anorexia als ik 70 hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, een jongen met een naar anorexia neigend lichaam is lekker.
Je mag ook best wat dikker zijn dan dat hoor met die lengtequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kul die site van jou BT.
[ afbeelding ]
Ik lust er wel een paar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Kanker man, ik ben dik vergeleken bij Laki. Ik ga die kokoskransen snel weggeven
![]()
![]()
.
Volgens die site heb ik een BMI van 20 als ik 75 kilo weeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
anorexia als ik 70 hebm'n bmi is dan nog groen hoor
174 volgens het gemeentehuis, maar volgens het modellenbureau 171 en volgens weer een ander 172. Dus ik heb ze allemaal gedaan en alleen op 171 zou ik een gezond gewicht hebben, ik ga wel krimpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij ook alweer?
Voordeel van die lage bfp is wel dat je echt een goeie six-pack kunt hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Kanker man, ik ben dik vergeleken bij Laki. Ik ga die kokoskransen snel weggeven
![]()
![]()
.
KRIMPEN BIAAATCH.:') Ik ben pas afgevallen van 58 naar 55 for some reason.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
174 volgens het gemeentehuis, maar volgens het modellenbureau 171 en volgens weer een ander 172. Dus ik heb ze allemaal gedaan en alleen op 171 zou ik een gezond gewicht hebben, ik ga wel krimpen.
Kleine veranderingen in eetpatroon doen wonderen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KRIMPEN BIAAATCH.:') Ik ben pas afgevallen van 58 naar 55 for some reason.
Volgens deze is mijn gewicht gewoon goed op 174.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KRIMPEN BIAAATCH.:') Ik ben pas afgevallen van 58 naar 55 for some reason.
Ja maar ik ben al blij als ik op 12 zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voordeel van die lage bfp is wel dat je echt een goeie six-pack kunt hebben
Tilburg Centraal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hmm, ze lijken me wel lekker.![]()
Veel mensen eten juist te weinig en te onregelmatig. Ik ben iets van 5 kg afgevallen toen ik meer ging eten en iets regelmatiger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kom toch niet aan, hoeveel ik ook vreet. Dus ik blijf lekker slank.
Wij zijn even lang.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens deze is mijn gewicht gewoon goed op 174.
Ik heb gewoon een heeeeel snelle spijsvertering, ik kan er echt niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel mensen eten juist te weinig en te onregelmatig. Ik ben iets van 5 kg afgevallen toen ik meer ging eten en regelmatiger.
Kan ik je in de ogen kijken.quote:
Dat is het vetpercentage meten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef MouzurX het volgende:
Pff bfp berekenen moet je helemaal moeilijk voor doen.
En ik dacht dat je dat berekende door zo'n tang op je buik oid te zetten en dan te kijken hoe dik dat is ofzo?
Ik had zoeen dat je er met blote voeten op staat en dan meet ie gelijk allesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al blij als ik op 12 zit. Ik had wel met zo'n eckte meter, geen elektronische. Die werken niet zo nauwkeurig, kom je lager uit.
dat heet een weegschaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had zoeen dat je er met blote voeten op staat en dan meet ie gelijk alles
Maar hoe werkt dat dan? Wat meet ie precies en hoe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had zoeen dat je er met blote voeten op staat en dan meet ie gelijk alles
Ja da's omdat jij het kinderBMI moet hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens deze is mijn gewicht gewoon goed op 174.
Ik heb dat juist wel en daarom moet ik ook moeite doen om in shape te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
Maar sowieso heb ik niet zo'n skinny aanleg. Ik moet moeite doen om in shape te zijn.
Gewicht gewoon maar ook vetpercentage. Daarvoor moet je je lengte intoetsen. En dan stuurt ie kleine stroomschokjes door ofzo, en zo meet ie het percentage.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Wat meet ie precies en hoe.
Met 18 is het ook nog goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja da's omdat jij het kinderBMI moet hebben.
body fat percentage != vet percentage?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is het vetpercentage meten.
Ja maar volgens mij ben je dan ook nog niet volwassenquote:
0,4% is wel heel erg weinig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb 0.4% body fat maarja zeer onnauwkeurige meting aangezien ik het met een draad deed die ik daarna opmat![]()
Wat zegt dat nou eig?
0.4% kan volgens mij niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb 0.4% body fat maarja zeer onnauwkeurige meting aangezien ik het met een draad deed die ik daarna opmat![]()
Wat zegt dat nou eig?
21. Maar klopt, ze groeien nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij ben je dan ook nog niet volwassenik ook niet denk ik. Volwassen zal wel vanaf 20 zijn, tenslotte kunnen onze tetten enzo nog gewoon groeien.
Er was een keer zo'n vrouw die dat had. Maar die had sondevoeding om in leven te blijven. voor een normaal mens kan dat idd echt niet.quote:
Genitaliën (tenminste penerts) groeien door tot de 24stequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
21. Maar klopt, ze groeien nog.
Kan niet, 10 is al extreem weinig vet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
Wat zegt dat nou eig?
Shit ik voel me opeens oud en volwassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
21. Maar klopt, ze groeien nog.
Bodybuilders (waar je echt alleen maar spier zit) hebben iets van 4% en dan ben je zéér gevaarlijk bezigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan niet, 10 is al extreem weinig vet.
Ik voel mij een vieze oude manquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Shit ik voel me opeens oud en volwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |