Hij wordt anders net even op zijn ziel getrapt door ons aller Sammiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef Skylark. het volgende:
The Situation. De fucking personificatie van zelfvertrouwen
.
Ik hoop dat het nu zo blijft, het is al twee dagen kutquote:
Ziggo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu zo blijft, het is al twee dagen kut
Hij zou die skank even in elkaar moeten beuken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij wordt anders net even op zijn ziel getrapt door ons aller Sammie. Maar alsnog is ie wel grappig
.
Dat is ook niet bedoeld voor mensen met enig intellect.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef fyah het volgende:
Ik heb gisteren even Jersey Shore gekeken op jullie aanraden maar ik vond er eigenlijk niks aan
Die heb ik ook, voor op de ijstaart.quote:
Hoezo, zij is kei liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij zou die skank even in elkaar moeten beuken.
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenserenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook niet bedoeld voor mensen met enig intellect.
Weet je hoe blij ik ben als mijn vader thuiskomt met sterretjes in de vorm van een bloem. Dan lijk ik een kind van 5 die de ijscoman de straat in hoort rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij het gelukkigste kind ter wereld met kerst
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenseren
"Denkt dat ze speciaal is."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zooi die onder die naam staat dan.
Iris. 19 jaar
wil geen man met ambities
tief op, hoer
Ik om blij mee te zwaaien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik ook, voor op de ijstaart.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 GB aan G-Unit om dat te compenseren
Je vergeet: "Wil een kale neger."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Denkt dat ze speciaal is."
"Is prettig gestoord."
"Zoekt een echte vent."
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet je hoe blij ik ben als mijn vader thuiskomt met sterretjes in de vorm van een bloem. Dan lijk ik een kind van 5 die de ijscoman de straat in hoort rijden.
Een belg is het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.
Of die zeer originele opmerking:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vergeet: "Wil een kale neger."
"Hij is schattig, maar niet voor mij."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of die zeer originele opmerking:
"Ik ben bang dat ik over hem heen loop."
STERF!
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Cute. De ijscoman is trouwens waarschijnlijk een pedofiel though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |