abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85199786
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een ruime meerderheid van ny en de rest van amerika is niet blij met die moskee. en dan hebben we het niet over een landje met 15 mijloen nederlanders.
Een ruime meerderheid v/d moslims kan de spotprenten over de profeet niet waarderen. Zo te zien hebben beide groepen pech gehad: de moskeebouwers en de cartoonisten hebben het recht om te doen wat ze doen.
pi_85199791
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat vinden homoļsten hiervan, die worden misbruikt en mogen slechts als argument een rol spelen. Daar zitten ze denk ik ook niet op te wachten... :{

:{²
ik vroeg me hetzelfde af over moslims. 8-)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:46:13 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85199927
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Poncke_Princen het volgende:

[..]

Een ruime meerderheid v/d moslims kan de spotprenten over de profeet niet waarderen. Zo te zien hebben beide groepen pech gehad: de moskeebouwers en de cartoonisten hebben het recht om te doen wat ze doen.
klopt. ik zou het dan ook niet verbieden, maar liever vragen waarom deze schijnbaar gematigde groep moslims, die bruggen wil slaan, provoceert. of minstens erg ongevoelig is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85200123
Stel je voor dat de Amerikanen in Afghanistan of Irak een gebouw zouden betrekken dat dicht bij een plaats lag waar burgers door Amerikanen gedood werden. :o

the horror.. the horror..
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:56:50 #205
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85200414
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef meth1745 het volgende:
Stel je voor dat de Amerikanen in Afghanistan of Irak een gebouw zouden betrekken dat dicht bij een plaats lag waar burgers door Amerikanen gedood werden. :o

:') tsjeesus, zo dom zie je zelden.

aan de andere kant bevestig je mijn punt dat zelfs gematigde moslims doelen hebben die ik en velen niet willen.
pi_85200498
als het geen intimidatie is waarom noemen ze het dan cordoba...
pi_85200677
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:58 schreef emma1986 het volgende:
als het geen intimidatie is waarom noemen ze het dan cordoba...
Jij bent zo te zien niet up2date. Het heet Park51 nu.

The sponsors of Cordoba House said the name was meant to invoke 8th–11th century Córdoba, Spain, a time and a place where Muslims, Christians, and Jews co-existed peacefully. Nevertheless, the project's name raised issues for former U.S. Representative and Speaker of the House Newt Gingrich (GA-6), who claimed that it was a "a deliberately insulting term" on the grounds that Córdoba was the capital of the Caliphate of Córdoba during the period of Muslim rule in Spain, following the Umayyad defeat of the Visigoths in the 8th century. Subsequently, its investors renamed the project "Park51," after the location's address at 51 Park Place.
pi_85200784
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:03 schreef Mistaravim het volgende:

[..]

Jij bent zo te zien niet up2date. Het heet Park51 nu.

The sponsors of Cordoba House said the name was meant to invoke 8th–11th century Córdoba, Spain, a time and a place where Muslims, Christians, and Jews co-existed peacefully. Nevertheless, the project's name raised issues for former U.S. Representative and Speaker of the House Newt Gingrich (GA-6), who claimed that it was a "a deliberately insulting term" on the grounds that Córdoba was the capital of the Caliphate of Córdoba during the period of Muslim rule in Spain, following the Umayyad defeat of the Visigoths in the 8th century. Subsequently, its investors renamed the project "Park51," after the location's address at 51 Park Place.
goh, dat kan zijn voor de moslims maar cordoba was toch wel de eerste stap van de islam op ons europees continent met de bedoeling de rest te veroveren.

moslims blinken niet echt uit tact, inlevingsvermogen of respect voor slachtoffers
pi_85200881
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef emma1986 het volgende:

[..]

goh, dat kan zijn voor de moslims maar cordoba was toch wel de eerste stap van de islam op ons europees continent met de bedoeling de rest te veroveren.

moslims blinken niet echt uit tact, inlevingsvermogen of respect voor slachtoffers
Jij hebt zo te zien ook geen respect voor de moslimslachtoffers.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:08:42 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85200924
quote:

[..]

ons grote voordeel is dat ze hun kruit te vroeg verliezen, net als eigenlijk elke grote slag. het zijn een beetje de zielige broertjes van de maatschappij. en dat alles danzij het strikt naleven van onmogelijke en hatelijke regels die honderden jaren geleden werden bedacht door een eigenaardige soldaat en opgeschreven door anderen.
pi_85201039
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ons grote voordeel is dat ze hun kruit te vroeg verliezen, net als eigenlijk elke grote slag. het zijn een beetje de zielige broertjes van de maatschappij. en dat alles danzij het strikt naleven van onmogelijke en hatelijke regels die honderden jaren geleden werden bedacht door een eigenaardige soldaat en opgeschreven door anderen.
Jij hoort zo te zien bij dezelfde stroming van Bin Laden. Wij versus Zij. Je bent een extremist.
pi_85201119
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:11 schreef Mistaravim het volgende:

[..]

Jij hoort zo te zien bij dezelfde stroming van Bin Laden. Wij versus Zij. Je bent een extremist.
Eerlijk gezegd heb ik zoalshetis nog geen aanslagen met duizenden doden tot gevolg zien voorbereiden, maar misschien kan jij argumenten aandragen die mij van het tegendeel doen overtuigen... :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85201374
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik zoalshetis nog geen aanslagen met duizenden doden tot gevolg zien voorbereiden, maar misschien kan jij argumenten aandragen die mij van het tegendeel doen overtuigen... :)
Hij maakt er telkens een Wij versus Zij verhaal, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar. Er zijn nabestaanden van 9/11 die tegen de 'moskee' zijn, en andere nabestaanden zijn weer voor.

Hetzelfde geldt voor de moslims, een deel is voor de 'moskee' en een deel is tegen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cordoba_House#Muslims
pi_85201471
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:18 schreef Mistaravim het volgende:

[..]

Hij maakt er telkens een Wij versus Zij verhaal, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar. Er zijn nabestaanden van 9/11 die tegen de 'moskee' zijn, en andere nabestaanden zijn weer voor.

Hetzelfde geldt voor de moslims, een deel is voor de 'moskee' en een deel is tegen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cordoba_House#Muslims
'hij' is gewoon een ingehuurde kloon die voor de amerikaanse overheid izjn best doet moslims impopulair te maken. hij doet het fantastisch. er ligt voor hem een gouden toekomst in het verschiet ^O^
pi_85201604
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef meth1745 het volgende:

De Amerikanen hebben de grootste Amerikaanse ambassade ter wereld in Bagdad gebouwd.

De imperialisten. }:|
pi_85203941
quote:

[..]

Met die nieuwe naam geven ze toch aan dat wel te hebben? :? Juist vanwege die andere interpretatie hebben ze de naam veranderd, en dan is het nog niet goed?
Wie dit leest is alfabeet.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:16:24 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85204108
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef FkTwkGs2014 het volgende:

[..]

'hij' is gewoon een ingehuurde kloon die voor de amerikaanse overheid izjn best doet moslims impopulair te maken. hij doet het fantastisch. er ligt voor hem een gouden toekomst in het verschiet ^O^
:D

'hij'spreekt gewoon de waarheid. en niets dan de waarheid. toch leuk dat er ook moslims zijn die precies hetzelfde standpunt als ik in deze vieze zaak hebben. ik zie ze niet op fok! geflankeerd door niet-nadenkende of enig overzicht bewarende, linkse roeptokkies.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:18:36 #218
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_85204215
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:24 schreef Martin73 het volgende:

[..]

De Amerikanen hebben de grootste Amerikaanse ambassade ter wereld in Bagdad gebouwd.

De imperialisten. }:|
Dat is geen ambassade, hoor. Dat is gewoon een dependance. In een kolonie hoef je als moederland geen ambassade te hebben.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:20:50 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85204315
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is geen ambassade, hoor. Dat is gewoon een dependance. In een kolonie hoef je als moederland geen ambassade te hebben.
zeker niet als je de redder bent van een onderdrukte meerderheid.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:22:34 #220
66444 Lord_Vetinari
pi_85204389
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Met 'redders' als de VS heb je als 'onderdrukte meerderheid' geen onderdrukkers meer nodig.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:24:10 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85204470
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Met 'redders' als de VS heb je als 'onderdrukte meerderheid' geen onderdrukkers meer nodig.
onzin. je kent het heden niet. de minderheid die jarenlang aan de macht was heeft nog een paar stuiktrekkingen en semtex. uitzitten, op weg naar een beter land.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:26:42 #222
66444 Lord_Vetinari
pi_85204579
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onzin. je kent het heden niet. de minderheid die jarenlang aan de macht was heeft nog een paar stuiktrekkingen en semtex. uitzitten, op weg naar een beter land.
In ieder geval een land, waar je nog wat kunt opbouwen. De hoofdstad, bijvoorbeeld. En je hebt lekker de ruimte. Immers, een groot deel van de mensen die jouw kostbare ruimte inpikten, zijn danksij die fijne redders verplaatst naar een klein stukje land, 6 voet onder de grond. Heb je geen last meer van ze en misschien kunnen ze nog een beetje als kunstmest dienen of zo.
pi_85204652
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

In ieder geval een land, waar je nog wat kunt opbouwen. De hoofdstad, bijvoorbeeld. En je hebt lekker de ruimte. Immers, een groot deel van de mensen die jouw kostbare ruimte inpikten, zijn danksij die fijne redders verplaatst naar een klein stukje land, 6 voet onder de grond. Heb je geen last meer van ze en misschien kunnen ze nog een beetje als kunstmest dienen of zo.
dit gezeik krijgen we ook als de vs iran gaat binnenvallen?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:32:29 #224
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85204875
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een homobar een garantie is voor dat er een Moskee komt, graag. Ga je gang. Doe wat je niet laten kunt, "our people" zullen er toch niet komen. :{

Neen. :{

:{²
Je moest eens weten hoeveel marokkaanse jongens zich voor geld door kerels laten neuken en later braaf naar de moskee gaan.
Niet alleen in NL, Marokko staat er bekend om
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:33:42 #225
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85204935
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel marokkaanse jongens zich voor geld door kerels laten neuken en later braaf naar de moskee gaan.
Ome Piet spreekt jongens :')

Ouwe snoeperd.
Intelligent, but fucked up.
pi_85205347
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:') tsjeesus, zo dom zie je zelden.

aan de andere kant bevestig je mijn punt dat zelfs gematigde moslims doelen hebben die ik en velen niet willen.
Wow!! How the Hell did I do that???
pi_85205522
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Goh, bedoel je die onderdrukking die we (wel, vooral de yankees ) decennia gesteund, bewapend en gefinancierd hebben?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:49:43 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85205695
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ome Piet spreekt jongens :')

Ouwe snoeperd.
Darn, met BSB moet ik het natuurlijk over boys hebben...
En nee, val niet op dat jonge spul.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_85206279
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:46 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Goh, bedoel je die onderdrukking die we (wel, vooral de yankees ) decennia gesteund, bewapend en gefinancierd hebben?
waarom greep de eu/vn dan niet in?

waarom moeten de amerikanen steeds de hete kastanjes uit het vuur halen??
pi_85206325
wat is dat toch met anderszins rationeel denkende mensen, die wanneer het op de Islam aankomt enkel kunnen focussen op het gedachtengoed (waar ik ook problemen mee heb), maar de naakte feiten, meer bepaald het overweldigend aantal doden dat wij veroorzaakt hebben, gewoon negeren.
Ja, sharia is kut, en elk geloof zou uitgebannen moeten worden, maar kom verdomme niet zeiken dat het Westen slachtoffer is van de brutale agressie door de moslims.
We hebben na de tweede wereldoorlog onze welvaart opgebouwd op de gefolterde lijken van miljoenen zuidamerikanen, dankzij ITT en consoorten, (en de foltermanuals zijn al lang in het public domain!, zeg niet dat je van niets weet). We hebben in het middenoosten decennia lang terreurregimes gesteund, en nu zijn we verbaasd en verontwaardigd dat ze naar onze landen komen en aanslagen plegen.

Lees eens wat Heinlein, the moon is a harsh mistress bvb (populair in intelligence kringen heb ik gehoord)
pi_85206529
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:02 schreef meth1745 het volgende:
wat is dat toch met anderszins rationeel denkende mensen, die wanneer het op de Islam aankomt enkel kunnen focussen op het gedachtengoed (waar ik ook problemen mee heb), maar de naakte feiten, meer bepaald het overweldigend aantal doden dat wij veroorzaakt hebben, gewoon negeren.
Ja, sharia is kut, en elk geloof zou uitgebannen moeten worden, maar kom verdomme niet zeiken dat het Westen slachtoffer is van de brutale agressie door de moslims.
We hebben na de tweede wereldoorlog onze welvaart opgebouwd op de gefolterde lijken van miljoenen zuidamerikanen, dankzij ITT en consoorten, (en de foltermanuals zijn al lang in het public domain!, zeg niet dat je van niets weet). We hebben in het middenoosten decennia lang terreurregimes gesteund, en nu zijn we verbaasd en verontwaardigd dat ze naar onze landen komen en aanslagen plegen.

Lees eens wat Heinlein, the moon is a harsh mistress bvb (populair in intelligence kringen heb ik gehoord)
en dat heeft met de verontwaardiging van de huidige westerse generaties te maken omdat .....

kunnen we dan ook ff kappen met het gehuil op tv dat we moeten doneren voor pakistan of zaken van steniging van vrouwen.
pi_85206557
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef emma1986 het volgende:

[..]

waarom greep de eu/vn dan niet in?

waarom moeten de amerikanen steeds de hete kastanjes uit het vuur halen??
OMG

Het zijn de Amerikanen (en Russen en chinezen) die haast elk misdadig regime de laatste vijftig jaar aan de macht geholpen hebben. En welke hete kastanjes bedoel je? De niet-bestaande weapons of mass destruction, de fictieve 45 minuten dreiging voor West-Europa?
pi_85206738
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef emma1986 het volgende:

[..]

en dat heeft met de verontwaardiging van de huidige westerse generaties te maken omdat .....

kunnen we dan ook ff kappen met het gehuil op tv dat we moeten doneren voor pakistan of zaken van steniging van vrouwen.
:D laat het discussieren maar aan Piet of zoalshetis over...
pi_85206780
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef meth1745 het volgende:

[..]

OMG

Het zijn de Amerikanen (en Russen en chinezen) die haast elk misdadig regime de laatste vijftig jaar aan de macht geholpen hebben. En welke hete kastanjes bedoel je? De niet-bestaande weapons of mass destruction, de fictieve 45 minuten dreiging voor West-Europa?
ik weet niet hoe jij je voelt maar als ik lees hoe het iraanse regime met mensen, democratie en rechten omgaat dan wil ik het liefst direct (militair) ingrijpen.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:14:57 #235
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85206942
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef emma1986 het volgende:

[..]

ik weet niet hoe jij je voelt maar als ik lees hoe het iraanse regime met mensen, democratie en rechten omgaat dan wil ik het liefst direct (militair) ingrijpen.
ander kamp voelt niets.
pi_85207200
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef emma1986 het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik ook, met Noordkorea, met de Palestijnen, met de slachtoffers van de Mexicaanse drugoorlog, met de homofobie in Polen, met nog honderden andere plaatsen. Maar wil jij werkelijk alle misstanden in de wereld gaan aanpakken? En denk je echt dat wat wij vroeger gedaan hebben geen rol meer speelt? Zou jij aanvaarden dat Marc Dutroux je kwam straffen omdat jij je kinderen slaat?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:20:45 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85207246
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef meth1745 het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik ook, met Noordkorea, met de Palestijnen, met de slachtoffers van de Mexicaanse drugoorlog, met de homofobie in Polen, met nog honderden andere plaatsen. Maar wil jij werkelijk alle misstanden in de wereld gaan aanpakken? En denk je echt dat wat wij vroeger gedaan hebben geen rol meer speelt? Zou jij aanvaarden dat Marc Dutroux je kwam straffen omdat jij je kinderen slaat?
ik zou toch iets minder vaak lurken aan je meth.
pi_85207939
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef meth1745 het volgende:

[..]

zou jij het goedkeuren dat wanneer marc dutroux kinderen had, de dochter van fritzl het verboden werd om zich in te zetten voor kinderrechten en de bescherming ervan?

vind jij ook dat een duitser maar geen soldaat meer mag worden omdat zijn of haar opa wehrmachtsoldaat of ss-er was?

als jij politieagent bent en jij staat in het midden van een vierkant pleintje.
in de ene hoek wil een man een vrouw vermoorden met mes omdat ze in sinterklaas geloofd en niet meer in de kerstman.

in de andere hoek staan twee jongens te vechten omdat ze beiden beweren dat die bal van hun is
in een andere hoek

aan de andere kant staat een jongen een meisje te pesten omdat ze lesbisch is

en in de laatste hoek staat iemand die zijn stuk brood niet wil delen met iemand omdat die rood haar heeft.

jouw redenatie en heldere moment is: Ik doe maar niks omdat ik ze alle 4 niet tegelijk kan helpen.

als vervolgens een opgefokte marinier langs je heen stormt en de messentrekker te overmeesteren met geweld dan ga je zeiken op die marinier omdat hij de rest niet hielp en ooit dat mes heeft verkocht aan die ene kerel?
pi_85208942
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zou toch iets minder vaak lurken aan je meth.
Heb je al beter weten discussiėren, jaren geleden. Word je oud en verbitterd?

EN!! Don't blame the meth!! Is op sinds gisteren, mephedrone houdt me wakker, maar niet echt focused.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:12:06 #240
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85210053
Wat bezielt die mensen om die moslims toestemming te geven? Het is toch van de pot gerukt? Je plaatst toch ook geen Duitse kroeg in Auschwitz? Bah! Mooi dat hij een homobar wil openen, zul je zien hoe intolerant die tolerante moslims opeens zijn.
pi_85210162
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Hysj het volgende:
Wat bezielt die mensen om die moslims toestemming te geven? Het is toch van de pot gerukt? Je plaatst toch ook geen Duitse kroeg in Auschwitz? Bah! Mooi dat hij een homobar wil openen, zul je zien hoe intolerant die tolerante moslims opeens zijn.
Domme relkloon.
pi_85210974
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Hysj het volgende:
Zou dat niet mogen dan, een Duitse kroeg in Auschwitz (ik neem aan dat je de stad bedoelt en niet het concentratiekamp, net zoals het hier gaat over de omgeving van Ground Zero en niet om Ground Zero zelf)? En nee, dan bedoel ik geen kroeg waar volop met nazivlaggen gezwaaid wordt en je de Hitlergroet moet brengen om naar binnen te mogen, gewoon een Duitse kroeg waar iedereen naar binnen mag.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:42:52 #243
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85211435
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:14 schreef Damien2 het volgende:

[..]

Domme relkloon.
Ach lees maar eens wat van Hirsi Ali of Wafa Sultan.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:45:37 #244
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85211535
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:31 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Zou dat niet mogen dan, een Duitse kroeg in Auschwitz (ik neem aan dat je de stad bedoelt en niet het concentratiekamp, net zoals het hier gaat over de omgeving van Ground Zero en niet om Ground Zero zelf)? En nee, dan bedoel ik geen kroeg waar volop met nazivlaggen gezwaaid wordt en je de Hitlergroet moet brengen om naar binnen te mogen, gewoon een Duitse kroeg waar iedereen naar binnen mag.
Ik bedoel het kamp zelf.'De omgeving van Ground Zero' vind ik nog steeds niet geschikt voor een Islamitisch centrum. Er zijn genoeg plekken waar het gebouwd kan worden.
pi_85211712
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef Hysj het volgende:

[..]

Ik bedoel het kamp zelf.'De omgeving van Ground Zero' vind ik nog steeds niet geschikt voor een Islamitisch centrum. Er zijn genoeg plekken waar het gebouwd kan worden.
Wat is die grens dan? Twee huizenblokken is in praktijk ook best een eindje weg van Ground Zero:
En als dit niet ver genoeg is, wil je dan ook de Masjid Manhattan-moskee verplaatsen? Die staat vier blokken verwijderd van het WTC en staat er sinds 1970 (nog voordat het WTC zelf werd geopend).
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:00:32 #246
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85212127
Nee, die staat er gewoon. Maar een nieuwe daar bouwen is pure provocatie en een dikke middelvinger van de moslims naar de westerlingen, ook al zeggen ze dat het voor iedereen is.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:21:45 #247
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_85213015
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:00 schreef Hysj het volgende:
Nee, die staat er gewoon. Maar een nieuwe daar bouwen is pure provocatie en een dikke middelvinger van de moslims naar de westerlingen, ook al zeggen ze dat het voor iedereen is.
'Pure provocatie', hoezo? Het is niet op Ground Zero, er staat van alles in die straal van ±.250 meter rond het voormalige WTC.

Wat is er 'een dikke middelvinger' aan het bouwen (en gebruiken) van een islamitisch centrum? Het is gewoon een goedkoop excuus om tegen moslims te kunnen rellen.
pi_85213709
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:49 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

En als dit niet ver genoeg is, wil je dan ook de Masjid Manhattan-moskee verplaatsen? Die staat vier blokken verwijderd van het WTC en staat er sinds 1970 (nog voordat het WTC zelf werd geopend).
OMG!!!!1! Dus straks zitten er twee moskeeėn vlakbij Ground Zero?? Die moslims rusten ook niet totdat ze heel Manhattan hebben overgenomen!

http://www.thedailyshow.c(...)--ground-zero-mosque
pi_85213792
_O_ Gregg Gutfeld _O_ Een baas van de hoogste rang. Red Eye is een supervet programma. Vooral als Jim Norton en Anthony Cumia te gast zijn :D _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:54:27 #250
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_85214332
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:39 schreef QBZZ het volgende:

[..]

OMG!!!!1! Dus straks zitten er twee moskeeėn vlakbij Ground Zero?? Die moslims rusten ook niet totdat ze heel Manhattan hebben overgenomen!

http://www.thedailyshow.c(...)--ground-zero-mosque
Eigenlijk is het al zover, dat bewijst het filmpje wel. Heel Manhattan zit vol met tulbanden, oosterse eettentjes en islamitische taxichauffeurs. Met de bouw van deze moskee is de islamitische heerschappij over New York, de VS en het Westen definitief. :'(
pi_85216427
Niet zeiken.

Zelfspot en zotheid is de weg naar onderling begrip, want uiteindelijk wil iedereen hetzelfde.
pi_85219049
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt ervaringen met deze jongeren mogen opdoen?

Het is niet vreemd dat er homo's zijn die zich door kerels willen laten neuken, dus ik begrijp de toegevoegde waarde van je post niet.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:09:33 #253
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_85238724
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef copacoda het volgende:

[..]

Als je de Koran rustig leest, dan kun je het antwoord vinden op jouw vraag.
Een heilig boek van een succesvolle religie is altijd multi-interpretabel omdat het boek anders in de loop der tijd door de werkelijkheid wordt ingehaald. De Koran geeft [dus] ieder antwoord dat je wilt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:14:00 #254
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85238995
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef copacoda het volgende:

[..]

Wie ben jij om te zeggen welke mening juist of niet juist is? Een mening kan verschillend geinterpreteerd worden.
Wat tolerantie is, is geen mening, maar gewoon feitelijk vanuit de logica te onderbouwen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:14:40 #255
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85239036
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef copacoda het volgende:

[..]

Als je de Koran rustig leest, dan kun je het antwoord vinden op jouw vraag.
Ik constateer dat er veel types zijn die de Koran lezen en dan bommen gaan leggen. Hoe komt dat?
pi_85239359
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik constateer dat er veel types zijn die de Koran lezen en dan bommen gaan leggen. Hoe komt dat?
Ik constateer dat er meer dan 1 miljard meer types zijn die de Koran lezen en geen bommen gaan leggen. Wellicht dat de drijfveer toch ergens anders vandaan komt.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:41:21 #257
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85240488
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik constateer dat er meer dan 1 miljard meer types zijn die de Koran lezen en geen bommen gaan leggen. Wellicht dat de drijfveer toch ergens anders vandaan komt.
Dat is een onnozele redenering. Jij doet alsof ik stel dat alle moslims bommen gaan leggen door het lezen van de Koran. Dat is niet zo. Ik constateer echter wel dat de aanhangers van de profeet significant vaker terrorist zijn dan aanhangers van andere geloven. Het lijkt me toch niet een heel erg gewaagde stelling om er van uit te gaan dat de bron daarvoor in het geloof is gelegen.
pi_85240621
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat is een onnozele redenering. Jij doet alsof ik stel dat alle moslims bommen gaan leggen door het lezen van de Koran. Dat is niet zo. Ik constateer echter wel dat de aanhangers van de profeet significant vaker terrorist zijn dan aanhangers van andere geloven. Het lijkt me toch niet een heel erg gewaagde stelling om er van uit te gaan dat de bron daarvoor in het geloof is gelegen.
Het lijkt me wel, moslims eten doorgaans vaker ook soep. Wellicht dat het verband daar ligt. Moslims hebben ook vaker hurktoiletten. Het zou ook nog daardoor kunnen komen. Ergo, het verband is daarmee nog niet gemaakt. Daarnaast redeneerde ik niet, ik constateerde. Moslims zijn ook vaker slachtoffer van Westerse politiek, tja ik kan het zo omdraaien natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85241081
Zou het niet veel mooier zijn als er van alles daar een centrum wordt geopend:"Boedhisme, Hinduisme, Islam, Christendom, Jodendom, Atheļsme, Humanisme, Agnostisme, Zoroastrisme etc. etc. etc. ????
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:10:29 #260
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85244749
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Lord_Horatio het volgende:
Zou het niet veel mooier zijn als er van alles daar een centrum wordt geopend:"Boedhisme, Hinduisme, Islam, Christendom, Jodendom, Atheļsme, Humanisme, Agnostisme, Zoroastrisme etc. etc. etc. ????
nog mooier zou zijn als in een klap het hele fucking menselijke ras kapot zou gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')