"De hond moet zo snel mogelijk worden geopereerd, waarbij de voorwerp(en) uit de maag en/of darmen worden verwijderd. Sommige honden zijn in een slechte toestand en daarom wordt altijd de vochtbalans hersteld met behulp van een infuus en andere medicijnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er nog steeds splinters van het kippenbotje zitten, maar op foto's is niets te zien.
Ze wouden hem toen het net gebeurd was opereren maar door alle toestand was zijn hartslag zo hoog dat het te riskant zou zijn. En toen zakte het weer een beetje en na wat foto's die gemaakt waren bleek dat volgens de da de splinters eruit waren. En nu zijn er weer foto's gemaakt maar weer niets te vinden. Ze weten het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"De hond moet zo snel mogelijk worden geopereerd, waarbij de voorwerp(en) uit de maag en/of darmen worden verwijderd. Sommige honden zijn in een slechte toestand en daarom wordt altijd de vochtbalans hersteld met behulp van een infuus en andere medicijnen.
Tijdens de ingreep kan de toestand van het stuk darm worden beoordeeld aan de hand van de kleur van de wand en de peristaltische contracties (de samentrekkingen van de darm). Indien de darm niet te erg is beschadigd, wordt het vreemd voorwerp via een sneetje in de darm verwijderd. Is de darm erg beschadigd dan wordt een gedeelte van de darm in zijn geheel verwijderd."
De dokters zullen het beter weten, maar een operatie zou wel kunnen uitmaken als dat zo is.
Geef mij maar chicks met all stars of gewoon classy, trouwens wat de fuk maakt het uit schoenen zijn fok op ik kijk daarnooit naarquote:
Bij een jongen kijk ik altijd naar de schoenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef mij maar chicks met all stars of gewoon classy, trouwens wat de fuk maakt het uit schoenen zijn fok op ik kijk daarnooit naar
Welke schoenen vallen af?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij een jongen kijk ik altijd naar de schoenen.Maar all stars goed dat je het zegt, ik wil weer een nieuw paar halen. Maar weet niet welke kleur?
ja alle meisjes, ik kwam daar laatst achter. ik kijk daar echt nooit naarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij een jongen kijk ik altijd naar de schoenen.Maar all stars goed dat je het zegt, ik wil weer een nieuw paar halen. Maar weet niet welke kleur?
zwart of wit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij een jongen kijk ik altijd naar de schoenen.![]()
Kan er mee door. Ondanks dat ik All Stars niet echt heel tof vind.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja alle meisjes, ik kwam daar laatst achter. ik kijk daar echt nooit naar. Ik heb vanavond hoge zwarte all stars aan, is dat goed?
Nike air max. Voor de rest vind ik heel veel kunnen, ligt er maar net aan hoe je ze combineert. Jochem had een paar nike's waar hij al 3 jaar op liep, en ik vond ze verschrikkelijk, gelukkig zijn ze deze week kapot gegaan.quote:
ik ga in amerika chille Vans halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef Lakitu het volgende:
Schoenentopic? Ik ga voor het nieuwe skorrojaar weer kopen dus als iemand chille heeft gezien, holla
Die gewone Air max of welke had ie dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nike air max. Voor de rest vind ik heel veel kunnen, ligt er maar net aan hoe je ze combineert. Jochem had een paar nike's waar hij al 3 jaar op liep, en ik vond ze verschrikkelijk, gelukkig zijn ze deze week kapot gegaan.
Ik heb die die ik postte in de lapo van het vorige topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nike air max. Voor de rest vind ik heel veel kunnen, ligt er maar net aan hoe je ze combineert. Jochem had een paar nike's waar hij al 3 jaar op liep, en ik vond ze verschrikkelijk, gelukkig zijn ze deze week kapot gegaan.
Nee zwart niet, mijn hele kledingkast is in de winter een doodskist. Dus wil dat het wel nog afsteekt. Wit vind ik weer te wit. Wat vind je van de beige?quote:
Nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik ga in amerika chille Vans halen
Dan kunnen ze het beestje toch beter proberen te opereren als het straks niet beter wordt, of denk ik weer eens te simpel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze wouden hem toen het net gebeurd was opereren maar door alle toestand was zijn hartslag zo hoog dat het te riskant zou zijn. En toen zakte het weer een beetje en na wat foto's die gemaakt waren bleek dat volgens de da de splinters eruit waren. En nu zijn er weer foto's gemaakt maar weer niets te vinden. Ze weten het zelf ook niet.
Nee dunks, maar die kleuren waren gewoon niet mooi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Die gewone Air max of welke had ie dan?
All Stars zijn koud voor in de winter, gek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zwart niet, mijn hele kledingkast is in de winter een doodskist. Dus wil dat het wel nog afsteekt. Wit vind ik weer te wit. Wat vind je van de beige?
Ik koop ze lekker toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
All Stars zijn koud voor in de winter, gek.Ik vind beige voor All Stars niks. Alleen zwart of wit, of gewoon geen.
Sneakersquote:
Narcose is niet zo tof voor dieren die verzwakt of wat ouder zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het beestje toch beter proberen te opereren als het straks niet beter wordt, of denk ik weer eens te simpel?
Als ik dierenarts was en zou twijfelen, zou ik op het moment dat er geen verbetering is, toch een poging wagen.
Maar ik snap dat wereldje nooit zo goed..
Ik dacht tot een jaar of 2 terug dat het Fils was hequote:
nohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht tot een jaar of 2 terug dat het Fils was he
Nee ik snap het ook niet, dit is onze 2e dierenarts al want de vorige heeft onze hond bijna vermoord.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het beestje toch beter proberen te opereren als het straks niet beter wordt, of denk ik weer eens te simpel?
Als ik dierenarts was en zou twijfelen, zou ik op het moment dat er geen verbetering is, toch een poging wagen.
Maar ik snap dat wereldje nooit zo goed..
quote:
En? Hoeveel dagen heb je nog?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb er allemaal spelletjes op staan en kookboek-gadgets en een fortunecookie-ding, dat je schudt en dan zie je je fortune
Ik vind ze een beetje fajaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik voor in de winter.
puntschoenen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat mannen subtiele schoenen moeten dragen. I.t.t mijn ex vriendje die altijd van die mega grote lompe sneakers droeg.
Ik maak ze ook niet vuil hoor. Altijd schoonvegenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef fyah het volgende:
Ik liep ooit binnen bij een sneakersore in eindhoven met air techs, die toen moeilijk te krijgen waren, en die gast van die winkel begreep niet dat ik er op durfde lopen en dat hij ze nooit vuil zou durven maken
Iemand in mn familie heeft leuk nieuwsquote:
Ik hoop dat ze gelijk hebben, want ik twijfel steeds meer aan de kunde van mensen op dat soort plekken, maar als een beetje rust en vocht genoeg blijkt te zijn, dan MOET ie bijna wel opknappen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik snap het ook niet, dit is onze 2e dierenarts al want de vorige heeft onze hond bijna vermoord.Ik weet ook niet meer hoe het zit. Maar een operatie was niet nodig volgens hun, het gaat waarschijnlijk zo over. We moeten daar helaas maar op geloven.
Daar hebben ze altijd veel van ook bij patta, dus ik zal kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft New Balance in de kleur toothpaste mint, misschien is dat iets voor je.
Ja en laatst kregen we een invaller die bijna even oud als mij was. Ik vertrouw daar gewoon niet in, hij kan best veel weten. Maar het gaat wel om mijn dier en heb toch liever mijn stokoude dierenarts met veel ervaring.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gelijk hebben, want ik twijfel steeds meer aan de kunde van mensen op dat soort plekken, maar als een beetje rust en vocht genoeg blijkt te zijn, dan MOET ie bijna wel opknappen.
Goed, Simba en Sem is echt te gek voor worden, Simba denkt dat ie de verantwoordelijkheid heeft gekregen voor Sem en volgt hem overal en likt hem af terwijl ie slaapt en dat soort grappige dingen.quote:
Nee wd geen minnetonka's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo wel pics maken van mn shoes. Minnetonka's voor in de herfst.
En vergeet het adidas vestje niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n 14 jarigen hype.
Lages.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee wd geen minnetonka's.naja, ligt er aan welke.
Ja die moet ik nog hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie jou liever op die sleehakken die je vanmiddag poste van die blonde chick.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n 14 jarigen hype.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En vergeet het adidas vestje niet.
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat chicks die dat vest dragen over het algemeen spang zijn. Maakt niet uit welke kleurencombinatie.
Het kan mooi staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef fyah het volgende:
Ik vind Forces, Dunks en AM90s altijd lelluk bij meisjes. Dan liever converse of inderdaad gewoon muiltjes
Ik heb twee paar dunks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef fyah het volgende:
Ik vind Forces, Dunks en AM90s altijd lelluk bij meisjes. Dan liever converse of inderdaad gewoon muiltjes
Die zijn nog wel leuk ja. Maar die hele hoge vind ik echt verschrikkelijk.quote:
Lief, ik hoop dat t bij ons ook zo gaat tussen Amy en Lennyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goed, Simba en Sem is echt te gek voor worden, Simba denkt dat ie de verantwoordelijkheid heeft gekregen voor Sem en volgt hem overal en likt hem af terwijl ie slaapt en dat soort grappige dingen.
Binnenkort wat foto's daarvan.
Alleen jammer van het logo. Dan ga ik liever voor die vans die hier op lijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn nog enigzins acceptabel.
Daarom heb ik die niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zijn nog wel leuk ja. Maar die hele hoge vind ik echt verschrikkelijk.
Ik had toen ik 15 was een roze met capuchon en witte opdruk. Ik was baas.quote:
En hoe verschrikkelijk ze zijn, ik heb ze een keer aangehad. Ze zitten zo lekker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom heb ik die niet.![]()
Ik kan ook nog korting krijgen op Uggs, maar ik doe het gewoon niet.
Oorbellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik kijk echt bijna nooit naar de schoenen van chicks in de kroeg. Ook weinig naar kleren. Oorbellen enzo al helemaal niet.
Pics van toen je 15 was?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had toen ik 15 was een roze met capuchon en witte opdruk. Ik was baas.Tot hij gestolen werd bij gym
I know. Maar ze zijn afzichtelijk en je gaat er skeef van lopen. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hoe verschrikkelijk ze zijn, ik heb ze een keer aangehad. Ze zitten zo lekker.
Maar je ziet het vast wel als haar tieten en kont mooi uitkomen in de kleren die ze aan heeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik kijk echt bijna nooit naar de schoenen van chicks in de kroeg. Ook weinig naar kleren. Oorbellen enzo al helemaal niet.
Ik had toen Puma'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb wel witte Nikes met een gouden logo gehad. What was I thinking.
Oke niet, aangezien ik toen 14/15 was.
Het gaat tegen mijn principes in, maar ik wil eigenlijk wel Uggs. Van die kleine schattigequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom heb ik die niet.![]()
Ik kan ook nog korting krijgen op Uggs, maar ik doe het gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Laatst op vakantie hadden we het erover met chicks. Ik zo: Wat voor broek heb ik aan (we zaten te dineren), wat voor schoenen, wat voor schoenen gisteren en wat voor armband gisteren. Ze wisten het precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oorbellenals er iets is wat me niet opvalt. Schoenen check ik wel. En ass broek =$
Oja ik ookquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
Laki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu voel ik ineens de drang om foto's te delen waarop ik een g-star trui aan heb
graag verwijderen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
Laki.AighttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ik heb de pre gezien. Mn nicht werkt in de Ugg store, komen leuke aan ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat tegen mijn principes in, maar ik wil eigenlijk wel Uggs. Van die kleine schattige. Ik weet zeker dat ze voor komende winter een leuker assortiment hebben
.
Ik heb gsus shirtje en meerdere g-star broeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef fyah het volgende:
[..]Nu voel ik ineens de drang om foto's te delen waarop ik een g-star trui aan heb
Ik had adidas voetbalschoenen en die total's als gewonequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja ik ook. Gewone en voetbalschoenen
!
Die heb ik nog liggen. Voor gym gebruikt.quote:
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kiekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb de pre gezien. Mn nicht werkt in de Ugg store, komen leuke aan ja.
Meent, Rotterdam zit er sowieso 1.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kieken.
Maar g-star broeken zijn niet ergquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb gsus shirtje en meerdere g-star broeken.
bekkie. je had een gouden nike logo. ga je zo pratenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, die waren echt lomp. Veel van mijn vrienden hadden die ook, zo fugly
.
Welke wil je dan? Die lage, die zijn best leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kieken.
Ik heb wel 3 Total 90's voetbalschoenenpaar gehad man, die gingen kaolo snel kapot.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had adidas voetbalschoenen en die total's als gewone
Draag je die nog?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh een gsus tshirt heb ik nu ook, maar daar staat het logo niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oehh. Scorequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh en laki, pic van toen ik 15 was komt nu via pm.
Ja, die gsus is op m'n hyves die waar ik als superman op sta.quote:
Ja, dat zei ik net, die lagequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke wil je dan? Die lage, die zijn best leuk!
Samequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef fyah het volgende:
Ik vind Uggs best ok voor vrouwens trouwens.
Oh niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net, die lage. Die zijn ook niet zo ordinair. Maar ik moet sowieso even het assortiment doorspitten
.
Mijn liefje in spe draagt G-star broeken, mega lompe nike schoenen en ik care gewoon nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die gsus is op m'n hyves die waar ik als superman op sta.
Duh, G-star broeken zijn kaolo erg aan. Al mijn broeken zijn van G-star, Levi's of J&J. Tenminste, jeans.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn liefje in spe draagt G-star broeken, mega lompe nike schoenen en ik care gewoon niet.
Ik heb over alle kleding al wat gepost dus bij deze mijn mening over uggsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef fyah het volgende:
Ik vind Uggs best ok voor vrouwens trouwens.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.
Oh, ik heb me er nog niet in verdieptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh niet gelezen.En welke kleur?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
http://www.asos.com/Asos-(...)=20&sort=-1&clr=Navy
ik vind zoiets ook wel aan.
Bavaria jurkje met mouwen en in het zwart.quote:
Ik vind hem ook wel aan, ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Heb ik, van dodgers. Maar hij past me niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Wat linken jullie me weer naar ASOS. Straks zit mijn basket ineens volquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik mocht ze ook nooit kopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb me er nog niet in verdiept. Omdat ik ze nooit mocht kopen van niemand
. Maar ik ga binnenkort even pluizen, dan laat ik het je weten
.
neeeeeeeeee. STOP. Le coq sportif?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben saai, ik loop enkel maar op 5 verschillende paren Le cocks.
Ga gewoon de footlocker langs JONGHE, 40-50 ekquote:
Hoe heet dat ene nepmerk? Waarbij de vacht binnenin nep is, maar de kwaliteit wel hetzelfde is verder. Die zijn goedkoper toch? Maar die moet je zeker ook weer bestellen in Australiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mocht ze ook nooit kopen.Maar nu heb ik het geld er voor, en ze zitten zo lekker. Dus ik ga het gewoon doen. Kleur weet ik ook eigenlijk nog niet.
Nee joh, lijkt niet echt op FS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef fyah het volgende:
[..]
FS green, fafi? Ik ijk uit naar een nieuwe full crate man
Oh das een goei. Dat weet ik echt niet meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe heet dat ene nepmerk? Waarbij de vacht binnenin nep is, maar de kwaliteit wel hetzelfde is verder. Die zijn goedkoper toch? Maar die moet je zeker ook weer bestellen in Australie.
maatje groter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, de enige schoenen die geen pijn aan mijn voeten geven, en verder big care.
Noh man, FS heeft een soort van staartjequote:
Ja maar hij is ook een negerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, FS heeft een soort van staartje
Daar heb je mequote:
Wat maatje groter, die dingen bevallen me, en verder zal het me jeuken welke kutmerken wel of niet populair zijn.quote:
Designer spul. Ik schat het op een 400 euroquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dat vestje van K ook nog steeds.
Ik zeg Gorilli, check Gorilli.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Designer spul. Ik schat het op een 400 euro
ja gewoon een goedkope versiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Designer spul. Ik schat het op een 400 euro
Populair? Mongool? Ik bedoelde dat als je pijn hebt aan je voeten je misschien een maatje grter moest proberenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat maatje groter, die dingen bevallen me, en verder zal het me jeuken welke kutmerken wel of niet populair zijn.
Ik ben geen mongool.
Wat een ibizabootsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat wd? Deze?
http://www.uggaustralia.c(...)epskin%20Cuff%20Boot
Ja maar dan beige.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat wd? Deze?
http://www.uggaustralia.c(...)epskin%20Cuff%20Boot
Als deze geen pijn doen en ik kan er op wandelen en ze zijn in netjes en sportief verkrijgbaar, wat zou ik dan moeilijk gaan doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef fyah het volgende:
[..]
Populair? Mongool? Ik bedoelde dat als je pijn hebt aan je voeten je misschien een maatje grter moest probereneasy
iscoolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als deze geen pijn doen en ik kan er op wandelen en ze zijn in netjes en sportief verkrijgbaar, wat zou ik dan moeilijk gaan doen?
peace <quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga chappen ergens en uit, kusssssssssss.
quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
VoorIbiza zijn ze te heet, ik zou ermee naar de Noordpool gaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga chappen ergens en uit, kusssssssssss.
Ja die blijven mooi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.uggaustralia.c(...)&model=Sundance%20II
Deze vind ik ook leuk.
Mijne, hoewel oud: 14. Stromae - Alors on danse (Vato Gonzalez Dirty House bootleg)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Dit was mijn favoriet van de mixtape tot nu toe.
Die vind ik lomp.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die blijven mooi.
Ik denk toch dat ik voor deze ga.
http://www.uggaustralia.c(...)odel=Classic%20Short
Dan of zwart, chocolate, of chestnut.
Haha ja, die had ik net ook in chocolate gekeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die blijven mooi.
Ik denk toch dat ik voor deze ga.
http://www.uggaustralia.c(...)odel=Classic%20Short
Dan of zwart, chocolate, of chestnut.
Nee, want alorsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijne, hoewel oud: 14. Stromae - Alors on danse (Vato Gonzalez Dirty House bootleg)
Die sundance niet, vind ikquote:
Van sundance etc net zo goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
Dat zijn die hoe vekloot ik mijn pootjes. Van die ga je zo extreem scheef lopen he.
Nee, want de zool van de classic slijt heel snel, dat is geen rubber maar een soort schuim of zo. Die van sundance hebben een dikkere zool + van rubber oid.quote:
Ja maar ik heb ze aangehad, en ze stonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die sundance niet, vind ik![]()
. Eigenlijk de enige die ik echt waardeer.
Met kop chocolademelk, naakt op het kleed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef Allure_ het volgende:
http://www.uggaustralia.c(...)UR08&model=Sheepskin
Deze koop ik voor fifi. Samen voor de open haard.
Ja nu je het zegt. sundance heeft een dikkere zool. Nu raak ik weer aan de twijfel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want de zool van de classic slijt heel snel, dat is geen rubber maar een soort schuim of zo. Die van sundance hebben een dikkere zool + van rubber oid.
I swear, sundance heeft een betere zool die niet snel slijt, misschien na 3 jaar dat ie op is. Maar dat schuim van de classic is na een maand of 2 gewoon gesleten aan 1 kant omdat je scheef loopt erop. Ik maak echt geen grapje of zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. sundance heeft een dikkere zool. Nu raak ik weer aan de twijfel.
Ik geloof je ook wel hoor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I swear, sundance heeft een betere zool die niet snel slijt, misschien na 3 jaar dat ie op is. Maar dat schuim van de classic is na een maand of 2 gewoon gesleten aan 1 kant omdat je scheef loopt erop. Ik maak echt geen grapje of zo.
Ben & Jerry's strawberry cheesecake tjappen en hiphop bij haardvuurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef Allure_ het volgende:
http://www.uggaustralia.c(...)UR08&model=Sheepskin
Deze koop ik voor fifi. Samen voor de open haard.
Oh dat klinkt nog beter. Kan ik ook een deel mee betalen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben & Jerry's strawberry cheesecake tjappen en hiphop bij haardvuurIk betaal de 650 dollar wel mee
Ik moet ekkies kijken, misschien koop ik voor de winter die sundance wel, die kan je overigens het hele jaar door aan als de zomer zo als dit is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel hoor!Is wel zonde van het geld als ze na een tijdje al zo zijn. Maar het is niet dat ik ze elke dag ga dragen. Met werk sowieso niet. Dus dan zou het alleen uit werk of in het weekend zijn.
Geen hip hopquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben & Jerry's strawberry cheesecake tjappen en hiphop bij haardvuurIk betaal de 650 dollar wel mee
Voor jou zet ik mijn territoriumdrift wel even op safequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat klinkt nog beter. Kan ik ook een deel mee betalen?
Nice.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor jou zet ik mijn territoriumdrift wel even op safe
Ik ben een gentleman hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen hip hop. Hoezo, dat heb ik voor jou over
.
Ik heb swagger aan m'n balzakquote:
Irritatie, ik had er één op bed liggen, maar die heb ik aan een vriendin gegeven omdat ik helemaal gek van dat ding werd.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zie ik nu een beeld voor me van twee naakte mensen. ( Lees : Ally en Fyah of Tli en WD.) Naakt in elkaar verstrengeld op dat kleed?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zie ik nu een beeld voor me van twee naakte mensen. ( Lees : Ally en Fyah of Tli en WD.) Naakt in elkaar verstrengeld op dat kleed?
Aight ik zie het nu ook. Met de 15-jarige tli.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Zeg niet dat het niet nice is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
waarom zeg je zoiets. nu zie ik dat ook. en ally ziet dat. en fyah ziet dat.
Bah.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Tudududu I'm lovin' itquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight ik zie het nu ook. Met de 15-jarige tli.
En dan loop ik voor je naar de koelkast, en dan gaan mijn billetjes zo op en neer, gooi jij nog wat hout in de haard en pak ik een fles champagne en aardbeien om elkaar te voeren.quote:
Internetmensenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef Mozy het volgende:
Zie ze hier kkhard op elkaar geilen dan.
STOP MANG.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan loop ik voor je naar de koelkast, en dan gaan mijn billetjes zo op en neer, gooi jij nog wat hout in de haard en pak ik een fles champagne en aardbeien om elkaar te voeren.
Je bent 'm steeds minder gaan doen, ik mis jequote:
Ja, bij jou weten we niet wat we moeten verwachten. Misschien is het daarom teveel gevraagdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
InternetmensenEn als ze elkaar in het echt tegenkomen is een kus op de wang al teveel gevraagd
Nee hoor gelijk de allereerste seconde al gegeven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
InternetmensenEn als ze elkaar in het echt tegenkomen is een kus op de wang al teveel gevraagd
Wd pak ik vol op der bek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie chicks bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, bij jou weten we niet wat we moeten verwachten. Misschien is het daarom teveel gevraagd.
Echt he, als WD en Tliz gaan meeten, moeten ze ook wel echt naar hun woorden opleven en binnen een kwartier neukend in de bosjes liggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DIT soort praatquote:
Wat is er mis met chicks die op elkaar lopen geilen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie chicks bij elkaar.waar mozy het over had
Beetje op elkaar lopen geilen PLEASE
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is er mis met chicks die op elkaar lopen geilen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, als WD en Tliz gaan meeten, moeten ze ook wel echt naar hun woorden opleven en binnen een kwartier neukend in de bosjes liggen.
Ik doe niks mattieee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie chicks bij elkaar.waar mozy het over had
Beetje op elkaar lopen geilen PLEASE
Ik hou je in de gaten.quote:
I'll be gentle, girl.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je maar een gentlemen op dat schaapjeskleed bent =$.
superdoeiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Irritatie, ik had er één op bed liggen, maar die heb ik aan een vriendin gegeven omdat ik helemaal gek van dat ding werd.
Anyway, ik ga even douchen en daarna naar bed. Trusten.
FYAH ZIET DATquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er moet nog 'van perzië' achter je ondertitel btwquote:
Dat is nog wel het ergste van dit allesquote:
Tussen haakjes dan omdat Fyah dibs heeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er moet nog 'van perzië' achter je ondertitel btw
ptsj. Maar ik accepteer hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tussen haakjes dan omdat Fyah dibs heeft.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik ga slapen, en deze gedachte even afmaken in bed.
Slaap lekker. Puss puss.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
Gewoon die simpele van de h&m. Wel stretch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef MouzurX het volgende:
Ey WD wat is een leuk shirt met v-hals dan?
Ik reserveer alvast een 2e lijn dibbs en dan kom ik met principessa voor jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tussen haakjes dan omdat Fyah dibs heeft.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef MouzurX het volgende:
Ey WD wat is een leuk shirt met v-hals dan?
Noh gek, dat betekend kus in het Zweedsquote:
Ja goh. Maar die zegt dat altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
[..]
Noh gek, dat betekend kus in het Zweeds.
NOU SORRY DAT IK JE MIJN ZWEEDSE KUSJE WILDE GEVEN. ONDANKBAAR WIEF.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja goh. Maar die zegt dat altijd.
Nee jonghe. Maar ally noemt me prince of persia, dus vandaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik reserveer alvast een 2e lijn dibbs en dan kom ik met principessa voor je
Alsof je dat zelf niet kan inschatten.quote:
KANKERKANKERquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
Moest ik godverdomme kk vlc player downloaden om die kutvideo van kim kardashian te kunnen afspelen met geluid.
Zal daar dan eens kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon die simpele van de h&m. Wel stretch.
Kusjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik reserveer alvast een 2e lijn dibbs en dan kom ik met principessa voor je
Misschien had je nog wel leuke gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet kan inschatten.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat jij haar type niet bent.
Yeah, you heard me bitch.quote:
Doe niet alsof je een stoere vent bent of zo. Not even close.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Yeah, you heard me bitch.
Did i stu-stu-studder stupid?
Hey baby whats up with youquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet alsof je een stoere vent bent of zo. Not even close.
Atleast I get fucked.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hey baby whats up with you
Aiiyo your man here with you?
Nah, you single, i can tell
Door gasten waar je nu niks meer mee te maken wilt hebben, ja moet je trots op zijn.quote:
Kijk hem doen alsof hij weet waarmee ik neuk. Goeie man. Goeie. Maar nee, ik wil er wel mee te maken hebben. Kneus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Door gasten waar je nu niks meer mee te maken wilt hebben, ja moet je trots op zijn.
I'm trying to pull the trigger but its stuck!...F*ck!
My shit is all jammed up!...UGH!
C'mon you cock-sucking, good-for-nothing, mother-f*cking piece of shit, shoot...AH!
Yeah!, wattup b*tch!? say that shit again!
Over 2 maanden mijn 10 jaar FOK!-anniversary.quote:
En hoe ga je tien jaar vieren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Over 2 maanden mijn 10 jaar FOK!-anniversary.
Ik weet niet wat jij doet met je 1 jaar, maar ik laat die van mij stil voorbij gaan.
Ik FOK! gewoon lekker door.. Het viel me zojuist gewoon ff op.. Zomaar ineensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Over 2 maanden mijn 10 jaar FOK!-anniversary.
Ik weet niet wat jij doet met je 1 jaar, maar ik laat die van mij stil voorbij gaan.
Met mezelf op mijn reet slaan met een tennisracket omdat ik al 10 jaar mijn tijd loop te verzieken hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe ga je tien jaar vieren?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met mezelf op mijn reet slaan met een tennisracket omdat ik al 10 jaar mijn tijd loop te verzieken hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |