Ik moet ekkies kijken, misschien koop ik voor de winter die sundance wel, die kan je overigens het hele jaar door aan als de zomer zo als dit is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel hoor!Is wel zonde van het geld als ze na een tijdje al zo zijn. Maar het is niet dat ik ze elke dag ga dragen. Met werk sowieso niet. Dus dan zou het alleen uit werk of in het weekend zijn.
Geen hip hopquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben & Jerry's strawberry cheesecake tjappen en hiphop bij haardvuurIk betaal de 650 dollar wel mee
Voor jou zet ik mijn territoriumdrift wel even op safequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat klinkt nog beter. Kan ik ook een deel mee betalen?
Nice.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor jou zet ik mijn territoriumdrift wel even op safe
Ik ben een gentleman hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen hip hop. Hoezo, dat heb ik voor jou over
.
Ik heb swagger aan m'n balzakquote:
Irritatie, ik had er één op bed liggen, maar die heb ik aan een vriendin gegeven omdat ik helemaal gek van dat ding werd.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zie ik nu een beeld voor me van twee naakte mensen. ( Lees : Ally en Fyah of Tli en WD.) Naakt in elkaar verstrengeld op dat kleed?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zie ik nu een beeld voor me van twee naakte mensen. ( Lees : Ally en Fyah of Tli en WD.) Naakt in elkaar verstrengeld op dat kleed?
Aight ik zie het nu ook. Met de 15-jarige tli.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Zeg niet dat het niet nice is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
waarom zeg je zoiets. nu zie ik dat ook. en ally ziet dat. en fyah ziet dat.
Bah.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Tudududu I'm lovin' itquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
waarom zeg je zoiets. nu zie ik dat ook. en ally ziet dat. en fyah ziet dat.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight ik zie het nu ook. Met de 15-jarige tli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |