Ja die dag komt nog wel ooit denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha zo raar he op een dag ga je chichis uit 2000 doen doen![]()
.
Ja en dan heeft niemand er problemen mee terwijl het nu wel een issue is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha zo raar he op een dag ga je chichis uit 2000 doen doen![]()
.
Dat wel, maar leggings zijn wel spang. Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso die spijkerrokjes![]()
Als er iets kankerlelijk is.
Niemand heeft problemen met Eva Jinek en Brammetje (behalve Eva's baas) en die schelen 18 jaar maar als ik een chick van 8 maanden wil doen schreeuwt iedereen moord en brandquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en dan heeft niemand er problemen mee terwijl het nu wel een issue is.![]()
Als ik chicks van 10 wil hosselen doe ik dat gewoon.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat wel, maar leggings zijn wel spang. Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.
Leggings zijn geil ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat wel, maar leggings zijn wel spang. Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.
Ja wtf man.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niemand heeft problemen met Eva Jinek en Brammetje (behalve Eva's baas) en die schelen 18 jaar maar als ik een chick van 8 maanden wil doen schreeuwt iedereen moord en brand![]()
.
ELKE CHICK MOETEN ZE DAT VERPLICHTEN. Mits lekker =$quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
Zoeen kort jurkje met daaronder een legging, zo kankerspang
Had je maar naakt moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb mijn witte broek aan en ik zit naast mijn vader die zijn kippenpootje op zit te eten. Krijg hij het voor elkaar om zijn kippenpoot op mijn schoot te krijgen.
Praatjes alles.quote:
Jonge je praat teveel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Praatjes alles.![]()
Als ik frontal bodyshot van mezelf zou plaatsen zou fok een refresh error krijgen.
Ma : Borst + tricepsquote:
Zo rol ik.quote:
Die hebben al spierballen ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |