wat dacht je van die homobarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Ruud het volgende:
Hoe kans- en respectloos om op die locatie een Islamitisch centrum te openen
Even fout doen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Ruud het volgende:
Hoe kans- en respectloos om op die locatie een Islamitisch centrum te openen
Als ze hier op happen dan zijn ze wel heel dom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef Flashwin het volgende:
Ben benieuwd hoe die moslims daarop zullen reageren. Goede test.
Nou, ik ben wel benieuwd wat erop gezegd gaat worden.quote:Hij zei te hopen dat de eigenaren van de moskee net zo open staan tegenover de homobar als dat hij open staat voor het openen van het centrum met de moskee.
Ik dacht dat dat wel kan.quote:
Eey, dat staat er niet bij hè...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Even fout doen:
HET IS ER TWEE NEWYORKSE HUIZENBLOKKEN VANDAAN!!!! Dat is minimaal 200 meter.
Nee. Maar jouw reactie toont wel aan dat je je helemaal niet in dat centrum verdiept hebt, maar gewoon nawauwelt wat Wilders c.s. en zijn adepten hier op het forum roepen, namelijk dat die "moskee" (wat het ook niet is; het is een gebouw waarin een gebedsruimte komt; van buiten ziet het er net zo uit als alle gebouwen daar in de buurt) op GZ gebouwd gaat worden.quote:
Hoe bedoel je, uit de tent lokken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Monidique het volgende:
Dit is natuurlijk, godallemachtig, moet ik het nog uitleggen ook, niet gelijk aan die islamitische gebedsruimte. Deze bar wordt opzettelijk bedacht -er gaat heus geen homobar gebouwd worden- om islamieten, de moskee en de niet-tegenstanders ervan uit de tent te lokken, om ophef te creëren; dit is omgekeerd niet het geval met de gebedsruimte en de plek blokken verderop waar jaren geleden een aanslag werd gepleegd.
The stupid, it burns.
ik weet ook niet wie zich hierdoor beledigt moeten voelen moslims of homo's die nu ineens door fox gebruikt wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Monidique het volgende:
Dit is natuurlijk, godallemachtig, moet ik het nog uitleggen ook, niet gelijk aan die islamitische gebedsruimte. Deze bar wordt opzettelijk bedacht -er gaat heus geen homobar gebouwd worden- om islamieten, de moskee en de niet-tegenstanders ervan uit de tent te lokken, om ophef te creëren; dit is omgekeerd niet het geval met de gebedsruimte en de plek blokken verderop waar jaren geleden een aanslag werd gepleegd.
The stupid, it burns.
Als Eva Jinek samen met Brammetje een homo bar opent naast een moskee is dat dan ook namens de NOS?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Mr.44 het volgende:
en sinds wanneer is heeft fox news iets met homo's?
Ik reageer op het nieuwsbericht uit de OP. Ik heb geen zin om de opdrachtgever van het project te bellen over hoe of wat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Maar jouw reactie toont wel aan dat je je helemaal niet in dat centrum verdiept hebt, maar gewoon nawauwelt wat Wilders c.s. en zijn adepten hier op het forum roepen, namelijk dat die "moskee" (wat het ook niet is; het is een gebouw waarin een gebedsruimte komt; van buiten ziet het er net zo uit als alle gebouwen daar in de buurt) op GZ gebouwd gaat worden.
Ik heb de OP gelezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen voor je gaat schreeuwen...
Het is natuurlijk al bizar dat deze Fox-clown gaat denken, hm, hoe tref ik moslims? Ik weet het al: homo's! Misschien vinden die eigenaren van het complex een homobar om de hoek in New York helemaal niet zo'n slecht idee, maar deze clown heeft al een uitgekiend plan bedacht: we zetten homo's naast moslims, dát zal ze leren! Ja, inderdaad, homo's die kennelijk rustig gebruikt kunnen worden om je zielige tribale problemen met moslims op de spits te kunnen drijven, je weet waar je als homo in ieder geval niet moet zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ik weet ook niet wie zich hierdoor beledig moeten voelen moslims of homo's die nu ineens door fox gebruikt worden
Intimidatie? Dat moet je toch even uitleggen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef copacoda het volgende:
Nu heeft deze presentator recht op het maken van een homobar, maar dit snuift meer naar intimidatie.
Waar is de grens tussen intimidatie en vrije meningsuiting?
Persoonlijk vind ik het ontzettend storend/achterbaks dat FOX nu homoseksuelen (ongewild) gaat betrekken in deze zaak. Dit laait de spanningen op waardoor dit van een ongesteld laag journalistiek niveau gaat.
Intimidatie = bewust bang makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Intimidatie? Dat moet je toch even uitleggen...
Dus "die" moslims worden bang als ze een homobar naast de deur hebben? Hoe weet jij dat?quote:
quote:Ook de homobar zal voor alle homo's geopend zijn met het oog op verbroedering, aldus initiatiefnemer en presentator Greg Gutfeld van nieuwszender Fox News.
Die moslims willen toch een dialoog? Die krijgen ze nu, met de homo's. Of is dat soms racistisch, mogen homo's eigenlijk niet bestaan ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Monidique het volgende:
The stupid, it burns.
Hoezo bang maken? Als dat centrum er neergezet wordt onder het motto van tolerantie kan er toch best wel een gaybar naast worden gebouwd onder datzelfde motto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef copacoda het volgende:
[..]
Intimidatie = bewust bang maken
Meer informatie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteit
Denk dat beide groepen bang zullen worden voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dus "die" moslims worden bang als ze een homobar naast de deur hebben? Hoe weet jij dat?
Dat is intimideren. Al een geluk dat die presentator er geen varkenskwekerij wou zetten i.p.v. een gaybar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo bang maken? Als dat centrum er neergezet wordt onder het motto van tolerantie kan er toch best wel een gaybar naast worden gebouwd onder datzelfde motto?
Ik denk niet dat homo's geweld zullen gebruken tegen islamietenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef copacoda het volgende:
[..]
Denk dat beide groepen bang zullen worden voor elkaar.
Homo's: bang voor represailles
Islamieten: bang om naast hun gebedshuis een bar te hebben die indruist tegen hun normen en waarden.
En wat gebeurt er als er 2 groepen die bang zijn voor elkaar: geweld
Dat geintimideer is juist de bedoeling van deze presentator. Heb alle respect voor Islamieten als homo's, en ALS er een homobar zou komen, wens ik hun het allerbeste toe.
Als je tolerantie verwacht van een bevolkingsgroep kun je dat moeilijk verwachten als je ze intimideert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat homo's geweld zullen gebruken tegen islamieten. En als islamieten om zo iets onbenulligs als een gaybar naast hun gebesdhuis al geweld gebruken, lijkt me afdoende aangetoond dat ze niks te zoeken hebben in een westers land. Ze kunnen nu bewijzen hoe tolerant ze werkelijk zijn, daar kan toch niemand een bezwaar tegen hebben. Tolerant zijn is immers makkelijk als er niks is wat je tegen de borst stuit in je nabijheid.
en een (waarschijnlijk) hetero presentator van fox wil daar een homo bar neerzetten omdat hij die dialoog verwacht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die moslims willen toch een dialoog? Die krijgen ze nu, met de homo's. Of is dat soms racistisch, mogen homo's eigenlijk niet bestaan ofzo?
bedoel je niet provoceert?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef copacoda het volgende:
[..]
Als je tolerantie verwacht van een bevolkingsgroep kun je dat moeilijk verwachten als je ze intimideert.
Nee? Daar denken de tegenstanders heel anders over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Monidique het volgende:
Dit is natuurlijk, godallemachtig, moet ik het nog uitleggen ook, niet gelijk aan die islamitische gebedsruimte. Deze bar wordt opzettelijk bedacht -er gaat heus geen homobar gebouwd worden- om islamieten, de moskee en de niet-tegenstanders ervan uit de tent te lokken, om ophef te creëren; dit is omgekeerd niet het geval
maar de meeste tegenstanders weten geeneens waar dat ding komt te staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee? Daar denken de tegenstanders heel anders over.
Nee, potenrammen is intimideren.quote:
Provoceren bedoelde ik. Ja, dat is juist wat die presentator wil: afstand tussen bevolkingsgroepen kweken i.p.v. ze dichter bij elkaar te brengen. Schaamtelijke journalistiek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, potenrammen is intimideren.
Die moskee of hoe je het ook wil downplayen zoals lord veterinari is zomaar bij toeval denk je?quote:
Die moskee die niet op Ground Zero, maar 200 meter ervandaan staat bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Die moskee of hoe je het ook wil downplayen zoals lord veterinari is zomaar bij toeval denk je?
Tolerantie kan alleen maar bestaan bij de gratie van de provocatie (ik begrijp dat je het verschil tussen intimideren en provoceren nu kent).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef copacoda het volgende:
[..]
Als je tolerantie verwacht van een bevolkingsgroep kun je dat moeilijk verwachten als je ze intimideert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |