Die zijn nog wel leuk ja. Maar die hele hoge vind ik echt verschrikkelijk.quote:
Lief, ik hoop dat t bij ons ook zo gaat tussen Amy en Lennyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goed, Simba en Sem is echt te gek voor worden, Simba denkt dat ie de verantwoordelijkheid heeft gekregen voor Sem en volgt hem overal en likt hem af terwijl ie slaapt en dat soort grappige dingen.
Binnenkort wat foto's daarvan.
Alleen jammer van het logo. Dan ga ik liever voor die vans die hier op lijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn nog enigzins acceptabel.
Daarom heb ik die niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zijn nog wel leuk ja. Maar die hele hoge vind ik echt verschrikkelijk.
Ik had toen ik 15 was een roze met capuchon en witte opdruk. Ik was baas.quote:
En hoe verschrikkelijk ze zijn, ik heb ze een keer aangehad. Ze zitten zo lekker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom heb ik die niet.![]()
Ik kan ook nog korting krijgen op Uggs, maar ik doe het gewoon niet.
Oorbellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik kijk echt bijna nooit naar de schoenen van chicks in de kroeg. Ook weinig naar kleren. Oorbellen enzo al helemaal niet.
Pics van toen je 15 was?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had toen ik 15 was een roze met capuchon en witte opdruk. Ik was baas.Tot hij gestolen werd bij gym
I know. Maar ze zijn afzichtelijk en je gaat er skeef van lopen. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hoe verschrikkelijk ze zijn, ik heb ze een keer aangehad. Ze zitten zo lekker.
Maar je ziet het vast wel als haar tieten en kont mooi uitkomen in de kleren die ze aan heeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik kijk echt bijna nooit naar de schoenen van chicks in de kroeg. Ook weinig naar kleren. Oorbellen enzo al helemaal niet.
Ik had toen Puma'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb wel witte Nikes met een gouden logo gehad. What was I thinking.
Oke niet, aangezien ik toen 14/15 was.
Het gaat tegen mijn principes in, maar ik wil eigenlijk wel Uggs. Van die kleine schattigequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom heb ik die niet.![]()
Ik kan ook nog korting krijgen op Uggs, maar ik doe het gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Laatst op vakantie hadden we het erover met chicks. Ik zo: Wat voor broek heb ik aan (we zaten te dineren), wat voor schoenen, wat voor schoenen gisteren en wat voor armband gisteren. Ze wisten het precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oorbellenals er iets is wat me niet opvalt. Schoenen check ik wel. En ass broek =$
Oja ik ookquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
Laki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu voel ik ineens de drang om foto's te delen waarop ik een g-star trui aan heb
graag verwijderen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
Laki.AighttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ik heb de pre gezien. Mn nicht werkt in de Ugg store, komen leuke aan ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat tegen mijn principes in, maar ik wil eigenlijk wel Uggs. Van die kleine schattige. Ik weet zeker dat ze voor komende winter een leuker assortiment hebben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |