anorexia als ik 70 hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, een jongen met een naar anorexia neigend lichaam is lekker.
Je mag ook best wat dikker zijn dan dat hoor met die lengtequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kul die site van jou BT.
[ afbeelding ]
Ik lust er wel een paar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Kanker man, ik ben dik vergeleken bij Laki. Ik ga die kokoskransen snel weggeven
![]()
![]()
.
Volgens die site heb ik een BMI van 20 als ik 75 kilo weeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
anorexia als ik 70 hebm'n bmi is dan nog groen hoor
174 volgens het gemeentehuis, maar volgens het modellenbureau 171 en volgens weer een ander 172. Dus ik heb ze allemaal gedaan en alleen op 171 zou ik een gezond gewicht hebben, ik ga wel krimpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij ook alweer?
Voordeel van die lage bfp is wel dat je echt een goeie six-pack kunt hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Kanker man, ik ben dik vergeleken bij Laki. Ik ga die kokoskransen snel weggeven
![]()
![]()
.
KRIMPEN BIAAATCH.:') Ik ben pas afgevallen van 58 naar 55 for some reason.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
174 volgens het gemeentehuis, maar volgens het modellenbureau 171 en volgens weer een ander 172. Dus ik heb ze allemaal gedaan en alleen op 171 zou ik een gezond gewicht hebben, ik ga wel krimpen.
Kleine veranderingen in eetpatroon doen wonderen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KRIMPEN BIAAATCH.:') Ik ben pas afgevallen van 58 naar 55 for some reason.
Volgens deze is mijn gewicht gewoon goed op 174.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KRIMPEN BIAAATCH.:') Ik ben pas afgevallen van 58 naar 55 for some reason.
Ja maar ik ben al blij als ik op 12 zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voordeel van die lage bfp is wel dat je echt een goeie six-pack kunt hebben
Tilburg Centraal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hmm, ze lijken me wel lekker.![]()
Veel mensen eten juist te weinig en te onregelmatig. Ik ben iets van 5 kg afgevallen toen ik meer ging eten en iets regelmatiger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kom toch niet aan, hoeveel ik ook vreet. Dus ik blijf lekker slank.
Wij zijn even lang.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens deze is mijn gewicht gewoon goed op 174.
Ik heb gewoon een heeeeel snelle spijsvertering, ik kan er echt niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel mensen eten juist te weinig en te onregelmatig. Ik ben iets van 5 kg afgevallen toen ik meer ging eten en regelmatiger.
Kan ik je in de ogen kijken.quote:
Dat is het vetpercentage meten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef MouzurX het volgende:
Pff bfp berekenen moet je helemaal moeilijk voor doen.
En ik dacht dat je dat berekende door zo'n tang op je buik oid te zetten en dan te kijken hoe dik dat is ofzo?
Ik had zoeen dat je er met blote voeten op staat en dan meet ie gelijk allesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al blij als ik op 12 zit. Ik had wel met zo'n eckte meter, geen elektronische. Die werken niet zo nauwkeurig, kom je lager uit.
dat heet een weegschaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had zoeen dat je er met blote voeten op staat en dan meet ie gelijk alles
Maar hoe werkt dat dan? Wat meet ie precies en hoe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had zoeen dat je er met blote voeten op staat en dan meet ie gelijk alles
Ja da's omdat jij het kinderBMI moet hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens deze is mijn gewicht gewoon goed op 174.
Ik heb dat juist wel en daarom moet ik ook moeite doen om in shape te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Maar sowieso heb ik niet zo'n skinny aanleg. Ik moet moeite doen om in shape te zijn.
Gewicht gewoon maar ook vetpercentage. Daarvoor moet je je lengte intoetsen. En dan stuurt ie kleine stroomschokjes door ofzo, en zo meet ie het percentage.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Wat meet ie precies en hoe.
Met 18 is het ook nog goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja da's omdat jij het kinderBMI moet hebben.
body fat percentage != vet percentage?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is het vetpercentage meten.
Ja maar volgens mij ben je dan ook nog niet volwassenquote:
0,4% is wel heel erg weinig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb 0.4% body fat maarja zeer onnauwkeurige meting aangezien ik het met een draad deed die ik daarna opmat![]()
Wat zegt dat nou eig?
0.4% kan volgens mij niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb 0.4% body fat maarja zeer onnauwkeurige meting aangezien ik het met een draad deed die ik daarna opmat![]()
Wat zegt dat nou eig?
21. Maar klopt, ze groeien nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij ben je dan ook nog niet volwassenik ook niet denk ik. Volwassen zal wel vanaf 20 zijn, tenslotte kunnen onze tetten enzo nog gewoon groeien.
Er was een keer zo'n vrouw die dat had. Maar die had sondevoeding om in leven te blijven. voor een normaal mens kan dat idd echt niet.quote:
Genitaliën (tenminste penerts) groeien door tot de 24stequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
21. Maar klopt, ze groeien nog.
Kan niet, 10 is al extreem weinig vet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
Wat zegt dat nou eig?
Shit ik voel me opeens oud en volwassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
21. Maar klopt, ze groeien nog.
Bodybuilders (waar je echt alleen maar spier zit) hebben iets van 4% en dan ben je zéér gevaarlijk bezigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan niet, 10 is al extreem weinig vet.
Ik voel mij een vieze oude manquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Shit ik voel me opeens oud en volwassen.
Ja hoeveel is groeien dan. Het is heus niet zo dat je op je 18e nog een kinderpiemeltje hebt en op je 24e ineens zwaar bewapend bent. Zal hooguit een centimeter zijn denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Genitaliën (tenminste penerts) groeien door tot de 24ste
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoeveel is groeien dan. Het is heus niet zo dat je op je 18e nog een kinderpiemeltje hebt en op je 24e ineens zwaar bewapend bent. Zal hooguit een centimeter zijn denk ik.
Deze manquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes wil ik juist niet skinny. Ik vind het wel fijn als ze beetje buikje hebben.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoeveel is groeien dan. Het is heus niet zo dat je op je 18e nog een kinderpiemeltje hebt en op je 24e ineens zwaar bewapend bent. Zal hooguit een centimeter zijn denk ik.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes wil ik juist niet skinny. Ik vind het wel fijn als ze beetje buikje hebben.
Skinny is subjectief. De een denkt bij skinny een gratenpak waar een ander slank bedoelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Uberklein en een bloedlul is geen probleem!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee dat zeg ik toch ook niet, zal ook maar über klein zijn, maar TOCH groeit ie nog (0,1 cm is ook groei
)
Oh oke. Vroeg het me gewoon af. Want bij mij kan er tot mijn 21e nog best een cup of 2-3 bijgroeien in theorie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee dat zeg ik toch ook niet, zal ook maar über klein zijn, maar TOCH groeit ie nog (0,1 cm is ook groei
)
maar niet teveel. ik heb een collega die veelste veel buik heeft maar nog steeds strakke shirtjes draagt alsof ze 55 kilo weegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Die rechter is ook nog prima. Hoewel ietsje minder mag.quote:
Deze pic vind ik een slecht voorbeeld, want zo dun als die linker kan best mooi zijn. Alleen hier is het net lelijk.quote:
Als je zwanger bent geweest kan er ook nog wat bijgroeienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke. Vroeg het me gewoon af. Want bij mij kan er tot mijn 21e nog best een cup of 2-3 bijgroeien in theorie.
Die linkse past bijna in een potlootslijperquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die rechter is ook nog prima. Hoewel ietsje minder mag.
hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Die linkse past bijna in een potlootslijper
whaddup voor jou, zeg eens iets persoonlijksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Die linkse past bijna in een potlootslijper
Ja en daarna wordt het leeggezogen en worden het kleine zakjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je zwanger bent geweest kan er ook nog wat bijgroeien
Ik zit tussen links en midden in. Ik heb de tieten en benen van midden. En de taille van links, voor zover ik die kan schatten..quote:
Ik zou ze alle 3 wandelen tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
whaddup voor jou, zeg eens iets persoonlijks
Hoe zit het btw met de chicks in Belgiaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik zou ze alle 3 wandelen tochVoorkeur voor de middelste, dan de rechtse, dan de linkse
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit tussen links en midden in. Ik heb de tieten en benen van midden. En de taille van links, voor zover ik die kan schatten..
Huilen. Al is mijn ex van hier in de buurt dus ik kan niet helemaal hatenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe zit het btw met de chicks in Maasje
Ga je wel eens naar Bree?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:05 schreef fyah het volgende:
[..]
Huilen. Al is mijn ex van hier in de buurt dus ik kan niet helemaal haten
Afslankkoffie ¤ 12,- 2=1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
CHATTEN & DATEN
met volslanke mensen
Die Maatje Meer banner meteen onder dit topic.
Dat soort humor mis ik wel eens met een abo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
CHATTEN & DATEN
met volslanke mensen
Ik heb de hele tijd alleen maar leenreclame.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
CHATTEN & DATEN
met volslanke mensen
Wat is arretjescake?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Als ik geen spieren wilde en gewoon skinny nature had zou ik de hele dag arretjescake eten. Hands down.
[img]http://www.mariannesweb.nl/folklore/afbeeldingen/Seizoenplaatjes/cake.jpgquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Afslankkoffie ¤ 12,- 2=1
Koffie met afslankende werking bij Yves Rocher. Koop nu voordelig!
![]()
Recept Roomtaart
Recept voor Roomtaart? Bak zelf met recepten van Dr Oetker
Ah oke!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Een Limburgse cake.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arretjescake
Haha ze weten dat je rood staat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd alleen maar leenreclame.
quote:
Mja ik ben er verder maar een paar keer geweest. Ik zat in Hasselt dus wij zaten vaak bij Groovy of Versuz (:'))quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
chicks zijn daar wel aan maar ik moet altijd lachen om die glow in the dark nieuwsbrievne
Nog 5 jaar groeien? Man dan ga ik over penisverkleining denken ho.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:13 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb em ff aangezet, maar krijg iets over een ambtenarenlening..
Versuzquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Mja ik ben er verder maar een paar keer geweest. Ik zat in Hasselt dus wij zaten vaak bij Groovy of Versuz (:'))
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog 5 jaar groeien? Man dan ga ik over penisverkleining denken ho.
Hihi kats. Dan had je dezelfde regen als ik hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef Dqod het volgende:
Godverredomme.. Kats nat van de regen...![]()
T was Gelderse regenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi kats. Dan had je dezelfde regen als ik hier.
Kutweer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef Dqod het volgende:
Godverredomme.. Kats nat van de regen...![]()
Ik hou er niet van neequote:
Komt da?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou er niet van nee
Ohh en m'n tong doet zeer![]()
![]()
![]()
Kweenie.. Zomaar ineens O_oquote:
Iedereen ging naar Versuz.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Versuz. Ik wist niet dat jij elite was. Die eigenaar heeft nu ook Club 11 he (voorheen carte blanche).
Studeer jij eigenlijk of wat?
Meh. Okee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kweenie.. Zomaar ineens O_o
Ff m'n piercing eruit gehaald. Hopelijk helpt dat
Wat is plan Aquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Iedereen ging naar Versuz.Ook vaak Groovy omdat een vriend van me er 2 jaar heeft gedraaid. Ik heb mn bachelor vorig jaar afgemaakt. Met onderscheiding
Maar dat diploma ligt hier maar stof te happen want het is altijd al plan B geweest.
Inderdaad. Ik snap het echt niet allemaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
"Nederlandse diplomaten krijgen instructies over Wilders"
Nee, dit gaat een lollige 4 jaar worden..
quote:
Nou sinds mijn 16e werkte ik als bijverdienste voor een designbureau, off the radar. Maar dat geld kon ik niet echt op mijn rekening zetten dus van zodra ik 18 werd heb ik mijn statuten aangevraagd en freelance ik. Mijn ouders wilden per se dat ik ook een diploma had dus heb ik dat van 2006 tot 2009 gecombineerd met een bachelor handelswetenschappen en informatica.quote:
En straks gaat die losgeslagen gast ook nog in Amerika spreken over een moskeetje dat in de buurt van Ground Zero gebouwd wordt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap het echt niet allemaal.
een wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Fokken met een dilpoma op zak.
Nice, je bent dus gewoon freelance designerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Nou sinds mijn 16e werkte ik als bijverdienste voor een designbureau, off the radar. Maar dat geld kon ik niet echt op mijn rekening zetten dus van zodra ik 18 werd heb ik mijn statuten aangevraagd en freelance ik. Mijn ouders wilden per se dat ik ook een diploma had dus heb ik dat van 2006 tot 2009 gecombineerd met een bachelor handelswetenschappen en informatica.
Dat is een herhaling, die heb ik al gezien, er bleven 28 sletjes hangen omdat ie buitenlands was en dat is zoooooh interessant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Die amerikaan bij tmo![]()
mijn nederlands is mager, hoeveel weeg jij?
Zoiets, al probeer ik vooral consulting te doen want ik heb een schijthekel aan het uitwerken van conceptenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nice, je bent dus gewoon freelance designer?
En allemaal spraken ze steenkolenengels of gewoon geen Engels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is een herhaling, die hab ik al gezien, er bleven 28 sletjes hangen omdat ie buitenlands was en dat is zoooooh interessant.
Dilpoma, dat staat er toch. Sjonge jonge.quote:
Niet dan?quote:
Eigenlijk is zwemmen best wel blijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahaha,...zie het nu ook....
Maar het bestaat hoor.
Kijk maar:
Bekijk deze YouTube-video
Als ie Sjohnny uit de polder was had ie met dezelfde kop er nog geen 12 overgehouden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En allemaal spraken ze steenkolenengels of gewoon geen Engels.Maar ik vond 'm niet lelijk.
Die gast wordt onze dood nog een keer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En straks gaat die losgeslagen gast ook nog in Amerika spreken over een moskeetje dat in de buurt van Ground Zero gebouwd wordt...
Van iedere mug een olifant maken.
True. Ik had alleen weggedrukt als hij een kloteaccent Nederlands had dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ie Sjohnny uit de polder was had ie met dezelfde kop er nog geen 12 overgehouden.
vandaag avondklok, niet vergetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zou morgen kunnen gaan joggen.
Omdat ik dan toch naar de dokter moet vroeg en dan nog wat aan mn dag heb, waarop ik eigenlijk geen fuck uitvoer, dus waarom niet een paar kilometer rennen.quote:
Ook dat, allemaal negers in autos en shit. Damn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Na half 10 is het gevaarlijk rondom Spike city.
Doe vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik dan toch naar de dokter moet vroeg en dan nog wat aan mn dag heb, waarop ik eigenlijk geen fuck uitvoer, dus waarom niet een paar kilometer rennen.![]()
makes sensequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik dan toch naar de dokter moet vroeg en dan nog wat aan mn dag heb, waarop ik eigenlijk geen fuck uitvoer, dus waarom niet een paar kilometer rennen.![]()
En die wijven zijn dom, echt, denken ze dat ze ontdekt gaan worden ofzo. Ik wil niet zeggen dat ik een groot vertrouwen in vrouwen heb, maar zo erg is het toch echt niet gesteld met de gemiddelde vrouw?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:36 schreef Chai het volgende:
Die sletten bij tmo drukken ook echt heel vaak weg als alle anderen dat doen.Dan is hij nog bezig met een zin en dan horen ze niets nieuws waar e op af kunnen knappen, drukken ze ineens toch weg.
Jonge, ik heb geen flikker uitgevoerd vandaag. Ik zit al de hele dag met het gevoel dat ik moet plassen op de bank maar ik hoef niet. en ik heb het koortsig.quote:
Dat is niet zo erg toch? Zolang ze maar in die auto blijven en aangezien het regent zullen ze er ook niet uit komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook dat, allemaal negers in autos en shit. Damn.
Daar staan onder gemiddelde vrouwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En die wijven zijn dom, echt, denken ze dat ze ontdekt gaan worden ofzo. Ik wil niet zeggen dat ik een groot vertrouwen in vrouwen heb, maar zo erg is het toch echt niet gesteld met de gemiddelde vrouw?
Verbazend genoeg zitten er af en toe wel normale mannen tussen.
Gaan ze naast me rijden en zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg toch? Zolang ze maar in die auto blijven en aangezien het regent zullen ze er ook niet uit komen.
Ik zou hetzelfde doen. In de 300c van m'n vriendin dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gaan ze naast me rijden en zo.Vorige keer ook en dan raampje open dushi dushi.
Ik heb een rode lichtstaaf, die ze afsteken bij voetbal wedstrijden... voor als ik in nood ben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:42 schreef fyah het volgende:
WD mag mijn kogelvrij vest wel even lenen
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij doet ons internet het weer..!![]()
Dit is te apart om verzonnen te zijn. Wauw.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een rode lichtstaaf, die ze afsteken bij voetbal wedstrijden... voor als ik in nood ben.
Echt he? En al die bullshit, ze hebben toevallig allemaal iemand via de telefoon gedumpt, 2 mannen tegelijk gehad, seks gehad in het openbaar en zijn wakker geworden naast iemand die ze niet meer konden herinneren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar staan onder gemiddelde vrouwen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een rode lichtstaaf, die ze afsteken bij voetbal wedstrijden... voor als ik in nood ben.
Gewoon een peugot 106 met geblindeerde (zelf geplakt, want je ziet de luchtbellen) ramen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen. In de 300c van m'n vriendin dan.
Die zooi die onder die naam staat dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt he? En al die bullshit, ze hebben toevallig allemaal iemand via de telefoon gedumpt, 2 mannen tegelijk gehad, seks gehad in het openbaar gehad en zijn wakker geworden naast iemand die ze niet meer konden herinneren.
Het is gewoon NIET waar. Maar dat durven ze niet te zeggen, de vuige sletjes.
Peugeotquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon een peugot 106 met geblindeerde (zelf geplakt, want je ziet de luchtbellen) ramen.
Dat laatste is verzonnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Dit is te apart om verzonnen te zijn. Wauw.
Hij wordt anders net even op zijn ziel getrapt door ons aller Sammiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef Skylark. het volgende:
The Situation. De fucking personificatie van zelfvertrouwen
.
Ik hoop dat het nu zo blijft, het is al twee dagen kutquote:
Ziggo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu zo blijft, het is al twee dagen kut
Hij zou die skank even in elkaar moeten beuken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij wordt anders net even op zijn ziel getrapt door ons aller Sammie. Maar alsnog is ie wel grappig
.
Dat is ook niet bedoeld voor mensen met enig intellect.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef fyah het volgende:
Ik heb gisteren even Jersey Shore gekeken op jullie aanraden maar ik vond er eigenlijk niks aan
Die heb ik ook, voor op de ijstaart.quote:
Hoezo, zij is kei liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij zou die skank even in elkaar moeten beuken.
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenserenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook niet bedoeld voor mensen met enig intellect.
Weet je hoe blij ik ben als mijn vader thuiskomt met sterretjes in de vorm van een bloem. Dan lijk ik een kind van 5 die de ijscoman de straat in hoort rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij het gelukkigste kind ter wereld met kerst
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenseren
"Denkt dat ze speciaal is."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zooi die onder die naam staat dan.
Iris. 19 jaar
wil geen man met ambities
tief op, hoer
Ik om blij mee te zwaaien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik ook, voor op de ijstaart.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenseren
Je vergeet: "Wil een kale neger."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Denkt dat ze speciaal is."
"Is prettig gestoord."
"Zoekt een echte vent."
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet je hoe blij ik ben als mijn vader thuiskomt met sterretjes in de vorm van een bloem. Dan lijk ik een kind van 5 die de ijscoman de straat in hoort rijden.
Een belg is het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.
Of die zeer originele opmerking:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vergeet: "Wil een kale neger."
"Hij is schattig, maar niet voor mij."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of die zeer originele opmerking:
"Ik ben bang dat ik over hem heen loop."
STERF!
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.
Ik ga zonder zorgen over die lijn en ik plaats 50 zomaar bij Biggie en 2pac.quote:
"Het is zo'n jongetje, ik zou hem zo in zijn wangetjes willen knijpen."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Hij is schattig, maar niet voor mij."
Nou mijn tokkie overbuurvrouw rent naar de ijscoman, zelfs als hij hier in de winter langskomt. Ja hij komt in de winter, domme kutbelg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou mijn tokkie overbuurvrouw rent naar de ijscoman, zelfs als hij hier in de winter langskomt. Ja hij komt in de winter, domme kutbelg.
Ik zou het hele jaar door ijsjes kopen van jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.
"Dat shirt kan echt niet."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Het is zo'n jongetje, ik zou hem zo in zijn wangetjes willen knijpen."
Aaaaargh!!!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou het hele jaar door ijsjes kopen van je
het is marc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Zo lang het geen Waal is ben je safe
Maak je niet druk WD, de beveiliging zit er nog op.quote:
Best sad, aangezien die chick een prima figuur heeft. Heerlijk hoe ze zo aan het kutten wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
The Situation was aan.
"Ik ben puur natuur en bloedmooi"
"Er mogen wel een paar kilootjes af, daarna praten we verder"
Ik vind van die drie alleen Biggie oké.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga zonder zorgen over die lijn en ik plaats 50 zomaar bij Biggie en 2pac.
Verschrikkelijk juist, ik voelde The Situation. En boeiend, het gaat om het onzeker makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best sad, aangezien die chick een prima figuur heeft. Heerlijk hoe ze zo aan het kutten was.
quote:
2pac > 50 > Biggiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind van die drie alleen Biggie oké.
Die opmerking van "Ik ben bang dat ie me niet aan kan" komt ook altijd van walrussen, niets tegen walrussen, maar zeg dan niets, of geef gewoon toe dat je toch niet gekozen gaat worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Dat shirt kan echt niet."
En dan zelf dik en kamper zijn.
Of die met een pittig kapsel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die opmerking van "Ik ben bang dat ie me niet aan kan" komt ook altijd van walrussen, niets tegen walrussen, maar zeg dan niets, of geef gewoon toe dat je toch niet gekozen gaat worden.
Ja, maar daarmee straalt hij juist uit dat ie zich achter zijn eigen onzekerheid wil verbergen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk juist, ik voelde The Situation. En boeiend, het gaat om het onzeker maken.
Ja dat snapt iedereen, of hij heeft een huge plank voor z'n kop. Maar dat is juist geweldigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee straalt hij juist uit dat ie zich achter zijn eigen onzekerheid wil verbergen.
Mensen die niet op deze link hebben geklikt missen wat.quote:
Kan ook lollies verkopen in de winter, daar kun je ook aan likken?quote:
En andersomquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer wat smaak bijbrengen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook lollies verkopen in de winter, daar kun je ook aan likken?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet op deze link hebben geklikt missen wat.
Lolliesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook lollies verkopen in de winter, daar kun je ook aan likken?
UPCquote:
Hoe was je date?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lollies
Ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren
Maar voor een lolly ben ik wel te porren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
. Die single heb ik nog gekocht
.
Ja wat? Probeer hier serieus een businessplan op te zetten en dan word ik gefacepalmd. Wat is deze.quote:
Eh?quote:
Maar dat staat sommige vrouwen wel okee, alleen niet op die show.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of die met een pittig kapsel.
quote:hehe464
1 maand geleden 113
This is why god invented repeat button.
Hij lijkt op Princequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ZELFS bijna die neger bijna doen.
Ik zong Never Ever altijd mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
OUT OF REEEEEAACH
Ik zong die altijd onder de douche. WAAROM DOE IK DAT NIET MEER. :S
Dat hondje? Mijn hondje.quote:
co-signquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dat staat sommige vrouwen wel okee, alleen niet op die show.
[ afbeelding ]
Mijn CD speler raakte gewoon oververhit zo vaak heb ik 'm afgespeeld. Er zat geloof ik ook nog een kleine remix van het nummer in, die was ook leuk kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
OUT OF REEEEEAACH
Ik zong die altijd onder de douche. WAAROM DOE IK DAT NIET MEER. :S
Oh ik dacht zelfs dat het gister was. Spannend! Ook met een Arnhemse? Kom jij eigenlijk zelf uit Arnhem?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh?
Mijn date is volgende week!! Niet vandaag
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hondje? Mijn hondje.Hij ligt nu bij de da aan het infuus. Ik hoop dat hij morgen genoeg is aangesterkt om thuis lekker uit te rusten. Hij krijgt antibiotica mee etc. Kijken of dat aan slaat, zo niet moeten we maar even rond de tafel...
En hij blijft ook gewoon leuk héquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn CD speler raakte gewoon oververhit zo vaak heb ik 'm afgespeeld. Er zat geloof ik ook nog een kleine remix van het nummer in, die was ook leuk kan ik me herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
Dat doen we allemaal denk ik nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds alles meezingt?
In de auto meestal wel ja. Thuis niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:Ik zou voor de schoenen gaan die wd ook heeft. Een keer wat anders dan sleehakken etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
Die eerste en voorlaatste zou ik niet op lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?graag verwijderen
Alleen de nummers van Erykah.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
Die derde heb ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Vertellen ze niet netjes even of het nog goed gaat komen, of weten ze dat niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hondje? Mijn hondje.Hij ligt nu bij de da aan het infuus. Ik hoop dat hij morgen genoeg is aangesterkt om thuis lekker uit te rusten. Hij krijgt antibiotica mee etc. Kijken of dat aan slaat, zo niet moeten we maar even rond de tafel...
Volgens maisnon klink ik best goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de auto meestal wel ja. Thuis niet.
Nee, volgende week maandag ghehe..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht zelfs dat het gister was. Spannend! Ook met een Arnhemse? Kom jij eigenlijk zelf uit Arnhem?
Regel jezelf mij en je loopt er opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk. Maar te duur. Ik moet me beperken tot de sale schoenen
.
Dat vertelde ze 3 weken geleden ook, maar wat raar is is dat hij weer helemaal opgeknapt was, er was niets op aan te merken. En vandaag begon hij gewoon zijn eigen poep uit te kotsen en zakte steeds door zijn poten. Zo uit het niets. Dus ik denk dat het echt een kwestie van afwachten is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vertellen ze niet netjes even of het nog goed gaat komen, of weten ze dat niet?
Ik vind Arnhem echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, volgende week maandag ghehe..
En nee ze komt niet uit Arnhem.. Ik officieel ook niet.
Maar ik woon hier nou 2 jaar en wil niet meer terug
12cm is niks jonge!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echttt. De 2e vind ik denk ik het leukst
. Maar ik weet niet.. ik ga geen 12 cm dragen
.
Ik zou echt voor die van WD gaan. Die 2e zijn heel leuk maar ik zag ze in de winkel en vond ze toch niet zo en een vriendin heeft ze ook en na een week zaten die bloemen al los.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echttt. De 2e vind ik denk ik het leukst
. Maar ik weet niet.. ik ga geen 12 cm dragen
.
Haha hm. Vond ik ook, totdat we gingen verhuizen naar Rijkerswoerd.. Ik vind t wel leuk hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Arnhem echt verschrikkelijk.
Is dat dan iets met darmpjes ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vertelde ze 3 weken geleden ook, maar wat raar is is dat hij weer helemaal opgeknapt was, er was niets op aan te merken. En vandaag begon hij gewoon zijn eigen poep uit te kotsen en zakte steeds door zijn poten. Zo uit het niets. Dus ik denk dat het echt een kwestie van afwachten is.
Ah mijne ook!quote:
Tape? Uit welk jaar is dit topic? 1993?quote:
Ik denk zelf dat er nog steeds splinters van het kippenbotje zitten, maar op foto's is niets te zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat dan iets met darmpjes ofzo?
Dat is toch gek, dat het ineens weer mis gaat?
Jammerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo goed zingen en ik weet niet hoe dat moet.
Neequote:
Schrijf je hyves op je buik en ga dan exotisch dansenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Verdraaid, ik heb geen bovenkleding meer. Zal ik halfnaakt op stap gaan.
En facebook op m'n rug!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef fyah het volgende:
[..]
Schrijf je hyves op je buik en ga dan exotisch dansen
Leuk bij een roze broekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee
Deze.
[ afbeelding ]
Alleen trek ze nu niet aan omdat mijn benen amper zon gezien hebben. Overigens niet mijn foto.
Je maakt een grapje mag ik hopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |