Die gewone Air max of welke had ie dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nike air max. Voor de rest vind ik heel veel kunnen, ligt er maar net aan hoe je ze combineert. Jochem had een paar nike's waar hij al 3 jaar op liep, en ik vond ze verschrikkelijk, gelukkig zijn ze deze week kapot gegaan.
Ik heb die die ik postte in de lapo van het vorige topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nike air max. Voor de rest vind ik heel veel kunnen, ligt er maar net aan hoe je ze combineert. Jochem had een paar nike's waar hij al 3 jaar op liep, en ik vond ze verschrikkelijk, gelukkig zijn ze deze week kapot gegaan.
Nee zwart niet, mijn hele kledingkast is in de winter een doodskist. Dus wil dat het wel nog afsteekt. Wit vind ik weer te wit. Wat vind je van de beige?quote:
Nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik ga in amerika chille Vans halen
Dan kunnen ze het beestje toch beter proberen te opereren als het straks niet beter wordt, of denk ik weer eens te simpel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze wouden hem toen het net gebeurd was opereren maar door alle toestand was zijn hartslag zo hoog dat het te riskant zou zijn. En toen zakte het weer een beetje en na wat foto's die gemaakt waren bleek dat volgens de da de splinters eruit waren. En nu zijn er weer foto's gemaakt maar weer niets te vinden. Ze weten het zelf ook niet.
Nee dunks, maar die kleuren waren gewoon niet mooi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Die gewone Air max of welke had ie dan?
All Stars zijn koud voor in de winter, gek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zwart niet, mijn hele kledingkast is in de winter een doodskist. Dus wil dat het wel nog afsteekt. Wit vind ik weer te wit. Wat vind je van de beige?
Ik koop ze lekker toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
All Stars zijn koud voor in de winter, gek.Ik vind beige voor All Stars niks. Alleen zwart of wit, of gewoon geen.
Sneakersquote:
Narcose is niet zo tof voor dieren die verzwakt of wat ouder zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het beestje toch beter proberen te opereren als het straks niet beter wordt, of denk ik weer eens te simpel?
Als ik dierenarts was en zou twijfelen, zou ik op het moment dat er geen verbetering is, toch een poging wagen.
Maar ik snap dat wereldje nooit zo goed..
Ik dacht tot een jaar of 2 terug dat het Fils was hequote:
nohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht tot een jaar of 2 terug dat het Fils was he
Nee ik snap het ook niet, dit is onze 2e dierenarts al want de vorige heeft onze hond bijna vermoord.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het beestje toch beter proberen te opereren als het straks niet beter wordt, of denk ik weer eens te simpel?
Als ik dierenarts was en zou twijfelen, zou ik op het moment dat er geen verbetering is, toch een poging wagen.
Maar ik snap dat wereldje nooit zo goed..
quote:
En? Hoeveel dagen heb je nog?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb er allemaal spelletjes op staan en kookboek-gadgets en een fortunecookie-ding, dat je schudt en dan zie je je fortune
Ik vind ze een beetje fajaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik voor in de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |