abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85133753
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Niet zo janken. Ik stelde jou een duidelijke vraag. Als je daar geen antwoord op geeft moet je niet gaan huilen als ik je verkeerd begrijp.
Je stelt helemaal geen vraag.

En degene die huilt ben jij. Je kan het niet inhoudelijk aan en begint dus te lasteren. Cursusje bij Wilders gevolgd? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85133920
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sterke "argumenten" wel. :') :') :') :')

Het waren geen moslims die dat deden. Het waren joden of andere vijanden van de islam zelf. Zo zit het.

Man, leer toch es feiten en fictie te scheiden. :X
Klopt man!

9/11 was soberzo inside job, uitgevoerd door de CIA en de Mossad, om de oorlogsindustrie draaiend te houden.

Berichtgeving betreffende die moskee is propaganda van de ziekste soort.
pi_85134124
BNW alert. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_85134220
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Monolith het volgende:
Het hardnekkig vasthouden aan een irreele en allang door feiten weerlegde fantasie zijn ziekelijke kernmerken. Een dokter is nodig hier.

Die moslims die blij waren met de aanslagen waren zeker allemaal joodse acteurs, ingehuurd door Hollywood. :|W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:06:48 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85134425
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef El_Matador het volgende:
Verreweg de meeste van die moslims door hun eigen broeders.
En dat is maar meteen een vrijbrief voor de Amerikanen om random Moslims te destroyen? :?

Wat is dat voor logica? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85134516
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het hardnekkig vasthouden aan een irreele en allang door feiten weerlegde fantasie zijn ziekelijke kernmerken. Een dokter is nodig hier.

Die moslims die blij waren met de aanslagen waren zeker allemaal joodse acteurs, ingehuurd door Hollywood. :|W
Het waren er ook zo enorm veel. Nuance is zeker iets vreemds in je ogen. :')
Allah Al Watan Al Malik
pi_85134522
Al die voorovergebogen moslims zullen daar dan ook wel een beetje onrustig van worden. :').
pi_85134537
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dat is maar meteen een vrijbrief voor de Amerikanen om random Moslims te destroyen? :?

Wat is dat voor logica? :{

:{²
Dat noemen ze collateral damage. _O-
Allah Al Watan Al Malik
pi_85134565
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het waren er ook zo enorm veel. Nuance is zeker iets vreemds in je ogen. :')
Die mensen snappen niet dat een maand voor 9/11 al bepaald is door Rupert Murdoch en zijn vriendjes dat ze die beelden gingen laten zien.
pi_85134629
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die mensen snappen niet dat een maand voor 9/11 al bepaald is door Rupert Murdoch en zijn vriendjes dat ze die beelden gingen laten zien.
Gelukkig snappen de meeste mensen wel dat een enkeltje psychiatrische inrichting in jouw geval niet zou misstaan.
pi_85134700
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gelukkig snappen de meeste mensen wel dat een enkeltje psychiatrische inrichting in jouw geval niet zou misstaan.
Ach laten we wel wezen, er hangen heel veel nare luchtjes rond 9/11. Dat werd nog eens duidelijk door de ingestelde commissie destijds. Er was immers maanden van tevoren bekend dat 9/11 zou kunnen gebeuren.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:17:20 #137
3542 Gia
User under construction
pi_85134794
Maar goed, die gay-bar mag er gewoon naast gebouwd worden? Daar heeft men geen problemen mee?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:18:16 #138
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85134827
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Monolith het volgende:
Mag ik mijn aluhoedje opzetten? :X
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:20:10 #139
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_85134894
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:17 schreef Gia het volgende:
Maar goed, die gay-bar mag er gewoon naast gebouwd worden? Daar heeft men geen problemen mee?
Wie bedoel je met 'men'? De mensen in dit topic? De leden van het Cordoba-instituut? De inwoners van New York? 'De' moslims?
pi_85134905
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach laten we wel wezen, er hangen heel veel nare luchtjes rond 9/11. Dat werd nog eens duidelijk door de ingestelde commissie destijds. Er was immers maanden van tevoren bekend dat 9/11 zou kunnen gebeuren.
Eventuele fouten en nalatigheden zijn van een hele andere orde dan grootschalige samenzweringen.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:24:04 #141
3542 Gia
User under construction
pi_85135018
2004 Treinen in Madrid
2005 Metro in Londen

Zeker ook niet door moslims gepleegd?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:25:42 #142
3542 Gia
User under construction
pi_85135091
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:20 schreef Frollo het volgende:

[..]

Wie bedoel je met 'men'? De mensen in dit topic? De leden van het Cordoba-instituut? De inwoners van New York? 'De' moslims?
In de eerste plaats de gebruikers van dat centrum, straks en daarnaast het stadsbestuur.

Immers, het doet er niet toe of het kwetsend is. Als de grond in eigendom is, mogen ze er bouwen.
pi_85135153
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef Gia het volgende:

[..]

In de eerste plaats de gebruikers van dat centrum, straks en daarnaast het stadsbestuur.

Immers, het doet er niet toe of het kwetsend is. Als de grond in eigendom is, mogen ze er bouwen.
Wie zegt dat ze er niet mogen bouwen. Als dat het argument is, dan begrijp ik niet wat je in dit topic doet, daar waar je in eerste instantie zat te huilen om de moskee zelf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85135184
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eventuele fouten en nalatigheden zijn van een hele andere orde dan grootschalige samenzweringen.
Ik heb het niet over grootschalige samenzweringen, maar de fouten en nalatigheden lijken niet geheel onbewust te hebben plaatsgevonden. Het downplayen is dus weer de andere kant van het extreme.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85135221
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over grootschalige samenzweringen, maar de fouten en nalatigheden lijken niet geheel onbewust te hebben plaatsgevonden. Het downplayen is dus weer de andere kant van het extreme.
Jij niet, de user waaraan ik refereerde wel.
pi_85135423
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:24 schreef Gia het volgende:
2004 Treinen in Madrid
2005 Metro in Londen

Zeker ook niet door moslims gepleegd?
Nou en? Zijn fundi's en hebben van de koran niets begrepen. Dus wanneer een niet-gelovige kinderen seksueel misbruikt is iedere niet-gelovige zo? Ik denk zelfs niet zo over elke bewoner in Nood-Korea waar ze moorden, verkrachten en testen op gehandicapten. Waar mensen in kampen gestopt worden omdat ze niet voldoen aan de anti-gelovige regering.

Ja, er zijn fundi's die het liefst elke niet-gelovige wil doden, maar er zijn ook niet-gelovigen die elke gelovige willen vermoorden. Op Hyves heb je ook profielen die het doden van een gelovige toejuichen. Ook al worden die profielen soms verwijderd, ze maken gewoon een nieuw. Dus elke niet-gelovige is een anti-gelovige?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:35:08 #147
3542 Gia
User under construction
pi_85135424
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze er niet mogen bouwen. Als dat het argument is, dan begrijp ik niet wat je in dit topic doet, daar waar je in eerste instantie zat te huilen om de moskee zelf.
Een homobar op ground zero kwetst niet de nabestaanden van 911. Een islamitisch centrum wel.

Als dat centrum daar gebouwd mag worden, mag die bar daar ook komen. Ook al zou dat moslims kwetsen.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:37:33 #148
3542 Gia
User under construction
pi_85135516
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Nou en? Zijn fundi's en hebben van de koran niets begrepen. Dus wanneer een niet-gelovige kinderen seksueel misbruikt is iedere niet-gelovige zo? Ik denk zelfs niet zo over elke bewoner in Nood-Korea waar ze moorden, verkrachten en testen op gehandicapten. Waar mensen in kampen gestopt worden omdat ze niet voldoen aan de anti-gelovige regering.

Ja, er zijn fundi's die het liefst elke niet-gelovige wil doden, maar er zijn ook niet-gelovigen die elke gelovige willen vermoorden. Op Hyves heb je ook profielen die het doden van een gelovige toejuichen. Ook al worden die profielen soms verwijderd, ze maken gewoon een nieuw. Dus elke niet-gelovige is een anti-gelovige?
Ik heb het er niet over dat dit iedere moslim te verwijten is. Waar lees jij dat toch uit.

Het is een antwoord op het ontkennen dat 911 door moslims is gepleegd, want die doen zoiets niet. En dus is het een inside job.
Haal ik slechts 2 van de vele voorbeelden aan die ook door moslims zijn gepleegd. Oftewel, sommige moslims doen zoiets wel!
pi_85135667
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Een homobar op ground zero kwetst niet de nabestaanden van 911. Een islamitisch centrum wel.

Als dat centrum daar gebouwd mag worden, mag die bar daar ook komen. Ook al zou dat moslims kwetsen.
Wat wil je nou? Wil je wel rekening houden met mensen of niet? Je bent namelijk niet erg consequent. Het is overigens vrij schandalig dat je voor de nabestaanden van 9/11 meent te moeten spreken. Hoeveel nabestaanden zijn er? Hoeveel zijn er tegen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_85135686
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb het er niet over dat dit iedere moslim te verwijten is. Waar lees jij dat toch uit.

Het is een antwoord op het ontkennen dat 911 door moslims is gepleegd, want die doen zoiets niet. En dus is het een inside job.
Haal ik slechts 2 van de vele voorbeelden aan die ook door moslims zijn gepleegd. Oftewel, sommige moslims doen zoiets wel!
Jij bent dus van mening dat alle Christelijke kerken gebouwd gedurende de kolonisatie van Islamitische landen in diezelfde Islamitische landen kapotgemaakt moeten worden?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')