Aangezien de helft van de discussie uit religie bestaat en de andere helft uit wraakgevoelens, is het woord "rationeel" enigszins misplaatst.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Het is niet omdat een extreem radicale moslim zegt dat hij de ware islam verdedigt, dat het effectief zo is. In dit geval is dit rationeel redeneren.
Ergens heb je een punt als je het volgens logica/wetenschappelijk oogpunt bekijkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien de helft van de discussie uit religie bestaat en de andere helft uit wraakgevoelens, is het woord "rationeel" enigszins misplaatst.
Als je rationeel redeneert zijn radicale moslims boos op de Amerikaanse regering en hebben ze vervolgens, heel raar, wraak genomen op werknemers in de TwinTowers die niets met de oorlogen van de regering te maken hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef copacoda het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt als je het volgens logica/wetenschappelijk oogpunt bekijkt.
Maar als je rationeel redeneert, weet je dat extreem radicale groeperingen 9/11 heeft veroorzaakt en dat de modiale moslims er niet maar ook totaal niets mee te maken hebben. En daarom is het raar dat er een storm in een glas water wordt veroorzaakt.
Een beetje homoist laat zich graag nemen denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat vinden homoïsten hiervan, die worden misbruikt en mogen slechts als argument een rol spelen. Daar zitten ze denk ik ook niet op te wachten...²
sinds wanneer is homoïst überhaupt een woordquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat vinden homoïsten hiervan, die worden misbruikt en mogen slechts als argument een rol spelen. Daar zitten ze denk ik ook niet op te wachten...²
Ja, wat is dat eigenlijk de ware islam? Als we de geschiedenis van de islam bezien, kunnen we constateren dat gebruik van geweld altijd is ingezet bij de verspreiding van de islam, en met de zegen van de gemeenschap. Wat geeft je te denken dat dat nu opeens radicaal anders is geworden? Heeft de islam een van de kernthema's bij het grofvuil gezet zonder dat ik het gemerkt heb? Opmerkelijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Het is niet omdat een extreem radicale moslim zegt dat hij de ware islam verdedigt, dat het effectief zo is. In dit geval is dit rationeel redeneren.
Jouw interpretatie deugt niet, omdat je denkfouten maakt. Ik adviseer je mijn uitleg nog eens goed te lezen, en er goed over na te denken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef copacoda het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Mijn interpretatie is daarop anders dan die van jou, maar dat wilt niet zeggen dat mijn/jouw mening beter is dan de andere.
Academisch grapjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Misschien direkt ernaast een vleesverwerkend bedrijf opzetten?
Maar dan wel alleen varkensvlees verwerken.
Wie ben jij om te zeggen welke mening juist of niet juist is? Een mening kan verschillend geinterpreteerd worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jouw interpretatie deugt niet, omdat je denkfouten maakt. Ik adviseer je mijn uitleg nog eens goed te lezen, en er goed over na te denken.
Als je de Koran rustig leest, dan kun je het antwoord vinden op jouw vraag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, wat is dat eigenlijk de ware islam? Als we de geschiedenis van de islam bezien, kunnen we constateren dat gebruik van geweld altijd is ingezet bij de verspreiding van de islam, en met de zegen van de gemeenschap. Wat geeft je te denken dat dat nu opeens radicaal anders is geworden? Heeft de islam een van de kernthema's bij het grofvuil gezet zonder dat ik het gemerkt heb? Opmerkelijk!
doet ze toch niets. de grootste moskee van nederland wordt op varkensoord gebouwd. drie maal raden wat daar vroeger gehouden en geslacht werd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Misschien direkt ernaast een vleesverwerkend bedrijf opzetten?
Maar dan wel alleen varkensvlees verwerken.
Hè jammer. Nou, flink doorzoeken dan maar naar iets wat ze wel iets doet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doet ze toch niets. de grootste moskee van nederland wordt op varkensoord gebouwd. drie maal raden wat daar vroeger gehouden en geslacht werd.
lol. ja want ze staan bekend om hun korte teentjes, hun relativerende humor en hun zelfspot.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hè jammer. Nou, flink doorzoeken dan maar naar iets wat ze wel iets doet.
zowel de koran als de bijbel gelezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef copacoda het volgende:
[..]
Als je de Koran rustig leest, dan kun je het antwoord vinden op jouw vraag.
niet alleen kan je niet schrijven. ook beschik je over weinig kennis van zaken. een ruime meerderheid van ny en de rest van amerika is niet blij met die moskee. en dan hebben we het niet over een landje met 15 mijloen nederlanders.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
als het om moslims gaat, moet iedereen weer zeiken. Bouw dat gebouw gewoon, en bouw maar een homobar naast, punt. Moslims in new york zijn veel meer verwesterd dan hier in nezerland, in new york stan mowlims niet een bekent om hun krimineel gedrag, daarzo. ER ZIJN veel meer nezerlander die zeiken over dat moskoo daar, dan americanen, dat vind ik wel opvalend, tenminste als je kijkt naar ratio totaal aantal inwoners/zeikerds.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet alleen kan je niet schrijven. ook beschik je over weinig kennis van zaken. een ruime meerderheid van ny en de rest van amerika is niet blij met die moskee. en dan hebben we het niet over een landje met 15 mijloen nederlanders.
Een ruime meerderheid v/d moslims kan de spotprenten over de profeet niet waarderen. Zo te zien hebben beide groepen pech gehad: de moskeebouwers en de cartoonisten hebben het recht om te doen wat ze doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een ruime meerderheid van ny en de rest van amerika is niet blij met die moskee. en dan hebben we het niet over een landje met 15 mijloen nederlanders.
ik vroeg me hetzelfde af over moslims.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
klopt. ik zou het dan ook niet verbieden, maar liever vragen waarom deze schijnbaar gematigde groep moslims, die bruggen wil slaan, provoceert. of minstens erg ongevoelig is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Poncke_Princen het volgende:
[..]
Een ruime meerderheid v/d moslims kan de spotprenten over de profeet niet waarderen. Zo te zien hebben beide groepen pech gehad: de moskeebouwers en de cartoonisten hebben het recht om te doen wat ze doen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef meth1745 het volgende:
Stel je voor dat de Amerikanen in Afghanistan of Irak een gebouw zouden betrekken dat dicht bij een plaats lag waar burgers door Amerikanen gedood werden.
the horror.. the horror..
Jij bent zo te zien niet up2date. Het heet Park51 nu.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:58 schreef emma1986 het volgende:
als het geen intimidatie is waarom noemen ze het dan cordoba...
goh, dat kan zijn voor de moslims maar cordoba was toch wel de eerste stap van de islam op ons europees continent met de bedoeling de rest te veroveren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:03 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien niet up2date. Het heet Park51 nu.
The sponsors of Cordoba House said the name was meant to invoke 8th–11th century Córdoba, Spain, a time and a place where Muslims, Christians, and Jews co-existed peacefully. Nevertheless, the project's name raised issues for former U.S. Representative and Speaker of the House Newt Gingrich (GA-6), who claimed that it was a "a deliberately insulting term" on the grounds that Córdoba was the capital of the Caliphate of Córdoba during the period of Muslim rule in Spain, following the Umayyad defeat of the Visigoths in the 8th century. Subsequently, its investors renamed the project "Park51," after the location's address at 51 Park Place.
Jij hebt zo te zien ook geen respect voor de moslimslachtoffers.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef emma1986 het volgende:
[..]
goh, dat kan zijn voor de moslims maar cordoba was toch wel de eerste stap van de islam op ons europees continent met de bedoeling de rest te veroveren.
moslims blinken niet echt uit tact, inlevingsvermogen of respect voor slachtoffers
ons grote voordeel is dat ze hun kruit te vroeg verliezen, net als eigenlijk elke grote slag. het zijn een beetje de zielige broertjes van de maatschappij. en dat alles danzij het strikt naleven van onmogelijke en hatelijke regels die honderden jaren geleden werden bedacht door een eigenaardige soldaat en opgeschreven door anderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef emma1986 het volgende:
[..]
goh, dat kan zijn voor de moslims maar cordoba was toch wel de eerste stap van de islam op ons europees continent met de bedoeling de rest te veroveren.
moslims blinken niet echt uit tact, inlevingsvermogen of respect voor slachtoffers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |