abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:45:29 #151
3542 Gia
User under construction
pi_85135805
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bent dus van mening dat alle Christelijke kerken gebouwd gedurende de kolonisatie van Islamitische landen in diezelfde Islamitische landen kapotgemaakt moeten worden?
Dus, je geeft toe dat het een overwinningsmoskee is?
pi_85135935
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Maar kennelijk meen jij dus dat het een overwinningsmoskee is. Ik meen juist het tegenovergestelde, in mijn vorm van redeneren kunnen de kerken dan ook prima blijven staan. In jouw redenering echter niet, je pleit dus voor het neerhalen van deze panden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85136043
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Jij niet, de user waaraan ik refereerde wel.
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gelukkig snappen de meeste mensen wel dat een enkeltje psychiatrische inrichting in jouw geval niet zou misstaan.
Oh ja joh?

Dus op grond van mijn natuurlijke interesse in de gang van zaken op aarde mag ik van jou in een psychiatrische inrichting gestopt worden?

Lekkere vent ben jij. Wat voor rol vervul jij eigenlijk in onze samenleving?
pi_85136089
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Een homobar op ground zero kwetst niet de nabestaanden van 911. Een islamitisch centrum wel.

Als dat centrum daar gebouwd mag worden, mag die bar daar ook komen. Ook al zou dat moslims kwetsen.
gelukkig komt het centrum niet op ground zero te staan is het niet herkenbaar als het standaard beeld van moskee en staan er 2 enorme gebouwen tussen het centrum waar een gebedsruimte in komt te zitten
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:52:18 #155
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85136100
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Als mensen dit soort termen weten te verzinnen is de wereld echt ver heen, het Westen in het bijzonder. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85136483
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het waren er ook zo enorm veel. Nuance is zeker iets vreemds in je ogen. :')
De juichende zullen er binnen het Westen niet zoveel zijn.

Degenen met een minzame glimlach om de mond de VS te zien vallen zijn echter niet meer op 500.000 handen te tellen. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85136516
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dat is maar meteen een vrijbrief voor de Amerikanen om random Moslims te destroyen? :?

Wat is dat voor logica? :{

:{²
Jij verzint ze waar we bijstaan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_85136574
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De juichende zullen er binnen het Westen niet zoveel zijn.

Degenen met een minzame glimlach om de mond de VS te zien vallen zijn echter niet meer op 500.000 handen te tellen. :')
Ik denk dat dat op een populatie van 1,500,000,000 wel meevalt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85136652
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat op een populatie van 1,500,000,000 wel meevalt.
Ik denk het niet. Maar het komt jou goed uit om problemen te bagatelliseren.

Als extreem-rechts de kop opsteekt, sta je op je achterste hoeven. Als je broeders (aan wie net een steekje meer los zit dan aan jou) daadwerkelijk mensen doden dan wel daar blij mee zijn, dan is het slechts een detail.

Het is duidelijk hoor. De taqqiya is niet meer nodig, het maskertje is allang gevallen. Of moslim, of dood. Dat is het devies.

pi_85136819
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Maar het komt jou goed uit om problemen te bagatelliseren.

Als extreem-rechts de kop opsteekt, sta je op je achterste hoeven. Als je broeders (aan wie net een steekje meer los zit dan aan jou) daadwerkelijk mensen doden dan wel daar blij mee zijn, dan is het slechts een detail.

Het is duidelijk hoor. De taqqiya is niet meer nodig, het maskertje is allang gevallen. Of moslim, of dood. Dat is het devies.
Nou leuk devies heb je! Je bent in iedergeval goed opgeleid door extremisten. Ik geef overigens slechts aan hoe groot het probleem van extremisten is. Het nadeel van extremisten is echter dat ze opvallen vanwege hun gewelddadige acties. Als we jou zouden moeten geloven kan ik nergens meer lopen omdat ik het risico loop opgeblazen te worden. :')
Allah Al Watan Al Malik
pi_85136883
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[..]

Oh ja joh?

Dus op grond van mijn natuurlijke interesse in de gang van zaken op aarde mag ik van jou in een psychiatrische inrichting gestopt worden?

Lekkere vent ben jij. Wat voor rol vervul jij eigenlijk in onze samenleving?
Ik adviseer je slechts vanwege je waandenkbeelden vrijwillige opname in een psychiatrische inrichting te overwegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_85137263
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:15 schreef Palladium999.5 het volgende:
Zoals vorige week zaterdag prof. Bob Smalhout in de column van de telegraaf stond.
Het zou hetzelfde zijn als een arisch gedenkteken bovenop Auschwitz.
Waar nederland bovendien 1 miljoen dollar steun aan geeft!
Mocht het er dan toch komen dan vind ik een homobar nog geen eens zo een gek idee.
Wat een domme man is die Smalhout toch ook. :|W
pi_85137283
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:24 schreef Gia het volgende:
2004 Treinen in Madrid
2005 Metro in Londen

Zeker ook niet door moslims gepleegd?
Jawel hoor. Dat was volgens die moslims een reactie op de christeninvasie van hun landen.
pi_85137331
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die moslims die blij waren met de aanslagen waren zeker allemaal joodse acteurs, ingehuurd door Hollywood. :|W
Nu je het toch over joodse acteurs hebt:

De Israëliërs zaten zelfs IN NEW YORK feest te vieren _O-

Dancing Israelis on 9/11 Interviewed

pi_85137394
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Palladium999.5 het volgende:

[..]

De afstand die geen associatie met groud zero heeft.
Maar het word juist opgezet om dat wel te hebben.
Veel moslims werken in dat gebied en willen graag een gebedshuis in de buurt. Als er niets gebouwd mag worden in dat gebied dan kunnen ze alle gebouwen wel met de grond gelijkmaken. Doen ze dat niet, dan mogen de moslims die vlakbij Ground Zero werkzaam zijn ook een gebedshuis bouwen.
pi_85139092
Beide moet kunnen.
pi_85139506
ik ben trouwens helemaal voor een Amerikaanse Homobar die door FOX News Network betaald wordt :) :D

zou een prima draai zijn, tot nu toe was FOX juist enorm homofoob in zn berichtgeving, en vond alle 'financiele support' aan homo-organisaties of homo-activisten snel een 'verspilling'..

Ook vonden ze dat bv lessen over homo-rechten op amerikaanse scholen een 'reden was voor kinderen om van school weg te blijven'....

Maar gelukkig zien ze bij FOX nu kennelijk in dat die anti-houding jegens Homosexualiteit hen wel een behoorlijk end op één lijn zet met bv extreme moslims en dat het hoog tijd word een stuk 'liberaler' te worden :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:22:13 #168
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_85139686
quote:
Maar gelukkig zien ze bij FOX nu kennelijk in dat die anti-houding jegens Homosexualiteit hen wel een behoorlijk end op één lijn zet met bv extreme moslims en dat het hoog tijd word een stuk 'liberaler' te worden :)
Ja, dat zal het zijn. :')
pi_85140055
Homo's worden in dezen gewoon als een excuus, wisselgeld en kanonnenvoer gebruikt. Niks liberaals aan.
pi_85142071
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb het er niet over dat dit iedere moslim te verwijten is. Waar lees jij dat toch uit.

Het is een antwoord op het ontkennen dat 911 door moslims is gepleegd, want die doen zoiets niet. En dus is het een inside job.
Haal ik slechts 2 van de vele voorbeelden aan die ook door moslims zijn gepleegd. Oftewel, sommige moslims doen zoiets wel!
De meerderheid van de moslims wereldwijd is slachtoffer. Ik begrijp dat je graag een 'vijand' wil hebben zodat je daar al je angst, woede en weet ik veel wat op af kan reageren maar denk eens een keer logisch na.
pi_85142216
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

De meerderheid van de moslims wereldwijd is slachtoffer.
Nogal een uitspraak. :')

Maar je hebt gelijk: ze zijn slachtoffer van hun eigen hypochondrie en vingerwijzigingen naar iedereen behalve henzelf. Of het nu joden, Amerikanen, Westerlingen, blanken, etc. zijn. Altijd ongelovigen. Medemoslims kunnen niets fout doen. :r

pi_85142544
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Koewam het volgende:
Homo's worden in dezen gewoon als een excuus, wisselgeld en kanonnenvoer gebruikt. Niks liberaals aan.
:') Net als bij de EO.

http://www.dumpert.nl/med(...)l_vierkanthoofd.html
pi_85142703
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef RM-rf het volgende:
ik ben trouwens helemaal voor een Amerikaanse Homobar die door FOX News Network betaald wordt :) :D

zou een prima draai zijn, tot nu toe was FOX juist enorm homofoob in zn berichtgeving, en vond alle 'financiele support' aan homo-organisaties of homo-activisten snel een 'verspilling'..

Ook vonden ze dat bv lessen over homo-rechten op amerikaanse scholen een 'reden was voor kinderen om van school weg te blijven'....

Bij FOX hangen ook nog een paar lolbertariërs rond. Ik geloof dat Gutfeld er ééntje is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:34:48 #174
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_85142975
quote:

[..]

Een homobar op ground zero kwetst niet de nabestaanden van 911. Een islamitisch centrum wel.

Als dat centrum daar gebouwd mag worden, mag die bar daar ook komen. Ook al zou dat moslims kwetsen.
Maar goed dan dat er geen islamitisch centrum op Ground Zero wordt gebouwd.

Wel eentje een paar huizenblokken ervandaan overigens:
Wie dit leest is alfabeet.
pi_85144317
quote:

[..]

Kwets jij nu niet de Islamitische nabestaanden van 911 dan? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')