"De hond moet zo snel mogelijk worden geopereerd, waarbij de voorwerp(en) uit de maag en/of darmen worden verwijderd. Sommige honden zijn in een slechte toestand en daarom wordt altijd de vochtbalans hersteld met behulp van een infuus en andere medicijnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er nog steeds splinters van het kippenbotje zitten, maar op foto's is niets te zien.
Ze wouden hem toen het net gebeurd was opereren maar door alle toestand was zijn hartslag zo hoog dat het te riskant zou zijn. En toen zakte het weer een beetje en na wat foto's die gemaakt waren bleek dat volgens de da de splinters eruit waren. En nu zijn er weer foto's gemaakt maar weer niets te vinden. Ze weten het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"De hond moet zo snel mogelijk worden geopereerd, waarbij de voorwerp(en) uit de maag en/of darmen worden verwijderd. Sommige honden zijn in een slechte toestand en daarom wordt altijd de vochtbalans hersteld met behulp van een infuus en andere medicijnen.
Tijdens de ingreep kan de toestand van het stuk darm worden beoordeeld aan de hand van de kleur van de wand en de peristaltische contracties (de samentrekkingen van de darm). Indien de darm niet te erg is beschadigd, wordt het vreemd voorwerp via een sneetje in de darm verwijderd. Is de darm erg beschadigd dan wordt een gedeelte van de darm in zijn geheel verwijderd."
De dokters zullen het beter weten, maar een operatie zou wel kunnen uitmaken als dat zo is.
Geef mij maar chicks met all stars of gewoon classy, trouwens wat de fuk maakt het uit schoenen zijn fok op ik kijk daarnooit naarquote:
Bij een jongen kijk ik altijd naar de schoenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef mij maar chicks met all stars of gewoon classy, trouwens wat de fuk maakt het uit schoenen zijn fok op ik kijk daarnooit naar
Welke schoenen vallen af?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij een jongen kijk ik altijd naar de schoenen.Maar all stars goed dat je het zegt, ik wil weer een nieuw paar halen. Maar weet niet welke kleur?
ja alle meisjes, ik kwam daar laatst achter. ik kijk daar echt nooit naarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij een jongen kijk ik altijd naar de schoenen.Maar all stars goed dat je het zegt, ik wil weer een nieuw paar halen. Maar weet niet welke kleur?
zwart of wit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij een jongen kijk ik altijd naar de schoenen.![]()
Kan er mee door. Ondanks dat ik All Stars niet echt heel tof vind.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja alle meisjes, ik kwam daar laatst achter. ik kijk daar echt nooit naar. Ik heb vanavond hoge zwarte all stars aan, is dat goed?
Nike air max. Voor de rest vind ik heel veel kunnen, ligt er maar net aan hoe je ze combineert. Jochem had een paar nike's waar hij al 3 jaar op liep, en ik vond ze verschrikkelijk, gelukkig zijn ze deze week kapot gegaan.quote:
ik ga in amerika chille Vans halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef Lakitu het volgende:
Schoenentopic? Ik ga voor het nieuwe skorrojaar weer kopen dus als iemand chille heeft gezien, holla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |