"Het is zo'n jongetje, ik zou hem zo in zijn wangetjes willen knijpen."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Hij is schattig, maar niet voor mij."
Nou mijn tokkie overbuurvrouw rent naar de ijscoman, zelfs als hij hier in de winter langskomt. Ja hij komt in de winter, domme kutbelg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou mijn tokkie overbuurvrouw rent naar de ijscoman, zelfs als hij hier in de winter langskomt. Ja hij komt in de winter, domme kutbelg.
Ik zou het hele jaar door ijsjes kopen van jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken. IJscoman worden, het is alleen zo seizoensgebonden.
"Dat shirt kan echt niet."quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Het is zo'n jongetje, ik zou hem zo in zijn wangetjes willen knijpen."
Aaaaargh!!!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou het hele jaar door ijsjes kopen van je
het is marc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Zo lang het geen Waal is ben je safe
Maak je niet druk WD, de beveiliging zit er nog op.quote:
Best sad, aangezien die chick een prima figuur heeft. Heerlijk hoe ze zo aan het kutten wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
The Situation was aan.
"Ik ben puur natuur en bloedmooi"
"Er mogen wel een paar kilootjes af, daarna praten we verder"
Ik vind van die drie alleen Biggie oké.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ga zonder zorgen over die lijn en ik plaats 50 zomaar bij Biggie en 2pac.
Verschrikkelijk juist, ik voelde The Situation. En boeiend, het gaat om het onzeker makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best sad, aangezien die chick een prima figuur heeft. Heerlijk hoe ze zo aan het kutten was.
quote:
2pac > 50 > Biggiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind van die drie alleen Biggie oké.
Die opmerking van "Ik ben bang dat ie me niet aan kan" komt ook altijd van walrussen, niets tegen walrussen, maar zeg dan niets, of geef gewoon toe dat je toch niet gekozen gaat worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Dat shirt kan echt niet."
En dan zelf dik en kamper zijn.
Of die met een pittig kapsel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die opmerking van "Ik ben bang dat ie me niet aan kan" komt ook altijd van walrussen, niets tegen walrussen, maar zeg dan niets, of geef gewoon toe dat je toch niet gekozen gaat worden.
Ja, maar daarmee straalt hij juist uit dat ie zich achter zijn eigen onzekerheid wil verbergen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk juist, ik voelde The Situation. En boeiend, het gaat om het onzeker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |