"Het is zo'n jongetje, ik zou hem zo in zijn wangetjes willen knijpen."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Hij is schattig, maar niet voor mij."
Nou mijn tokkie overbuurvrouw rent naar de ijscoman, zelfs als hij hier in de winter langskomt. Ja hij komt in de winter, domme kutbelg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou mijn tokkie overbuurvrouw rent naar de ijscoman, zelfs als hij hier in de winter langskomt. Ja hij komt in de winter, domme kutbelg.
Ik zou het hele jaar door ijsjes kopen van jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.
"Dat shirt kan echt niet."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Het is zo'n jongetje, ik zou hem zo in zijn wangetjes willen knijpen."
Aaaaargh!!!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou het hele jaar door ijsjes kopen van je
het is marc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Zo lang het geen Waal is ben je safe
Maak je niet druk WD, de beveiliging zit er nog op.quote:
Best sad, aangezien die chick een prima figuur heeft. Heerlijk hoe ze zo aan het kutten wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
The Situation was aan.
"Ik ben puur natuur en bloedmooi"
"Er mogen wel een paar kilootjes af, daarna praten we verder"
Ik vind van die drie alleen Biggie oké.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga zonder zorgen over die lijn en ik plaats 50 zomaar bij Biggie en 2pac.
Verschrikkelijk juist, ik voelde The Situation. En boeiend, het gaat om het onzeker makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best sad, aangezien die chick een prima figuur heeft. Heerlijk hoe ze zo aan het kutten was.
quote:
2pac > 50 > Biggiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind van die drie alleen Biggie oké.
Die opmerking van "Ik ben bang dat ie me niet aan kan" komt ook altijd van walrussen, niets tegen walrussen, maar zeg dan niets, of geef gewoon toe dat je toch niet gekozen gaat worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Dat shirt kan echt niet."
En dan zelf dik en kamper zijn.
Of die met een pittig kapsel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die opmerking van "Ik ben bang dat ie me niet aan kan" komt ook altijd van walrussen, niets tegen walrussen, maar zeg dan niets, of geef gewoon toe dat je toch niet gekozen gaat worden.
Ja, maar daarmee straalt hij juist uit dat ie zich achter zijn eigen onzekerheid wil verbergen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk juist, ik voelde The Situation. En boeiend, het gaat om het onzeker maken.
Ja dat snapt iedereen, of hij heeft een huge plank voor z'n kop. Maar dat is juist geweldigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee straalt hij juist uit dat ie zich achter zijn eigen onzekerheid wil verbergen.
Mensen die niet op deze link hebben geklikt missen wat.quote:
Kan ook lollies verkopen in de winter, daar kun je ook aan likken?quote:
En andersomquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer wat smaak bijbrengen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook lollies verkopen in de winter, daar kun je ook aan likken?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet op deze link hebben geklikt missen wat.
Lolliesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook lollies verkopen in de winter, daar kun je ook aan likken?
UPCquote:
Hoe was je date?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lollies
Ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren
Maar voor een lolly ben ik wel te porren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
. Die single heb ik nog gekocht
.
Ja wat? Probeer hier serieus een businessplan op te zetten en dan word ik gefacepalmd. Wat is deze.quote:
Eh?quote:
Maar dat staat sommige vrouwen wel okee, alleen niet op die show.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of die met een pittig kapsel.
quote:hehe464
1 maand geleden 113
This is why god invented repeat button.
Hij lijkt op Princequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ZELFS bijna die neger bijna doen.
Ik zong Never Ever altijd mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
OUT OF REEEEEAACH
Ik zong die altijd onder de douche. WAAROM DOE IK DAT NIET MEER. :S
Dat hondje? Mijn hondje.quote:
co-signquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dat staat sommige vrouwen wel okee, alleen niet op die show.
[ afbeelding ]
Mijn CD speler raakte gewoon oververhit zo vaak heb ik 'm afgespeeld. Er zat geloof ik ook nog een kleine remix van het nummer in, die was ook leuk kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
OUT OF REEEEEAACH
Ik zong die altijd onder de douche. WAAROM DOE IK DAT NIET MEER. :S
Oh ik dacht zelfs dat het gister was. Spannend! Ook met een Arnhemse? Kom jij eigenlijk zelf uit Arnhem?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh?
Mijn date is volgende week!! Niet vandaag
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hondje? Mijn hondje.Hij ligt nu bij de da aan het infuus. Ik hoop dat hij morgen genoeg is aangesterkt om thuis lekker uit te rusten. Hij krijgt antibiotica mee etc. Kijken of dat aan slaat, zo niet moeten we maar even rond de tafel...
En hij blijft ook gewoon leuk héquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn CD speler raakte gewoon oververhit zo vaak heb ik 'm afgespeeld. Er zat geloof ik ook nog een kleine remix van het nummer in, die was ook leuk kan ik me herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
Dat doen we allemaal denk ik nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds alles meezingt?
In de auto meestal wel ja. Thuis niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:Ik zou voor de schoenen gaan die wd ook heeft. Een keer wat anders dan sleehakken etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
Die eerste en voorlaatste zou ik niet op lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?graag verwijderen
Alleen de nummers van Erykah.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef fyah het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
Die derde heb ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke vinden jullie het leukst?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Vertellen ze niet netjes even of het nog goed gaat komen, of weten ze dat niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hondje? Mijn hondje.Hij ligt nu bij de da aan het infuus. Ik hoop dat hij morgen genoeg is aangesterkt om thuis lekker uit te rusten. Hij krijgt antibiotica mee etc. Kijken of dat aan slaat, zo niet moeten we maar even rond de tafel...
Volgens maisnon klink ik best goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de auto meestal wel ja. Thuis niet.
Nee, volgende week maandag ghehe..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht zelfs dat het gister was. Spannend! Ook met een Arnhemse? Kom jij eigenlijk zelf uit Arnhem?
Regel jezelf mij en je loopt er opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk. Maar te duur. Ik moet me beperken tot de sale schoenen
.
Dat vertelde ze 3 weken geleden ook, maar wat raar is is dat hij weer helemaal opgeknapt was, er was niets op aan te merken. En vandaag begon hij gewoon zijn eigen poep uit te kotsen en zakte steeds door zijn poten. Zo uit het niets. Dus ik denk dat het echt een kwestie van afwachten is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vertellen ze niet netjes even of het nog goed gaat komen, of weten ze dat niet?
Ik vind Arnhem echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, volgende week maandag ghehe..
En nee ze komt niet uit Arnhem.. Ik officieel ook niet.
Maar ik woon hier nou 2 jaar en wil niet meer terug
12cm is niks jonge!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echttt. De 2e vind ik denk ik het leukst
. Maar ik weet niet.. ik ga geen 12 cm dragen
.
Ik zou echt voor die van WD gaan. Die 2e zijn heel leuk maar ik zag ze in de winkel en vond ze toch niet zo en een vriendin heeft ze ook en na een week zaten die bloemen al los.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echttt. De 2e vind ik denk ik het leukst
. Maar ik weet niet.. ik ga geen 12 cm dragen
.
Haha hm. Vond ik ook, totdat we gingen verhuizen naar Rijkerswoerd.. Ik vind t wel leuk hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Arnhem echt verschrikkelijk.
Is dat dan iets met darmpjes ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vertelde ze 3 weken geleden ook, maar wat raar is is dat hij weer helemaal opgeknapt was, er was niets op aan te merken. En vandaag begon hij gewoon zijn eigen poep uit te kotsen en zakte steeds door zijn poten. Zo uit het niets. Dus ik denk dat het echt een kwestie van afwachten is.
Ah mijne ook!quote:
Tape? Uit welk jaar is dit topic? 1993?quote:
Ik denk zelf dat er nog steeds splinters van het kippenbotje zitten, maar op foto's is niets te zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat dan iets met darmpjes ofzo?
Dat is toch gek, dat het ineens weer mis gaat?
Jammerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo goed zingen en ik weet niet hoe dat moet.
Neequote:
Schrijf je hyves op je buik en ga dan exotisch dansenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Verdraaid, ik heb geen bovenkleding meer. Zal ik halfnaakt op stap gaan.
En facebook op m'n rug!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef fyah het volgende:
[..]
Schrijf je hyves op je buik en ga dan exotisch dansen
Leuk bij een roze broekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee
Deze.
[ afbeelding ]
Alleen trek ze nu niet aan omdat mijn benen amper zon gezien hebben. Overigens niet mijn foto.
Je maakt een grapje mag ik hopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |