Ik heb gsus shirtje en meerdere g-star broeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef fyah het volgende:
[..]Nu voel ik ineens de drang om foto's te delen waarop ik een g-star trui aan heb
Ik had adidas voetbalschoenen en die total's als gewonequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja ik ook. Gewone en voetbalschoenen
!
Die heb ik nog liggen. Voor gym gebruikt.quote:
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kiekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb de pre gezien. Mn nicht werkt in de Ugg store, komen leuke aan ja.
Meent, Rotterdam zit er sowieso 1.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kieken.
Maar g-star broeken zijn niet ergquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb gsus shirtje en meerdere g-star broeken.
bekkie. je had een gouden nike logo. ga je zo pratenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, die waren echt lomp. Veel van mijn vrienden hadden die ook, zo fugly
.
Welke wil je dan? Die lage, die zijn best leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE. Waar zit die Ugg store, ik moet toch een keer kieken.
Ik heb wel 3 Total 90's voetbalschoenenpaar gehad man, die gingen kaolo snel kapot.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had adidas voetbalschoenen en die total's als gewone
Draag je die nog?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh een gsus tshirt heb ik nu ook, maar daar staat het logo niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oehh. Scorequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh en laki, pic van toen ik 15 was komt nu via pm.
Ja, die gsus is op m'n hyves die waar ik als superman op sta.quote:
Ja, dat zei ik net, die lagequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke wil je dan? Die lage, die zijn best leuk!
Samequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef fyah het volgende:
Ik vind Uggs best ok voor vrouwens trouwens.
Oh niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net, die lage. Die zijn ook niet zo ordinair. Maar ik moet sowieso even het assortiment doorspitten
.
Mijn liefje in spe draagt G-star broeken, mega lompe nike schoenen en ik care gewoon nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die gsus is op m'n hyves die waar ik als superman op sta.
Duh, G-star broeken zijn kaolo erg aan. Al mijn broeken zijn van G-star, Levi's of J&J. Tenminste, jeans.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn liefje in spe draagt G-star broeken, mega lompe nike schoenen en ik care gewoon niet.
Ik heb over alle kleding al wat gepost dus bij deze mijn mening over uggsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef fyah het volgende:
Ik vind Uggs best ok voor vrouwens trouwens.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |