wat dacht je van die homobarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Ruud het volgende:
Hoe kans- en respectloos om op die locatie een Islamitisch centrum te openen
Even fout doen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Ruud het volgende:
Hoe kans- en respectloos om op die locatie een Islamitisch centrum te openen
Als ze hier op happen dan zijn ze wel heel dom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef Flashwin het volgende:
Ben benieuwd hoe die moslims daarop zullen reageren. Goede test.
Nou, ik ben wel benieuwd wat erop gezegd gaat worden.quote:Hij zei te hopen dat de eigenaren van de moskee net zo open staan tegenover de homobar als dat hij open staat voor het openen van het centrum met de moskee.
Ik dacht dat dat wel kan.quote:
Eey, dat staat er niet bij hè...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Even fout doen:
HET IS ER TWEE NEWYORKSE HUIZENBLOKKEN VANDAAN!!!! Dat is minimaal 200 meter.
Nee. Maar jouw reactie toont wel aan dat je je helemaal niet in dat centrum verdiept hebt, maar gewoon nawauwelt wat Wilders c.s. en zijn adepten hier op het forum roepen, namelijk dat die "moskee" (wat het ook niet is; het is een gebouw waarin een gebedsruimte komt; van buiten ziet het er net zo uit als alle gebouwen daar in de buurt) op GZ gebouwd gaat worden.quote:
Hoe bedoel je, uit de tent lokken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Monidique het volgende:
Dit is natuurlijk, godallemachtig, moet ik het nog uitleggen ook, niet gelijk aan die islamitische gebedsruimte. Deze bar wordt opzettelijk bedacht -er gaat heus geen homobar gebouwd worden- om islamieten, de moskee en de niet-tegenstanders ervan uit de tent te lokken, om ophef te creëren; dit is omgekeerd niet het geval met de gebedsruimte en de plek blokken verderop waar jaren geleden een aanslag werd gepleegd.
The stupid, it burns.
ik weet ook niet wie zich hierdoor beledigt moeten voelen moslims of homo's die nu ineens door fox gebruikt wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Monidique het volgende:
Dit is natuurlijk, godallemachtig, moet ik het nog uitleggen ook, niet gelijk aan die islamitische gebedsruimte. Deze bar wordt opzettelijk bedacht -er gaat heus geen homobar gebouwd worden- om islamieten, de moskee en de niet-tegenstanders ervan uit de tent te lokken, om ophef te creëren; dit is omgekeerd niet het geval met de gebedsruimte en de plek blokken verderop waar jaren geleden een aanslag werd gepleegd.
The stupid, it burns.
Als Eva Jinek samen met Brammetje een homo bar opent naast een moskee is dat dan ook namens de NOS?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Mr.44 het volgende:
en sinds wanneer is heeft fox news iets met homo's?
Ik reageer op het nieuwsbericht uit de OP. Ik heb geen zin om de opdrachtgever van het project te bellen over hoe of wat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Maar jouw reactie toont wel aan dat je je helemaal niet in dat centrum verdiept hebt, maar gewoon nawauwelt wat Wilders c.s. en zijn adepten hier op het forum roepen, namelijk dat die "moskee" (wat het ook niet is; het is een gebouw waarin een gebedsruimte komt; van buiten ziet het er net zo uit als alle gebouwen daar in de buurt) op GZ gebouwd gaat worden.
Ik heb de OP gelezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen voor je gaat schreeuwen...
Het is natuurlijk al bizar dat deze Fox-clown gaat denken, hm, hoe tref ik moslims? Ik weet het al: homo's! Misschien vinden die eigenaren van het complex een homobar om de hoek in New York helemaal niet zo'n slecht idee, maar deze clown heeft al een uitgekiend plan bedacht: we zetten homo's naast moslims, dát zal ze leren! Ja, inderdaad, homo's die kennelijk rustig gebruikt kunnen worden om je zielige tribale problemen met moslims op de spits te kunnen drijven, je weet waar je als homo in ieder geval niet moet zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ik weet ook niet wie zich hierdoor beledig moeten voelen moslims of homo's die nu ineens door fox gebruikt worden
Intimidatie? Dat moet je toch even uitleggen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef copacoda het volgende:
Nu heeft deze presentator recht op het maken van een homobar, maar dit snuift meer naar intimidatie.
Waar is de grens tussen intimidatie en vrije meningsuiting?
Persoonlijk vind ik het ontzettend storend/achterbaks dat FOX nu homoseksuelen (ongewild) gaat betrekken in deze zaak. Dit laait de spanningen op waardoor dit van een ongesteld laag journalistiek niveau gaat.
Intimidatie = bewust bang makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Intimidatie? Dat moet je toch even uitleggen...
Dus "die" moslims worden bang als ze een homobar naast de deur hebben? Hoe weet jij dat?quote:
quote:Ook de homobar zal voor alle homo's geopend zijn met het oog op verbroedering, aldus initiatiefnemer en presentator Greg Gutfeld van nieuwszender Fox News.
Die moslims willen toch een dialoog? Die krijgen ze nu, met de homo's. Of is dat soms racistisch, mogen homo's eigenlijk niet bestaan ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Monidique het volgende:
The stupid, it burns.
Hoezo bang maken? Als dat centrum er neergezet wordt onder het motto van tolerantie kan er toch best wel een gaybar naast worden gebouwd onder datzelfde motto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef copacoda het volgende:
[..]
Intimidatie = bewust bang maken
Meer informatie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteit
Denk dat beide groepen bang zullen worden voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dus "die" moslims worden bang als ze een homobar naast de deur hebben? Hoe weet jij dat?
Dat is intimideren. Al een geluk dat die presentator er geen varkenskwekerij wou zetten i.p.v. een gaybar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo bang maken? Als dat centrum er neergezet wordt onder het motto van tolerantie kan er toch best wel een gaybar naast worden gebouwd onder datzelfde motto?
Ik denk niet dat homo's geweld zullen gebruken tegen islamietenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef copacoda het volgende:
[..]
Denk dat beide groepen bang zullen worden voor elkaar.
Homo's: bang voor represailles
Islamieten: bang om naast hun gebedshuis een bar te hebben die indruist tegen hun normen en waarden.
En wat gebeurt er als er 2 groepen die bang zijn voor elkaar: geweld
Dat geintimideer is juist de bedoeling van deze presentator. Heb alle respect voor Islamieten als homo's, en ALS er een homobar zou komen, wens ik hun het allerbeste toe.
Als je tolerantie verwacht van een bevolkingsgroep kun je dat moeilijk verwachten als je ze intimideert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat homo's geweld zullen gebruken tegen islamieten. En als islamieten om zo iets onbenulligs als een gaybar naast hun gebesdhuis al geweld gebruken, lijkt me afdoende aangetoond dat ze niks te zoeken hebben in een westers land. Ze kunnen nu bewijzen hoe tolerant ze werkelijk zijn, daar kan toch niemand een bezwaar tegen hebben. Tolerant zijn is immers makkelijk als er niks is wat je tegen de borst stuit in je nabijheid.
en een (waarschijnlijk) hetero presentator van fox wil daar een homo bar neerzetten omdat hij die dialoog verwacht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die moslims willen toch een dialoog? Die krijgen ze nu, met de homo's. Of is dat soms racistisch, mogen homo's eigenlijk niet bestaan ofzo?
bedoel je niet provoceert?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef copacoda het volgende:
[..]
Als je tolerantie verwacht van een bevolkingsgroep kun je dat moeilijk verwachten als je ze intimideert.
Nee? Daar denken de tegenstanders heel anders over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Monidique het volgende:
Dit is natuurlijk, godallemachtig, moet ik het nog uitleggen ook, niet gelijk aan die islamitische gebedsruimte. Deze bar wordt opzettelijk bedacht -er gaat heus geen homobar gebouwd worden- om islamieten, de moskee en de niet-tegenstanders ervan uit de tent te lokken, om ophef te creëren; dit is omgekeerd niet het geval
maar de meeste tegenstanders weten geeneens waar dat ding komt te staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee? Daar denken de tegenstanders heel anders over.
Nee, potenrammen is intimideren.quote:
Provoceren bedoelde ik. Ja, dat is juist wat die presentator wil: afstand tussen bevolkingsgroepen kweken i.p.v. ze dichter bij elkaar te brengen. Schaamtelijke journalistiek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, potenrammen is intimideren.
Die moskee of hoe je het ook wil downplayen zoals lord veterinari is zomaar bij toeval denk je?quote:
Die moskee die niet op Ground Zero, maar 200 meter ervandaan staat bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Die moskee of hoe je het ook wil downplayen zoals lord veterinari is zomaar bij toeval denk je?
Tolerantie kan alleen maar bestaan bij de gratie van de provocatie (ik begrijp dat je het verschil tussen intimideren en provoceren nu kent).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef copacoda het volgende:
[..]
Als je tolerantie verwacht van een bevolkingsgroep kun je dat moeilijk verwachten als je ze intimideert.
Hoe weet je dat? Misschien heeft ie echt iets met islamietjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Monidique het volgende:
Het is natuurlijk al bizar dat deze Fox-clown gaat denken, hm, hoe tref ik moslims?
Daar gaat het niet om. Die lui van het cultureel centrum vinden dat hun hobby moet kunnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar de meeste tegenstanders weten geeneens waar dat ding komt te staan
of willen sowieso geen moskee
als je een nieuw gebouw wil neerzetten in Manhatten zullen daar eerst ergens 1 of 2 gebouwen voor moeten wijken en aangezien daar niet veel keus zal zijn was misschien dit de enige serieuze mogelijkheid op dit moment.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Die moskee of hoe je het ook wil downplayen zoals lord veterinari is zomaar bij toeval denk je?
Welke moskee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef Corkscrew het volgende:
Die moskee die niet op Ground Zero, maar 200 meter ervandaan staat bedoel je?
Ben het niet met je mening eens. Waar is de grens van provocatie en respect? Er moet toch een zekere respect zijn, dat kan onmogelijk bij provoceren waar je bewust de respect van de andere op de proef stelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Tolerantie kan alleen maar bestaan bij de gratie van de provocatie (ik begrijp dat je het verschil tussen intimideren en provoceren nu kent).
Snap jij wel wat tolerantie is? Leg me maar eens uit wat je denkt dat het is, dan help ik je wel met de juiste duiding.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef copacoda het volgende:
[..]
Ben het niet met je mening eens. Waar is de grens van provocatie en respect? Er moet toch een zekere respect zijn, dat kan onmogelijk bij provoceren waar je bewust de respect van de andere op de proef stelt.
*zucht*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Snap jij wel wat tolerantie is? Leg me maar eens uit wat je denkt dat het is, dan help ik je wel met de juiste duiding.
Dus tolerantie geld alleen bij per ongeluk provoceren? Maar hoe controleer je dat? Hoe weet ik of die cultuur-lui niet expres naast ground zero wilden bouwen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef copacoda het volgende:
[..]
Ben het niet met je mening eens. Waar is de grens van provocatie en respect? Er moet toch een zekere respect zijn, dat kan onmogelijk bij provoceren waar je bewust de respect van de andere op de proef stelt.
Maar da's geen moskee man! Vraag Lord dinges maar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Mr.44 het volgende:
die ene die in een zijstraat van Broadway komt ergens in cultureel centrum
Nee, tolereren is dat wat je abject vindt dulden. Tolerant kan je alleen maar zijn voor dingen waar je juist geen respect voor hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:44 schreef copacoda het volgende:
[..]
*zucht*
Tolereren = respect hebben voor iemands mening/gedachtegoed waar je zelf een andere visie op na houdt.
en met deze reactie weten we meteen wat in het ergste geval de reactie van het centrum zal zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Geen probleem boys, open die bar. Op zat plekken in Nederland heb je vlak naast Moskeeën koffieshops en lichte zedenwerken.
For the sake of the argument met zoiets op de proppen komen is zielig.²
dan kom ter dus geen moskee probleem bestaat niet meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Maar da's geen moskee man! Vraag Lord dinges maar!
Klopt. Luister naar de burgemeester van NYC:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dan kom ter dus geen moskee probleem bestaat niet meer
the enemy of my enemy mag de klappen opvangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit is wel een onverwachte ontwikkeling. Zullen sommige amerikanen die niet van homo's houden, nu voor zijn om moslims dwars te zitten? The enemy of my enemy is my friend zeg maar
Dat heb ik niet gezegd. Door open te staan voor elkaars mening en met elkaar in dialoog te treden zorg je voor minder struikelblokken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus tolerantie geld alleen bij per ongeluk provoceren? Maar hoe controleer je dat? Hoe weet ik of die cultuur-lui niet expres naast ground zero wilden bouwen?
?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee, tolereren is dat wat je abject vindt dulden. Tolerant kan je alleen maar zijn voor dingen waar je juist geen respect voor hebt.
Islamitische homo's zijn een mythe. Net als Christelijke homo's. De bijbel/koran haat homo's of zoiets en er van uitgaande dat homoseksualiteit een keuze is. Is het dan redelijk te stellen dat je niet geloof als je homoseksueel bent. Maar hij is overduidelijk aan het provoceren... De Islam is zogenaamd intolerant als mensen van die moskee daar klachten over hebben. Ik dacht trouwens dat ze in Amerika ook anti-homo waren of zoiets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef copacoda het volgende:
[ afbeelding ]
Greg Gutfeld
Hij zei te hopen dat de eigenaren van de moskee net zo open staan tegenover de homobar als dat hij open staat voor het openen van het centrum met de moskee. Een gedeelte van de bar zal alleen alcoholvrije drankjes schenken, om islamitische homo's tegemoet te komen.
Wildersquote:Wilders
PVV-leider Geert Wilders is van plan te spreken tijdens een demonstratie die is georganiseerd door de beweging Stop Islamization Of America (SIOA). Door de bijeenkomst bij te wonen, steunt Wilders naar eigen zeggen ,,het verzet tegen het bouwen van een moskee vlakbij de plaats waar de islam de ergste misdaad van de afgelopen jaren pleegde''.
Een ironische naam. Tenzij ze er van uit gaan dat er geen Amerikanen die in Allah geloven.quote:Ondertussen is in New York een actie tegen de bouw van het islamitisch centrum gestart. Op initiatief van de organisatie American Freedom Defence zullen 26 bussen een maand lang rondrijden met een afbeelding van de torens op het moment van de aanval met daarbij de tekst 'Waarom daar?'. (anp/kve)
Mee eens.quote:Islamieten hebben het recht op geloofsbelevenis
Homoseksuelen hebben het recht op omgang met elkaar
Extreem gelovigen? Eerder crackheads en natuurlijk waren de kapers zelf emo's. De islam heeft net zo veel te maken met de aanslagen als het christendom met het verstoren van begrafenissen.quote:Op 9/11 waren extreem gelovige terroristen de daders. Islam zelf het TOTAAL niets met 9/11 te maken.
Nu heeft deze presentator recht op het maken van een homobar, maar dit snuift meer naar intimidatie.
Die is er niet... Dat verschilt per persoon.quote:Waar is de grens tussen intimidatie en vrije meningsuiting?
Wat een stomme aandachtsgeile homo's he? Die gasten van FOX...quote:Persoonlijk vind ik het ontzettend storend/achterbaks dat FOX nu homoseksuelen (ongewild) gaat betrekken in deze zaak. Dit laait de spanningen op waardoor dit van een ongesteld laag journalistiek niveau gaat![]()
De verantwoordelijken en uitvoerders van 9/11 hebben niets met de geloofsbelijdenis van de Islam te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Extreem gelovigen? Eerder crackheads en natuurlijk waren de kapers zelf emo's. De islam heeft net zo veel te maken met de aanslagen als het christendom met het verstoren van begrafenissen.
[..]
Nee juist niet. Jij bent namelijk van mening dat respect een rol moet spelen bij tolerantie. Respect wil zoveel zeggen dat je (een bepaalde vorm van) waardering hebt voor een bepaalde opvatting. Dat soort opvattingen tolereren is natuurlijk lekker makkelijk. Echte ttolerantie gaat om het tolereren van opvattingen die je écht niet moet, waar je niet de minste vorm van respect voor kunt opbrengen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef copacoda het volgende:
[..]
?
We hebben alle twee juist hetzelfde gezegd!
Natuurlijk wel, ze hebben het nota bene zelf gezegd. En ze zijn bepaald niet de enigen die op die manier de zegen van de islam hebben verspreid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:09 schreef copacoda het volgende:
[..]
De verantwoordelijken en uitvoerders van 9/11 hebben niets met de geloofsbelijdenis van de Islam te maken.
Laat ik mijn standpunt even uitleggen met een vb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee juist niet. Jij bent namelijk van mening dat respect een rol moet spelen bij tolerantie. Respect wil zoveel zeggen dat je (een bepaalde vorm van) waardering hebt voor een bepaalde opvatting. Dat soort opvattingen tolereren is natuurlijk lekker makkelijk. Echte ttolerantie gaat om het tolereren van opvattingen die je écht niet moet, waar je niet de minste vorm van respect voor kunt opbrengen.
Dus als zei het zeggen, zullen ze gelijk hebben? Denk het niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ze hebben het nota bene zelf gezegd. En ze zijn bepaald niet de enigen die op die manier de zegen van de islam hebben verspreid.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Sinds wanneer heeft FOX wat met Homo's?
Tsja, ik vind dat je het woord respect op een vreemde manier gebruikt. Zoek maar eens op wat Van Dale er van vindt. Overigens is tolerantie vooral een component van de vrijheid van meningsuiting, en in die zin de voornaamste bijwagen van het recht op belediging.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef copacoda het volgende:
[..]
Laat ik mijn standpunt even uitleggen met een vb.
Voor een winkeldief heb ik voor hem respect als mens, maar voor zijn strafbare daad heb ik geen respect.
Ik tolereer hem als mens, maar niet voor zijn daad.
genoeg homo's onder de moslims. dat jij ze niet accepteert is jouw probleemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een homobar een garantie is voor dat er een Moskee komt, graag. Ga je gang. Doe wat je niet laten kunt, "our people" zullen er toch niet komen.
Neen.²
En waarom zouden ze dan wel niet gelijk hebben? Ze zeggen dat ze moslim zijn, er zijn vele andere moslims die het daar mee eens zijn. Zo klaar als een klontje. Even een gewetensvraag: was Mohammed een moslim, wat denk je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:29 schreef copacoda het volgende:
[..]
Dus als zei het zeggen, zullen ze gelijk hebben? Denk het niet.
Voor zover ik weet is Gutfeld niet echt onderdeel van de relifundie-kliek bij Fox.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Sinds wanneer heeft FOX wat met Homo's?
ah. komt zeer oprecht over "Hebben wij dan niet geleerd van WOII?". En hij heeft het over tolerantiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze broeder zegt waar het op staat. Iedere rechtvaardige debator zal dit beamen.
http://www.dawah-tv.nl/in(...)temid=90&video_id=64²
Denk dat tolerantie verschillend geinterpreteerd kan worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Tsja, ik vind dat je het woord respect op een vreemde manier gebruikt. Zoek maar eens op wat Van Dale er van vindt. Overigens is tolerantie vooral een component van de vrijheid van meningsuiting, en in die zin de voornaamste bijwagen van het recht op belediging.
Tolerantie betekent ook intolerant zijn tegen intolerantie, hoe bizar dat sommigen hier misschien ook in de oren zal klinken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef copacoda het volgende:
[..]
Denk dat tolerantie verschillend geinterpreteerd kan worden.
Neehoor. Het begrip kan uiteraard wel verkeerd begrepen worden, zoals veelvuldig te constateren valt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef copacoda het volgende:
[..]
Denk dat tolerantie verschillend geinterpreteerd kan worden.
Ik zie even de intimidatie en de mening in het verhaal niet? Als het wat is, dan is het hooguit provocatie. Daarnaast heb ik begrepen dat het een modern cultureel centrum gaat worden waar respect hoog in het vaandel zal staan, dus ik zie niet in waarom dit een probleem zou moeten zijn. Ik vind het prima dat er zowel een moskee als een homobar komen, als ze beide gewoon betalen voor de panden en elkaar respecteren (of iig tolereren) dan is er helemaal geen probleemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef copacoda het volgende:
Waar is de grens tussen intimidatie en vrije meningsuiting?
Precies. Ik denk bovendien dat een homobar daar veiliger staat dan in 'real America'.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zie even de intimidatie en de mening in het verhaal niet? Als het wat is, dan is het hooguit provocatie. Daarnaast heb ik begrepen dat het een modern cultureel centrum gaat worden waar respect hoog in het vaandel zal staan, dus ik zie niet in waarom dit een probleem zou moeten zijn. Ik vind het prima dat er zowel een moskee als een homobar komen, als ze beide gewoon betalen voor de panden en elkaar respecteren (of iig tolereren) dan is er helemaal geen probleem
ff voor de duidelijkheid. De plek waar de moskee wordt gebouwd behoorde tot het rampgebied. Dat wordt dus aangeduidt met ground zero. En dat is niet alleen de plek waar de twintowers stonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die moskee die niet op Ground Zero, maar 200 meter ervandaan staat bedoel je?
cbs omschreef het als NEAR ground zero.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid. De plek waar de moskee wordt gebouwd behoorde tot het rampgebied. Dat wordt dus aangeduidt met ground zero. En dat is niet alleen de plek waar de twintowers stonden.
Als een idioot iets zegt en nog een stel idioten vinden dat die idioot gelijk heeft. Dan is wat die idioot zegt feitelijk waar? Goeie redenering...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan wel niet gelijk hebben? Ze zeggen dat ze moslim zijn, er zijn vele andere moslims die het daar mee eens zijn. Zo klaar als een klontje. Even een gewetensvraag: was Mohammed een moslim, wat denk je?
Dan houd jij er wel een erg ruime definitie van Ground Zero op na:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid. De plek waar de moskee wordt gebouwd behoorde tot het rampgebied. Dat wordt dus aangeduidt met ground zero. En dat is niet alleen de plek waar de twintowers stonden.
Zucht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:17 schreef BansheeBoy het volgende:
De brutaliteit, nota bene eerst je eigen torens naar beneden werken, vervolgens in de media de schuld geven aan de Moslims. Om daarna Irak bén Afghanistan op valse gronden binnen te vallen.
Neen, een Moskee op die plek is wel het minste wat ze terug kunnen doen voor de Moslims.²
Als je de situatie goed wilt beoordelen kun je er haast niet omheen dat er te veel spreekwoordelijke rook en dus vuur is. Neen, de Amerikanen spelen een smerig spelletje. Daarom geloof ik dus niet dat poedel Wilders oprecht is, want hij is goed op hoogte.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:19 schreef Corkscrew het volgende:
Ik heb geen enkel probleem met die moskee, maar door dat getroll van jou zou ik het bijna wèl krijgen.
Daarom zijn de Amerikanen ook de enigen die hulp bieden in Pakistan, wat de eigen gelederen nog niet eens doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je de situatie goed wilt beoordelen kun je er haast niet omheen dat er te veel spreekwoordelijke rook en dus vuur is. Neen, de Amerikanen spelen een smerig spelletje. Daarom geloof ik dus niet dat poedel Wilders oprecht is, want hij is goed op hoogte.
Helaas? Ja.²
Zelfs een Amerikaan zal je in je zachte gezichtje uitlachen als je ze dit verteld: de geschiedenis heeft uitgewezen dat Amerikanen nooit iets doen zonder een (verborgen) eigen belang.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarom zijn de Amerikanen ook de enigen die hulp bieden in Pakistan, wat de eigen gelederen nog niet eens doen.
quote:
Stop je bullshit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarom zijn de Amerikanen ook de enigen die hulp bieden in Pakistan, wat de eigen gelederen nog niet eens doen.
er zijn daar meer amerikanen dan moslims doodgegaan op die plek. wat je zegt is geen enkel officieel bewijs voor. misschien moet je een overstap naar bnw overwegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:17 schreef BansheeBoy het volgende:
De brutaliteit, nota bene eerst je eigen torens naar beneden werken, vervolgens in de media de schuld geven aan de Moslims. Om daarna Irak én Afghanistan op valse gronden binnen te vallen.
Neen, een Moskee op die plek is wel het minste wat ze terug kunnen doen voor de Moslims.²
Ja, op die plek. Daar heb je het ook mee gezegd. Door deze actie zijn er echter wereldwijd meer Moslims geslachtofferd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:46 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
er zijn daar meer amerikanen dan moslims doodgegaan op die plek. wat je zegt is geen enkel officieel bewijs voor. misschien moet je een overstap naar bnw overwegen.
Als er op die plek nog vliegtuigonderdelen terecht zijn gekomen hoort het in mijn ogen bij ground zero.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dan houd jij er wel een erg ruime definitie van Ground Zero op na:
[ afbeelding ]
Verreweg de meeste van die moslims door hun eigen broeders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, op die plek. Daar heb je het ook mee gezegd. Door deze actie zijn er echter wereldwijd meer Moslims geslachtofferd.²
Dan houd je er een ruime definitie van Ground Zero op naquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:10 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Als er op die plek nog vliegtuigonderdelen terecht zijn gekomen hoort het in mijn ogen bij ground zero.
Dus ook iedere christenen is een broeder van de pedo priesters?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verreweg de meeste van die moslims door hun eigen broeders.
Wat vind je daarvan, BansheeBoy?
Je leest niet, en dat wisten we al.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus ook iedere christenen is een broeder van de pedo priesters?
Ah. En jij gaat er voor het gemak maar uit dat alle moslims, de daders van de aanslagen nog steeds broeder noemen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leest niet, en dat wisten we al.
Moslims noemen elkaar "broeders", gristenen niet.
Het zijn medemoslims. En andere medemoslims blazen moslims op middels bermbommen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ah. En jij gaat er voor het gemak maar uit dat alle moslims, de daders van de aanslagen nog steeds broeder noemen?
voor zover ze dat uberhaupt al deden
Nee dat wil ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn medemoslims. En andere medemoslims blazen moslims op middels bermbommen.
Of wilde je die feiten allemaal ontkennen?
"Hulp" noemt ze dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat 911 niet door moslimextremisten is gepleegd. Alleen maar wat wildwest gespeculeer.
Lezen kan je niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet ontkennen.
Maar als jij alle moslims medeplichtig wil maken aan de aanslagen op 9/11 en bernbommen weet ik nog wel een paar bevolkingsgroepen aan gruwelijke misdaden te koppelen.
Het gebouw komt niet OP ground zero, maar een paar blokken ervandaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:15 schreef Palladium999.5 het volgende:
Zoals vorige week zaterdag prof. Bob Smalhout in de column van de telegraaf stond.
Het zou hetzelfde zijn als een arisch gedenkteken bovenop Auschwitz.
Waar nederland bovendien 1 miljoen dollar steun aan geeft!
Mocht het er dan toch komen dan vind ik een homobar nog geen eens zo een gek idee.
Niet zo janken. Ik stelde jou een duidelijke vraag. Als je daar geen antwoord op geeft moet je niet gaan huilen als ik je verkeerd begrijp.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lezen kan je niet.
Lasteren wel.
Het is wel weer leuk geweest, trol.![]()
Een paar blokken ervandaan is net zo achterlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het gebouw komt niet OP ground zero, maar een paar blokken ervandaan.
Nederland geeft geen geld aan die Moskee.
Je moet de Telegraaf niet blind vertrouwen.
Die stichting is 1 van de vele die betrokken zijn bij het gebouw. En het geld van Nederland is niet bedoeld voor dat gebouw.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:24 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Een paar blokken ervandaan is net zo achterlijk.
Maar Nederland geeft wel geld aan de stichting achter die moskee.
Dat geld voor ieder medium.
De afstand die geen associatie met groud zero heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Die stichting is 1 van de vele die betrokken zijn bij het gebouw. En het geld van Nederland is niet bedoeld voor dat gebouw.
Dan maar even de vraag aan jou, welke afstand is niet achterlijk?
Dat laatst is jouw mening.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
De afstand die geen associatie met groud zero heeft.
Maar het word juist opgezet om dat wel te hebben.
Sterke "argumenten" wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:19 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die "moslims" verantwoordelijk houden voor 9/11,!
Stel dat de mensen die vliegtuigen kaapten schermden met Christen zijn.
Dan zou geen enkele weldenkende Christen zich associëren met die acties.
In dat kader is elke uitlating betreffende religie & 9/11 een zieke manier van verdeling op grond van religie.
Mensen die er in trappen zouden ook in Hitler's verhaal zijn getrapt 70 jaar geleden.
Je stelt helemaal geen vraag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet zo janken. Ik stelde jou een duidelijke vraag. Als je daar geen antwoord op geeft moet je niet gaan huilen als ik je verkeerd begrijp.
Klopt man!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterke "argumenten" wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Het waren geen moslims die dat deden. Het waren joden of andere vijanden van de islam zelf. Zo zit het.
Man, leer toch es feiten en fictie te scheiden.
Het hardnekkig vasthouden aan een irreele en allang door feiten weerlegde fantasie zijn ziekelijke kernmerken. Een dokter is nodig hier.quote:
En dat is maar meteen een vrijbrief voor de Amerikanen om random Moslims te destroyen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef El_Matador het volgende:
Verreweg de meeste van die moslims door hun eigen broeders.
Het waren er ook zo enorm veel. Nuance is zeker iets vreemds in je ogen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hardnekkig vasthouden aan een irreele en allang door feiten weerlegde fantasie zijn ziekelijke kernmerken. Een dokter is nodig hier.
Die moslims die blij waren met de aanslagen waren zeker allemaal joodse acteurs, ingehuurd door Hollywood.
Dat noemen ze collateral damage.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat is maar meteen een vrijbrief voor de Amerikanen om random Moslims te destroyen?
Wat is dat voor logica?²
Die mensen snappen niet dat een maand voor 9/11 al bepaald is door Rupert Murdoch en zijn vriendjes dat ze die beelden gingen laten zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren er ook zo enorm veel. Nuance is zeker iets vreemds in je ogen.
Gelukkig snappen de meeste mensen wel dat een enkeltje psychiatrische inrichting in jouw geval niet zou misstaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die mensen snappen niet dat een maand voor 9/11 al bepaald is door Rupert Murdoch en zijn vriendjes dat ze die beelden gingen laten zien.
Ach laten we wel wezen, er hangen heel veel nare luchtjes rond 9/11. Dat werd nog eens duidelijk door de ingestelde commissie destijds. Er was immers maanden van tevoren bekend dat 9/11 zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig snappen de meeste mensen wel dat een enkeltje psychiatrische inrichting in jouw geval niet zou misstaan.
Mag ik mijn aluhoedje opzetten?quote:
Wie bedoel je met 'men'? De mensen in dit topic? De leden van het Cordoba-instituut? De inwoners van New York? 'De' moslims?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:17 schreef Gia het volgende:
Maar goed, die gay-bar mag er gewoon naast gebouwd worden? Daar heeft men geen problemen mee?
Eventuele fouten en nalatigheden zijn van een hele andere orde dan grootschalige samenzweringen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach laten we wel wezen, er hangen heel veel nare luchtjes rond 9/11. Dat werd nog eens duidelijk door de ingestelde commissie destijds. Er was immers maanden van tevoren bekend dat 9/11 zou kunnen gebeuren.
In de eerste plaats de gebruikers van dat centrum, straks en daarnaast het stadsbestuur.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wie bedoel je met 'men'? De mensen in dit topic? De leden van het Cordoba-instituut? De inwoners van New York? 'De' moslims?
Wie zegt dat ze er niet mogen bouwen. Als dat het argument is, dan begrijp ik niet wat je in dit topic doet, daar waar je in eerste instantie zat te huilen om de moskee zelf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
In de eerste plaats de gebruikers van dat centrum, straks en daarnaast het stadsbestuur.
Immers, het doet er niet toe of het kwetsend is. Als de grond in eigendom is, mogen ze er bouwen.
Ik heb het niet over grootschalige samenzweringen, maar de fouten en nalatigheden lijken niet geheel onbewust te hebben plaatsgevonden. Het downplayen is dus weer de andere kant van het extreme.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eventuele fouten en nalatigheden zijn van een hele andere orde dan grootschalige samenzweringen.
Jij niet, de user waaraan ik refereerde wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over grootschalige samenzweringen, maar de fouten en nalatigheden lijken niet geheel onbewust te hebben plaatsgevonden. Het downplayen is dus weer de andere kant van het extreme.
Nou en? Zijn fundi's en hebben van de koran niets begrepen. Dus wanneer een niet-gelovige kinderen seksueel misbruikt is iedere niet-gelovige zo? Ik denk zelfs niet zo over elke bewoner in Nood-Korea waar ze moorden, verkrachten en testen op gehandicapten. Waar mensen in kampen gestopt worden omdat ze niet voldoen aan de anti-gelovige regering.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:24 schreef Gia het volgende:
2004 Treinen in Madrid
2005 Metro in Londen
Zeker ook niet door moslims gepleegd?
Een homobar op ground zero kwetst niet de nabestaanden van 911. Een islamitisch centrum wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er niet mogen bouwen. Als dat het argument is, dan begrijp ik niet wat je in dit topic doet, daar waar je in eerste instantie zat te huilen om de moskee zelf.
Ik heb het er niet over dat dit iedere moslim te verwijten is. Waar lees jij dat toch uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou en? Zijn fundi's en hebben van de koran niets begrepen. Dus wanneer een niet-gelovige kinderen seksueel misbruikt is iedere niet-gelovige zo? Ik denk zelfs niet zo over elke bewoner in Nood-Korea waar ze moorden, verkrachten en testen op gehandicapten. Waar mensen in kampen gestopt worden omdat ze niet voldoen aan de anti-gelovige regering.
Ja, er zijn fundi's die het liefst elke niet-gelovige wil doden, maar er zijn ook niet-gelovigen die elke gelovige willen vermoorden. Op Hyves heb je ook profielen die het doden van een gelovige toejuichen. Ook al worden die profielen soms verwijderd, ze maken gewoon een nieuw. Dus elke niet-gelovige is een anti-gelovige?
Wat wil je nou? Wil je wel rekening houden met mensen of niet? Je bent namelijk niet erg consequent. Het is overigens vrij schandalig dat je voor de nabestaanden van 9/11 meent te moeten spreken. Hoeveel nabestaanden zijn er? Hoeveel zijn er tegen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Een homobar op ground zero kwetst niet de nabestaanden van 911. Een islamitisch centrum wel.
Als dat centrum daar gebouwd mag worden, mag die bar daar ook komen. Ook al zou dat moslims kwetsen.
Jij bent dus van mening dat alle Christelijke kerken gebouwd gedurende de kolonisatie van Islamitische landen in diezelfde Islamitische landen kapotgemaakt moeten worden?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over dat dit iedere moslim te verwijten is. Waar lees jij dat toch uit.
Het is een antwoord op het ontkennen dat 911 door moslims is gepleegd, want die doen zoiets niet. En dus is het een inside job.
Haal ik slechts 2 van de vele voorbeelden aan die ook door moslims zijn gepleegd. Oftewel, sommige moslims doen zoiets wel!
Dus, je geeft toe dat het een overwinningsmoskee is?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent dus van mening dat alle Christelijke kerken gebouwd gedurende de kolonisatie van Islamitische landen in diezelfde Islamitische landen kapotgemaakt moeten worden?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Maar kennelijk meen jij dus dat het een overwinningsmoskee is. Ik meen juist het tegenovergestelde, in mijn vorm van redeneren kunnen de kerken dan ook prima blijven staan. In jouw redenering echter niet, je pleit dus voor het neerhalen van deze panden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, je geeft toe dat het een overwinningsmoskee is?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij niet, de user waaraan ik refereerde wel.
Oh ja joh?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig snappen de meeste mensen wel dat een enkeltje psychiatrische inrichting in jouw geval niet zou misstaan.
gelukkig komt het centrum niet op ground zero te staan is het niet herkenbaar als het standaard beeld van moskee en staan er 2 enorme gebouwen tussen het centrum waar een gebedsruimte in komt te zittenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Een homobar op ground zero kwetst niet de nabestaanden van 911. Een islamitisch centrum wel.
Als dat centrum daar gebouwd mag worden, mag die bar daar ook komen. Ook al zou dat moslims kwetsen.
Als mensen dit soort termen weten te verzinnen is de wereld echt ver heen, het Westen in het bijzonder.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, je geeft toe dat het een overwinningsmoskee is?
De juichende zullen er binnen het Westen niet zoveel zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren er ook zo enorm veel. Nuance is zeker iets vreemds in je ogen.
Jij verzint ze waar we bijstaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat is maar meteen een vrijbrief voor de Amerikanen om random Moslims te destroyen?
Wat is dat voor logica?²
Ik denk dat dat op een populatie van 1,500,000,000 wel meevalt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De juichende zullen er binnen het Westen niet zoveel zijn.
Degenen met een minzame glimlach om de mond de VS te zien vallen zijn echter niet meer op 500.000 handen te tellen.
Ik denk het niet. Maar het komt jou goed uit om problemen te bagatelliseren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat op een populatie van 1,500,000,000 wel meevalt.
Nou leuk devies heb je! Je bent in iedergeval goed opgeleid door extremisten. Ik geef overigens slechts aan hoe groot het probleem van extremisten is. Het nadeel van extremisten is echter dat ze opvallen vanwege hun gewelddadige acties. Als we jou zouden moeten geloven kan ik nergens meer lopen omdat ik het risico loop opgeblazen te worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar het komt jou goed uit om problemen te bagatelliseren.
Als extreem-rechts de kop opsteekt, sta je op je achterste hoeven. Als je broeders (aan wie net een steekje meer los zit dan aan jou) daadwerkelijk mensen doden dan wel daar blij mee zijn, dan is het slechts een detail.
Het is duidelijk hoor. De taqqiya is niet meer nodig, het maskertje is allang gevallen. Of moslim, of dood. Dat is het devies.
Ik adviseer je slechts vanwege je waandenkbeelden vrijwillige opname in een psychiatrische inrichting te overwegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[..]
Oh ja joh?
Dus op grond van mijn natuurlijke interesse in de gang van zaken op aarde mag ik van jou in een psychiatrische inrichting gestopt worden?
Lekkere vent ben jij. Wat voor rol vervul jij eigenlijk in onze samenleving?
Wat een domme man is die Smalhout toch ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:15 schreef Palladium999.5 het volgende:
Zoals vorige week zaterdag prof. Bob Smalhout in de column van de telegraaf stond.
Het zou hetzelfde zijn als een arisch gedenkteken bovenop Auschwitz.
Waar nederland bovendien 1 miljoen dollar steun aan geeft!
Mocht het er dan toch komen dan vind ik een homobar nog geen eens zo een gek idee.
Jawel hoor. Dat was volgens die moslims een reactie op de christeninvasie van hun landen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:24 schreef Gia het volgende:
2004 Treinen in Madrid
2005 Metro in Londen
Zeker ook niet door moslims gepleegd?
Nu je het toch over joodse acteurs hebt:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die moslims die blij waren met de aanslagen waren zeker allemaal joodse acteurs, ingehuurd door Hollywood.
Veel moslims werken in dat gebied en willen graag een gebedshuis in de buurt. Als er niets gebouwd mag worden in dat gebied dan kunnen ze alle gebouwen wel met de grond gelijkmaken. Doen ze dat niet, dan mogen de moslims die vlakbij Ground Zero werkzaam zijn ook een gebedshuis bouwen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
De afstand die geen associatie met groud zero heeft.
Maar het word juist opgezet om dat wel te hebben.
Ja, dat zal het zijn.quote:Maar gelukkig zien ze bij FOX nu kennelijk in dat die anti-houding jegens Homosexualiteit hen wel een behoorlijk end op één lijn zet met bv extreme moslims en dat het hoog tijd word een stuk 'liberaler' te worden
De meerderheid van de moslims wereldwijd is slachtoffer. Ik begrijp dat je graag een 'vijand' wil hebben zodat je daar al je angst, woede en weet ik veel wat op af kan reageren maar denk eens een keer logisch na.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over dat dit iedere moslim te verwijten is. Waar lees jij dat toch uit.
Het is een antwoord op het ontkennen dat 911 door moslims is gepleegd, want die doen zoiets niet. En dus is het een inside job.
Haal ik slechts 2 van de vele voorbeelden aan die ook door moslims zijn gepleegd. Oftewel, sommige moslims doen zoiets wel!
Nogal een uitspraak.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
De meerderheid van de moslims wereldwijd is slachtoffer.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Koewam het volgende:
Homo's worden in dezen gewoon als een excuus, wisselgeld en kanonnenvoer gebruikt. Niks liberaals aan.
Bij FOX hangen ook nog een paar lolbertariërs rond. Ik geloof dat Gutfeld er ééntje is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef RM-rf het volgende:
ik ben trouwens helemaal voor een Amerikaanse Homobar die door FOX News Network betaald wordt![]()
zou een prima draai zijn, tot nu toe was FOX juist enorm homofoob in zn berichtgeving, en vond alle 'financiele support' aan homo-organisaties of homo-activisten snel een 'verspilling'..
Ook vonden ze dat bv lessen over homo-rechten op amerikaanse scholen een 'reden was voor kinderen om van school weg te blijven'....
Maar gelukkig zien ze bij FOX nu kennelijk in dat die anti-houding jegens Homosexualiteit hen wel een behoorlijk end op één lijn zet met bv extreme moslims en dat het hoog tijd word een stuk 'liberaler' te worden
Maar goed dan dat er geen islamitisch centrum op Ground Zero wordt gebouwd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Kwets jij nu niet de Islamitische nabestaanden van 911 dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is niet omdat een extreem radicale moslim zegt dat hij de ware islam verdedigt, dat het effectief zo is. In dit geval is dit rationeel redeneren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan wel niet gelijk hebben? Ze zeggen dat ze moslim zijn, er zijn vele andere moslims die het daar mee eens zijn. Zo klaar als een klontje. Even een gewetensvraag: was Mohammed een moslim, wat denk je?
Dat is jouw interpretatie. Mijn interpretatie is daarop anders dan die van jou, maar dat wilt niet zeggen dat mijn/jouw mening beter is dan de andere.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neehoor. Het begrip kan uiteraard wel verkeerd begrepen worden, zoals veelvuldig te constateren valt.
Een varkenshouderij midden op Manhatten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Sjaakz het volgende:
En als dit nou niet de gewenste reacties oplevert, wat dan? Een abortuskliniekje er tegenaan? Dan misschien nog een varkenshouderij? Koop gewoon het hele centrum op en gooi het vol met troep om die ene 'moskee' lekker dwars te zitten... Lachen!
Dat homo-bar idee wordt steeds aantrekkelijker.quote:WASHINGTON - De regering van de Amerikaanse president Barack Obama is onder vuur komen te liggen omdat zij een reis van moslimgeestelijke Feisal Abdul Rauf naar het Midden-Oosten betaalt.
*
Homobar naast moskee New York
De imam geldt als drijvende kracht achter de omstreden bouw van een moskee bij Ground Zero, de plek in New York die werd verwoest door de radicaalislamitische terreur van 11 september 2001.
Belastingbetalers
Conservatieve parlementariërs noemden het dinsdag onacceptabel dat Amerikaanse belastingbetalers moeten opdraaien voor de reis van de ‘radicale’ imam. Abdul Rauf verweet de Verenigde Staten medeschuldig te zijn aan de aanslagen van 2001.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken verdedigde de reis. Het is de bedoeling dat Abdul Rauf praat over het leven van moslims in de VS en religieuze tolerantie, aldus een woordvoerder. Hij noemde de imam gematigd.
Geert Wilders wil in september protesteren tegen de geplande moskee bij Ground Zero.
Aangezien de helft van de discussie uit religie bestaat en de andere helft uit wraakgevoelens, is het woord "rationeel" enigszins misplaatst.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Het is niet omdat een extreem radicale moslim zegt dat hij de ware islam verdedigt, dat het effectief zo is. In dit geval is dit rationeel redeneren.
Ergens heb je een punt als je het volgens logica/wetenschappelijk oogpunt bekijkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien de helft van de discussie uit religie bestaat en de andere helft uit wraakgevoelens, is het woord "rationeel" enigszins misplaatst.
Als je rationeel redeneert zijn radicale moslims boos op de Amerikaanse regering en hebben ze vervolgens, heel raar, wraak genomen op werknemers in de TwinTowers die niets met de oorlogen van de regering te maken hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef copacoda het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt als je het volgens logica/wetenschappelijk oogpunt bekijkt.
Maar als je rationeel redeneert, weet je dat extreem radicale groeperingen 9/11 heeft veroorzaakt en dat de modiale moslims er niet maar ook totaal niets mee te maken hebben. En daarom is het raar dat er een storm in een glas water wordt veroorzaakt.
Een beetje homoist laat zich graag nemen denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat vinden homoïsten hiervan, die worden misbruikt en mogen slechts als argument een rol spelen. Daar zitten ze denk ik ook niet op te wachten...²
sinds wanneer is homoïst überhaupt een woordquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat vinden homoïsten hiervan, die worden misbruikt en mogen slechts als argument een rol spelen. Daar zitten ze denk ik ook niet op te wachten...²
Ja, wat is dat eigenlijk de ware islam? Als we de geschiedenis van de islam bezien, kunnen we constateren dat gebruik van geweld altijd is ingezet bij de verspreiding van de islam, en met de zegen van de gemeenschap. Wat geeft je te denken dat dat nu opeens radicaal anders is geworden? Heeft de islam een van de kernthema's bij het grofvuil gezet zonder dat ik het gemerkt heb? Opmerkelijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Het is niet omdat een extreem radicale moslim zegt dat hij de ware islam verdedigt, dat het effectief zo is. In dit geval is dit rationeel redeneren.
Jouw interpretatie deugt niet, omdat je denkfouten maakt. Ik adviseer je mijn uitleg nog eens goed te lezen, en er goed over na te denken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef copacoda het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Mijn interpretatie is daarop anders dan die van jou, maar dat wilt niet zeggen dat mijn/jouw mening beter is dan de andere.
Academisch grapjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Misschien direkt ernaast een vleesverwerkend bedrijf opzetten?
Maar dan wel alleen varkensvlees verwerken.
Wie ben jij om te zeggen welke mening juist of niet juist is? Een mening kan verschillend geinterpreteerd worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jouw interpretatie deugt niet, omdat je denkfouten maakt. Ik adviseer je mijn uitleg nog eens goed te lezen, en er goed over na te denken.
Als je de Koran rustig leest, dan kun je het antwoord vinden op jouw vraag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, wat is dat eigenlijk de ware islam? Als we de geschiedenis van de islam bezien, kunnen we constateren dat gebruik van geweld altijd is ingezet bij de verspreiding van de islam, en met de zegen van de gemeenschap. Wat geeft je te denken dat dat nu opeens radicaal anders is geworden? Heeft de islam een van de kernthema's bij het grofvuil gezet zonder dat ik het gemerkt heb? Opmerkelijk!
doet ze toch niets. de grootste moskee van nederland wordt op varkensoord gebouwd. drie maal raden wat daar vroeger gehouden en geslacht werd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Misschien direkt ernaast een vleesverwerkend bedrijf opzetten?
Maar dan wel alleen varkensvlees verwerken.
Hè jammer. Nou, flink doorzoeken dan maar naar iets wat ze wel iets doet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doet ze toch niets. de grootste moskee van nederland wordt op varkensoord gebouwd. drie maal raden wat daar vroeger gehouden en geslacht werd.
lol. ja want ze staan bekend om hun korte teentjes, hun relativerende humor en hun zelfspot.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hè jammer. Nou, flink doorzoeken dan maar naar iets wat ze wel iets doet.
zowel de koran als de bijbel gelezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Als je de Koran rustig leest, dan kun je het antwoord vinden op jouw vraag.
niet alleen kan je niet schrijven. ook beschik je over weinig kennis van zaken. een ruime meerderheid van ny en de rest van amerika is niet blij met die moskee. en dan hebben we het niet over een landje met 15 mijloen nederlanders.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
als het om moslims gaat, moet iedereen weer zeiken. Bouw dat gebouw gewoon, en bouw maar een homobar naast, punt. Moslims in new york zijn veel meer verwesterd dan hier in nezerland, in new york stan mowlims niet een bekent om hun krimineel gedrag, daarzo. ER ZIJN veel meer nezerlander die zeiken over dat moskoo daar, dan americanen, dat vind ik wel opvalend, tenminste als je kijkt naar ratio totaal aantal inwoners/zeikerds.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet alleen kan je niet schrijven. ook beschik je over weinig kennis van zaken. een ruime meerderheid van ny en de rest van amerika is niet blij met die moskee. en dan hebben we het niet over een landje met 15 mijloen nederlanders.
Een ruime meerderheid v/d moslims kan de spotprenten over de profeet niet waarderen. Zo te zien hebben beide groepen pech gehad: de moskeebouwers en de cartoonisten hebben het recht om te doen wat ze doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een ruime meerderheid van ny en de rest van amerika is niet blij met die moskee. en dan hebben we het niet over een landje met 15 mijloen nederlanders.
ik vroeg me hetzelfde af over moslims.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
klopt. ik zou het dan ook niet verbieden, maar liever vragen waarom deze schijnbaar gematigde groep moslims, die bruggen wil slaan, provoceert. of minstens erg ongevoelig is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Poncke_Princen het volgende:
[..]
Een ruime meerderheid v/d moslims kan de spotprenten over de profeet niet waarderen. Zo te zien hebben beide groepen pech gehad: de moskeebouwers en de cartoonisten hebben het recht om te doen wat ze doen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef meth1745 het volgende:
Stel je voor dat de Amerikanen in Afghanistan of Irak een gebouw zouden betrekken dat dicht bij een plaats lag waar burgers door Amerikanen gedood werden.
the horror.. the horror..
Jij bent zo te zien niet up2date. Het heet Park51 nu.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:58 schreef emma1986 het volgende:
als het geen intimidatie is waarom noemen ze het dan cordoba...
goh, dat kan zijn voor de moslims maar cordoba was toch wel de eerste stap van de islam op ons europees continent met de bedoeling de rest te veroveren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:03 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien niet up2date. Het heet Park51 nu.
The sponsors of Cordoba House said the name was meant to invoke 8th–11th century Córdoba, Spain, a time and a place where Muslims, Christians, and Jews co-existed peacefully. Nevertheless, the project's name raised issues for former U.S. Representative and Speaker of the House Newt Gingrich (GA-6), who claimed that it was a "a deliberately insulting term" on the grounds that Córdoba was the capital of the Caliphate of Córdoba during the period of Muslim rule in Spain, following the Umayyad defeat of the Visigoths in the 8th century. Subsequently, its investors renamed the project "Park51," after the location's address at 51 Park Place.
Jij hebt zo te zien ook geen respect voor de moslimslachtoffers.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef emma1986 het volgende:
[..]
goh, dat kan zijn voor de moslims maar cordoba was toch wel de eerste stap van de islam op ons europees continent met de bedoeling de rest te veroveren.
moslims blinken niet echt uit tact, inlevingsvermogen of respect voor slachtoffers
ons grote voordeel is dat ze hun kruit te vroeg verliezen, net als eigenlijk elke grote slag. het zijn een beetje de zielige broertjes van de maatschappij. en dat alles danzij het strikt naleven van onmogelijke en hatelijke regels die honderden jaren geleden werden bedacht door een eigenaardige soldaat en opgeschreven door anderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef emma1986 het volgende:
[..]
goh, dat kan zijn voor de moslims maar cordoba was toch wel de eerste stap van de islam op ons europees continent met de bedoeling de rest te veroveren.
moslims blinken niet echt uit tact, inlevingsvermogen of respect voor slachtoffers
Jij hoort zo te zien bij dezelfde stroming van Bin Laden. Wij versus Zij. Je bent een extremist.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ons grote voordeel is dat ze hun kruit te vroeg verliezen, net als eigenlijk elke grote slag. het zijn een beetje de zielige broertjes van de maatschappij. en dat alles danzij het strikt naleven van onmogelijke en hatelijke regels die honderden jaren geleden werden bedacht door een eigenaardige soldaat en opgeschreven door anderen.
Eerlijk gezegd heb ik zoalshetis nog geen aanslagen met duizenden doden tot gevolg zien voorbereiden, maar misschien kan jij argumenten aandragen die mij van het tegendeel doen overtuigen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:11 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Jij hoort zo te zien bij dezelfde stroming van Bin Laden. Wij versus Zij. Je bent een extremist.
Hij maakt er telkens een Wij versus Zij verhaal, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar. Er zijn nabestaanden van 9/11 die tegen de 'moskee' zijn, en andere nabestaanden zijn weer voor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik zoalshetis nog geen aanslagen met duizenden doden tot gevolg zien voorbereiden, maar misschien kan jij argumenten aandragen die mij van het tegendeel doen overtuigen...
'hij' is gewoon een ingehuurde kloon die voor de amerikaanse overheid izjn best doet moslims impopulair te maken. hij doet het fantastisch. er ligt voor hem een gouden toekomst in het verschietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:18 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Hij maakt er telkens een Wij versus Zij verhaal, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar. Er zijn nabestaanden van 9/11 die tegen de 'moskee' zijn, en andere nabestaanden zijn weer voor.
Hetzelfde geldt voor de moslims, een deel is voor de 'moskee' en een deel is tegen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cordoba_House#Muslims
De Amerikanen hebben de grootste Amerikaanse ambassade ter wereld in Bagdad gebouwd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef meth1745 het volgende:
Stel je voor dat de Amerikanen in Afghanistan of Irak een gebouw zouden betrekken dat dicht bij een plaats lag waar burgers door Amerikanen gedood werden.
the horror.. the horror..
Met die nieuwe naam geven ze toch aan dat wel te hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef emma1986 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
'hij' is gewoon een ingehuurde kloon die voor de amerikaanse overheid izjn best doet moslims impopulair te maken. hij doet het fantastisch. er ligt voor hem een gouden toekomst in het verschiet
Dat is geen ambassade, hoor. Dat is gewoon een dependance. In een kolonie hoef je als moederland geen ambassade te hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:24 schreef Martin73 het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben de grootste Amerikaanse ambassade ter wereld in Bagdad gebouwd.
De imperialisten.
zeker niet als je de redder bent van een onderdrukte meerderheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is geen ambassade, hoor. Dat is gewoon een dependance. In een kolonie hoef je als moederland geen ambassade te hebben.
Met 'redders' als de VS heb je als 'onderdrukte meerderheid' geen onderdrukkers meer nodig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeker niet als je de redder bent van een onderdrukte meerderheid.
onzin. je kent het heden niet. de minderheid die jarenlang aan de macht was heeft nog een paar stuiktrekkingen en semtex. uitzitten, op weg naar een beter land.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met 'redders' als de VS heb je als 'onderdrukte meerderheid' geen onderdrukkers meer nodig.
In ieder geval een land, waar je nog wat kunt opbouwen. De hoofdstad, bijvoorbeeld. En je hebt lekker de ruimte. Immers, een groot deel van de mensen die jouw kostbare ruimte inpikten, zijn danksij die fijne redders verplaatst naar een klein stukje land, 6 voet onder de grond. Heb je geen last meer van ze en misschien kunnen ze nog een beetje als kunstmest dienen of zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. je kent het heden niet. de minderheid die jarenlang aan de macht was heeft nog een paar stuiktrekkingen en semtex. uitzitten, op weg naar een beter land.
dit gezeik krijgen we ook als de vs iran gaat binnenvallen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In ieder geval een land, waar je nog wat kunt opbouwen. De hoofdstad, bijvoorbeeld. En je hebt lekker de ruimte. Immers, een groot deel van de mensen die jouw kostbare ruimte inpikten, zijn danksij die fijne redders verplaatst naar een klein stukje land, 6 voet onder de grond. Heb je geen last meer van ze en misschien kunnen ze nog een beetje als kunstmest dienen of zo.
Je moest eens weten hoeveel marokkaanse jongens zich voor geld door kerels laten neuken en later braaf naar de moskee gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een homobar een garantie is voor dat er een Moskee komt, graag. Ga je gang. Doe wat je niet laten kunt, "our people" zullen er toch niet komen.
Neen.²
Ome Piet spreekt jongensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel marokkaanse jongens zich voor geld door kerels laten neuken en later braaf naar de moskee gaan.
Niet alleen in NL, Marokko staat er bekend om
Wow!! How the Hell did I do that???quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsjeesus, zo dom zie je zelden.
aan de andere kant bevestig je mijn punt dat zelfs gematigde moslims doelen hebben die ik en velen niet willen.
Goh, bedoel je die onderdrukking die we (wel, vooral de yankees ) decennia gesteund, bewapend en gefinancierd hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeker niet als je de redder bent van een onderdrukte meerderheid.
Darn, met BSB moet ik het natuurlijk over boys hebben...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ome Piet spreekt jongens
Ouwe snoeperd.
waarom greep de eu/vn dan niet in?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:46 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Goh, bedoel je die onderdrukking die we (wel, vooral de yankees ) decennia gesteund, bewapend en gefinancierd hebben?
en dat heeft met de verontwaardiging van de huidige westerse generaties te maken omdat .....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:02 schreef meth1745 het volgende:
wat is dat toch met anderszins rationeel denkende mensen, die wanneer het op de Islam aankomt enkel kunnen focussen op het gedachtengoed (waar ik ook problemen mee heb), maar de naakte feiten, meer bepaald het overweldigend aantal doden dat wij veroorzaakt hebben, gewoon negeren.
Ja, sharia is kut, en elk geloof zou uitgebannen moeten worden, maar kom verdomme niet zeiken dat het Westen slachtoffer is van de brutale agressie door de moslims.
We hebben na de tweede wereldoorlog onze welvaart opgebouwd op de gefolterde lijken van miljoenen zuidamerikanen, dankzij ITT en consoorten, (en de foltermanuals zijn al lang in het public domain!, zeg niet dat je van niets weet). We hebben in het middenoosten decennia lang terreurregimes gesteund, en nu zijn we verbaasd en verontwaardigd dat ze naar onze landen komen en aanslagen plegen.
Lees eens wat Heinlein, the moon is a harsh mistress bvb (populair in intelligence kringen heb ik gehoord)
OMGquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef emma1986 het volgende:
[..]
waarom greep de eu/vn dan niet in?
waarom moeten de amerikanen steeds de hete kastanjes uit het vuur halen??
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef emma1986 het volgende:
[..]
en dat heeft met de verontwaardiging van de huidige westerse generaties te maken omdat .....
kunnen we dan ook ff kappen met het gehuil op tv dat we moeten doneren voor pakistan of zaken van steniging van vrouwen.
ik weet niet hoe jij je voelt maar als ik lees hoe het iraanse regime met mensen, democratie en rechten omgaat dan wil ik het liefst direct (militair) ingrijpen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef meth1745 het volgende:
[..]
OMG
Het zijn de Amerikanen (en Russen en chinezen) die haast elk misdadig regime de laatste vijftig jaar aan de macht geholpen hebben. En welke hete kastanjes bedoel je? De niet-bestaande weapons of mass destruction, de fictieve 45 minuten dreiging voor West-Europa?
ander kamp voelt niets.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je voelt maar als ik lees hoe het iraanse regime met mensen, democratie en rechten omgaat dan wil ik het liefst direct (militair) ingrijpen.
dat gevoel heb ik ook, met Noordkorea, met de Palestijnen, met de slachtoffers van de Mexicaanse drugoorlog, met de homofobie in Polen, met nog honderden andere plaatsen. Maar wil jij werkelijk alle misstanden in de wereld gaan aanpakken? En denk je echt dat wat wij vroeger gedaan hebben geen rol meer speelt? Zou jij aanvaarden dat Marc Dutroux je kwam straffen omdat jij je kinderen slaat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je voelt maar als ik lees hoe het iraanse regime met mensen, democratie en rechten omgaat dan wil ik het liefst direct (militair) ingrijpen.
ik zou toch iets minder vaak lurken aan je meth.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook, met Noordkorea, met de Palestijnen, met de slachtoffers van de Mexicaanse drugoorlog, met de homofobie in Polen, met nog honderden andere plaatsen. Maar wil jij werkelijk alle misstanden in de wereld gaan aanpakken? En denk je echt dat wat wij vroeger gedaan hebben geen rol meer speelt? Zou jij aanvaarden dat Marc Dutroux je kwam straffen omdat jij je kinderen slaat?
zou jij het goedkeuren dat wanneer marc dutroux kinderen had, de dochter van fritzl het verboden werd om zich in te zetten voor kinderrechten en de bescherming ervan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook, met Noordkorea, met de Palestijnen, met de slachtoffers van de Mexicaanse drugoorlog, met de homofobie in Polen, met nog honderden andere plaatsen. Maar wil jij werkelijk alle misstanden in de wereld gaan aanpakken? En denk je echt dat wat wij vroeger gedaan hebben geen rol meer speelt? Zou jij aanvaarden dat Marc Dutroux je kwam straffen omdat jij je kinderen slaat?
Heb je al beter weten discussiëren, jaren geleden. Word je oud en verbitterd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou toch iets minder vaak lurken aan je meth.
Domme relkloon.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Hysj het volgende:
Wat bezielt die mensen om die moslims toestemming te geven? Het is toch van de pot gerukt? Je plaatst toch ook geen Duitse kroeg in Auschwitz? Bah! Mooi dat hij een homobar wil openen, zul je zien hoe intolerant die tolerante moslims opeens zijn.
Zou dat niet mogen dan, een Duitse kroeg in Auschwitz (ik neem aan dat je de stad bedoelt en niet het concentratiekamp, net zoals het hier gaat over de omgeving van Ground Zero en niet om Ground Zero zelf)? En nee, dan bedoel ik geen kroeg waar volop met nazivlaggen gezwaaid wordt en je de Hitlergroet moet brengen om naar binnen te mogen, gewoon een Duitse kroeg waar iedereen naar binnen mag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Hysj het volgende:
Wat bezielt die mensen om die moslims toestemming te geven? Het is toch van de pot gerukt? Je plaatst toch ook geen Duitse kroeg in Auschwitz? Bah! Mooi dat hij een homobar wil openen, zul je zien hoe intolerant die tolerante moslims opeens zijn.
Ik bedoel het kamp zelf.'De omgeving van Ground Zero' vind ik nog steeds niet geschikt voor een Islamitisch centrum. Er zijn genoeg plekken waar het gebouwd kan worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:31 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Zou dat niet mogen dan, een Duitse kroeg in Auschwitz (ik neem aan dat je de stad bedoelt en niet het concentratiekamp, net zoals het hier gaat over de omgeving van Ground Zero en niet om Ground Zero zelf)? En nee, dan bedoel ik geen kroeg waar volop met nazivlaggen gezwaaid wordt en je de Hitlergroet moet brengen om naar binnen te mogen, gewoon een Duitse kroeg waar iedereen naar binnen mag.
Wat is die grens dan? Twee huizenblokken is in praktijk ook best een eindje weg van Ground Zero:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef Hysj het volgende:
[..]
Ik bedoel het kamp zelf.'De omgeving van Ground Zero' vind ik nog steeds niet geschikt voor een Islamitisch centrum. Er zijn genoeg plekken waar het gebouwd kan worden.
'Pure provocatie', hoezo? Het is niet op Ground Zero, er staat van alles in die straal van ±.250 meter rond het voormalige WTC.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:00 schreef Hysj het volgende:
Nee, die staat er gewoon. Maar een nieuwe daar bouwen is pure provocatie en een dikke middelvinger van de moslims naar de westerlingen, ook al zeggen ze dat het voor iedereen is.
OMG!!!!1! Dus straks zitten er twee moskeeën vlakbij Ground Zero?? Die moslims rusten ook niet totdat ze heel Manhattan hebben overgenomen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:49 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En als dit niet ver genoeg is, wil je dan ook de Masjid Manhattan-moskee verplaatsen? Die staat vier blokken verwijderd van het WTC en staat er sinds 1970 (nog voordat het WTC zelf werd geopend).
Eigenlijk is het al zover, dat bewijst het filmpje wel. Heel Manhattan zit vol met tulbanden, oosterse eettentjes en islamitische taxichauffeurs. Met de bouw van deze moskee is de islamitische heerschappij over New York, de VS en het Westen definitief.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:39 schreef QBZZ het volgende:
[..]
OMG!!!!1! Dus straks zitten er twee moskeeën vlakbij Ground Zero?? Die moslims rusten ook niet totdat ze heel Manhattan hebben overgenomen!
http://www.thedailyshow.c(...)--ground-zero-mosque
Je hebt ervaringen met deze jongeren mogen opdoen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel marokkaanse jongens zich voor geld door kerels laten neuken en later braaf naar de moskee gaan.
Niet alleen in NL, Marokko staat er bekend om
Een heilig boek van een succesvolle religie is altijd multi-interpretabel omdat het boek anders in de loop der tijd door de werkelijkheid wordt ingehaald. De Koran geeft [dus] ieder antwoord dat je wilt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Wat tolerantie is, is geen mening, maar gewoon feitelijk vanuit de logica te onderbouwen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef copacoda het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen welke mening juist of niet juist is? Een mening kan verschillend geinterpreteerd worden.
Ik constateer dat er veel types zijn die de Koran lezen en dan bommen gaan leggen. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Ik constateer dat er meer dan 1 miljard meer types zijn die de Koran lezen en geen bommen gaan leggen. Wellicht dat de drijfveer toch ergens anders vandaan komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik constateer dat er veel types zijn die de Koran lezen en dan bommen gaan leggen. Hoe komt dat?
Dat is een onnozele redenering. Jij doet alsof ik stel dat alle moslims bommen gaan leggen door het lezen van de Koran. Dat is niet zo. Ik constateer echter wel dat de aanhangers van de profeet significant vaker terrorist zijn dan aanhangers van andere geloven. Het lijkt me toch niet een heel erg gewaagde stelling om er van uit te gaan dat de bron daarvoor in het geloof is gelegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik constateer dat er meer dan 1 miljard meer types zijn die de Koran lezen en geen bommen gaan leggen. Wellicht dat de drijfveer toch ergens anders vandaan komt.
Het lijkt me wel, moslims eten doorgaans vaker ook soep. Wellicht dat het verband daar ligt. Moslims hebben ook vaker hurktoiletten. Het zou ook nog daardoor kunnen komen. Ergo, het verband is daarmee nog niet gemaakt. Daarnaast redeneerde ik niet, ik constateerde. Moslims zijn ook vaker slachtoffer van Westerse politiek, tja ik kan het zo omdraaien natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is een onnozele redenering. Jij doet alsof ik stel dat alle moslims bommen gaan leggen door het lezen van de Koran. Dat is niet zo. Ik constateer echter wel dat de aanhangers van de profeet significant vaker terrorist zijn dan aanhangers van andere geloven. Het lijkt me toch niet een heel erg gewaagde stelling om er van uit te gaan dat de bron daarvoor in het geloof is gelegen.
nog mooier zou zijn als in een klap het hele fucking menselijke ras kapot zou gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Lord_Horatio het volgende:
Zou het niet veel mooier zijn als er van alles daar een centrum wordt geopend:"Boedhisme, Hinduisme, Islam, Christendom, Jodendom, Atheïsme, Humanisme, Agnostisme, Zoroastrisme etc. etc. etc. ????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |