Omdat ik dan toch naar de dokter moet vroeg en dan nog wat aan mn dag heb, waarop ik eigenlijk geen fuck uitvoer, dus waarom niet een paar kilometer rennen.quote:
Ook dat, allemaal negers in autos en shit. Damn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Na half 10 is het gevaarlijk rondom Spike city.
Doe vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik dan toch naar de dokter moet vroeg en dan nog wat aan mn dag heb, waarop ik eigenlijk geen fuck uitvoer, dus waarom niet een paar kilometer rennen.![]()
makes sensequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik dan toch naar de dokter moet vroeg en dan nog wat aan mn dag heb, waarop ik eigenlijk geen fuck uitvoer, dus waarom niet een paar kilometer rennen.![]()
En die wijven zijn dom, echt, denken ze dat ze ontdekt gaan worden ofzo. Ik wil niet zeggen dat ik een groot vertrouwen in vrouwen heb, maar zo erg is het toch echt niet gesteld met de gemiddelde vrouw?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:36 schreef Chai het volgende:
Die sletten bij tmo drukken ook echt heel vaak weg als alle anderen dat doen.Dan is hij nog bezig met een zin en dan horen ze niets nieuws waar e op af kunnen knappen, drukken ze ineens toch weg.
Jonge, ik heb geen flikker uitgevoerd vandaag. Ik zit al de hele dag met het gevoel dat ik moet plassen op de bank maar ik hoef niet. en ik heb het koortsig.quote:
Dat is niet zo erg toch? Zolang ze maar in die auto blijven en aangezien het regent zullen ze er ook niet uit komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook dat, allemaal negers in autos en shit. Damn.
Daar staan onder gemiddelde vrouwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En die wijven zijn dom, echt, denken ze dat ze ontdekt gaan worden ofzo. Ik wil niet zeggen dat ik een groot vertrouwen in vrouwen heb, maar zo erg is het toch echt niet gesteld met de gemiddelde vrouw?
Verbazend genoeg zitten er af en toe wel normale mannen tussen.
Gaan ze naast me rijden en zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg toch? Zolang ze maar in die auto blijven en aangezien het regent zullen ze er ook niet uit komen.
Ik zou hetzelfde doen. In de 300c van m'n vriendin dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gaan ze naast me rijden en zo.Vorige keer ook en dan raampje open dushi dushi.
Ik heb een rode lichtstaaf, die ze afsteken bij voetbal wedstrijden... voor als ik in nood ben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:42 schreef fyah het volgende:
WD mag mijn kogelvrij vest wel even lenen
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij doet ons internet het weer..!![]()
Dit is te apart om verzonnen te zijn. Wauw.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een rode lichtstaaf, die ze afsteken bij voetbal wedstrijden... voor als ik in nood ben.
Echt he? En al die bullshit, ze hebben toevallig allemaal iemand via de telefoon gedumpt, 2 mannen tegelijk gehad, seks gehad in het openbaar en zijn wakker geworden naast iemand die ze niet meer konden herinneren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar staan onder gemiddelde vrouwen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een rode lichtstaaf, die ze afsteken bij voetbal wedstrijden... voor als ik in nood ben.
Gewoon een peugot 106 met geblindeerde (zelf geplakt, want je ziet de luchtbellen) ramen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen. In de 300c van m'n vriendin dan.
Die zooi die onder die naam staat dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt he? En al die bullshit, ze hebben toevallig allemaal iemand via de telefoon gedumpt, 2 mannen tegelijk gehad, seks gehad in het openbaar gehad en zijn wakker geworden naast iemand die ze niet meer konden herinneren.
Het is gewoon NIET waar. Maar dat durven ze niet te zeggen, de vuige sletjes.
Peugeotquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon een peugot 106 met geblindeerde (zelf geplakt, want je ziet de luchtbellen) ramen.
Dat laatste is verzonnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Dit is te apart om verzonnen te zijn. Wauw.
Hij wordt anders net even op zijn ziel getrapt door ons aller Sammiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef Skylark. het volgende:
The Situation. De fucking personificatie van zelfvertrouwen
.
Ik hoop dat het nu zo blijft, het is al twee dagen kutquote:
Ziggo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu zo blijft, het is al twee dagen kut
Hij zou die skank even in elkaar moeten beuken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij wordt anders net even op zijn ziel getrapt door ons aller Sammie. Maar alsnog is ie wel grappig
.
Dat is ook niet bedoeld voor mensen met enig intellect.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef fyah het volgende:
Ik heb gisteren even Jersey Shore gekeken op jullie aanraden maar ik vond er eigenlijk niks aan
Die heb ik ook, voor op de ijstaart.quote:
Hoezo, zij is kei liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij zou die skank even in elkaar moeten beuken.
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenserenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook niet bedoeld voor mensen met enig intellect.
Weet je hoe blij ik ben als mijn vader thuiskomt met sterretjes in de vorm van een bloem. Dan lijk ik een kind van 5 die de ijscoman de straat in hoort rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij het gelukkigste kind ter wereld met kerst
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenseren
"Denkt dat ze speciaal is."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zooi die onder die naam staat dan.
Iris. 19 jaar
wil geen man met ambities
tief op, hoer
Ik om blij mee te zwaaien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik ook, voor op de ijstaart.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenseren
Je vergeet: "Wil een kale neger."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Denkt dat ze speciaal is."
"Is prettig gestoord."
"Zoekt een echte vent."
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet je hoe blij ik ben als mijn vader thuiskomt met sterretjes in de vorm van een bloem. Dan lijk ik een kind van 5 die de ijscoman de straat in hoort rijden.
Een belg is het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.
Of die zeer originele opmerking:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vergeet: "Wil een kale neger."
"Hij is schattig, maar niet voor mij."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of die zeer originele opmerking:
"Ik ben bang dat ik over hem heen loop."
STERF!
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |