quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hondje? Mijn hondje.Hij ligt nu bij de da aan het infuus. Ik hoop dat hij morgen genoeg is aangesterkt om thuis lekker uit te rusten. Hij krijgt antibiotica mee etc. Kijken of dat aan slaat, zo niet moeten we maar even rond de tafel...
En hij blijft ook gewoon leuk héquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn CD speler raakte gewoon oververhit zo vaak heb ik 'm afgespeeld. Er zat geloof ik ook nog een kleine remix van het nummer in, die was ook leuk kan ik me herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
Dat doen we allemaal denk ik nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds alles meezingt?
In de auto meestal wel ja. Thuis niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:Ik zou voor de schoenen gaan die wd ook heeft. Een keer wat anders dan sleehakken etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
Die eerste en voorlaatste zou ik niet op lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?graag verwijderen
Alleen de nummers van Erykah.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
Die derde heb ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Vertellen ze niet netjes even of het nog goed gaat komen, of weten ze dat niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hondje? Mijn hondje.Hij ligt nu bij de da aan het infuus. Ik hoop dat hij morgen genoeg is aangesterkt om thuis lekker uit te rusten. Hij krijgt antibiotica mee etc. Kijken of dat aan slaat, zo niet moeten we maar even rond de tafel...
Volgens maisnon klink ik best goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de auto meestal wel ja. Thuis niet.
Nee, volgende week maandag ghehe..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht zelfs dat het gister was. Spannend! Ook met een Arnhemse? Kom jij eigenlijk zelf uit Arnhem?
Regel jezelf mij en je loopt er opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk. Maar te duur. Ik moet me beperken tot de sale schoenen
.
Dat vertelde ze 3 weken geleden ook, maar wat raar is is dat hij weer helemaal opgeknapt was, er was niets op aan te merken. En vandaag begon hij gewoon zijn eigen poep uit te kotsen en zakte steeds door zijn poten. Zo uit het niets. Dus ik denk dat het echt een kwestie van afwachten is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vertellen ze niet netjes even of het nog goed gaat komen, of weten ze dat niet?
Ik vind Arnhem echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, volgende week maandag ghehe..
En nee ze komt niet uit Arnhem.. Ik officieel ook niet.
Maar ik woon hier nou 2 jaar en wil niet meer terug
12cm is niks jonge!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echttt. De 2e vind ik denk ik het leukst
. Maar ik weet niet.. ik ga geen 12 cm dragen
.
Ik zou echt voor die van WD gaan. Die 2e zijn heel leuk maar ik zag ze in de winkel en vond ze toch niet zo en een vriendin heeft ze ook en na een week zaten die bloemen al los.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echttt. De 2e vind ik denk ik het leukst
. Maar ik weet niet.. ik ga geen 12 cm dragen
.
Haha hm. Vond ik ook, totdat we gingen verhuizen naar Rijkerswoerd.. Ik vind t wel leuk hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Arnhem echt verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |