puntschoenen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat mannen subtiele schoenen moeten dragen. I.t.t mijn ex vriendje die altijd van die mega grote lompe sneakers droeg.
Ik maak ze ook niet vuil hoor. Altijd schoonvegenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef fyah het volgende:
Ik liep ooit binnen bij een sneakersore in eindhoven met air techs, die toen moeilijk te krijgen waren, en die gast van die winkel begreep niet dat ik er op durfde lopen en dat hij ze nooit vuil zou durven maken
Iemand in mn familie heeft leuk nieuwsquote:
Ik hoop dat ze gelijk hebben, want ik twijfel steeds meer aan de kunde van mensen op dat soort plekken, maar als een beetje rust en vocht genoeg blijkt te zijn, dan MOET ie bijna wel opknappen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik snap het ook niet, dit is onze 2e dierenarts al want de vorige heeft onze hond bijna vermoord.Ik weet ook niet meer hoe het zit. Maar een operatie was niet nodig volgens hun, het gaat waarschijnlijk zo over. We moeten daar helaas maar op geloven.
Daar hebben ze altijd veel van ook bij patta, dus ik zal kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft New Balance in de kleur toothpaste mint, misschien is dat iets voor je.
Ja en laatst kregen we een invaller die bijna even oud als mij was. Ik vertrouw daar gewoon niet in, hij kan best veel weten. Maar het gaat wel om mijn dier en heb toch liever mijn stokoude dierenarts met veel ervaring.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gelijk hebben, want ik twijfel steeds meer aan de kunde van mensen op dat soort plekken, maar als een beetje rust en vocht genoeg blijkt te zijn, dan MOET ie bijna wel opknappen.
Goed, Simba en Sem is echt te gek voor worden, Simba denkt dat ie de verantwoordelijkheid heeft gekregen voor Sem en volgt hem overal en likt hem af terwijl ie slaapt en dat soort grappige dingen.quote:
Nee wd geen minnetonka's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo wel pics maken van mn shoes. Minnetonka's voor in de herfst.
En vergeet het adidas vestje niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n 14 jarigen hype.
Lages.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee wd geen minnetonka's.naja, ligt er aan welke.
Ja die moet ik nog hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie jou liever op die sleehakken die je vanmiddag poste van die blonde chick.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n 14 jarigen hype.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En vergeet het adidas vestje niet.
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat chicks die dat vest dragen over het algemeen spang zijn. Maakt niet uit welke kleurencombinatie.
Het kan mooi staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef fyah het volgende:
Ik vind Forces, Dunks en AM90s altijd lelluk bij meisjes. Dan liever converse of inderdaad gewoon muiltjes
Ik heb twee paar dunks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef fyah het volgende:
Ik vind Forces, Dunks en AM90s altijd lelluk bij meisjes. Dan liever converse of inderdaad gewoon muiltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |