Hoe zit het btw met de chicks in Belgiaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik zou ze alle 3 wandelen tochVoorkeur voor de middelste, dan de rechtse, dan de linkse
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit tussen links en midden in. Ik heb de tieten en benen van midden. En de taille van links, voor zover ik die kan schatten..
Huilen. Al is mijn ex van hier in de buurt dus ik kan niet helemaal hatenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe zit het btw met de chicks in Maasje
Ga je wel eens naar Bree?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:05 schreef fyah het volgende:
[..]
Huilen. Al is mijn ex van hier in de buurt dus ik kan niet helemaal haten
Afslankkoffie ¤ 12,- 2=1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
CHATTEN & DATEN
met volslanke mensen
Die Maatje Meer banner meteen onder dit topic.
Dat soort humor mis ik wel eens met een abo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
CHATTEN & DATEN
met volslanke mensen
Ik heb de hele tijd alleen maar leenreclame.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
CHATTEN & DATEN
met volslanke mensen
Wat is arretjescake?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Als ik geen spieren wilde en gewoon skinny nature had zou ik de hele dag arretjescake eten. Hands down.
[img]http://www.mariannesweb.nl/folklore/afbeeldingen/Seizoenplaatjes/cake.jpgquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Afslankkoffie ¤ 12,- 2=1
Koffie met afslankende werking bij Yves Rocher. Koop nu voordelig!
![]()
Recept Roomtaart
Recept voor Roomtaart? Bak zelf met recepten van Dr Oetker
Ah oke!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Een Limburgse cake.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arretjescake
Haha ze weten dat je rood staat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd alleen maar leenreclame.
quote:
Mja ik ben er verder maar een paar keer geweest. Ik zat in Hasselt dus wij zaten vaak bij Groovy of Versuz (:'))quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
chicks zijn daar wel aan maar ik moet altijd lachen om die glow in the dark nieuwsbrievne
Nog 5 jaar groeien? Man dan ga ik over penisverkleining denken ho.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoeveel is groeien dan. Het is heus niet zo dat je op je 18e nog een kinderpiemeltje hebt en op je 24e ineens zwaar bewapend bent. Zal hooguit een centimeter zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |