Ja hoeveel is groeien dan. Het is heus niet zo dat je op je 18e nog een kinderpiemeltje hebt en op je 24e ineens zwaar bewapend bent. Zal hooguit een centimeter zijn denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Genitaliën (tenminste penerts) groeien door tot de 24ste
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoeveel is groeien dan. Het is heus niet zo dat je op je 18e nog een kinderpiemeltje hebt en op je 24e ineens zwaar bewapend bent. Zal hooguit een centimeter zijn denk ik.
Deze manquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes wil ik juist niet skinny. Ik vind het wel fijn als ze beetje buikje hebben.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoeveel is groeien dan. Het is heus niet zo dat je op je 18e nog een kinderpiemeltje hebt en op je 24e ineens zwaar bewapend bent. Zal hooguit een centimeter zijn denk ik.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes wil ik juist niet skinny. Ik vind het wel fijn als ze beetje buikje hebben.
Skinny is subjectief. De een denkt bij skinny een gratenpak waar een ander slank bedoelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Uberklein en een bloedlul is geen probleem!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee dat zeg ik toch ook niet, zal ook maar über klein zijn, maar TOCH groeit ie nog (0,1 cm is ook groei
)
Oh oke. Vroeg het me gewoon af. Want bij mij kan er tot mijn 21e nog best een cup of 2-3 bijgroeien in theorie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee dat zeg ik toch ook niet, zal ook maar über klein zijn, maar TOCH groeit ie nog (0,1 cm is ook groei
)
maar niet teveel. ik heb een collega die veelste veel buik heeft maar nog steeds strakke shirtjes draagt alsof ze 55 kilo weegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Die rechter is ook nog prima. Hoewel ietsje minder mag.quote:
Deze pic vind ik een slecht voorbeeld, want zo dun als die linker kan best mooi zijn. Alleen hier is het net lelijk.quote:
Als je zwanger bent geweest kan er ook nog wat bijgroeienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke. Vroeg het me gewoon af. Want bij mij kan er tot mijn 21e nog best een cup of 2-3 bijgroeien in theorie.
Die linkse past bijna in een potlootslijperquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die rechter is ook nog prima. Hoewel ietsje minder mag.
hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Die linkse past bijna in een potlootslijper
whaddup voor jou, zeg eens iets persoonlijksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Die linkse past bijna in een potlootslijper
Ja en daarna wordt het leeggezogen en worden het kleine zakjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je zwanger bent geweest kan er ook nog wat bijgroeien
Ik zit tussen links en midden in. Ik heb de tieten en benen van midden. En de taille van links, voor zover ik die kan schatten..quote:
Ik zou ze alle 3 wandelen tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
whaddup voor jou, zeg eens iets persoonlijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |