Ja die kreeg ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:13 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb em ff aangezet, maar krijg iets over een ambtenarenlening..
Versuzquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Mja ik ben er verder maar een paar keer geweest. Ik zat in Hasselt dus wij zaten vaak bij Groovy of Versuz (:'))
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog 5 jaar groeien? Man dan ga ik over penisverkleining denken ho.
Hihi kats. Dan had je dezelfde regen als ik hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef Dqod het volgende:
Godverredomme.. Kats nat van de regen...![]()
T was Gelderse regenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi kats. Dan had je dezelfde regen als ik hier.
Kutweer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef Dqod het volgende:
Godverredomme.. Kats nat van de regen...![]()
Ik hou er niet van neequote:
Komt da?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou er niet van nee
Ohh en m'n tong doet zeer![]()
![]()
![]()
Kweenie.. Zomaar ineens O_oquote:
Iedereen ging naar Versuz.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Versuz. Ik wist niet dat jij elite was. Die eigenaar heeft nu ook Club 11 he (voorheen carte blanche).
Studeer jij eigenlijk of wat?
Meh. Okee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kweenie.. Zomaar ineens O_o
Ff m'n piercing eruit gehaald. Hopelijk helpt dat
Wat is plan Aquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Iedereen ging naar Versuz.Ook vaak Groovy omdat een vriend van me er 2 jaar heeft gedraaid. Ik heb mn bachelor vorig jaar afgemaakt. Met onderscheiding
Maar dat diploma ligt hier maar stof te happen want het is altijd al plan B geweest.
Inderdaad. Ik snap het echt niet allemaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
"Nederlandse diplomaten krijgen instructies over Wilders"
Nee, dit gaat een lollige 4 jaar worden..
quote:
Nou sinds mijn 16e werkte ik als bijverdienste voor een designbureau, off the radar. Maar dat geld kon ik niet echt op mijn rekening zetten dus van zodra ik 18 werd heb ik mijn statuten aangevraagd en freelance ik. Mijn ouders wilden per se dat ik ook een diploma had dus heb ik dat van 2006 tot 2009 gecombineerd met een bachelor handelswetenschappen en informatica.quote:
En straks gaat die losgeslagen gast ook nog in Amerika spreken over een moskeetje dat in de buurt van Ground Zero gebouwd wordt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap het echt niet allemaal.
een wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Fokken met een dilpoma op zak.
Nice, je bent dus gewoon freelance designerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Nou sinds mijn 16e werkte ik als bijverdienste voor een designbureau, off the radar. Maar dat geld kon ik niet echt op mijn rekening zetten dus van zodra ik 18 werd heb ik mijn statuten aangevraagd en freelance ik. Mijn ouders wilden per se dat ik ook een diploma had dus heb ik dat van 2006 tot 2009 gecombineerd met een bachelor handelswetenschappen en informatica.
Dat is een herhaling, die heb ik al gezien, er bleven 28 sletjes hangen omdat ie buitenlands was en dat is zoooooh interessant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
Die amerikaan bij tmo![]()
mijn nederlands is mager, hoeveel weeg jij?
Zoiets, al probeer ik vooral consulting te doen want ik heb een schijthekel aan het uitwerken van conceptenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nice, je bent dus gewoon freelance designer?
En allemaal spraken ze steenkolenengels of gewoon geen Engels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is een herhaling, die hab ik al gezien, er bleven 28 sletjes hangen omdat ie buitenlands was en dat is zoooooh interessant.
Dilpoma, dat staat er toch. Sjonge jonge.quote:
Niet dan?quote:
Eigenlijk is zwemmen best wel blijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahaha,...zie het nu ook....
Maar het bestaat hoor.
Kijk maar:
Bekijk deze YouTube-video
Als ie Sjohnny uit de polder was had ie met dezelfde kop er nog geen 12 overgehouden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En allemaal spraken ze steenkolenengels of gewoon geen Engels.Maar ik vond 'm niet lelijk.
Die gast wordt onze dood nog een keer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En straks gaat die losgeslagen gast ook nog in Amerika spreken over een moskeetje dat in de buurt van Ground Zero gebouwd wordt...
Van iedere mug een olifant maken.
True. Ik had alleen weggedrukt als hij een kloteaccent Nederlands had dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ie Sjohnny uit de polder was had ie met dezelfde kop er nog geen 12 overgehouden.
vandaag avondklok, niet vergetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zou morgen kunnen gaan joggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |