Je hebt ervaringen met deze jongeren mogen opdoen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel marokkaanse jongens zich voor geld door kerels laten neuken en later braaf naar de moskee gaan.
Niet alleen in NL, Marokko staat er bekend om
Een heilig boek van een succesvolle religie is altijd multi-interpretabel omdat het boek anders in de loop der tijd door de werkelijkheid wordt ingehaald. De Koran geeft [dus] ieder antwoord dat je wilt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Als je de Koran rustig leest, dan kun je het antwoord vinden op jouw vraag.
Wat tolerantie is, is geen mening, maar gewoon feitelijk vanuit de logica te onderbouwen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef copacoda het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen welke mening juist of niet juist is? Een mening kan verschillend geinterpreteerd worden.
Ik constateer dat er veel types zijn die de Koran lezen en dan bommen gaan leggen. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Als je de Koran rustig leest, dan kun je het antwoord vinden op jouw vraag.
Ik constateer dat er meer dan 1 miljard meer types zijn die de Koran lezen en geen bommen gaan leggen. Wellicht dat de drijfveer toch ergens anders vandaan komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik constateer dat er veel types zijn die de Koran lezen en dan bommen gaan leggen. Hoe komt dat?
Dat is een onnozele redenering. Jij doet alsof ik stel dat alle moslims bommen gaan leggen door het lezen van de Koran. Dat is niet zo. Ik constateer echter wel dat de aanhangers van de profeet significant vaker terrorist zijn dan aanhangers van andere geloven. Het lijkt me toch niet een heel erg gewaagde stelling om er van uit te gaan dat de bron daarvoor in het geloof is gelegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik constateer dat er meer dan 1 miljard meer types zijn die de Koran lezen en geen bommen gaan leggen. Wellicht dat de drijfveer toch ergens anders vandaan komt.
Het lijkt me wel, moslims eten doorgaans vaker ook soep. Wellicht dat het verband daar ligt. Moslims hebben ook vaker hurktoiletten. Het zou ook nog daardoor kunnen komen. Ergo, het verband is daarmee nog niet gemaakt. Daarnaast redeneerde ik niet, ik constateerde. Moslims zijn ook vaker slachtoffer van Westerse politiek, tja ik kan het zo omdraaien natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is een onnozele redenering. Jij doet alsof ik stel dat alle moslims bommen gaan leggen door het lezen van de Koran. Dat is niet zo. Ik constateer echter wel dat de aanhangers van de profeet significant vaker terrorist zijn dan aanhangers van andere geloven. Het lijkt me toch niet een heel erg gewaagde stelling om er van uit te gaan dat de bron daarvoor in het geloof is gelegen.
nog mooier zou zijn als in een klap het hele fucking menselijke ras kapot zou gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Lord_Horatio het volgende:
Zou het niet veel mooier zijn als er van alles daar een centrum wordt geopend:"Boedhisme, Hinduisme, Islam, Christendom, Jodendom, Atheïsme, Humanisme, Agnostisme, Zoroastrisme etc. etc. etc. ????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |