ik er alleen ben....
![]()
Ik wil eigenlijk niet echt een andere jurk kopen.... ik heb deze al bijna nooit aan....
Btw Sammz, hoe is het met Krea? Ik zie hm niet meer hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet...
Ik moet niet denken blijkbaar
Gezelliequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
Zo, morgen naar een vriendin die ik al een half jaar niet heb gezien terwijl ze maar een klein uur met de trein van me vandaan woont.
Wel denken graagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet...
Ik moet niet denken blijkbaar
Goed hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw Sammz, hoe is het met Krea? Ik zie hm niet meer hier.
Als je met me mee loopt niet.quote:
quote:
en uitgeluldquote:
Zolang je dat blaag niet slaat komt het wel goed, denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar het is echt te lang geleden
Ze heeft ook een koter van 2,5 en moet ff kijken hoe ik daar weer mee omga. Ben niet zo goed met kinders, denk ik.
komt goed, gaat een beetje vanzelf denk k zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar het is echt te lang geleden
Ze heeft ook een koter van 2,5 en moet ff kijken hoe ik daar weer mee omga. Ben niet zo goed met kinders, denk ik.
*boks boksquote:
3 maand nuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mooi. Nog altijd gestopt met roken?
Vast wel, maar ik ben niet zo van koetsie koetsie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je dat blaag niet slaat komt het wel goed, denk ik.
Wow, goed zeg.quote:
Zonder stomme dingen geen slimme dingen om te bedenken...quote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje wat een doodsverwensingen. Dat is nr. 2 al vandaag.
rot zelf langzaam weg onder de groene zodenquote:
Jij en Venco willen mod worden?quote:
Venco als mod! waar kunnen we stemmen?quote:
Springert!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Typische reactie voor iemand die is uitgeluld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |