Jawel hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat jij haar type niet bent.
Yeah, you heard me bitch.quote:
Doe niet alsof je een stoere vent bent of zo. Not even close.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Yeah, you heard me bitch.
Did i stu-stu-studder stupid?
Hey baby whats up with youquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet alsof je een stoere vent bent of zo. Not even close.
Atleast I get fucked.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hey baby whats up with you
Aiiyo your man here with you?
Nah, you single, i can tell
Door gasten waar je nu niks meer mee te maken wilt hebben, ja moet je trots op zijn.quote:
Kijk hem doen alsof hij weet waarmee ik neuk. Goeie man. Goeie. Maar nee, ik wil er wel mee te maken hebben. Kneus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Door gasten waar je nu niks meer mee te maken wilt hebben, ja moet je trots op zijn.
I'm trying to pull the trigger but its stuck!...F*ck!
My shit is all jammed up!...UGH!
C'mon you cock-sucking, good-for-nothing, mother-f*cking piece of shit, shoot...AH!
Yeah!, wattup b*tch!? say that shit again!
Over 2 maanden mijn 10 jaar FOK!-anniversary.quote:
En hoe ga je tien jaar vieren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Over 2 maanden mijn 10 jaar FOK!-anniversary.
Ik weet niet wat jij doet met je 1 jaar, maar ik laat die van mij stil voorbij gaan.
Ik FOK! gewoon lekker door.. Het viel me zojuist gewoon ff op.. Zomaar ineensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Over 2 maanden mijn 10 jaar FOK!-anniversary.
Ik weet niet wat jij doet met je 1 jaar, maar ik laat die van mij stil voorbij gaan.
Met mezelf op mijn reet slaan met een tennisracket omdat ik al 10 jaar mijn tijd loop te verzieken hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe ga je tien jaar vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |