En dan loop ik voor je naar de koelkast, en dan gaan mijn billetjes zo op en neer, gooi jij nog wat hout in de haard en pak ik een fles champagne en aardbeien om elkaar te voeren.quote:
Internetmensenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:32 schreef Mozy het volgende:
Zie ze hier kkhard op elkaar geilen dan.
STOP MANG.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan loop ik voor je naar de koelkast, en dan gaan mijn billetjes zo op en neer, gooi jij nog wat hout in de haard en pak ik een fles champagne en aardbeien om elkaar te voeren.
Je bent 'm steeds minder gaan doen, ik mis jequote:
Ja, bij jou weten we niet wat we moeten verwachten. Misschien is het daarom teveel gevraagdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
InternetmensenEn als ze elkaar in het echt tegenkomen is een kus op de wang al teveel gevraagd
Nee hoor gelijk de allereerste seconde al gegeven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
InternetmensenEn als ze elkaar in het echt tegenkomen is een kus op de wang al teveel gevraagd
Wd pak ik vol op der bek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie chicks bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, bij jou weten we niet wat we moeten verwachten. Misschien is het daarom teveel gevraagd.
Echt he, als WD en Tliz gaan meeten, moeten ze ook wel echt naar hun woorden opleven en binnen een kwartier neukend in de bosjes liggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DIT soort praatquote:
Wat is er mis met chicks die op elkaar lopen geilen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie chicks bij elkaar.waar mozy het over had
Beetje op elkaar lopen geilen PLEASE
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is er mis met chicks die op elkaar lopen geilen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, als WD en Tliz gaan meeten, moeten ze ook wel echt naar hun woorden opleven en binnen een kwartier neukend in de bosjes liggen.
Ik doe niks mattieee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie chicks bij elkaar.waar mozy het over had
Beetje op elkaar lopen geilen PLEASE
Ik hou je in de gaten.quote:
I'll be gentle, girl.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je maar een gentlemen op dat schaapjeskleed bent =$.
superdoeiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Irritatie, ik had er één op bed liggen, maar die heb ik aan een vriendin gegeven omdat ik helemaal gek van dat ding werd.
Anyway, ik ga even douchen en daarna naar bed. Trusten.
FYAH ZIET DATquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
waarom zeg je zoiets. nu zie ik dat ook. en ally ziet dat. en fyah ziet dat.
Er moet nog 'van perzië' achter je ondertitel btwquote:
Dat is nog wel het ergste van dit allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |